آموزش پهن كردن ابرو

آموزش پهن کردن ابرو با چند ترفند ساده

ارسال به دیگران:

ابرو یکی از اجزای مهم صورت است. زیرا به بیان احساسات کمک می‌کند و صورت شما را قاب می‌کند. ابروهای زیبا و خوش حالت می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه آرایش شما داشته باشند. اما ابروهای بدحالت و نامرتب به همان اندازه ظاهر ناخوشایندی در چهره شما ایجاد می‌کنند. کاشت ابرو یکی از روش های تهاجمی پهن کردن ابرو می باشد.

 اگر ابروهای شما نازک و کم‌پشت است، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا با خواندن این مقاله می‌توانید روش‌های پهن کردن ابرو را یاد بگیرید و آرایش چشمگیرتری داشته باشید.

آموزش خودارایی
آموزش خودارایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

فرم دادن به ابرو:

قبل از اینکه بخواهید ابروهای خود را پهن کنید، مطمئن شوید که طرح مورد نظر خود را به طور کامل ترسیم کرده‌اید. انتخاب فرم ابرو متناسب با چهره از عوامل تأثیرگذار در چهره است و در این بین مدل ابرو دخترانه طرفداران بسیاری دارد. با انجام دادن مراحل زیر می‌توانید ابروهای خود را به بهترین شکل حالت دهید.

۱- مشخص کردن نقاط شروع:

قبل از شروع به پر کردن، شکل دادن و اصلاح ابرو ها مهم است. این کار را می‌توانید با کمک مداد ابرو انجام دهید. برای شروع، مداد را در یک خط عمودی در مقابل خارجی‌ترین قسمت سوراخ بینی قرار دهید. فرم‌دهی را از نقطه A ، یعنی جایی که مداد ابروی شما را لمس می‌کند شروع کنید. ما در دوره آموزش اصلاح و ابرو تمامی این مراحل را به شما عزیزان یاد خواهیم داد.

۲- مشخص کردن نقاط پایانی:

به همین ترتیب، باید تعیین کنید که ابروهای شما باید به کجا ختم شوند. مداد را از انتهایی‌ترین قسمت سوراخ بینی به صورت مورب نگه دارید و به سمت شقیقه‌های خود بکشید. جایی که مداد از کنار چشم شما ادامه می‌یابد، نقطه C ، نقطه‌ای است که ابروهای شما به طور ایده‌آل باید به آن‌جا ختم شود.

روش های طبیعی برای پهن شدن ابرو ها
  • اگر ابروهای شما کوتاه است، فاصله بین ابروهای خود و نقطه تعیین شده را با مداد پر کنید
  • اگر ابروهای شما بلند است، موهای اضافی بعد از نقطه C را بدارید

۳- مشخص کردن محل کمان ابرو:

برای ایجاد یک کمان ابروی کامل و بی نقص، انتهای مداد خود را به صورت عمودی در مقابل سوراخ بینی نگه دارید. در حالی که انتهای پایینی مداد را در امتداد لبه سوراخ بینی خود قرار داده‌اید، قسمت بالایی را به سمت مرکز چشم ببرید. نقطه‌ای که در آن مداد به خط ابروی شما برخورد می‌کند ، کمان طبیعی ابرو است.

  • دقت کنید که در تمام این مراحل نقاط کمرنگ و ملایمی را ایجاد کنید
  • از مداد همرنگ ابروهای خود استفاده کنید

۴- انتخاب رنگ مناسب ابرو:

دقت کنید که مداد و پودری که استفاده می‌کنید خیلی تیره نباشد. قانون متعارف این است که اگر ابروهای تیره دارید، رنگ سایه خود را دو سایه روشن‌تر از رنگ ابروی خود و اگر ابروهای روشن دارید، دو سایه تیره‌تر انتخاب کنید.

حالا، در این مرحله داشتن ابروهای پهن‌تر، پرتر و خوش فرم هدف ما است! در ادامه مراحل دستیابی به این هدف را قدم به قدم توضیح داده‌ایم.

آموزش آرایش عروس
آموزش آرایش عروس دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

روش‌های پهن کردن ابرو:

۱- آماده کردن ابروها:

همیشه آرایش کردن را با صورت تمیز شروع کنید و حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

با استفاده از یک شانه ابرو یا یک دسته ریمل تمیز، ابروهای خود را شانه کنید. در صورت لزوم موهای زائد را بردارید. این یک مرحله مهم است، زیرا شما باید شکل طبیعی ابروهای خود را مشخص کنید.

روش های خانگی برای پرپشت و پهن کردن ابرو ها

اکنون می‌توانید مداد، سایه چشم / پودر یا ژل ابرو یا حتی ترکیبی از این موارد برای پهن کردن ابروهای خود انتخاب کنید. در این آموزش، ما باید از ترکیبی از مداد و سایه چشم استفاده کنیم. استفاده از مداد به طور حتم باعث می‌شود کل این فرایند را بدون هیچ زحمتی انجام دهید، و سایه جلوه طبیعی‌تری به آن می‌بخشد.

۲- مداد ابرو:

از کمی بعد از ابتدای ابرو شروع کنید. ابروهای شما در ابتدای امر پراکنده هستند، بنابراین پر کردن بیش از حد آن‌ها بسیار غیر طبیعی به نظر خواهد رسید. سعی کنید شکل طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید و به دنبال ظاهری کاملا متفاوت نباشید.

برای پر کردن ابروهای خود، از ضربات کوتاه و ملایم استفاده کنید.

۳- پر کردن جاهای خالی ابرو:

تمام طول ابرو را با مداد بکشید. هرگز از خط طبیعی ابروهای خود فراتر نروید. فقط شکل طبیعی آن‌ها دنبال کرده و آنها را فقط کمی ضخیم و پررنگ کنید.

۴- استفاده از سایه ابرو:

نقطه نقطه‌هایی که با مداد در ابروهای خود ایجاد کردید به تنهایی می‌توانند تکه تکه به نظر برسند. بنابراین باید از سایه نیز برای کامل کردن نتیجه آرایش خود استفاده کنید. برای این مرحله از سایه پودری ابرو استفاده کنید. اگر سایه ابرو ندارید، می‌توانید از یک سایه چشم مات استفاده کنید. سایه‌های خیلی تیره را انتخاب نکنید. برای پر کردن ابروهای خود می‌توانید از براش زاویه دار استفاده کنید.

پهن كردن ابرو با مداد

 ۵- محو کردن خطوط:

با استفاده از یک براش مناسب، رنگ‌ها را محو و با ابروهای خود مخلوط کنید. براش ابرو را روی طول ابروهای خود بکشید، از گوشه‌های داخلی شروع کنید و به سمت دم ابرو حرکت کنید. از حرکات آرام و رو به بالا استفاده کنید تا خطوط به آرامی در ابروهای شما محو شوند.

۶- استفاده از کانسیلر:

برای اینکه ابروهایتان بیشتر مشخص شوند، می‌توانید از یک کانسیلر با پایه کمی روشن‌تر از رنگ پوست خود در استخوان فوقانی و تحتانی ابرو استفاده کنید. در انتها، از ژل ابرو برای لیفت ابرو استفاده کنید. این کار به ماندگاری آرایش و حالت ابرو کمک می‌کند و موهای ابرو را نیز مرتب می‌کند.

شما اکنون با موفقیت ابروهای خود را پهن کرده‌اید! ضخیم، پر، خوش حالت و کاملاً طبیعی! همانطور که می‌بینید، فقط پر کردن ابروها تفاوت آشکاری در چهره شما ایجاد کرده است. لیفت و لمینیت ابرو از جمله روش های جدید آرایشی است که استقبال زیادی از آن شده است.

منبع: marieclaire

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: