اشتباهات آرایشی خانم ها

بررسی ۲۵ اشتباهی که آرایش ساده و جذاب شما را خراب می‌کند !

ارسال به دیگران:

احتمالا همه ما، از زمانی که برای اولین بار آرایش کردن را شروع کردیم، روش هایی را برای خودمان در نظر گرفتیم و به آن ها عادت کردیم. از تکان دادن ظرف ریمل گرفته تا نحوه زدن و انتخاب کرم پودر و انتخاب رنگ محصولات آرایشی و موارد بسیار دیگر که هر روز با آن ها سرو کار داریم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که کدام کار شما درست و کدام غلط است؟ آیا عادت های غلط آرایشی شما باعث آسیب به پوست و مو یا خراب شدن آرایشتان داشته است؟ ما امروز در این مقاله درباره این موضوع، یعنی اشتباهات آرایشی خانم ها صحبت می کنیم.

اگر شما هم روش آرایش کردن اصولی را بلد نیستید و تمام کارهایی که می کنید از روی عادت و تقلید کردن از دیگران است، این مقاله را از دست ندهید. ما به شما می گوییم که کدام کار اشتباه است و روش درست انجام دادن آن چگونه است. با ما همراه باشید.

آموزش میکاپ
آموزش میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اشتباهات آرایشی رایج خانم ها

اصولا اشتباهات آرایشی و میکاپ، موارد ساده‌ای هستند که با اصلاح آن‌ها می‌توان تا حد زیادی کیفیت آرایشتان را بالا ببرید. اصلاح این موارد در بسیاری مواقع نیاز به مهارت زیادی ندارد و تنها با دانستن چند نکته ساده می‌توان آن‌ها را اجرایی نمود. به عنوان مثال با دانستن نکات مهم در زاویه‌سازی صورت با آرایش یا نحوه استفاده از پنکیک، می‌توانید بهترین خودتان را بهبود ببخشید.

اشتباهات مربوط به قبل از آرایش

مواردی که باید قبل از شروع آرایش رعایت شود به اندازه مراحل میکاپ مهم و ضروری است. به طوری که داشتن پوستی آماده برای افزودن کرم‌پودر یا مواد دیگر آرایشی را می‌توان تا حدودی تعیین کننده کیفیت میکاپ بدانیم. به همین خاطر در ادامه این بخش ابتدا به سراغ اشتباهات آرایشی مربوط به قبل از آرایش می‌رویم.

آماده نکردن پوست قبل از آرایش

زمانی که می خواهید شروع به آرایش کنید، اولین قدم این است که کرم پودر بزنید. درست است؟ خیر، کاملا اشتباه است. هنگام شروع روتین آرایشی خود، مهم است که ابتدا پوستتان را آماده کنید تا یک آرایش بی عیب و نقص داشته باشید.

نحوه آماده کردن پوست با توجه به نوع پوست هر کس متفاوت است. اما به طور کلی شستشوی کامل صورت و سپس هیدراته کردن آن با کرم های نرم کننده و آبرسان و استفاده از پرایمر بهترین روش برای داشتن یک پوست صاف و زیباتر شدن آرایشتان است.

برای این کار بهتر است از شوینده مخصوص پوست خود و یک نرم کننده متناسب با وضعیت پوستی خودتان استفاده کنید.

آماده سازی پوست

داشتن پوستی خشک و یا پوستی چرب

همان طور که می‌دانید داشتن پوستی خشک و پوسته پوسته شده و یا پوستی چرب و دارای تعریق، برای هیچکس خشنود نیست. پوست صورت، برای همه افراد الخصوص مردان بسیار مهم می‌باشد.

اگر شما بدون توجه به نوع پوست خود، صورتتان را آرایش کنید و خشکی پوست و یا چرب بودن پوستتان مشخص باشد، همسرتان را از خودتان دور می‌کنید. 

علاوه بر پوست صورت، داشتن آرنج و پاشنه‌های خشک نیز بسیار ناخوشایند است. بنابراین اگر پوستی دارید که در نواحی مختلف خشک است، حتما برای رفع این مشکل، ژل‌های مرطوب کننده و یا مرطوب کننده‌های طبیعی را مصرف کنید.
همچنین اگر پوستی چرب دارید، حتما به پزشک مراجعه کرده و به او کمک این مشکل را برطرف کنید. 

آرایش کردن در محیط کم نور

یکی از اشتباهات آرایشی رایج، آرایش کردن در محیط کم نور است. حتما برای شما هم پیش آمده که در یک اتاق کم نور آرایش کرده اید و بیرون از منزل متوجه شده اید که چه اتفاقی برای صورتتان افتاده!

برای جلوگیری از این اتفاق، حتما نور محلی که آرایش می کنید را تنظیم کنید تا به طور دقیق بتوانید تمام جزئیات صورت خود را ببینید. اگر نور طبیعی ندارید، از نور LED سفید استفاده کنید که بیشتر شبیه به نور بیرون است.

اشتباه آرایشی

داشتن موهای زائد در صورت

یکی از مسائلی که همواره و در همه جا باید به آن دقت کنید، نداشتن موهای زائد است. این موضوع، هم برای آقایان و هم برای بانوان صدق می‌کند. آقایان سعی دارند تا همیشه موها و خط ریش مرتبی داشته باشند.

بانوان نیز همواره سعی دارند تا صورتی اصلاح شده و موهای مرتبی داشته باشند. بانوان پیش از شروع آرایش بهتر است تا صورت خود را اصلاح کنند؛ زیرا، مردان از داشتن موهای زائد الخصوص در صورت، بدشان می‌آید.

در واقع اگر صورتتان دارای مو باشد و از لوازم آرایش استفاده کنید، زیبایی شما کم شده و مردان از شما فراری خواهند شد. 

بی توجهی به دندان‌ها

زمانی که با شخصی صحبت می‌کنید و یا زمانی که می‌خندید، اولین چیزی که دیده می‌شود دندان‌های شماست. اگر دندان‌های زردی داشته باشید، اگر مقداری رژ به دندان‌هایتان مالیده شده باشد و غیره، باعث می‌شود تا شخص مقابل از شما فراری شود.

این مسئله هم برای بانوان و هم برای آقایان اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین، همیشه پیش از این که آرایش صورت را شروع کنید، حتما دندان‎های خود را مسواک بزنید.
شما همواره باید از زیبایی و سلامت دندان‌هایتان مطمئن شده و دهانی خوش بو داشته باشید. 

اشتباهات آرایشی مربوط به کرم‌ها

کرم‌ها پرمصرف‌ترین مواد آرایشی در پروسه میکاپ است. به طوری که ممکن است شما چندین مرتبه اقدام به تهیه مجدد کرم‌پودر یا خرید ضدآفتاب کنید، در حالی که هنوز هم از همان پالت سایه چندین سال پیش استفاده می‌کنید.
این کرم‌ها در موارد مختلفی از جمله تنظیم تناژ پوستی، زیرسازی و رفع ایرادات پوستی به کمک شما می‌آیند.

اشتباهات رایج آرایشی

در موارد گسترده‌ای شاهد انجام اشتباهات آرایشی در مورد استفاده از این گونه ابزارهای آرایشی هستیم. به همین دلیل می‌خواهیم در ادامه به این موارد اشاره کنیم.

عوض نکردن کرم پودر با افزایش سن

ممکن است زمانی که جوان بودید یک کرم پودر معمولی و ارزان قیمت برای شما مناسب بوده باشد. اما فراموش نکنید که با افزایش سن، پوست شما رطوبت و چربی خود را از دست می دهد و خشک تر می شود.

بنابراین، دیگر نباید از کرم پودر مات و بدون چربی استفاده کنید. بلکه بهتر است آن را با یک کرم مرطوب تر یا یک موس عوض کنید تا رطوبت پوست شما را جبران کند.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

اغلب بانوان در آرایش خود، از کرم پودر استفاده می‌کنند. آن‌ها از کرم پودر برای افزایش زیبایی، یک دست کردن پوست صورت و پنهان کردن لکه‌ها و مشکلات پوستی کمک می‌گیرند.

شما عزیزان بهتر است تا این ماده را به مقدار کمی مصرف کنید. در غیر این صورت، پوست صورتتان بسیار زشت و زننده می‌شود. 

علاوه بر عدم مصرف بیش از حد، به یاد داشته باشید که بهتر است تا از کرم پودری استفاده کنید که با رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد.

مصرف هم زمان کرم پودر به مقدار زیاد و عدم تطابق با رنگ پوستتان، باعث می‌شود تا مردان از این نوع آرایش بدشان بیاید و به اصطلاح فراری شوند.
بنابراین، برای داشتن پوستی بی نقص و زیبا، کرم پودر را به مقدار کافی مصرف نمایید. 

اشتباهات آرایش عروس

گذشتن از کرم پودر

کرم پودر چیزی است که هرگز نباید به دلیل ساده سازی آرایش از آن صرف نظر کنید.
انتخاب مناسب رنگ کرم پودر بر اساس تناژ پوست می تواند بدرنگی و نواقص پوستی شما را بپوشاند و و درخشندگی جوانی خارق العاده ای به چهره شما بدهد. انتخاب رنگ مناسب با آزمون و خطا حاصل می شود. اما ارزشش را دارد.

زدن کانسیلر زیاد

زدن کانسیلر بیش از اندازه یا استفاده از یک سایه نامناسب می تواند چین و چروک ها و خطوط روی صورت ما را بیشتر نشان دهد. در نهایت یک ظاهر کیکی و غیرطبیعی روی صورت ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر، از کرم پودر یا کانسیلرهای غلیظ و سنگین خودداری کنید.

در عوض، محصولات مایع حاوی ذرات درخشان را انتخاب کنید که باعث می شود پوست شما بدون بار اضافه سالم و طبیعی به نظر برسد.

عکس اشتباهات آرایشی

رژ گونه نزدن

تعریف مادربزرگ ها از رژگونه احتمالاً با مادر شما متفاوت است. قدیمی تر ها رژ گونه را جزء جدا نشدنی از آرایش خود می دانستند. اما این روزها رژگونه از روتین آرایش روزانه بسیاری از خانم ها خارج شده است.

این کار غلطی است، زیرا رژگونه با دلیل تقلید از سرخی گونه دوران جوانی، می تواند شما را جوانتر نشان دهد. در انتخاب رژ گونه دقت کنید. بهتر است رنگ صورتی یا هلویی طبیعی را انتخاب کنید که بیشتر شبیه گونه های سرخ شده شما باشد. آن را کاملا با پوست خود ترکیب کنید تا ظاهر طبیعی تری داشته باشد.

استفاده بیش از حد از رژ گونه

زمانی که تصمیم دارید در آرایش خود از رژ گونه استفاده کنید، به یاد داشته باشید که باید از یک براش بزرگ کمک بگیرید. براش کمک می‌کند تا رژ گونه به طور یکسان در صورت شما پخش شود.

همچنین، هرگز نباید رژ گونه را به مقدار زیاد مصرف کنید. در واقع، مقدار کمی از رژ گونه به چهره شما رنگ می‌بخشد و نیازی به زیاده روی نیست. 

اشتباهات آرایشی رایج خانم ها

استفاده نادرست از برنزر

برنزرها اغلب در هیاهوی استفاده از هایلایت، روشن کننده و پودرهای درخشنده از بین می روند. و گاهی نیز افراد بی تجربه بیش از اندازه از برنزر استفاده می کنند و در نهایت نارنجی تر از برنزه به نظر می رسند.

نکته مهمی که هنگام زدن برنزر و کانتور صورت باید به آن دقت کنید این است که نور خورشید روی کدام قسمت از صورت شما بازتاب بیشتری دارد. همان قسمت را مقداری برنزر بزنید تا حالت تابش نور خورشید به صورت شما را تقلید کند.

قسمت بالای استخوان گونه، کمی در اطراف خط مو و احتمالاً در اطراف خط فک. برای بهترین نتیجه، بهتر است از برنزر کرمی استفاده کنید تا بتواند به راحتی با سایر محصولات آرایشی شما ترکیب شود تا جلوه ای طبیعی داشته باشد.

اشتباه در استفاده از برنزر

اشتباهات آرایشی چشم‌ها و ابرو

چشم‌ها تاثیر زیادی در نمایش زیبایی آرایش شما دارند. توجه به اصول آرایش چشم می‌تواند در نهایت درخشش چشمان شما را دو چندان کند.

از طرف دیگر شما می‌توانید با اجرای چند تکنیک ساده اقدام به اصلاح فرم آن‌ها کنید. به عنوان مثال اگر چشم‌های ریزی دارید، می‌توانید با استفاده از ترفندهای بزرگ کردن چشم با آرایش به فرم ایده‌آل برسید.

استفاده بیش از حد از ریمل

برای افزایش زیبایی و جذابیت، بسیاری از زنان از ریمل رنگی یا معمولی استفاده می‌کنند. مردان علاقه زیادی به مژه‌های بلند دارند. اما مژه‌های بسیار بلند و دارای ریمل زیاد را اصلا دوست ندارند.
در زمان مصرف ریمل باید احتیاط کنید؛ زیرا، مژه‌ها هرگز نباید به یکدیگر بچسبند. 

مژه‌های بسیار بلندی که بهم چسبیده‌اند و دارای ریمل فراوانی هستند، نه تنها باعث جذابیت و زیبایی نمی‌شوند، بلکه بسیار زشت و زننده هستند.
بنابراین، در زمان آرایش کردن حتما از ریمل به حد کافی و با رعایت اصول استفاده نمایید. 

زدن ریمل بیش از حد به مژه های پایینی

آیا به مژه های پایینی خود نیز به اندازه مژه های بالایی ریمل می زنید؟ این کار بسیار اشتباه است. زیرا آرایش غلیط مژه های پایینی توجه همه را به چین و چروک های زیر چشم جلب می کند.

یک لایه نازک از ریمل که فقط روی مژه های پایین را کاور کند کافی است و زیبایی چشم شما را تضمین می کند.

اشتباهات آرایشی چشم

استفاده بیش از حد از سایه چشم

اگر پوست شما صاف و بدون چین و چروک است، بهتر است تا سایه چشم را به میزان کم مصرف  کنید. اما اگر پوستی دارید که دارای چین و چروک است، بهتر است از سایه چشم استفاده نکنید.

هرگز برای افزایش زیبایی این لوازم آرایش را به مقدار زیاد و یا در رنگ‌های پر زرق و برق مصرف نکنید. زیرا، سایه چشم‌هایی که دارای زرق و برق هستند. زمانی که بیش از حد مصرف ‌شوند، باعث کاهش زیبایی شما می‌شوند.

اگر علاقه زیادی به سایه چشم دارید و می‌خواهید درخشش چشمانتان زیاد شود، می‌توانید از سایه چشم‌های مات استفاده نمایید.   

استفاده بیش از حد خط چشم

استفاده از خط چشم به مقدار کم، باعث افزایش زیبایی می‌شود. اما مصرف بیش از حد خط چشم باعث می‌شود تا چشم‌ها زشت شوند.

همچنین سیاه کردن بیش از حد چشم‌ها که به آرایش چشم پاندایی معروف است، هم از نظر بانوان و هم از نظر آقایان بسیار زننده می‌باشد.
بنابراین در زمان استفاده از خط چشم، بهتر است تا از آن به مقدار کم و برای افزایش زیبایی استفاده کنید.  

عدم استفاده از مداد و ریمل ابرو

ابرو یک عضو مهم در صورت است که زیبایی آن تاثیر مستقیمی بر زیبایی کل صورت دارد. اغلب اوقات بانوانی که ابروهای خود را به طور مکرر بر می‌دارند و یا رنگ می‌کنند، پس از گذشت مدتی ابروهایشان کم پشت می‌شوند.
این بانوان، برای افزایش زیبایی بهتر است تا از ریمل ابرو و یا مداد ابرو استفاده کنند و ابروهای خود را همان گونه رها نکنند. حتی برای پهن کردن ابرو نیز می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اشتباهات آرایشی لب‌ها

آرایش لب‌ها، جلوه نهایی میکاپ شما را رقم می‌زند، به همین خاطر اهمیت فراوانی دارد. شاید تا به حال برای شما نیز این اتفاق رخ داده که حتی با وجود آرایش غلیظ چشم‌ها، تغییرات زیادی در چهره احساس نمی‌کنید. اما در همان لحظه با آرایش لب متوجه تغییرات زیاد در چهره خود شده‌اید. بنابراین اهمیت این بخش از صورت نیز بر کسی پوشیده نمی‌ماند. در ادامه به اشتباهات آرایشی لب‌ها توجه داشته باشید.

اهمیت ندادن به سلامت لب ها

از دیگر اشتباهات آرایشی، عدم توجه به سلامت لب هاست. لب ها تمرکز اصلی چهره ما را نشان می دهند. بنابراین سلامت و زیبایی این قسمت از صورت بسیار مهم است.

با افزایش سن، لب های ما نازک می شوند و رنگ خود را از دست می دهند. بنابراین، پیشنهاد ما این است که هفته ای یکبار لب های خود را با یک اسکراب ملایم لایه برداری کنید. سپس از یک بالم لب مرطوب کننده استفاده کنید.

برای لایه برداری طبیعی از شکر قهوه ای یا جو دوسر استفاده کنید.

استفاده از رژ لب یا برق لب با رنگ روشن باعث ایجاد لب های پرتر و جوانتر می شود. سعی کنید از رنگ های نزدیک به رنگ طبیعی لب هایتان استفاده کنید تا پرتر و جوان تر به نظر برسید.

انواع اشتباهات آرایشی

استفاده از خط لب 

اگر قرار است که با دوستان و یا همسر خود به رستوران و یا کافه بروید، بهتر است در آرایش خود از خط لب استفاده نکنید. زیرا زمانی که شما در آن مکان خوراکی میل کنید و یا نوشیدنی بنوشید، رژ لبتان پاک شده و فقط خط لبتان باقی می‌ماند که این بسیار زشت و زننده است.

همچنین، اگر لب‌هایتان دارای عیب و یا نقصی باشند، زمانی که خط لب را به مقدار زیاد مصرف کنید باعث می‌شود تا آن نواقص آشکار شوند.

این نوع آرایش باعث می‌شود تا چهره شما الخصوص لب‌هایتان، زیبایی خود را از دست بدهند. بنابراین، بهتر است در آرایش خود از خط لب استفاده نکنید. 

خط لب پررنگ و خارج ازحاشیه طبیعی لب

زدن خط لب به این دلیل است که لب و رنگ لب شما را مشخص کند، نه اینکه رنگ لب شما را دوبرابر کند.

اگر دوست دارید از خط لب برای پر کردن لب های خود استفاده کنید، همیشه آن را در مسیر انحنای طبیعی دهان خود بزنید. در این حالت ظاهر زیباتر و طبیعی تری خواهید داشت.

کشیدن خط لب با فاصله زیاد از انحنای طبیعی لب اشتباه بزرگی است که برخی انجام می دهند. نکته مهم دیگر هنگام کانتورینگ لب با خط لب این است که خطوط را محو کنید تا خط مشخصی دور لب های شما باقی نماند.

اشتباه آرایشی لب

استفاده از رژ لب‌های براق یا خیلی پر رنگ

همه ما می‌دانیم که رژ لب یکی از زیباترین لوازم آرایشی است که تقریبا تمامی بانوان از آن در آرایش خود استفاده می‌کنند. در واقع رژ لب کمک می‌کند تا زیبایی چهره دو چندان شود. اما گاهی اوقات افراد در مصرف این لوازم آرایشی زیاده روی می‌کنند.

به یاد داشته باشید که رژ لب‌های براق و یا خیلی پر رنگ، مناسب نیستند. زمانی که از آن‌ها استفاده کنید، آرایش صورتتان زننده خواهد شد.

از رنگ‌هایی استفاده کنید که زیبایی چهره‌تان را به بهترین حالت جلوه دهد. در این صورت می‌توانید شادابی چهره خود را دوچندان کنید. در این مسیر می‌توانید از رنگ‌هایی همچون قرمز، زرشکی، هلویی و کالباسی استفاده کنید.
البته توجه کنید که استفاده از این رنگ‌ها بستگی به علاقه خودتان دارد. همچنین مهمترین اصل در رابطه با این موضوع علاقه شما به زیبایی چهره طبیعی‌تان می‌باشد.

دیگر موارد مهم در آرایش

حال که اصول صحیح آرایش را می‌دانید بهتر است به موارد دیگری در این زمینه توجه داشته باشید. در ادامه سعی کردیم به نکاتی اشاره کنیم که در دسته‌بندی بالا گنجانده نمی‌شدند و بیشتر مربوط به بعد از آرایش یا نکات تکمیلی آن است.

استفاده بیش از حد از عطر و ادکلن

استفاده از عطر و ادکلن منجر به افزایش جذابیت شما می‌شود. اما، مصرف بیش از حد و یا ترکیب چندین عطر و ادکلن، باعث می‌شود تا افراد الخصوص مردان از شما دور شوند.

بنابراین، شما باید یک رایحه را به طور ثابت و به مقدار کم مصرف کنید. این کار باعث می‌شود تا بوی عطری که مصرف کرده‌اید در مغز افراد باقی بماند و آن‌ها با استشمام آن، شما را به یاد بیاورند.

همچنین، بهتر است برای افزایش ماندگاری به جای مصرف بیش از حد، از عطر در نقاطی خاص استفاده کنید. این نقاط خاص شامل: پشت گوش، داخل آرنج، روی مچ، پشت زانوها و غیره می‌باشند. 

نکات مربوط به زدن ادکلن

اشتباهات رایج در تجدید آرایش

اغلب بانوان زمانی که می‌خواهند مدت زمان زیادی خارج از منزل باشند، لوازم آرایشی خود را به همراه می‌برند. برخی از آن‌ها در هر زمان که ببینند آرایش صورتشان کم شده، آرایش صورتشان را تجدید می‌کنند. این کار باعث لطمه به پوست و ایجاد مشکلات زیادی می‌شود.
در واقع، زمانی که آرایش به دلایل مختلفی همچون تعریق پاک شود، استفاده مجدد از لوازم آرایش باعث ایجاد جوش و سایر مشکلات می‌شود. بنابراین، بهتر است ابتدا صورت خود را شست و شو داده و سپس صورت خود را آرایش کنید. 

آرایش موها

علاوه بر زیبایی صورت، زیبایی موها نیز اهمیت زیادی دارد. اما گاهی اوقات بانوان در این زمینه زیاده روی می‌کنند. در واقع آن‌ها فکر می‌کنند که هر چه موهایشان شلوغ‌تر شود و یا از سنجاق‌های بیشتری استفاده کنند، زیباتر می‌شوند.
این تفکر کاملا اشتباه است. زیرا موهایی طبیعی و عاری از هر گونه ژل، تافت، واکس و غیره می‌تواند بهترین نمونه از چهره شما را جلوه دهد.

زیبایی چهره شما به هیچ یک از این ابزار وابسته نیست و این تفکر شماست که زیبایی را ایجاد می‌کند. بنابراین به جای استفاده بیش از حد سنجاق، گل‌سر یا داشتن موهایی شلوغ و غیر طبیعی، سعی کنید چهره طبیعی خودتان را دوست داشته باشید.
همچنین بهتر است بدانید که یکی از ترندهای آرایش مو در چند سال اخیر، موهای ساده با حالت طبیعی است.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با برخی از اشتباهات آرایشی رایج آشنا کنیم. تصحیح این اشتباهات باعث می‌شود جلوه نهایی آرایش شما زیباتر و جذاب‌تر شود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که انجام آرایش به صورت مداوم و روزانه، صدمات جبران ناپذیری برای پوست شما ایجاد می‌کند. پیشنهاد ما این است که رسیدگی به پوست را اولویت قرار دهید . در این مسیر می‌توانید روش‌های پاکسازی پوست در خانه را دنبال کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه باید به پوست، موها و دندان‌های خود رسیدگی کنید. علاوه بر این، هرگز نباید در آرایش خود زیاده روی کنید. 

نگین انصاری

به نظر شما کدام یک از اشتباهات آرایشی رواج بیشتری دارد؟ آیا شما اشتباه دیگری می‌شناسید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: realsimple

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
1 دیدگاه
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
هیفا

کاشت مژه های عجیب و مسخره خودش به تنهایی کار همه ی اشتباهات ارایشیو میکنه مژه هایی خط چوب جارو بی قواره،،بعد یه مدتی که رشد میکنه در اثر شستشو به هم میریزن که هیچ..بابا درست بکارین چه پر چه کم خوش حالت باشه..ابروهایی که بد هاشور شده..تاتوهای ما ژیکی..اینه به تنهایی کار صدتا اشتباهو میکنه،،رژ ابای ماتی که قرمز و پررنگن و در اثر غذا یا گرما وسط لب پاک میشه اینم خیلی بد شکله

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: