چه ابرویی به چشم ریز میاد

انواع مدل ابرو دخترانه شیک و جدید

ارسال به دیگران:

انتخاب مدل ابرو مناسب فرم صورت یا مدل خط چشم می‌تواند به جذابیت چهره شما بیفزاید. حتی با انتخاب مدل ‌های مناسب، از نظر ظاهری هم جوان‌ تر می ‌شوید.  

این در حالیست که انتخاب ابروهای نامناسب ممکن است شما را مسن‌ تر از آن ‌چه که هستید نمایان کنند. البته انتخاب مدل مناسب ابرو هم مانند بسیاری دیگر از ترفند های آرایشی از یک قانون واحد پیروی نمی‌ کند. به بیان دیگر فرم ابرو برای چهره ‌های مختلف باید منحصر به فرد انتخاب شود.

انتخاب مدل ابروی مناسب به بسیاری موارد از جمله فرم صورت، فاصله چشم‌ ها و خطوط کلی صورت مرتبط است. به همین سبب باید با توجه به نوع چهره خود، مدل ابروهایتان را انتخاب کنید. حتی زمانی که می‌خواهید به اصلاح ابرو در خانه بپردازید، باید به دقت به بررسی فرم ابرو توجه کنید.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه ابرویی به فرم صورت شما می آید؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم. بعد از خواندن این مقاله می توانید مدل مناسب ابرویتان را پیدا کنید.

آموزش اصلاح و ابرو
آموزش اصلاح و ابرو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مدل مناسب ابرو برای صورت ‌های گرد

در صورت‌های گرد اغلب اجزای صورت به گونه ‌ای چیده شده‌ اند، که پهن‌تر از بقیه فرم ‌های صورت به نظر می ‌رسند. در واقع اجزای صورت بیشتر در راستای افقی خود نمایی می ‌کنند. به همین سبب توجه به انتخاب آرایش صورت گرد بسیار مهم و ضروری است.

ابروهای مرتفع و تیز، با ایجاد یک خط عمودی بر چهره شما، اجزای صورتتان را به بالا هدایت می‌ کنند. به این ترتیب پهن بودن صورت را به تعادل می‌رسانند و کشیدگی بیشتری به آن می‌ بخشند. اگر از چهره گردی برخوردارید، برای پر کردن ابروهای خود قوس ابرو را کمی تیره‌ تر از بقیه قسمت‌ ها کنید.

همچنین بهتر است تا جای ممکن قوس ابرو را بالا ببرید. البته به اندازه ‌ای که غیر طبیعی به نظر نرسد. موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید تا ظاهر صورت خود را کشیده‌ تر ‌کنید.
در ادامه توجه شما را به مدل‌های ابرو مناسب این فرم صورت جلب می‌نماییم.

مدل ابروهای صورت گرد
مدل ابروهای صورت گرد
فرم ابروهای صورت گرد
فرم ابروهای صورت گرد
ابروهای صورت گرد و تپل
ابروهای صورت گرد و تپل
فرم ابرو صورت گرد
فرم ابرو صورت گرد
فرم ابرو صورت گرد
فرم ابرو صورت گرد
مدل ابرو صورت گرد
مدل ابرو صورت گرد

مدل مناسب ابرو برای صورت‌ های کشیده

در آرایش صورت کشیده، باید سعی کنید کمی به چهره خود حجم دهید. این امر در فرم‌دهی ابرو نیز صدق می‌کند. اگر صورت کشیده‌‌ای دارید سعی کنید ابروهایتان را بلندتر کنید. به این ترتیب به فرم صورت خود پهنای بیشتری می ‌بخشید.
همچنین فرم ابروهای صاف تعادل بیشتری به چهره شما می ‌بخشد.
بنابراین ابروهای بلند و صاف مدل ابروی مناسب برای صورت‌های کشیده هستند.

در ادامه می‌توانید انواع مدل ابرو برای این فرم را مشاهده نمایید.

مدل ابرو صورت کشیده
مدل ابرو صورت کشیده
فرم ابروهای صورت کشیده
فرم ابروهای صورت کشیده
چه ابرویی بهم میاد
انواع ابرو برای فرم کشیده
ابروهای کشیده
ابروهای فرم چهره کشیده
مدل ابرو چهره‌های کشیده
مدل ابرو چهره‌های کشیده
ابرو صورت قلبی
ابرو مناسب صورت کشیده

مدل مناسب ابرو برای صورت های بیضی

افرادی که از صورت‌های بیضی شکلی برخوردارند، باید خدا را شاکر باشند. زیرا هیچ قانون خاصی برای صورت ‌های بیضی شکل وجود ندارد.
در واقع همه فرم ابرویی برای صورت ‌های بیضی مناسب است. فقط باید ابعاد و اندازه‌ های ابرو را متناسب با سایر اجزا در نظر بگیرند که از چهره طبیعی برخوردار شوند.

مدل ابرو برای صورت بیضی
مدل ابرو برای صورت بیضی
ابروهای چهره‌های بیضی
ابروهای چهره‌های بیضی
فرم ابرو چهره بیضی
فرم ابرو چهره بیضی
فرم ابرو چهره بیضی و شیک
فرم ابرو چهره بیضی

مدل مناسب ابرو برای صورت ‌های قلبی شکل

صورت ‌های قلبی شکل یکی از پیچیده‌ ترین فرم ‌های چهره را دارند. تمرکز اصلی در این نوع چهره‌ ها روی چشم‌ ها و پیشانی معطوف شده ‌است. بنابراین از جهاتی باید اجزای صورت را مستقیم نگه دارند و از جهاتی باید آن ‌ها را گرد کنند.

در واقع باید ترکیبی از خصوصیات ابروهای مناسب صورت ‌های گرد و کشیده را استفاده کنند. به علاوه چهره‌ های قلبی نباید از آرایش خیلی سنگین استفاده کنند.

این افراد بهتر است برای آرایش ابروهایشان از مداد ابرو استفاده نکنند. زیرا استفاده از مداد ابرو تاکید بیشتری روی پیشانی ایجاد می‌ کند.

مدل ابرو صورت قلبی
مدل ابرو صورت قلبی
ابروهای چهره‌های قلبی
ابروهای چهره‌های قلبی
فرم ابرو صاف برای صورت قلبی
فرم ابرو صاف برای صورت قلبی
مدل ابرو هشتی صورت قلبی
مدل ابرو هشتی صورت قلبی
مدل ابرو صورت قلبی
مدل ابرو صورت قلبی
مدل ابرو برای صورت قلبی
مدل ابرو برای صورت قلبی

مدل مناسب ابرو برای صورت های مربع

اگر فرم صورتتان مربع شکل است، بهتر است با استفاده از یک کمان قوی فرم ابروهایتان را ضخیم کنید. ابروهای ضخیم و پررنگ می ‌توانند فرم مربعی شکل صورتتان را به تعادل برسانند.

همچنین ابروهای زاویه دار هم می‌توانند به هماهنگی بیشتر اجزای چهره شما کمک کنند. به همین علت بهتر است قوس ابروها را تیره ‌تر کنید. ابروهای قوس دار و تیز هر دو، مدل مناسب ابرو برای چهره‌ های مربعی شکل هستند.

به علاوه فاصله میان چشمانتان هم اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای فرم دادن به ابروهایتان نقطه آغازین و پایانی را بر اساس فرم چشم‌ هایتان در نظر بگیرید.

فرم ابرو چهره مربع زیبا
فرم ابرو چهره مربع زیبا
مدل ابروهای صورت مربع
مدل ابروهای صورت مربع
فرم ابروهای صورت مربعی
فرم ابروهای صورت مربعی
ابروهای چهره‌های مربع
ابروهای چهره‌های مربع
فرم ابرو چهره مربعی
فرم ابرو چهره مربعی
مدل ابرو صورت مربعی و دخترانه
مدل ابرو صورت مربعی و دخترانه
مدل ابرو چهره مربعی
مدل ابرو چهره مربعی
ابرو جدید برای صورت مربعی
ابرو جدید برای صورت مربعی
مدل ابرو صورت مربع
مدل ابرو صورت مربع
ابرو صورت‌های مربعی
ابرو صورت‌های مربعی
مدل ابرو صورت مربعی
مدل ابرو صورت مربعی

مدل مناسب ابرو برای چشم‌ های نزدیک به هم

ابروهای پهن و بلند مدل مناسب ابرو برای صورت‌ هایی هستند که چشمان نزدیک به هم دارند. در واقع ابروها باید به گونه ‌ای باشند که کل استخوان ابروها را در بر بگیرد. حتی شاید بهتر باشد ابروهایتان را با یک مداد ابرو پهن‌تر و ادامه دار کنید.

اگر از چشمان نزدیک به هم برخوردارید، از ابروهایی با فرم نازک و تیز بپرهیزید. زیرا این ابروها چهره شما را بیشتر به سمت داخل و پایین متمایل می ‌کنند.  

مدل ابرو پهن

مدل مناسب ابرو برای چشم ‌های فاصله دار

اگر از چشم‌ های فاصله دار برخوردار هستید، ابروهای خود را پر کنید. به این ترتیب تمرکز را به سمت مرکز چهره معطوف می ‌کنید. انتخاب ابروهای نازک ‌تر برایتان بهتر است. بنابراین به جای کشیدن ابروهایتان، روی نظافت و تمیز بودن آن تمرکز کنید.

آموزش لیفت و لمینت ابرو
آموزش لیفت و لمینت ابرو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مدل ابرو دخترانه جدید

برای انتخاب مدل ابرو دخترانه بهتر است به سراغ مواردی بروید که در نهایت باعث تغییرات زیادی در چهره شما نشود. این مدل‌ها که عموما پهن و با کمترین فرم فانتزی است در واقع کمی ابروهای شما را منظم و تمیز می‌کند. در نهایت می‌توانید چهره دخترانه و معصوم خود را حفظ کنید. برای داشتن ابروهای دخترانه، بهتر است از اصلاح ابرو با تیغ خودداری کنید. فقط کافی است با موچین و قیچی تار ابروهای اضافه را بردارید و در حالت طبیعی ابروهایتان تغییری ایجاد نکنید.

مدل ابرو پهن برای دختران
مدل ابرو پهن برای دختران
فرم ابرو پهن و هاشوری
فرم ابرو دخترانه پهن
مدل ابرو صورت دخترانه
مدل ابرو صورت دخترانه
فرم ابرو پهن جدید و دخترانه
فرم ابرو جدید و دخترانه

مدل ابرو پهن و صاف

پهن کردن ابرو که چندسالی است ترند شده است، مخصوص دوستداران چهره طبیعی است. در این فرم، چهره شما جذاب‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و از مدل‌های پرطرفدار جوانان است.

مدل ابرو هاشوری و پهن
مدل ابرو پهن و هاشوری
مدل ابرو پهن و شیک
مدل ابرو پهن و زیبا
ابروهای پهن لیفت و لمینتی
ابروهای پهن لیفت و لمینت شده
ابرو پهن و لیفت شده
ابرو پهن و لیفت شده
مدل ابرو پهن و هاشوری
مدل ابرو پهن و هاشوری

مدل ابرو شمشیری

مدل ابرو شمشیری از سال‌های گذشته تا به امروز دچار تغییراتی شده است اما همچنان از محبوب‌ترین مدل ابروها برای خانم‌هاست.
این مدل به خصوص برای افرادی که چهره کشیده دارند توصیه می‌شود. زیرا ابروها را بلندتر نشان می‌دهد که این امر باعث می‌شود پهنای صورت شما پهن‌تر به نظر برسد.

فرم ابرو شمشیری صاف و کشیده
فرم ابرو شمشیری صاف و کشیده
فرم ابرو شمشیری
فرم ابرو شمشیری
مدل ابرو شمشیری و صاف
مدل ابرو شمشیری و صاف

مدل ابرو هاشور و اسپرت

ابروهای هاشور و اسپرت را می‌توان از ترندهای امسال به حساب آورد که چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

این مدل که بسیار شبیه به مدل ابرو پهن است، در قسمت‌های زیر ابرو بسیار جذاب‌تر جلوه می‌کند. علت آن نیز در نوع تمیز کردن و اصلاح آن‌‌هاست. در واقع موهای زیر ابرو به صورت یکی درمیان برداشته می‌شوند تا فرم طبیعی آن‌ها از بین نرود.

از طرفی تمیز کردن آن‌ها کار آسانی است و می‌توانید به راحتی در منزل آن را انجام دهید.
همچنین با پر شدن ابرو نگران بر هم ریختگی ظاهر خود نیستید، زیرا با رشد موها جذابیت این مدل دوچندان می‌شود.

فرم ابرو خطی هاشوری
فرم ابرو خطی هاشوری
ابروهای پهن مدل هاشور
ابروهای پهن مدل هاشور
فرم ابرو هاشوری
فرم ابرو هاشوری
ابرو هاشوری جدید و شیک
ابرو هاشوری جدید و پهن

مدل ابرو هشتی شیک

مدل ابروهای هشتی همواره طرفداران خاص خودش را دارد و هیچ وقت از ذهن‌ها نمی‌رود. این مدل باعث می‌شود چهره شما همواره آراسته و تمیز به نظر آید.

همچنین به چشم‌های شما فرم و گیرایی خاصی می‌بخشد.

ابروهای هشتی زیبا
ابروهای هشتی زیبا
فرم ابرو هشتی
فرم ابرو هشتی
ابرو هشتی برای دختران
ابرو هشتی برای دختران
ابروهای هشتی شیک
ابروهای هشتی شیک

نحوه فرم دادن به ابروها

اکنون که از فرم مناسب برای ابروهایتان مطلع شدید، باید به اندازه ‌های متناسب آن‌ها دقت کنید. برای این کار از یک خط کش یا نخ یا حتی براش آرایشی استفاده کنید. ابتدا باید نقاط ابتدایی، انتهایی و شروع قوس ابرو را پیدا کنید. به این ترتیب نه تنها به ابروهایتان فرم مناسبی می ‌بخشید، بلکه بینی خود را هم قلمی ‌تر می‌ کنید. به علاوه منجر به بهتر دیده شدن چشم‌ها و گونه ‌هایتان هم می‌ شوید.

۱. برای شروع یک براش آرایشی بردارید و قلم مو را در کنج بینی خود قرار دهید. به گونه‌ ای که امتداد قلم مو از گوشه داخلی چشمتان بگذرد. محل تقاطع انتهای قلم مو با ابروهایتان دقیقا نقطه شروع ابروهایتان است.

۲. برای پیدا کردن محل شروع قوس، در حالی که مستقیم به روبه‌ رو نگاه می ‌کنید، دوباره قلم مو را گوشه بینی خود قرار دهید. اما این بار امتداد قلم مو را درست از وسط چشمان خود رد کنید. محل تقاطع امتداد قلم مو با ابروهایتان نقطه شروع قوس است.

۳. برای پیدا کردن نقطه پایانی ابروها دوباره قلم مو را گوشه بینی خود قرار دهید. به گونه‌ای که این بار امتداد قلم مو به گوشه خارجی چشمانتان برسد. محل تقاطع امتداد قلم مو و ابروهایتان نقطه پایانی ابروها است.

۴. نقاطی که پیدا کردید را علامت بزنید و ابروهایتان را بر این اساس فرم دهید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تمامی فرم های ابرو را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی مدل ابرو مناسب فرم صورت و فرم چهره خود را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که انتخاب فرم مناسب ابرو تاثیر زیادی در جذابیت چهره شما دارد به طوری که فرم نامناسب می‌تواند چهره شما را خسته، آشفته یا پریشان نشان دهد. توصیه ما این است که با تشخیص دقیق فرم صورت و شناخت مدل‌های مناسب آن، از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنید.

مهشید عزت پوری

آیا شما مدل ابرو مناسب فرم صورت خود را می‌شناسید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: marieclaire

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: