بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد؟ کامل ترین راهنمای انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی

ارسال به دیگران:

آیا عاشق رنگ موی شرابی هستید، اما وقتی آن را روی موهایتان امتحان می کنید احساس می کنید که یک فاجعه رخ داده است؟ علت آن کاملا مشخص است. این رنگ با رنگ پوست شما سازگار نیست. به همین دلیل مهم است بدانید که کدام رنگ مو مکمل رنگ پوست شماست. در ایران رنگ پوست بسیاری از خانم ها گندمی با چشم و ابروهای تیره است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم درباره نحوه انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی صحبت کنیم.

اگر شما هم می خواهید بدانید چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با ویژگی های پوست گندمی آشنا می کنیم و بهترین رنگ موهایی را که می توانید برای خودتان انتخاب کنید، معرفی می کنیم.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

رنگ پوست گندمی چه رنگی است؟

همانطور که از نام آن پیداست، رنگ پوست گندمی از گندم گرفته شده است. اگر دقت کرده باشید، سایه زرد و رنگی بین سفید مرواریدی و قهوه ای روشن را در رنگ گندم می بینید. بر این اساس پوست روشن تا متوسط با ته رنگ زرد و قهوه ای و تناژ گرم به اصطلاح گندمی نامیده می شود.

خوشبختانه بسیاری از رنگ موها را می توانید با پوست گندمی ست کنید. از رنگ های روشن گرفته تا تیره. اما با دانستن چند نکته ریز می توانید بهترین رنگ مو برای پوست گندمی خود را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی روشن و تیره به شما کمک کنیم.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ موهای متنوع و مختلفی برای پوست گندمی وجود دارد. اما همیشه توصیه می شود رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان متضاد باشد. در این صورت هم رنگ موهایتان جلوه زیادی خواهد داشت و هم رنگ پوستتان زیبا و جذاب دیده می شود. بهترین ترکیب رنگ مو برای پوست گندمی عبارت است از:

۱. ماهاگونی – بهترین رنگ مو دخترانه برای رنگ پوست گندمی

رنگ مو برای پوست گندمی سبزه

رنگ موی ماهاگونی برای خانم های جوانی که رنگ پوست گندمی یا سبزه دارند، یک انتخاب ایده آل است. این رنگ تناژی بین قرمز، مسی و قهوه ای دارد و به همین دلیل با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگ می شود. ماهاگونی را می توانید در درجات مختلفی از تیرگی و روشنی استفاده کنید و از جلوه بی نظیر آن لذت ببرید.

۲. عسلی طلایی – بهترین رنگ مو برای پوست گندمی و چشم قهوه ای

رنگ مو برای پوست گندمی روشن

رنگ موی عسلی به تنهایی یکی از گزینه های بی نظیر برای پوست های با تناژ گرم در نظر گرفته می شود. اما ترکیب آن با طلایی رنگی بسیار خارق العاده و جذابی را ایجاد می کند که پوست شما را زیباتر و جوان تر نشان می دهد. عسلی طلایی را می توانید بسته به رنگ پوست خود در طیف های گسترده ای از تیره تا روشن انتخاب کنید.

۳. رنگ موی کاراملی – رنگ مو برای پوست گندمی و چشم عسلی

رنگ مو برای پوست گندمی سرد

رنگ موی کاراملی یک رنگ بلوند روشن در طیف قهوه ای است که یکی از بهترین گزینه ها برای پوست های با تناژ گرم محسوب می شود. شما می توانید این رنگ را کامل و یکدست یا به صورت هایلایت روی موهایتان استفاده کنید. فرقی نمی کند رنگ پوست شما گندمی روشن باشد یا تیره. کاراملی خود را به زیبایی با پوست شما هماهنگ می کند.

۴. رنگ قهوه ای – رنگ موی زیبا بدون دکلره برای پوست گندمی

رنگ موی تیره برای پوست گندمی

قهوه ای رنگی مطمئن و زیباست که هماهنگی زیادی با رنگ پوست گندمی دارد. طیف رنگی قهوه ای بسیار گسترده است و شما می توانید بسته به رنگ پوست خود از قهوه ای روشن تا تیره را انتخاب کنید. همچنین، این رنگ کلاسیک و شیک با بسیاری از رنگ های دیگر ترکیب می شود و تنوع بی نظیری را ایجاد می کند.

۵. رنگ موی شیری

رنگ مو برای پوست گندمی با دکلره

اگر پوست شما گندمی است و به رنگ های روشن علاقه دارید، می توانید رنگ شیری را انتخاب کنید. این رنگ بی نظیر جایی بین سفید و کرمی قرار دارد و می تواند گزینه مناسبی برای هایلایت و بالیاژ روی زمینه موی قهوه ای، نسکافه ای یا کاراملی باشد.

۶. رنگ موی دودی – رنگ موی مناسب پوست گندمی و سبزه

رنگ موی روشن برای پوست گندمی

شاید فکر کنید رنگ موی دودی برای پوست های روشن و سرد مناسب است. اما اینطور نیست. دودی رنگی خنثی است که می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد. این رنگ را می توانید با انواع رنگ موی مناسب پوست گندمی ترکیب کرده و رنگی خاص و منحصر به فرد درست کنید. این ترکیب رنگی به صورت هایلایت جلوه فوق العاده زیبایی به موهای شما می بخشد.

۷. رنگ موی مسی

رنگ موی مسی برای پوست گندمی

رنگ موی مسی بسیار وسوسه کننده است و احتمالا هر خانمی دوست دارد حداقل یک بار آن را امتحان کند. این ترکیب رنگی باعث می شود پوست شما روشن تر و چهره شما شاداب و جوان تر به نظر برسد. همچنین ترکیب رنگی مسی روشن می تواند رنگ مو مناسب پوست گندمی و صورت لاغر باشد، زیرا به خوبی با این رنگ پوست هماهنگ می شود و جلوه بیشتری به چهره شما می دهد.

۸. رنگ موی فندقی – رنگ مو برای پوست گندمی بدون دکلره

رنگ موی دخترانه برای پوست گندمی

فندقی در طیف رنگی قهوه ای و در دسته رنگ های گرم قرار دارد. این رنگ تیره را می توانید با انواع رنگ سرد و گرم مانند دودی، مسی، نسکافه ای و … ترکیب کرده و رنگ های جدید و خاصی را ایجاد کنید. اگر رنگ پوست شما گندمی روشن است و به رنگ موهای تیره علاقه مند هستید، رنگ موی فندقی می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد.

۹. بلوند توت فرنگی – رنگ موی فانتزی برای پوست گندمی

رنگ موی فانتزی برای پوست گندمی

رنگ موی بلوند توت فرنگی یکی از پرطرفدارترین رنگ های فانتزی به ویژه در فصل بهار است. این رنگ موی جسورانه ترکیبی از صورتی، قرمز، طلایی و بلوند است که به دلیل گرمای ملایمی که دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای پوست های گندمی باشد. اگر به رنگ های فانتزی علاقه دارید، حتما بلوند توت فرنگی را امتحان کنید.

۱۰. رنگ موی قهوه ای قارچی – بهترین رنگ مو برای پوست گندمی تیره

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

قهوه ای قارچی رنگی جدید است که طرفدارهای زیادی در میان نسل جوان پیدا کرده است. این رنگ موی سال ۱۴۰۳ از خانواده بژ است که با قهوه ای و خاکستری ترکیب شده است. به علت ترکیب رنگ های سرد و گرمی که در این رنگ مو وجود دارد، می توان گفت که قهوه ای قارچی تناژ خنثی دارد و می تواند ایده مناسبی برای پوست های گندمی باشد.

۱۱. رنگ موی قهوه ای زیتونی

جدیدترین رنگ مو برای پوست گندمی

همانطور که گفتیم رنگ موهای طیف قهوه ای گزینه فوق العاده ای برای پوست گندمی به شمار می روند. اما ترکیب آن با زیتونی جلوه خاص و بی نظیری در موهای شما ایجاد می کند. این رنگ در حالت عادی به قهوه ای نزدیک است و در زیر نور آفتاب تناژ سبز آن نمایان می شود.

۱۲. رنگ موی شرابی

رنگ مو مناسب پوست گندمی

اگر پوست گندمی دارید و به دنبال یک رنگ فانتزی شیک و خاص هستید تا چهره شما را شاداب تر نشان دهد، شرابی انتخاب مناسبی خواهد بود. شرابی تناژ قرمز گرم دارد و به همین دلیل رنگ مناسب پوست گندمی با چشم مشکی محسوب می شود. اگر رنگ پوست شما گندمی تیره است، بهتر است شرابی روشن را انتخاب کنید، زیرا شرابی تیره رنگ پوست شما را تیره تر نشان می دهد.

منبع: nykaa

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: