رنگ موی سال ۱۴۰۳

رنگ موی سال ۱۴۰۳ | آیا می دانید برای عید ۱۴۰۳ چه رنگ مویی ترند شده است؟

ارسال به دیگران:

سال نو را با ظاهری جدید آغاز کنید! سال ۱۴۰۲ با تمام نوآوری ها و جذابیت هایی که در دنیای مد و زیبایی داشت، تمام شد. اکنون وقت آن رسیده که با ترندهای جدید آشنا شوید و استایل خود را به روز کنید. اگر می خواهید تغییر چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کنید و با جلوه ای متفاوت عید را جشن بگیرید، از ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۳ غافل نشوید. امسال قرار است به ظاهر کلاسیک خود برگردیم و رنگ موهای نوستالژیک گذشته را با ظاهری مدرن ترکیب کنیم. اگر از نگهداری و ریشه گیری موهای رنگ شده خود خسته شده اید، ترندهای امسال به کمک شما می آیند.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ترندهای رنگ موی عید ۱۴۰۳ اغلب به رنگ موی طبیعی نزدیک ترند و ریشه تیره دارند. بنابراین دیگر نیازی نیست که مداوم به دنبال رنگ کردن ریشه موهایتان باشید. اگر هم از علاقه مندان رنگ های فانتزی هستید، کارشناسان مد و زیبایی امسال رنگ موهای هلویی، قرمز، و مسی کمرنگ را به شما پیشنهاد می کنند. برای اینکه با بهترین رنگ موهای امسال آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ موی سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

۱. هایلایت نواری یا روبانی

قشنگ ترین رنگ موی سال ۱۴۰۳
قشنگ ترین رنگ موی سال
رنگ موی سال ۱۴۰۳ چه رنگی است
هایلایت نواری

هایلایت روبانی یا نواری بهترین ایده برای موهای طبیعی و رنگ نشده است. در این مدل لایت های روشن تر از رنگ زمینه به صورت یکنواخت و منظم به صورت نوارهای پهن و یکدست روی مو اجرا می شوند. این مدل رنگ موی سال ۱۴۰۳ به ویژه روی پیچ و تاپ موهای فر جلوه ای فوق العاده زیبا ایجاد می کنند. اگر دوست ندارید همه موهایتان را رنگ کنید، حتما این مدل را امتحان کنید.

۲. رنگ موی قرمز تیره

پرطرفدارترین رنگ مو سال ۱۴۰۳
پرطرفدارترین رنگ مو
رنگ موی لاکچری سال ۱۴۰۳
رنگ موی لاکچری

طیف رنگی قرمز همیشه طرفدارهای خود را داشته و دارد. به همین دلیل هر ساله سایه خاصی از این رنگ جذاب و پرحرارت ترند می شود تا علاقه مندان به این رنگ بتوانند با مد سال همراه شوند. رنگ موی قرمز تیره که به آن قرمز اسپندی سوخته نیز می گویند، با رنگ پوست و چشم روشن به خوبی هماهنگ می شود و جلوه ای متفاوت و زیبا به چهره شما می بخشد.

۳. مسی طلایی

رنگ موی جدید سال ۱۴۰۳
شیک ترین رنگ موی سال
رنگ مو جدید سال 1403
هایلایت طلایی و مسی

یکی دیگر از رنگ بهترین ایده های رنگ موی تابستان ۱۴۰۳ رنگ موی مسی طلایی است. شما می توانید این رنگ جذاب را به صورت ترکیبی یکدست روی موهایتان اجرا کنید یا از هایلایت های طلایی روی زمینه موی مسی استفاده کنید. در هر دو صورت این رنگ موی خارق العاده زیر نور تابستان درخشش بی نظیری را ایجاد می کند و شادابی و جوانی را به چهره شما بازمی گرداند.

۴. رنگ موی قهوه ای با کنتراست ملایم

رنگ موی سال ۱۴۰۳ بدون دکلره
رنگ موی سال ۱۴۰۳ بدون دکلره
رنگ موی تیره سال ۱۴۰۳
ترند رنگ موی تیره

این نوع رنگ موی کلاسیک که به Expensive Brunette معروف است، حال و هوای لوکس و گران قیمتی ایجاد می کند. رنگ موی قهوه ای طبیعی با کنتراست ملایمی که با شیب ملایمی به سمت انتهای مو یک درجه روشن تر می شود، بسیار شیک و برای هر سن و سال و سلیقه ای مناسب است. اگر اهل رنگ های روشن و غیرطبیعی نیستید، حتما این رنگ موی قهوه ای را امتحان کنید.

۵. رنگ موی قرمز قهوه ای

رنگ مو جدید سال ۱۴۰۳
زیباترین رنگ موی قرمز قهوه ای
جدیدترین رنگ موی سال
جدیدترین رنگ موی سال

قرمز قهوه ای یکی از رنگ هایی است که هر ساله یکی از سایه های آن ترند می شود. چیزی که امسال مد است رنگ موی قهوه ای با سایه قرمز ملایم است که جلوه خاص و بی نظیری به رنگ موهای قهوه ای شما اضافه می کند. اگر به رنگ موی قهوه ای علاقه دارید اما می خواهید کمی تنوع در استایل خود ایجاد کنید، حتما به این رنگ موی سال ۱۴۰۳ فکر کنید.

۶. بالیاژ کاراملی

بالیاژ سال ۱۴۰۳
بالیاژ دخترانه زیبا

به نظر می رسد این رنگ مو بدون فصل باشد. زیرا در فصل تابستان روشنایی و درخشندگی و در فصل زمستان عمق و گرما دارد. بالیاژ کاراملی یکی از زیباترین ایده هایی است که می توانید برای رنگ موی عید ۱۴۰۳ در نظر بگیرید. به ویژه اگر موهای بلند و پرپشتی دارید، می توانید این رنگ مو را روی پس زمینه قهوه ای شکلاتی اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

۷. هایلایت چای وانیلی

رنگ موی روشن جدید
رنگ موی روشن جدید
رنگ موی سال ۱۴۰۳ با دکلره
هایلایت چای وانیلی

شاید جدیدترین رنگی که امسال با آن آشنا می شوید، رنگ موی چای وانیلی است. این رنگ مو در واقع لایت های گرم کرمی وانیلی است که روی رنگ موی شنی ماسه ای با ته رنگ خنثی اجرا می شود. این رنگ مو با توجه به ترکیب دو رنگ موی گرم و سرد، هم برای زمستان و هم برای تابستان فوق العاده زیبا و الهام بخش خواهد بود.

۸. قرمز گیلاسی کولا

ترند رنگ موی جدید عید ۱۴۰۳
ترند رنگ موی جدید عید ۱۴۰۳
رنگ موی قرمز سال ۱۴۰۳
رنگ موی قرمز گیلاسی

بعد از سایه و رژ لب قرمز تیره، اکنون نوبت به رنگ موی قرمز گیلاسی کولا یا نوشابه ای می رسد. البته این نام صرفا یک نام تجاری برای رنگ قهوه ای تیره با سایه قرمز است. این رنگ زیبا تداعی کننده رنگ قرمز تیره گیلاس یا نوشابه کولاست و گزینه بسیار ایده عالی برای رنگ موی بهار ۱۴۰۳ خواهد بود. اگر رنگ موهای طبیعی شما قهوه ای است یا به این رنگ علاقه دارید، می توانید با اضافه کردن مقداری رنگ قرمز تیره به یک رنگ قهوه ای تیره این رنگ گرم و زیبا را بدست آورید.

۹. رنگ موی پلاتینوم یخی

روشن ترین رنگ موی سال
روشن ترین رنگ موی سال
رنگ موی روشن سال ۱۴۰۳
رنگ موی پلاتینه یخی

برای علاقه مندان به موهای بلوند خیلی روشن، رنگ موی پلاتینوم یخی ترند شده است. این رنگ ظاهری یکنواخت دارد و کاملا ساده و طبیعی به نظر می رسد، اما می تواند ظاهری خیره کننده به موها و چهره شما بدهد. اگر پوست روشنی دارید و نگران دکلره کردن و ریشه گیری مداوم موهایتان نیستید، حتما این رنگ موی عید ۱۴۰۳ را امتحان کنید.

۱۰. رنگ موی دودی

شیک ترین رنگ موی سال ۱۴۰۳
سامبره دودی روشن
رنگ موی دخترانه سال ۱۴۰۳
ترکیب رنگ موی کاراملی دودی

با اینکه امسال رنگ موهای گرم بیشتر ترند شده اند، اما کارشناسان زیبایی همچنان رنگ موی دودی را از یاد نبرده اند. از این رو امسال نیز این سایه جذاب را به لیست رنگ موهای ترند سال ۱۴۰۳ اضافه کرده اند. شما می توانید سایه دودی را به رنگ موهای قهوه ای، مشکی و حتی رنگ های فانتزی مانند آبی، بنفش، سبز و … نیز اضافه کنید. اگر تن پوست شما سرد است، با اضافه کردن تناژ دودی به رنگ گرم دلخواه خود، آن را برای خود مناسب کنید.

۱۱. رنگ موی کره ای

رنگ موی بلوند ۱۴۰۳
بلوند کرمی کره ای
رنگ موی خفن ۱۴۰۳
روشن ترین رنگ موی دخترانه

یکی از جدیدترین رنگ موی سال ۱۴۰۳ بلوند کره ای است. این رنگ جذاب علیرغم اینکه بسیار روشن است، اما به دلیل تناژ کرمی ملایمی که دارد جزو رنگ های گرم محسوب می شود و می توانید یک انتخاب عالی برای رنگ موی تابستان ۱۴۰۳ باشد. می توانید این رنگ را به صورت بالیاژ یا رنگ یکدست روی موهایتان اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

۱۲. رنگ موی هلویی

رنگ مو برای دختر مجرد
رنگ مو برای دختر مجرد
روشن ترین رنگ موی دخترانه ۱۴۰۳
زیباترین رنگ موی گلبهی

برای انتخاب رنگ مو سال جدید ۱۴۰۳ می توانید از رنگ سال نیز استفاده کنید. امسال رنگ هلویی ترند شده است و شما می توانید آن را برای طرح ناخن ۲۰۲۴ یا لباس و حتی رنگ موی خود استفاده کنید. این رنگ روشن و گرم در دسته رنگ موی فانتزی قرار می گیرد و رنگی بین صورتی و نارنجی دارد. اگر می خواهید کمی از رنگ های کلاسیک فاصله بگیرید، رنگ موی هلویی بهترین انتخاب برای شماست.

۱۳. بیبی بالیاژ

رنگ موی طبیعی ۱۴۰۳
رنگ موی ملایم و طبیعی

بالیاژ سال هاست که جزو محبوب ترین ترندهای رنگ مو محسوب می شود. اما امسال نوع دیگری از بالیاژ مد نظر است. لایت های ظریف و ملایم با اختلاف رنگ جزئی با پایه مو در نهایت یک رنگ موی هایلایت طبیعی و زیبا را به شما می دهد. اگر موهایتان رنگ نشده است، می توانید با این تکنیک زیبایی خارق العاده و در عین حال طبیعی و ملایمی را در موهای خود ایجاد کنید.

۱۴. رنگ موی مسی کهربایی

رنگ موی کهربایی ۱۴۰۳
ترکیب رنگ موی کهربایی

رنگ موی کهربایی را می توان زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی، روشن، و حتی سبزه در نظر گرفت. کهربایی سایه ای از رنگ موی مسی است که با طلایی و بلوند توت فرنگی تریب شده است. این رنگ موی خاص و منحصر به فرد برای هر تناژ‌ پوستی مناسب است. به ویژه اگر رنگ چشم شما روشن باشد، استفاده از این رنگ می تواند جذابیت چهره شما را دوچندان کند.

منبع: cosmopolitan

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 13 میانگین: 4.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
1 دیدگاه
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
بهترین ها

چه رنگ مو های شیکی عالین.ممنون از شما

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: