کاشت ناخن پودری چیست

کاشت ناخن پودری قدم به قدم در خانه {راهنمای ویدیویی مراحل}

ارسال به دیگران:

کاشت ناخن پودری نیز یکی دیگر از روش های کاشت ناخن است که می‌تواند سه تا چهار هفته دوام بیاورد. این نوع کاشت، در مقایسه با کاشت ناخن ژله ای و کاشت اکرلیک، نازک تر بوده و به سوهان کشیدن و ابزار کمتری نیاز دارد. بعلاوه، ظاهر طبیعی تری دارد، کاربرد آن راحت تر است، و به هیچ مونومر مایع و اشعه UV نیاز ندارد. همچنین، شما می‌توانید ناخن های شکسته شده را با این روش بپوشانید تا ثابت بمانند و شکستگی آن ها بیشتر نشود.

شما می‌توانید از این روش هم برای کاور کردن ناخن طبیعی خودتان، و هم همراه با تیپ ناخن استفاده کنید. در ادامه به آموزش گام به گام کاشت ناخن پودری در خانه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مراحل کاشت ناخن پودری در منزل

۱. ناخن را تمیز کنید

ویدئو شماره ۱- آماده سازی ناخن

اولین مورد از مراحل کاشت ناخن پودری این است که ناخن ها را تمیز کنید. اگر روی ناخن های خود لاک زده اید، آن را با پاک کننده لاک ناخن استون پاک کنید. با استفاده از فشار دهنده کوتیکول به آرامی کوتیکول های خود را کمی به عقب برانید. هرگونه کوتیکول اضافی را با دستگاه تریمر کوتیکول بردارید. این کار باعث می‌شود ناخن شما کشیده تر دیده شود. همچنین می‌تواند زمان مراجعه شما به سالن برای ترمیم ناخن هایتان را کاهش دهد.

۲. سوهان بکشید

ویدئو شماره ۲- آماده سازی ناخن

یکی از اصلی ترین مراحل کاشت ناخن پودری در خانه این است که ناخن ها را به خوبی سوهان بکشید. سطح ناخن خود را با استفاده از یک سوهان ناخن دستی صاف کنید. از یک سوهان شنی ۱۸۰ یا سنگ ناخن طبیعی استفاده کنید. سپس بوسیله یک براش ناخن یا براش مخصوص لوازم آرایشی پودری، پودر ناخن اضافی روی ناخن را پاک کنید.

۳. ناخن های خود را با الکل تمیز کنید

ویدئو شماره ۳- آماده سازی ناخن

دستمال کاغذی یا پد بدون پرز را با الکل یا ضدعفونی کننده ناخن مرطوب کنید. می توانید از یک اسپری ضد عفونی کننده نیز استفاده کنید. دستمال مرطوب را بر روی ناخن ها، و انگشتان خود (از نزدیکترین بند به کوتیکول ناخن)، به سمت نوک ناخن های خود بمالید. با این کار سطح ناخن هایتان تمیز و خشک می‌شود تا آنها را برای کاشت آماده کنید.

۴. تیپ ناخن را اضافه کنید

ویدئو شماره ۴- اضافه کردن تیپ ناخن

اگر می‌خواهید طول ناخن های خود را افزایش دهید، از تیپ ناخن استفاده کنید. دقت کنید که تیپ ناخن تنها یک سوم ناخن شما را پوشش بدهد. سایز تیپ باید دقیقا متناسب با سایز ناخن شما باشد تا کل پهنای ناخن شما را پوشش دهد. تیپ ها را با رزین بپوشانید و هرکدام را با ملایمت اما محکم در حدود ۲۰ ثانیه در زاویه ۴۵ درجه نگه دارید. سعی کنید رزین را روی انگشتانتان نزنید. سپس می‌توانید تیپ را سوهان کشیده و مرتب کنید.

۵. اکنون نوبت باندر است

ویدئو شماره ۵- زدن باندر به ناخن ها

باندر را با ضربات آرام و ملایم روی ناخن های خود بکشید. این کار را برای همه ناخن ها انجام دهید. دقت کنید که باندر را کمی با فاصله از کوتیکول بزنید. سپس ۱ دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

۶. رزین را به ناخن های خود بمالید

ویدئو شماره ۶- زدن رزین به ناخن ها

با حرکات بسیار آرام و یکنواخت، رزین را با استفاده از یک براش به ناخن های خود بمالید. رزین باید با پهنای براش با ضربه روی ناخن زده شود، نه اینکه مثل لاک روی ناخن کشیده شود.

  • سعی کنید رزین را تا حد ممکن یکنواخت و منظم بمالید. روی ایجاد یک لبه تمیز درست بالای کوتیکول تمرکز کنید، زیرا این همان چیزی است که پودر شما به آن می چسبد.
  • اگر اکنون می‌خواهید ترمیم کنید و از آخرین مانیکور شما ۲ هفته می‌گذرد، فقط کافی است که تا رسیدن به ضخامت مورد نظر رزین بزنید (برای مثال ۳ تا ۴ لایه). در این شرایط نیازی به استفاده از پودر نیست.
  • اگر این کار را روی ناخن طبیعی خود انجام می‌دهید، یا از آخرین ترمیم شما بیش از ۳ هفته می‌گذرد، در این مرحله فقط یک لایه رزین بزنید.

۷. ناخن را در پودر ناخن فرو کنید

ویدئو شماره ۷- آغشته کردن ناخن به پودر

ابتدا ظرف پودر را به خوبی تکان دهید. سپس در آن را باز کنید و با استفاده از یک میله ناخن، پودر را مخلوط کنید. انگشت خود را به داخل ظرف فشار دهید و به آرامی بچرخانید. انگشت باید به مدت ۵ ثانیه درون پودر بماند. انگشت خود را برداشته و به لبه ظرف ضربه بزنید. سپس با دست دیگر خود به انگشتتان ضربه بزنید تا پودرهای اضافی آن درون ظرف بریزد.

  • پس از خشک شدن ناخن، بقیه پودرهای اضافی را با استفاده از یک براش ناخن روی یک دستمال کاغذی بریزید.

۸. رزین و پودر بیشتری بزنید

ویدئو شماره ۸- زدن رزین و پودر بیشتر

یک لایه رزین روی کل ناخن بمالید، از جمله تیپ‌ها. آن را به آرامی و یکنواخت رنگ کنید. اگر می خواهید از پودر رنگی استفاده کنید، اکنون زمان انجام آن است! انگشت خود را دوباره به پودر ناخن آغشته کنید، سپس پودر اضافی را پاک کنید. برای سومین و آخرین بار از رزین استفاده کنید.

۹. از فعال کننده استفاده کنید

ویدئو شماره ۹- استفاده از فعال کننده

فعال کننده را مانند لاک ناخن معمولی روی ناخنتان بزنید. ۵ ثانیه صبر کنید تا خشک شود. سپس یک لایه دیگر بزنید و باز هم ۵ ثانیه صبر کنید.

۱۰. دوباره سوهان بکشید

ویدئو شماره ۱۰- سوهان کشیدن ناخن

لبه های ناخن را سوهان بکشید و فرم دهید تا به شکل نهایی مورد نظر خود برسید.

۱۱. کار را با یک روکش تمام کنید

ویدئو شماره ۱۱- زدن روکش و اتمام کاشت ناخن

انگشتان خود را بی حرکت نگه دارید و اجازه دهید ناخن هایتان به مدت دو دقیقه در هوا خشک شوند. روغن کوتیکول را به آرامی به پوست اطراف ناخن های خود بمالید.

در این مرحله کار کاشت ناخن پودری تمام شد. این روش می تواند به عنوان یک روش کاشت ناخن طبیعی محسوب شود که حالت نچرال و زیبایی به ناخن های شما می دهد. اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید هر طرحی که مد نظرتان است روی ناخنتان بزنید و از زیبایی آن لذت ببرید. همچنین در صورتی که بخواهید این کاشت را از روی انگشتان خود حذف کنید، مقاله آموزش ریمو ناخن را مطالعه نمائید.

منبع: wikihow

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: