نحوه برجسته سازی ترقوه

آموزش کامل زاویه دار کردن صورت و ترقوه با آرایش

ارسال به دیگران:

زاویه دار کردن صورت شگردی است که اخیرا در میان جوانان به شدت باب شده‌است. حتی بسیاری از افراد به این منظور به عمل‌های جراحی رو آورده‌اند. عده‌ای هم روش های زیبایی مانند استفاده از فیلر را در پیش گرفته‌اند. اما راه ساده‌تری هم برای زاویه سازی صورت وجود دارد که نیاز به عمل‌های جراحی گران قیمت ندارد. در گریم و میکاپ با استفاده از کانتورینگ صورت می‌توانند به راحتی با برجسته سازی خطوط فک و استخوان‌های گونه در زاویه سازی صورت موثر واقع شوند. به این ترتیب بدون ریسک عمل‌های جراحی و پرداخت هزینه‌های گزاف، از ظاهری جذاب برخوردار می‌شوید. در ادامه ی این مقاله به نحوه ی زاویه سازی هر یک از اجزای صورت می پردازیم.

اگرچه شاید کانتورینگ در ابتدا پیچیده و دشوار به نظر برسد. اما در واقع این گونه نیست. تمام چیزی که برای این روش نیاز خواهید داشت، هایلایتر، کانتور و کمی پودر فرم دهنده است. پودر فرم دهنده مانند سایه چشم است و باید با تناژ طبیعی پوست شما هماهنگ باشد. این پودر برای افزودن عمق در نقاط خاص چهره استفاده می‌شود. البته می‌توانید از سایه چشم هم به عنوان پودر فرم دهنده استفاده کنید. همچنین استفاده از فاندیشن یکی دو درجه تیره‌تر از پوست خودتان هم میسر است. فقط توجه داشته باشید که بهتر است محصولات آرایشی را انتخاب کنید که به خوبی روی پوست شما می‌نشیند. بنابراین از مصنوعی شدن چهره خود جلوگیری می‌کنید و جلوه طبیعی‌تری به پوست خود می‌بخشید.  

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

برجسته سازی استخوان‌های گونه:

برای زاویه سازی صورت نخست باید به برجسته سازی استخوان‌های گونه بپردازید. به این منظور کافیست از یک کرم یا پودر هایلایتر مناسب رنگ پوست تان استفاده کنید. اگر رنگ پوست روشنی دارید از رنگ صورتی شامپاینی استفاده کنید. اما اگر رنگ پوست شما متوسط یا تیره است از طلایی استفاده کنید. هایلایتر را با نوک انگشتان خود به بالای استخوان گونه بمالید. از سیب گونه‌ها شروع کنید و تا گوشه خارجی چشم‌هایتان ادامه دهید. به این ترتیب ترکیبات درخشان موجود در هایلایتر فورا گونه‌هایتان را برجسته می‌کنند.

زاویه دار کردن خط فک:

آموزش کوچک کردن بینی با کانتور

برجسته سازی خطوط فک یکی دیگر از عوامل موثر در زاویه دار کردن صورت به شمار می‌رود. برای برجسته کردن و زاویه سازی صورت و خطوط فک می‌توانید از یک پودر فرم دهنده استفاده کنید. به این منظور کانتورینگ را توسط یک براش آرایشی مناسب از پایین گوش‌های خود شروع کنید. سپس آن را در امتداد خطوط فک خود پیش ببرید تا به نوک چانه برسید. این مرحله را برای هر دو طرف چانه تکرار کنید. در مرحله آخر خطوط ایجاد شده را در زیر چانه و گردن به خوبی پخش کنید تا مرزبندی‌ها محو شوند. به این ترتیب خطوط فک برجسته‌تر و زاویه‌دار به نظر می‌رسند.

باریک کردن بینی:

از دیگر عوامل مهم در زاویه سازی صورت، توجه به فرم بینی است. برای کانتورینگ بینی دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید. سعی کنید از سایه‌های بسیار طبیعی استفاده کنید. زیرا بینی شما همواره در معرض دید بیشتری قرار دارد. بنابراین اگر کانتورینگ بینی بیش از اندازه باشد، غیر طبیعی به نظر می‌رسد. برای کانتورینگ بینی، ابتدای ابروهای خود را به عنوان خطوط راهنما استفاده کنید. کافیست دو هایلایتر موازی از ناحیه شروع ابروهایتان به سمت پایین بینی بکشید. ایجاد این خطوط موازی در  دو سوی بینی، به باریک‌تر دیده شدن بینی کمک بسزایی می‌کنند. در ادامه کمی پودر فرم دهنده یا پودری که یک درجه از رنگ طبیعی پوستتان تیره‌تر باشد، به نوک بینی خود بزنید. در انتها خطوط را با هایلایتر محو کنید تا یکدست شده و طبیعی‌تر به نظر برسند.

آموزش آرایش عروس
آموزش آرایش عروس دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

زاویه دار کردن صورت برای لاغر نشان دادن صورت:

آموزش زاویه دار کردن فک با آرایش

اگرچه زاویه دار کردن صورت نقش موثری در برجسته سازی استخوان‌های صورت دارد. اما این روش بدون برخورداری از صورت کشیده و لاغر میسر نمی‌شود. بسیاری مواقع زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، احساس پف و تورم در چهره خود می‌کنید. در این مواقع با استفاده از این کانتورینگ می‌توانید صورت خود را لاغرتر نشان دهید. کافیست از یک فاندیشن پودری یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست خود برای لاغر نشان دادن چهره خود استفاده کنید. از گونه‌های خود شروع کنید و با تیره کردن آن‌ها حجم اضافی صورت را بپوشانید. سپس با استفاده از فاندیشن پودری و براش کانتورینگ گودی گونه‌های خود را تیره‌تر کنید. در انتها سایه‌ها را به خوبی یکدست و محو کنید تا طبیعی‌تر به نظر برسد.

برجسته کردن استخوان‌های ترقوه:

اگرچه امروزه زاویه سازی صورت رواج زیادی پیدا کرده‌است. اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. برجسته سازی استخوان‌های ترقوه هم از جمله روش هایی است که اخیرا ترند شده. به هر حال همه افراد استخوان‌های بیرون زده و برجسته‌ای ندارند. اما با کانتورینگ حتی برجسته کردن استخوان‌های ترقوه هم میسر شده‌است. به این منظور کافیست با استفاده از مقداری پودر براق کننده، قسمت بالای استخوان‌های ترقوه را براق کنید. بخش‌های زیرین استخوان‌ها را هم با استفاده از کانتورینگ تیره‌تر کنید. به این ترتیب نقاط تیره تر حس گود افتادگی و نقاط روشن‌تر حس بیرون زدگی را القا می‌کنند. انگار استخوان‌های ترقوه بیرون زده‌اند. فقط فراموش نکنید که خطوط بین مرز تیره و روشن را به خوبی محو کنید تا ظاهر طبیعی‌تری داشته باشند.  

منبع: cosmopolitan

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: