رنگ مو آبی

جدیدترین فرمول ساخت رنگ مو آبی

ارسال به دیگران:

اگر از رنگ موهای تکراری خسته شده‌اید و به انتخاب رنگ مویی جسورانه و خاص هستید، پیشنهاد رنگ مو آبی را جدی بگیرید. این رنگ را می‌توانید در تناژهای مختلف مانند آبی کلاسیک، آبی اقیانوسی، آبی درباری، فیروزه‌ای، آبی دودی، کهکشانی، آبی مشکی، سرمه‌ای و آبی آسمانی مشاهده کنید.
همچنین می‌توانید این رنگ را با تکنیک هایلایت مو و مدل‌هایی با نام‌های رنگ مو آبی طاووسی، پری دریایی آبی و آندرلایت آبی امتحان کنید.

تنوع بالا در انواع تناژهای رنگ مو آبی باعث شده این رنگ مو در بین خانم‌ها به خصوص افراد جوان، پرطرفدار باشد. محبوبیت این رنگ فانتزی دلیلی شد تا در این مطلب به جزییات آن بپردازیم. در ادامه می‌توانید مراحل ویدیویی این رنگ مو و فرمول ساخت رنگ آبی را مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ترکیب رنگ مو آبی بدون دکلره

رنگ موی آبی همواره به عنوان رنگی که حال و هوای شما را تغییر می‌دهد، شناخته می‌شود. این رنگ در تناژهای مختلفی از آبی یخی تا سرمه‌ای قابل پردازش است. اما برای انجام آن نیاز به پیش‌زمینه‌هایی دارید که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

اگر تصمیم دارید شادی چهره خود را با رنگ آبی تکمیل کنید و نمی‌خواهید درگیر عوارض دکلره شوید، بهتر است از روش بدون دکلره استفاده کنید. اگر بخواهید این رنگ را بدون دکلره انجام دهید، تا ۷۰ درصد به نتیجه می‌رسید. البته برای این کار باید زمینه موهای شما در تناژ قهوه‌ای تا طلایی باشد.

فرمول ساخت رنگ آبی

رنگ آبی بدون دکلره برای موی طبیعی

اگر نمی‌خواهید موهای طبیعی خود را در معرض دکلره آسیب‌پذیر کنید، بهتر است از این تکنیک برای رنگ مو جدید خود استفاده کنید. برای انجام این تکنیک روی موهای طبیعی باید پایه موهای شما از ۴ به بالا باشد. پس اگر موهایی با تناژ قهوه‌ای و زیتونی دارید، می‌توانید تا حدی به این تکنیک امیدوار باشید. توجه داشته باشید که پس از استفاده از این روش، در نهایت رنگ آبی تیره حاصل می‌شود. برای به دست آوردن تناژهای روشن، چاره‌ای جز دکلره ندارید.

انجام رنگ مو آبی روی موی مشکی تنها با دکلره ممکن است. در صورتی که این رنگ را روی موهای تیره خود اعمال کنید، نتیجه با ذهنیت شما همخوانی ندارد. در واقع در این حالت موهای شما تنها در زیر نور خورشید، آبی تیره هستند. به همین خاطر بهتر است به این قبیل تبلیغات توجهی نکنید، زیرا محصولی برای آبی کردن موهای مشکی وجود ندارد.

مدل رنگ آّبی روشن

رنگ آبی بدون دکلره برای موی رنگ شده

اگر موهای شما رنگ شده هستند و می‌خواهید از این تکنیک برای تنوع در چهره خود استفاده کنید، نیازمند انجام اقداماتی پیش از آن هستید.
برای این کار ابتدا باید به پاک کردن رنگ مو خود اقدام کنید. در این حالت شما می‌توانید رنگ موهای خود را با کمترین آسیب به مو پاک کنید. در این حالت باید پایه موهای خود را به درجه ۵ یا بالاتر از آن برسانید. اگر پایه‌ای کمتر از ۵ داشته باشید ممکن است به رنگ مورد نظر نرسید.

برای این کار می‌توانید از انواع روش‌های گیاهی و خانگی استفاده کنید.
همچنین استفاده از شامپو روشن کننده یکی از روش‌های راحت و سریع از بین برنده رنگ مو است. شما می‌توانید این شامپوها را تهیه کنید و اقدام به پاک کردن آن کنید. البته استفاده از این شامپو برای موهای تیره چندان کارساز نیست. این روش بیشتر برای موهای روشن‌تر استفاده می‌شود.

رنگ مو آّبی شیک

ترکیب رنگ مو آبی با دکلره

دکلره ماده‌ای پودری است که با ترکیب اکسیدان می‌تواند پایه موهای شما را روشن کند. اگر استانداردهای استفاده از آن مانند نسبت مواد و مدت زمان استراحت، به درستی رعایت نشود ممکن است آسیب جدی به موهای خود وارد کنید. به همین خاطر بهتر است استفاده از آن را به فردی متخصص بسپارید.

اگر پیش از این موهای خود را با دکلره روشن نموده و رنگ کرده‌اید، برای رنگ آبی نیز باید از این روش استفاده کنید. در واقع شما باید با دکلره، رنگ قبلی را پاک کنید و آن را آماده اجرای رنگ جدید کنید.
همچنین می‌توانید از روشی کم خطرتر به نام دکوپاژ مو استفاده کنید. در این روش از مواد ضعیف‌تر برای دکلره و از بین بردن رنگ استفاده می‌شود.

در ادامه مراحل انجام این کار را در ویدیو می‌بینید. همچنین می‌توانید توضیحات مراحل آن را در توضیحات آن بخوانید.

رنگ مو آبی با دکلره مرحله اول

برای انجام رنگ مو آبی، ابتدا باید پایه موهای خود را با دکلره به حداقل درجه ۸ برسانید. به نسبت این که رنگ انتخابی شما تا چه حد روشن است باید پایه آن را تنظیم کنید.

رنگ مو آبی با دکلره مرحله دوم

بعد از انجام دکلره، موهای خود را شسته و از شامپو ضد زردی استفاده کنید.
در این مرحله باید موها را با شامپو ضد زردی بشویید که در نهایت سبب می‌شود زردی موهای شما گرفته شود. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است بعد از رنگ کردن موها، به جای رنگ آبی به رنگ سبز برسید.

رنگ مو آبی با دکلره مرحله سوم

پس از گذر از این مراحل باید خود را آماده ترکیب مواد و رنگ‌گذاری کنید.
بعد از حدودا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید موهای خود را بشویید. در این مرحله می‌توانید از انواع نرم‌کننده و ماسک مو خانگی استفاده کنید تا به احیای آن‌ها بپردازید.

در ادامه با انواع رنگ آبی و ترکیبات آن آشنا می‌شوید.

انواع رنگ مو آبی

رنگ مو آبی از جمله رنگ‌های خاص و فانتزی است که چهره شما را جذاب می‌کند. پس اگر به دنبال تغییر در چهره خود هستید، می‌توانید از این رنگ جسورانه برای این هدف استفاده کنید.

رنگ آبی در تناژهای مختلفی از آبی تیره تا آبی روشن وجود دارد که البته هر کدام از آن‌ها دارای فرمول ساخت خاصی است که آن را در ادامه به شما آموزش می‌دهیم. اما بهتر است قبل از هر چیزی، تناژهای مختلف آن را مشاهده کنید و رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید.
در ادامه به انواع رنگ مو و فرمول‌های ساخت آن‌ها می‌پردازیم. این کار را از تناژ تیره به سمت تناژ روشن پیش می‌بریم.

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

رنگ مو سرمه‌ای

رنگ مو سرمه‌ای نیز از رنگ‌های فانتری محسوب می‌شود اما به دلیل تیره بودن آن مطمئن باشید حتی تا مدت‌ها نیز از آن خسته نمی‌شوید. به همین خاطر می‌توانید از این رنگ به عنوان رنگ فانتزی کم ریسک استفاده کنید. در ادامه به مراحل و مواد لازم برای آن اشاره نموده‌ایم.

مواد لازم

  • واریاسیون سرمه ای: ۱ بند انگشت
  • واریاسیون آبی: ۳ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد

مراحل

برای داشتن موهای سرمه‌ای، مراحل ساده‌ای پیش روی شماست. برای این کار کافیست رنگ پایه موهای خود را به پایه دکلره ۱۰ یا زمینه دودی ۷ به بالا برسانید.

بعد از ایجاد پایه مناسب باید ترکیب رنگ را بسازید. اگر ترکیب پودر دکلره سرمه‌ای و مقداری واریاسیون آبی به همراه اکسیدان شماره ۱ می‌تواند شما را به این ترکیب برساند.

مخلوط فوق را به وسیله براش رنگ روی ساقه موهای خود بزنید. بعد از رنگ گرفتن ساقه می‌توانید ریشه موها را نیز رنگ کنید. بهتر است به همین ترتیب عمل کنید تا کمترین آسیب به ریشه موها وارد شود.

موهای سرمه ای
موهای سرمه ای کوتاه
مو سرمه ای کوتاه
مو سرمه ای کوتاه
رنگ مو سرمه‌ای
ایده رنگ مو سرمه‌ای برای موهای لخت

رنگ موی آبی کهکشانی

رنگ مو آبی کهکشانی یکی از صدها مدل هایلایت مو جدید است که حال و هوای چهره شما را به فضای کهکشان‌ها و ستاره‌ها می‌برد. این رنگ با تکنیک لایت می‌تواند موهای شما را به معجزه‌ای تبدیل کند و تا مدت‌ها در ذهن‌ها بمانید.

برای داشتن این رنگ کافیست از ترکیب رنگ‌های فانتزی استفاده کنید. به این حالت که می‌توانید مدل انتخابی خود را به آرایشگر نشان داده تا او با ترکیب چند رنگ و تکنیک، نقاشی زیبا در موهای شما خلق نماید.

اگر علاقه زیادی به رنگ آبی دارید پیشنهاد ما تجربه رنگ موی آبی کهکشانی است. برای داشتن آن باید با استفاده از تکنیک‌های رنگ، ترکیبی از تناژهای مختلف آبی ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید این رنگ را با انواع رنگ‌های فانتزی مانند بنفش نیز ترکیب کنید تا به زیبایی آن افزوده شود.
این تکنیک به خصوص روی زمینه موهای مشکی بینظیر و چشمگیر است.

مواد لازم

  • رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  • رنگ زیتونی پایه ۷: ۲ بند انگشت
  • واریاسیون آبی: ۱ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد
مدل آبی کهکشانی روی موهای بلند
مدل آبی کهکشانی روی موهای بلند
مدل آبی کهکشانی با رگه‌های بنفش و آبی
مدل آبی کهکشانی با رگه‌های بنفش و آبی
آبی کهکشانی با موی کوتاه
آبی کهکشانی با موی کوتاه

رنگ مو آبی کلاسیک

رنگ آبی کلاسیک همواره به عنوان رنگی شیک شناخته می‌شود. این اتفاق در رنگ موی آن نیز صدق می‌کند به طوری که رنگ مو آبی کلاسیک مورد پسند عام است. شما با استفاده از این رنگ برای موهایتان هرگز پشیمان نمی‌شوید.

پیشنهاد ما این است که برای داشتن بهترین تجربه از رنگ مو، رنگ موی آبی کلاسیک را با مدل مو چتری امتحان کنید. نتیجه آن فوق العاده است. در ادامه ویدیویی برای شما فراهم نموده‌ایم تا بتوانید نتیجه این رو ترکیب جذاب را مشاهده کنید.

اگر موهای شما تیره است به وسیله دکلره موهای خود را به پایه مورد نظر برسانید. در ادامه باید موهای خود را رنگساژ کنید. برای این کار می‌توانید از ترکیب زیر استفاده کنید.

مواد لازم

  • واریاسیون آبی: ۳ بند انگشت
  • رنگ سرمه‌ای: ۱ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد
موهای کوتاه قارچی با رنگ آبی کلاسیک
موهای کوتاه قارچی با رنگ آبی کلاسیک
رنگ آبی کلاسیک
رنگ مو آبی کلاسیک

آبی لاجوردی

رنگ موی آبی لاجوردی کمی از رنگ‌های آبی تیره فاصله می‌گیرد. در واقع مرزی بین این دو تناژ رنگی است. برای داشتن این رنگ روی موهایتان باید رنگ پایه موهای خود را به ۸ برسانید. این پایه در واقع همان تناژ طلایی، نقره ای و زیتونی می‌باشد. اگر موهای شما در همین فاز رنگی است می‌توانید بعد از پاک نمودن رنگ قبلی برای ایجاد رنگ لاجوردی اقدام کنید.

حال که این جسارت را در خود دیده و می‌خواهید موهای خود را آبی کنید، پیشنهادی برای شما داریم. پیشنهاد ما این است که این رنگ را با یک مدل مو کوتاه دخترانه، آن را کامل کنید. ترکیب این رنگ با مدل کوتاهی باب در نهایت چهره‌ای شاد و جسور برای شما بر جای می‌گذارد.
در ادامه ویدیوی برای شما تهیه دیده‌ایم که بتوانید این پیشنهاد را به صورت عملی ببینید و از آن لذت ببرید. همچنین در ادامه می‌توانید مواد لازم و فرمول ساخت رنگ آبی لاجوری را مشاهده نمایید.

مواد لازم

  • رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  • رنگ سرمه‌ای: ۲ بند انگشت
  • واریاسیون سبز: ۱ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد
رنگ موی لاجوردی درخشان
رنگ موی لاجوردی درخشان
موهای لاجوردی و درخشنده
موهای لاجوردی و درخشنده
آمبره آبی لاجوردی با زمینه مشکی
آمبره آبی لاجوردی با زمینه مشکی

رنگ آبی فیلی 

رنگ مو آبی فیلی را می‌توانید بدون ریسک انتخاب کنید. ترکیب این رنگ بین رنگ‌های سفید، مشکی یا همان طوسی است که ته‌مایه‌های آبی نیز دارد.

شما می‌توانید این رنگ را بدون نگرانی استفاده کنید و هرگز از آن خسته نشوید.
توجه داشته باشید که با روشن شدن رنگ‌ها، مدت زمان ماندگاری آن‌ها نیز کاهش می‌یابد و احتمالا بعد از ۱۰ بار شستشو باید رنگ آن را تجدید کنید.

برای اجرا کردن این رنگ باید موهایتان پایه رنگ نقره‌ای داشته باشد. در صورتی که آن‌ها را دکلره می‌کنید باید آن را به پایه ۱۰ دکلره برسانید.

شما می‌توانید با استفاده از یک آرایش تابستانی ماندگار و زیبا، از سردی این رنگ بکاهید و چهره گیرایی برای خود ایجاد کنید.

مواد لازم

  • پودر آبی سرمه ای: ۲ پیمانه
  • رنگ سه صفر: نصف تیوپ
  • اکسیدان شماره ۲: ۳ برابر مواد
رنگ مو آبی فیلی
ایده رنگ مو آبی فیلی
موهای آبی فیلی
موهای آبی فیلی بلند
فرمول ساخت رنگ مو آبی فیلی
فرمول ساخت رنگ مو آبی فیلی
رنگ مو آبی فیلی
ایده رنگ مو آبی فیلی

رنگ موی آبی دودی

رنگ آبی دودی از ترکیب دودی-خاکستری است که هاله‌هایی از رنگ آبی دارد. این رنگ که در دسته جدیدترین ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. اگر انتخاب شما رنگی مانند بلوند دودی است به شما توصیه می‌کنیم این بار آبی دودی را امتحان کنید.
در واقع آبی موجود در این رنگ، درخشندگی زیبایی به موهای شما می‌دهد.

برای ایجاد این رنگ ابتدا باید موهای خود را به پایه مورد نیاز برسانید. برای این کار باید پایه ۸ تا ۹ دکلره را بسازید. بعد از آن باید موهای خود را با شامپو ضدزردی بشویید. این کار را برای از بین بردن زردی موها انجام می‌دهیم. توجه کنید که این مرحله به قدری ضروری است که در صورت جدی نگرفتن آن ممکن است در نهایت رنگ موهای شما بیشتر به سبز نزدیک باشد تا آبی!

مواد لازم

  • رنگ بلوند دودی شماره 8: ۱ تیوپ
  • واریاسیون دودی و خاکستری و نقره‌ای: ۲ بند انگشت
  • هایلایت کروماتیک: ۱/۴ تیوپ
  • اکسیدان 6 درصد
ایده رنگ مو آبی دودی
ایده رنگ مو آبی دودی
رنگ ابی دودی
رنگ ابی دودی با موهای دم اسبی
رنگ مو آبی دودی
رنگ مو آبی دودی روی موی لخت
موهای آبی دودی
موهای آبی دودی

آبی لاجوردی روشن

اگر منتظر تناژهای آبی روشن بودید از اینجا به بعد پیشنهاداتی فوق‌العاده و شاد برای شما داریم تا روحیه‌تان عوض شود.

ابتدا از رنگ لاجوردی روشن شروع می‌کنیم. این رنگ که به نام آبی ایرانی نیز شناخته می‌شود اوللین پیشنهاد ما در لیست رنگ موهای آبی روشن است.
این رنگ که یکی از رنگ موهای هیجان‌انگیز در این تم رنگی است، طرفداران خاصی دارد. اگر از تغییر نمی‌ترسید و می‌خواهید همواره در هر دورهمی بهترین و خاص‌ترین فرد باشید، این رنگ پیشنهاد ما به شماست.

اگر موهای طبیعی دارید که تناژ زیتونی یا قهوه‌ای روشن دارد، می‌توانید به سادگی از این رنگ استفاده کنید. حتی اگر موهای رنگ شده دارید یا موهای طبیعی‌تان به اندازه کافی روشن نیست باید آن‌ها را با دکلره به پایه ۵ تا ۷ برسانید.

مواد لازم

  • رنگ مو دودی پایه ۸: نصف تیوپ
  • رنگ مو نقره‌ای پایه ۹: ۱ تیوپ
  • رنگ مو زیتونی پایه ۸: ۱ تیوپ
  • واریاسیون آبی و سبز: ۱ بند انگشت
  • پودر دکلره آبی: ۱ پیمانه
  • پودر دکلره سبز: ۲ پیمانه
  • اکسیدان ۹ درصد
رنگ مو لاجوردی روشن
رنگ مو لاجوردی روشن
موهای آبی لاجوردی
ایده موهای آبی لاجوردی
رنگ آبی لاجوردی
مدل رنگ مو آبی لاجوردی

رنگ آبی اقیانوسی

آبی اقیانوسی در واقع ترکیبی برابر از آبی و سبز است که اگر سبز آن بیشتر شود به فیروزه‌ای نزدیک می‌شود. این رنگ می‌تواند شادابی زیادی برای چهره شما ایجاد کند.
فرمول ساخت رنگ مو آبی اقیانوسی را در ادامه برای شما آورده‌ایم. اما قبل از آن بهتر است بدانید که برای داشتن این رنگ باید رنگ زمینه موهای شما به پایه ۸ برسد و تناژهای نقره‌ای یا زیتونی داشته باشد.

مواد لازم

  • رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  • واریاسیون بنفش: ۲ بند انگشت
  • واریاسیون دودی: ۱ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد
رنگ آبی اقیانوسی
رنگ آبی اقیانوسی
رنگ مو آبی اقیانوسی
رنگ مو آبی اقیانوسی موی کوتاه
رنگ موهای اقیانوسی
مدل رنگ موهای اقیانوسی

پری دریایی آبی

اگر انیمیشن پری دریایی را یادتان باشد، ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و بنفش در لباس‌های شخصیت اصلی آن به چشم می‌خورد. به همین دلیل این رنگ مو با نام پری دریایی شناخته می‌شود.

رنگ مو آبی پری دریایی در واقع نوعی لایت است که تناژهای آبی و سبز دارد. در واقع با ترکیب رنگ‌های آبی پررنگ و رگه‌های سبز و بنفش می‌توانید ترکیبی هیجانی از نوع پری دریایی داشته باشید.
ایجاد این رنگ مو، تکنیکی تخصصی است که باید آن را به دستان هنرمند استایلیست خود بسپارید تا چنین ترکیب زیبایی برای شما خلق کند.

برای این ترکیب باید ازتکنیک‌های رنگ و مش استفاده کنید و قسمت‌های مختلف مو را به رنگ آبی، سبز و بنفش رنگ کنید. همچنین پایه موهای شما باید ۱۰ یا ۱۱ باشد.
در ادامه مواد لازم برای رنگ آبی پری دریایی را برای شما آورده‌ایم. از این ترکیب می‌توانید برای بخش آبی آن استفاده کنید.

مواد لازم

  • رنگ آبی روشن
  • رنگ نقره‌ای
  • اکسیدان ۹ درصد

در ادامه چند ایده برای این رنگ مو در نظر گرفته‌ایم که با مشاهده آن‌ها می‌توانید به سادگی تصمیم خود را در این باره نهایی کنید.

موهای بلند با رنگ آّبی پری دریایی
موهای بلند با رنگ آّبی پری دریایی
موی بافته شده با رنگ پری دریایی
موی بافته شده با رنگ پری دریایی
رنگ مو آبی پری دریایی
رنگ مو آبی پری دریایی

رنگ آبی فیروزه ای

آبی فیروزه‌ای ترکیبی از سبز و آبی است. البته درصد بیشتری از این ترکیب به رنگ سبز می‌باشد. پیشنهاد ما این است برای ساختن این رنگ از پودر دکلره آبی فیروزه‌ای استفاده کنید. در این حالت مطمئنا به رنگ مورد انتظار خود می‌رسید و درگیر پیچیدگی‌های خرید رنگ مو نمی‌شوید. در نهایت ساخت آن راحت‌تر می‌باشد.

همچنین می‌توانید برای این کار راهی ساده‌تر را امتحان کیند. موهای خود را دکلره کنید و آن را حداقل تا پایه ۹ برسانید. بعد از آن با استفاده از شامپو رنگ فیروزه‌ای به رنگ دلخواه خود برسید.
بعد از رنگ و شستشوی کامل آن می‌توانید موهای خود را با ماسک احیا کنید.

مواد لازم

  • رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  • واریاسیون سبز: ۱/۲ بند انگشت
  • اکسیدان ۹ درصد: ۳ برابر مواد
آبی فیروزه‌ای با موهای کوتاه و لخت
آبی فیروزه‌ای با موهای کوتاه و لخت
موی کوتاه آبی فیروزه‌ای
موی کوتاه آبی فیروزه‌ای

رنگ موی آبی یخی

رنگ مو آبی یخی، یکی از رنگ‌های پرطرفدار است که می‌تواند تغییر بزرگی برای چهره شما باشد. این رنگ، جذابیت بالایی برای چهره شما فراهم می‌کند که در نهایت سن شما را چند سال کمتر نشان می‌دهد.

برای داشتن رنگ مو آبی یخی بهتر است ابتدا با استایلیست خود مشورت کنید و مطمئن شوید که رنگ مو مناسب پوست خود را انتخاب نموده‌اید.

زمانی که از انتخاب خود مطمئن شدید می‌توانید برای شروع کار اقدام کنید. در ادامه به مراحل و مواد لازم برای این رنگ اشاره کرده‌ایم.

موهای آبی یخی فر
موهای آبی یخی فر

مواد لازم

  • رنگ آبی یخی: ۱/۳ تیوپ
  • رنگ نقره ای: ۱/۴ تیوپ
  • آبی روشن: ۱/۲ تیوپ
  • اکسیدان ۹ درصد: : سه برابر مواد

مراحل

با توجه به این که رنگ مو آبی یخی از رنگ‌های بسیار روشن محسوب می‌شود، برای پیاده‌سازی آن باید موهای خود را به آخرین درجه دکلره برسانید.
برای انجام دکلره بهتر است به متخصص این کار مراجعه کنید. زیرا احتمالا با انجام این کار در منزل تا حد زیادی به موهای خود صدمه می‌زنید.

بعد از این که موهایتان به پایه مناسب رسید، نوبت به ترکییب رنگ‌ها می‌رسد. مقدار هر کدام را با توجه به فهرست بالا تهیه کنید.

برای رنگ کردن بهتر است از ساقه موها شروع کنید. بعد از رنگ گرفته ساقه مو، ریشه‌ها را رنگ کنید. این کار به آسیب کمتر مو کمک می‌کند.
موهای خود را با کلاه نایلونی بپوشانید و رنگ آن را چک کنید.
زمانی که به رنگ مورد نظر خود رسیدید، موها را بشویید. شستن مو را تاجایی ادامه دهید که تمام رنگ از موها تمیز شود.
در این مرحله می‌توانید از نرم‌کننده برای حفاظت از رنگ و شستشوی راحت استفاده نمایید.

آبی یخی روی موهای چتری
آبی یخی روی موهای چتری
ایده رنگ مو ابی یخی
ایده رنگ مو آبی یخی
رنگ مو آبی یخی بافته شده
رنگ مو آبی یخی بافته شده
مدل آّبی یخی روشن
مدل آّبی یخی روشن
مدل رنگ آبی یخی برای موهای بلند
مدل رنگ آبی یخی برای موهای بلند
رنگ آبی یخی روشن
رنگ آبی یخی روشن
رنگ مو آبی یخی برای موهای کوتاه
رنگ مو آبی یخی برای موهای کوتاه

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم برای تمامی تناژهای رنگی آبی، فرمول ساخت بیاوریم. شما می‌توانید با استفاده از این فرمول‌ها، موهای خود را با رنگ آبی زیباتر کنید.
اما توصیه ما این است که برای این کار حتما به افراد حرفه‌ای مراجعه کنید و از صدمات و آسیب‌های ناشی از دکلره موهای جلوگیری کنید.

قبل از انتخاب رنگ حتما با استایلیست خود مشورت کنید تا بهترین تکنیک و رنگ را به شما معرفی نماید.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه رنگ مو آبی را داشته‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: stayglam

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
مارتیک زرین منش

سلام وقت بخیر بنده آقای مارتیک هستم میخواستم موی سرم را ابی رنگ کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

رویا کریمی

دوست گرامی، توضیحات و ترکیب رنگ ها داخل مطلب نوشته شده میتونید استفاده کنید.

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: