طراحی ناخن مدل آمبره

آمبره ناخن چیست؟ آموزش ناخن آمبره قدم به قدم

ارسال به دیگران:

ناخن آمبره، دقیقا مانند موی آمبره، یک روش طراحی ناخن است که در آن از دو رنگ لاک استفاده می‌شود. یکی از رنگ ها تیره تر از دیگری است و به نوعی روی ناخن زده می شوند که یک شیب رنگی ایجاد کنند. به این صورت که رنگ تیره به تدریج روشن شده و به رنگ لاک روشن برسد. آمبره نیز مانند طراحی مدل فرنچ ناخن بسیار تنوع پذیر است و می‌توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود، ترکیب رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در این مقاله با آموزش مراحل یک مدل طراحی ناخن آمبره با لاک قرمز و مشکی با ما همراه باشید. این روش طراحی را می توانید هم روی ناخن های معمولی و هم روی انواع ناخن کاشت پودری، ژله ای، و اکرلیک انجام دهید.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مراحل طراحی ناخن آمبره

۱. ناخن خود را آماده کنید

آموزش طراحی ناخن آمبره

برای از بین بردن هرگونه لاک که در حال حاضر روی ناخن شما است، از پنبه ای که کمی به مواد پاک کننده لاک آغشته شده استفاده کنید. ناخن های خود را به آرامی با ناخنگیر کوتاه کنید، تا زمانی که به طول دلخواه برسند. سپس از یک سوهان برای صاف شدن لبه های ناهموار و شکل دادن به آن خود استفاده کنید.

  • همچنین می توانید کوتیکول های خود را با استفاده از یک چوب مانیکور گرد به عقب برانید. این کار به کشیده شدن صدف ناخن شما کمک می کند. بنابراین ناخن های شما بلندتر به نظر می‌رسند.
  • روش دیگر این است که شما می توانید کوتیکول های خود را با استفاده از بند انگشت مخالف خود عقب برانید.

۲. یک لایه پایه شفاف روی ناخن های خود بزنید

ویدئو شماره ۱- آماده سازی ناخن

به تمام ناخن های خود یک لایه پایه (بیس کت) نازک و شفاف بزنید. این لایه از ناخن های شما در برابر لکه های رنگی محافظت می کند و باعث افزایش ماندگاری لاک ژل می شود.

۳. رنگ لاک پایه را بزنید

اموزش طراحی ناخن امبره

در دیزاین ناخن دخترانه آمبره، رنگ لاک پایه معمولا رنگ روشن تر است و شما رنگ لاک تیره را روی آن اضافه می کنید. این کار جلوه لطیف تر و زیباتری به ناخن های شما می‌دهد.

  • برای ایجاد یک پایه مات، لاک پایه را دو لایه بزنید. قبل از زدن لایه دوم اجازه دهید تا لایه اول کاملا خشک شود.
  • برای کمک به سریع‌تر خشک شدن لاک، بهتر است، بجای یک لایه غلیظ و کلفت، دو لایه نازک بزنید.

۴. رنگ های لاک مورد نظر خود را روی یک اسفنج بکشید

ویدئو شماره ۲- آماده کردن رنگ لاک

رنگ ها را را با خطوط مستقیم و افقی در کنار هم و روی یک اسفنج کوچک آرایشی بزنید. سطح اسفنجی که لاک را روی آن می کشید باید نسبتاً هم عرض ناخن شما باشد. ابتدا رنگ لاک روشن و سپس رنگ تیره را روی آن بزنید. مطمئن باشید که رنگ ها را دقیقا کنار هم زده‌اید و هیچ لایه اسفنج سفیدی بین آن ها وجود ندارد. همچنین باید دو لایه لاک روی اسفنج بزنید تا لاک به قدری مرطوب باشد که بتواند روی ناخن شما منتقل شود.

۵. اسفنج را به ناخن های خود بزنید

ویدئو شماره ۳- زدن لاک روی ناخن

با فشار دادن اسفنج روی ناخن، لاک را روی ناخن خود بچسبانید. این کار را با جرکات ضربه ای ملایم و کوتاه انجام دهید. سپس اسفنج را بلند کنید تا ببینید آیا به مقدار کافی لاک روی ناخن نشسته است یا خیر.

۶. اسفنج را روی ناخن خود بچرخانید

ویدئو شماره ۴- زدن لاک روی ناخن

با فشار دادن لبه های اسفنج و چرخاندن آن روی ناخن،‌ رنگ ها را کمی روی ناخن مخلوط کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا حالت شیب رنگی مورد نظر ایجاد شود.

  • این فرآیند مقداری لاک را به پوست اطراف ناخن های شما منتقل می کند. برای جلوگیری از این امر می توانید پوست اطراف ناخن خود را با استفاده از یک لایه نازک وازلین یا نوار چسب بپوشانید. در غیر این صورت؛ بعدا می توانید با استفاده از لاک پاک کن کناره های ناخن خود را تمیز کنید.

۷. دوباره اسفنج را رنگ کنید

ویدئو شماره ۵- آماده کردن رنگ لاک

پس از اینکه حالت آمبره را به طور کامل بر روی ناخن های خود ایجاد کردید، دوباره اسفنج را رنگ کنید. این کار باعث می‌شود رنگ لاک شما با طراوت و مرطوب باقی بماند. اسفنج را مانند مرحله قبل آماده کنید و لاک را به ضربه های کوتاه به ناخن های خود منتقل کنید.

۸. لایه تاپ کت را روی لاک بزنید

ویدئو شماره ۶- پایان طراحی ناخن آمبره

پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه که لاک به طور کامل خشک شد، یک لایه تاپ کت شفاف به ناخن های خود بزنید. ممکن است لازم باشد برای صاف کردن سطح ناخن های خود، دو لایه تاپ کت بزنید. زیرا اسفنج باعث می شود سطح ناخن شما کمی زبر شود.

۹. پوست اطراف ناخن های خود را تمیز کنید

ویدئو شماره ۷- تمیز کردن اطراف ناخن

یک گوش پاک کن یا Q-tip را به استون آغشته کنید و روی پوست خود بمالید. پس از آن برای تمیز کردن بیشتر می توانید یک براش آرایشی کوچک را نیز به استون آغشته کنید و روی پوست اطراف ناخن بکشید.

نرگس شریفی

شما چه روش دیگری را برای طراحی آمبره ناخن در خانه می‌شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: wikihow

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: