مراحل کاشت ناخن بیبی بومر

بی بی بومر چیست؟ آموزش کاشت بیبی بومر در منزل

ارسال به دیگران:

این روزها که کاشت ناخن و رسیدگی به آن‌ها بین خانم‌ها رواج پیدا کرده است، تکنیک‌های مختلفی نیز ابداع می‌شوند. در این بین بعضی از تکنیک‌ها با استقبال بی‌نظیری مواجه می‌شوند. بیبی بومر نیز یکی از این قبیل روش‌هاست. اما بیبی بومر چیست و چه تفاوتی با کاشت ناخن با پودر دارد؟ در ادامه این مطلب به طور کامل درباره آموزش کاشت بیبی بومر در منزل صحبت خواهیم کرد.

آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بیبی بومر چیست؟

بیبی بومر یکی از روش‌های طراحی ناخن ساده است که در آن از دو رنگ استفاده می‌شود. این روش را می‌توانید هم با انواع پودر به صورت کاشت پودری، هم با انواع ژل و رنگ برای کاشت اکرولیک، ژلیش و کاشت پلی ژل انجام دهید.

حتی در مواردی که این روش را با لاک انجام می‌دهند ممکن است با نام آمبره ناخن نیز معروف باشد. اما اصولا برای کاشت ناخن از اصطلاح بیبی بومر استفاده می‌شود.

در این روش می‌توانید از هر رنگی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هر چقدر که کنتراست رنگی بین آن‌ها بیشتر باشد، بیبی بومر شما شکیل‌تر می‌شود. ترکیب رنگی صورتی یا هلویی به همراه سفید گچی، ترکیب رنگی پرطرفدار در این تکنیک است. اما شما می‌توانید رنگ‌های دیگر را نیز با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

بیبی بومر ناخن با دیزاین شیمر و نگین

میزان سطح این دو رنگ به نسبت ۷۰ به ۳۰ درصد است. به طوری که رنگی که در قسمت فرنچ ناخن استفاده می‌شود، ۳۰ درصد از آن را تشکیل می‌دهد.

آموزش کاشت بیبی بومر رنگی در خانه

کاشت بیبی بومر از تکنیک‌های پرطرفدار در این روزهاست. دلیل استقبال از آن نیز نچرال و شیک بودن آن است. از طرفی با بلند شدن ناخن زیبایی آن دوچندان می‌شود. این تکنیک را می‌توان در زیرمجموعه طراحی ناخن ساده قرار داد.

اگر می‌خواهید این تکنیک را یاد بگیرید برای شما ویدیویی از مراحل کاشت بیبی بومر آماده کرده‌ایم که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. در این روش از تکنیک دیپ استفاده شده اما در ادامه، این کاشت را به روش سنتی توضیح داده‌ایم.

آموزش کاشت بی بی بومر رنگی در خانه

مراحل کاشت بیبی بومر

همان‌طور که در ویدیو بالا نیز مشاهده کردید در این کاشت نیاز به دو رنگ پودر داریم. اگر می‌خواهید کاشت نچرال و طبیعی‌تری داشته باشید پیشنهاد می‌دهیم از رنگ هلویی یا صورتی برای پایین ناخن و رنگ سفید گچی برای بالای ناخن استفاده کنید.

همچنین اگر می‌خواهید قسمت فرنچ ناخن شما رنگی باشد می‌توانید از لیکوییدهای رنگی یا پودر کاشت رنگی استفاده کنید.

کاشت بیبی بومر با طراحی ظزیف

در ادامه مراحل آموزش کاشت ناخن بیبی بومر را به صورت مرحله به مرحله شرح می‌دهیم:

ابتدا باید ریمو کاشت ناخن را انجام دهید. برای این کار از سوهان برقی استفاده کنید و تمام سطح ناخن را از هرگونه مواد کاشت و آلودگی پاک کنید.

بعد از ریمو نوبت به مانیکور ناخن می‌رسد. در این مرحله باید کوتیکول اضافی ناخن را از بین ببرید و اصطلاحا آن را به عقب هل دهید.

اگر کوتیکول زیادی به ناخن چسبیده بهتر است ابتدا آن را به عقب زن یا پوشر جدا کرده و به عقب هل دهیم. سپس شروع به از بین بردن کوتیکول اضافی می‌کنیم.
برای این کار بهتر است از سری شنی و سری توپی استفاده کنید. سپس کوتیکول بلند شده را با نیپر یا گوشتگیر جدا می‌کنیم.

بعد از مانیکور باید اندازه و فرم ناخن را مطابق با سلیقه مشتری با سوهان دستی فرم دهید.

بعد از انجام کارهای ابتدایی و آماده‌سازی ناخن باید خرده‌های پودری را از سطح ناخن تمیز کنیم. راحت‌ترین کار این است که دست‌ها را بشویید تا تمام مواد از بین برود.
اگر شرایط این کار را ندارید ناخن را با الکل تمیز کنید اما ممکن است نواحی نزدیک به حاشیه دچار سوزش شود. زیرا به تازگی آن‌ها را اصلاح کرده‌ایم.

ناخن طبیعی مانیکور شده

حال نوبت کاشت ناخن است. ابتدا مراحل اولیه را انجام دهید. ابتدا با بافر سطح ناخن را خط بیندازید. سپس ضد قارچ سپس پرایمر را به سطح ناخن بزنید. بهتر است این کار را ابتدا برای یک ناخن انجام دهید و پس از اتمام کاشت به سراغ ناخن بعدی بروید.

برای بلند کردن ناخن می‌توانید از هر دو روش تیپ گذاری یا کاشت با فرمر استفاده کنید. سپس سوهان‌کشی‌های لازم را انجام دهید.
در انتهای این مرحله، ناخن آماده است و کاشت بیبی بومر را آغاز می‌کنیم.
توجه کنید که در این مراحل به روش کاشت پودر عمل می‌کنیم.

ابتدا از بالای ناخن یعنی قسمتی که فرنچ می‌کشیم، آغاز می‌کنیم. برای این قسمت رنگ سفید گچی را انتخاب می‌کنیم اما شما با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید از هر رنگ دیگری استفاده کنید.

قلم کاشت را به لیکوئید ناخن آغشته کنید و مقداری پودر گچی بردارید. دقت کنید که میزان غلظت مواد باید به حدی باشد که بتوانید به راحتی پودر را حرکت دهید.
پس اگر برای بار اول آن را امتحان می‌کنید بهتر است از پودر کمتری استفاده کنید و تعداد دفعات موادگذاری را بیشتر کنید.

از لبه ناخن شروع کنید. مواد را روی بالاترین لبه ناخن قرار دهید و با حرکت قلم به سمت وسط ناخن سعی کنید مواد را پخش کنید. این کار را تا حدی انجام دهید که به اندازه دلخواه کاشت برسید.
سعی کنید مواد زیادی نگذارید تا در نهایت ناخنی ظریف داشته باشید.

رنگ دوم که در اینجا رنگ هلویی پررنگ یا صورتی است را بردارید. از کمی پایین‌تر از کوتیکول شروع به موادگذاری کنید. با حرکت قلم به سمت وسط ناخن سعی کنید مواد را پخش کنید.
توجه کنید که باید دو مواد در هم محو شوند و مرزی بین آن‌ها باقی نماند. پس باید سرعت عمل خود را بالا ببرید تا قبل از این که مواد خشک شوند کار را به پایان برسانید.

قبل و بعد بیبی بومر

بعد از اینکه هسته اصلی آن را انجام دادید، در واقع خط محو را به خوبی ایجاد کردید نوبت آن است که حاشیه‌های ناخن را به طور کامل با مواد بپوشانید.
اگر احساس می‌کنید در قسمت نزدیک به کوتیکول مواد کمتری وجود دارد مقدار کمی مواد به آن اضافه کنید. در نهایت سعی کنید با ضربه زدن قلم هوای موجود در بین مواد را از بین ببرید و آن‌ها را منسجم کنید.

کمی صبر کنید تا مواد خشک شوند. سپس سوهان‌کشی را آغاز کنید.

به صورت دلخواه می‌توانید لایه‌ای نازک از پودر کلییر روی کار نهایی موادگذاری کنید. این کار به منظور دوام بیشتر و زیبایی دوچندان آن انجام می‌شود. بعد از خشک شدن مواد، در نهایت سوهان‌کشی کنید.

برای زیباتر کردن ناخن می‌توانید نگین نصب کنید. یا حتی می‌توانید روی آن طراحی کنید.

تا اینجا کار کاشت بیبی بومر به پایان رسیده و نیازی به دستگاه یووی نداشته‌ایم. اما اگر می‌خواهید ناخن‌ها دارای درخشندگی باشند بهتر است از تاپ شاین استفاده کنید. این کار را می‌توانید تا دو مرحله انجام دهید تا برق ناخن‌هایتان جلوه زیباتری به بیبی بومر دهد و نتیجه کار دو چندان شود.

کاشت شما به پایان رسید. می‌توانید با مقداری روغن نارگیل یا زیتون، حاشیه ناخن خود را ماساژ دهید و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.
توجه داشته باشید که برای ناخن‌هایی که با این تکنیک طراحی شده‌اند باید تمام موارد مراقبت از ناخن کاشت را رعایت نمود.

دیزاین کاشت ناخن بیبی بومر با طراحی برجسته

آموزش بیبی بومر روی کاشت مادر

اگر ناخن‌های شما دارای مواد کاشت است و تمایل دارید آن را به کاشت بیبی بومر تبدیل کنید، نیاز ندارد کل مواد را ریمو کنید. برای این کار کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید.

  1. مقداری از حجم مواد را کم کنید. این کار را با سوهان برقی انجام دهید. می‌توانید تا ۸۰ درصد مواد را بردارید.
  2. مانیکور ناخن را طبق مراحل همیشگی انجام دهید.
  3. ناخن‌ها را به فرم دلخواه شکل دهید.
  4. پودر گچی را با قلم آغشته به لیکویید بردارید و روی بالاترین قسمت ناخن قرار دهید. با حرکت قلم به سمت وسط ناخن سعی کنید مواد را پخش کنید.
  5. حالا نوبت پودر هلویی است. مقداری پودر هلویی را با قلم بردارید و آن را از یک میلی‌متری کوتیکول به سمت وسط ناخن بکشید.
  6. بعد از اینکه توانستید این مواد را اعمال کنید و خط مرز آن را محو کنید صبر کنید تا مواد خشک شوند.
  7. اگر مایل هستید می‌توانید یک لایه پودر شفاف یا کلییر بزنید. این کار برای دوام کاشت و افزایش زیبایی آن انجام می‌شود.
  8. در نهایت تاپ شاین بزنید و داخل دستگاه UV قرار دهید.
آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آموزش کاشت بیبی بومر با لاک

در مراحل بالا بیبی بومر با کاشت را توضیح دادیم. در ادامه می‌خواهیم این روش را با لاک یا لاک ژل توضیح دهیم. به این روش اصطلاحا آمبره نیز می‌گویند. در ادامه می‌توانید مراحل آن را مطالعه کنید اما اگر می‌خواهید آموزش ویدیویی آن را نیز مشاهده کنید پیشنهاد می‌دهیم به مطلب آمبره ناخن مراجعه کنید.

  1. ابتدا بهتر است فرم ناخن را با سوهان دستی اصلاح کنید. اگر ناخن شما دارای کاشت است بهتر است ابتدا مراحل ترمیم را طی کنید.
  2. مانیکور را انجام دهید و همه شرایط را برای زدن لاک یا لاک ژل آماده کنید.
  3. اگر قصد دارید با لاک ژل کار کنید، بیس کت بزنید و آن را با دستگاه UV خشک کنید.
  4. در این مرحله اولین لاک را به ناخن‌ها می‌زنیم. این لاک باید همان رنگی باشد که می‌خواهید قسمت نزدیک به کوتیکول به آن رنگ باشد.
  5. بعد از خشک شدن لاک اول نوبت به رنگ دوم می‌رسد.
    برای این کار می‌توانید لاک یا لاک ژل را روی اسفنج بزنید و آن را روی ناخن از لبه به سمت وسط پخش کنید. این کار را به صورت ضربه‌ای انجام دهید.
    اگر این کار را با لاک انجام داده‌اید صبر کنید تا خشک شود. اما اگر با لاک ژل انجام داده‌اید باید آن را با دستگاه خشک کنید.
  6. در نهایت بعد از خشک شدن لاک یا لاک ژل با زدن تاپ کت یا تاپ شاین زیبایی آن را دوچندان کنید و لاک‌ها را براق کنید.

آموزش بیبی بومر رنگی

برای انجام بیبی بومر رنگی باید مطابق همان مراحل قبلی انجام دهید با این تفاوت که از پودر رنگی استفاده کنید.

ترمیم کاشت بیبی بومر

این تکنیک از کاشت نیز مانند کاشت ناخن عادی نیاز به ترمیم دارد. زمان ترمیم کاشت بیبی بومر بستگی به عواملی مانند رشد ناخن، شکستگی یا موارد مشابه دارد. اما معمولا بعد از ۳ هفته تا یک ماه، ناخن شما نیاز به ترمیم دارد. در ادامه مراحل ترمیم را توضیح داده‌ایم.

  1. ابتدا لایه رویی کاشت را ریمو می‌کنیم و به‌طور کامل تاپ شاین را از بین می‌بریم.
  2. اگر قسمت‌هایی از مواد از ناخن طبیعی جدا شده باشد باید آن‌ها را رفع کنیم. به این کار اصطلاحا هواگیری می‌گویند. برای هواگیری باید از سوهان برقی استفاده کنید و این کار را از لبه‌های این قسمت‌ها شروع کنید.
  3. سوهان‌کشی‌های لازم را انجام دهید و ناخن را به حالت دلخواه فرم دهید. در این مرحله می‌توانید مانیکور انجام دهید.
  4. روی قسمت‌هایی که ناخن طبیعی هستند ابتدا ضدقارچ سپس پرایمر بزنید. توجه کنید که پرایمر به نواحی که دارای مواد هستند، ورود نکند.
  5. مقداری از پودر را به همراه قلم آغشته به لیکویید بردارید. آن را به صورت ضربه‌ای به نواحی که مواد ندارد، منتقل کنید.
    همچنین اگر می‌خواهید میزان سفیدی مواد بیشتر شود می‌توانید مواد را در این مرحله اضافه کنید. این کار را از بالای ناخن به سمت وسط آن انجام دهید.
  6. بعد از خشک شدن مواد نوبت به تاپ شاین می‌رسد. تاپ شاین بزنید و آن را در دستگاه قرار دهید.
  7. تبریک! شما توانستید ترمیم کاشت بیبی بومر را به درستی انجام دهید.
دیزاین بیبی بومر با نگین

تبدیل کاشت بی بی بومر به کاشت عادی

اگر ناخن‌های شما دارای کاشت بیبی بومر است و می‌خواهید آن را به حالت کاشت عادی تبدیل کنید نیاز به ریمو کامل نیست.

برای این کار کافیست ۸۰ درصد مواد را ریمو کنید و عملیات موادگذاری را روی آن‌ها انجام دهید. در نهایت می‌توانید مانند کاشت عادی از انواع لاک ژل برای طرح ناخن استفاده کنید.

آموزش بیبی بومر رنگی

قیمت کاشت بیبی بومر

قیمت کاشت بیبی بومر به عوامل مختلفی از جمله تجربه فرد، محل سالن زیبایی و نوع ناخن بستگی دارد. اما به صورت کلی بد نیست بدانید که قیمت این نوع کاشت نسبت به کاشت عادی گران‌تر است. علت آن نیز استفاده از متریال بیشتر و ادغام دو روش به صورت همزمان است.

قیمت ترمیم بیبی بومر به اندازه ترمیم کاشت عادی است و حدودا یک سوم قیمت کاشت ناخن است.

آموزش بیبی بومر با دیزاین

عوارض و معایب کاشت بیبی بومر

اگر بخواهیم به معایب کاشت بیبی بومر اشاره کنیم ابتدا تمامی عوارض کاشت ناخن را باید بیان کنیم. این عوارض در صورت عدم مراجعه به سالن‌های حرفه‌ای اتفاق می‌افتد. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام کاشت ناخن حتما به افراد حرفه‌ای مراجعه کنید تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید.

این عوارض مواردی همچون قارچ ناخن، ممانعت از اکسیژن‌رسانی به ناخن طبیعی، کاهش رشد ناخن طبیعی و بروز عفونت هستند. توصیه ما این است برای جلوگیری از این موارد حتما به سالن‌های معتبر و افراد حرفه‌ای مراجعه کنید.

اگر ناخن شما دچار قارچ شود رنگ آن تغییر می‌کند و سبز می‌شود. اگر میزانی از ناخن شما به این حالت دچار شد بهتر است کل مواد را ریمو کنید و تا زمانی که بهبود نیافته روی آن مواد نگذارید.

کاشت بیبی بومر لایت

سخن پایانی

در بالا تمام مراحل کاشت بیبی بومر را آموزش دادیم. اما به عنوان نکته پایانی بهتر است مجددا توصیه کنیم که همواره برای انواع کاشت ناخن به افراد حرفه‌ای مراجعه کنید تا دچار عفونت‌ها و مریضی‌های قارچی ناشی از آن نشوید.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه کاشت بیبی بومر را داشته‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: