رنگ موی ۲۰۲۴

رنگ موی ۲۰۲۴ + زیباترین رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۴

ارسال به دیگران:

اگر اهل مد هستید، حتما دوست دارید از رنگ سال، طرح ناخن، لباس و به طور کلی ترندهای سال جدید خبر داشته باشید. هر سال با نزدیک شدن به سال نو، انواع رنگ موی ترند سال جدید هم اعلام می شود تا خانم هایی که دوست دارند همیشه با مد پیش بروند و سال نو را با ظاهری متفاوت آغاز کنند، استایل خود را به روز کنند. امسال هم طبق روال هر سال، رنگ موی ۲۰۲۴ که شامل انواع رنگ موهای تیره و روشن، کلاسیک و فانتزی است به دنیای مد و زیبایی اعلام شد.

اگر شما هم دوست دارید رنگ موهای خود را از حالت تکراری و نچرال خارج کنید و رنگ و بوی تازه ای به ظاهر خود بدهید، این مطلب را از دست ندهید . ما در این مقاله جدیدترین و زیباترین رنگ موهای سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ طبیعی موهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

رنگ موی ۲۰۲۴ چه رنگی است؟

ترندهای رنگ مو در سال 2024 کمی محافظه‌کارانه‌تر و طبیعی‌تر از گذشته است. به این صورت که هایلایت ها با رنگ موی شما ترکیب می شوند و حالت طبیعی تری ایجاد می کنند. اما فکر نکنید که طبیعی به معنای تکراری و خسته کننده است. رنگ های امسال بسیار جذاب و خیره کننده هستند.

امسال بالیاژهای طبیعی، رنگ موهای گرم مانند کاراملی، بلوند کره ای، رنگ های خاص مانند قارچی و … می توانند ظاهری کاملا متفاوت به موهای شما بدهند. به عبارت دیگر می توان گفت که رنگ های لطیف و گرم درخشش اصلی سال ۲۰۲۴ محسوب می شوند.

زیباترین رنگ موهای سال 2024

۱. هایلایت کالرملتینگ کاراملی

همانطور که گفتیم رنگ های گرم از مشخصه های بارز امسال هستند. اگر شما هم پوست گرمی دارید و به رنگ های کلاسیک علاقه مند هستید، این رنگ گزینه فوق العاده ای است. کاراملی پوست شما را شاداب و زنده می کند، به ویژه اگر به صورت رنگ موی فیس فریم در اطراف صورتتان باشد. اگر رنگ پوست شما سرد است، می توانید سایه های طلایی یا شاه بلوطی را به رنگ موی کاراملی خود اضافه کنید تا تطابق بیشتری با پوست شما پیدا کند.

رنگ موی کاراملی ۲۰۲۴
مانی پیسز کاراملی شیک
قشنگ ترین رنگ موی سال
قشنگ ترین رنگ موی سال
رنگ موی لاکچری
رنگ موی لاکچری

۲. رنگ موی بلوند کره ای

تناژ گرم کره ای برای خانم هایی که عاشق رنگ های بلوند و براق هستند عالی است. زیرا ته رنگ طلایی آن به بازتاب نور کمک می کند. این رنگ نه فقط برای تابستان، بلکه برای فصول سرد و زمستانی نیز مناسب است. اگر موهای طبیعی شما تیره است و نمی خواهید از دکلره برای تمام موهایتان استفاده کنید، می توانید این رنگ را به صورت بیبی لایت های طبیعی و ظریف روی موهایتان دربیاورید.

پرطرفدارترین رنگ مو ۲۰۲۴
پرطرفدارترین رنگ مو
رنگ موی بلوند سال ۲۰۲۴
رنگ موی بلوند کره ای
رنگ موی بلوند جدید
رنگ موی بلوند جدید

۳. رنگ موی قهوه ای قارچی

در سال های گذشته رنگ موی قارچی رنگی سرد و مناسب فصل زمستان بود. اما امسال ترکیب رنگ قهوه ای و قارچی جلوه ای گرم، جسورانه و خاص را به موهای شما می بخشد. از آنجایی که این رنگ ترکیبی از طیف گرم قهوه ای و سایه سرد قارچی است، می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد. شما می توانید قهوه ای قارچی را به صورت تک رنگ یا به شکل هایلایت های ملایم و ظریف روی موهایتان اجرا کنید.

رنگ موی زمستان ۲۰۲۴
شیک ترین رنگ موی زمستان ۲۰۲۴
ترکیب رنگ موی سال ۲۰۲۴
ترکیب رنگ موی سال جدید
رنگ موی تیره جدید
رنگ موی تیره جدید

۴. قرمز اسپندی

اگر دقت کرده باشید، هر سال رنگ قرمز قهوه ای جزو رنگ های سال معرفی می شود. می توان گفت چشم پوشی از این رنگ جذاب و لاکچری امکان پذیر نیست. اما هر سال تناژهای مختلفی از آن ترند می شود. به عنوان مثال، سال گذشته رنگ موی قرمز گیلاسی کولا ترند بود، اما امسال رنگ قرمز اسپندی مد است که بیشتر مایل به قهوه ای سوخته است. این رنگ موی سال ۱۴۰۳ که ترکیبی از رنگ قهوه ای و قرمز تیره است، کاملاً با پوست های روشن هماهنگ می شود و در عین حال درخشش طبیعی رنگ های عمیق تر پوست را نیز افزایش می دهد.

مدل رنگ مو ۲۰۲۴
مدل رنگ مو ۲۰۲۴
رنگ مو سال ۲۰۲۴
رنگ مو قرمز قهوه ای
رنگ موی 2024
ترکیب رنگ موی تیره جدید

۵. رنگ موی کهربایی

کهربایی رنگ جذابی است که بین بلوند توت فرنگی و نارنجی مسی قرار می گیرد. اگر رنگ طلایی را با مسی ترکیب کنید، در نهایت به این سایه زیبای کهربایی خواهید رسید که برای هر رنگ پوست و رنگ چشمی مناسب است. این رنگ به موهای شما عمق و بعد می بخشد و همچنین برای موهای خشک و آسیب دیده بسیار عالی است. زیرا درخشش و گرمای آن باعث می شود موهای شما سالم و شاداب به نظر برسد.

رنگ موی کهربایی سال ۲۰۲۴
ترکیب رنگ گهربایی
رنگ موی ترند ۲۰۲۴
رنگ موی ترند ۲۰۲۴
رنگ موی دخترانه ۲۰۲۴
رنگ موی روشن دخترانه

۶. بیبی بالیاژ

نه اشتباه نکنید! به سال های گذشته برنگشته ایم. درست است که بالیاژ یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ مو در سال های اخیر است، اما امسال با سال های پیش یک فرق کوچک دارد. بالیاژهای ترند ۲۰۲۴ ظریف، طبیعی و بسیار ملایم هستند. در این مدل رنگ مو اختلاف رنگ موی مورد نظرتان با رنگ موی پایه شما باید یک تا دو درجه باشد. همچنین دسته هایی که برای رنگ کردن انتخاب می کنیم باید بسیار نازک و ظریف باشند تا در نهایت یک هایلایت ملایم و جذاب داشته باشیم.

رنگ موی زنانه ۲۰۲۴
بالیاژ شکلاتی تیره
بالیاژ ترند سال ۲۰۲۴
رنگ موی عسلی دخترانه
مدل رنگ موی ترند ۲۰۲۴
ایده رنگ موی قهوه ای ماسه ای

۷. رنگ موی شکلاتی تیره

جای تعجب نیست که چرا تناژهای مختلف رنگ موی قهوه ای هر سال در میان محبوب ترین رنگ موها قرار می گیرد. رنگ موی قهوه ای تیره بسیار نزدیک به رنگ موی طبیعی ماست و با هر رنگ پوستی مطابقت دارد. تناژ شکلاتی این طیف رنگی که به عنوان ترند سال ۲۰۲۴ معرفی شده است، می تواند چهره شما را شاداب و جوان نشان دهد. همچنین، اگر کم سن و سال هستید و برای اولین بار است که می خواهید موهایتان را رنگ کنید، این رنگ مو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

رنگ موی قهوه ای ۲۰۲۴
رنگ موی قهوه ای شکلاتی
عکس رنگ مو ۲۰۲۴
جدیدترین رنگ موی سال
زیباترین رنگ موی سال ۲۰۲۴
شیک ترین رنگ موی دخترانه

۸. رنگ موی مشکی پرکلاغی

اگر رنگ موی قرمز، قهوه ای یا بالیاژ را نمی پسندید، رنگ موی مشکی تک رنگ برای سال 2024 ترند شده است. این رنگ هرگز از مد نمی افتد و می تواند برای هر سن و سالی مناسب باشد. اگر موهای طبیعی شما مشکی است، تبریک می گوییم! شما امسال روی مد هستید. اما اگر دوست دارید اندکی تغییر در استایل خود ایجاد کنید، می توانید با ایجاد لایت های ملایم در میان موهای مشکی خود، ظاهری فریبنده و جذاب به موهایتان ببخشید.

رنگ موی مشکی سال ۲۰۲۴
رنگ موی مشکی پرکلاغی
رنگ موی مشکی طبیعی ۲۰۲۴
شیک ترین رنگ موی طبیعی
رنگ موی سال جدید
ایده رنگ موی تیره برای سال جدید

۹. رنگ موی قرمز مخملی

به دنبال یک رنگ جسورانه و متفاوت می گردید؟ رنگ موی قرمز مخملی یکی از خاص ترین رنگ هایی است که امسال در میان ترندهای سال ۲۰۲۴ به چشم می خورد. با این رنگ تفاوت آشکاری در چهره خود ایجاد کنید و بلندپروازی و روحیه شاداب و جوان شما را نشان دهد. البته مهم است که در انتخاب رنگ قرمز دقت کنید. به عنوان مثال رنگ قرمز با تناژ سرد برای پوست های با ته رنگ صورتی مناسب است و قرمز مسی با چشم های آبی به خوبی ست می شود. همچنین از آنجایی که این رنگ فانتزی محسوب می شود، نگهداری آن کمی سخت تر است.

رنگ مو قرمز سال ۲۰۲۴
زیباترین رنگ موی سال جدید
رنگ مو قرمز مخملی
هایلایت قرمز دخترانه
ترکیب رنگ مو قرمز مخملی
ترکیب رنگ مو قرمز مخملی

۱۰. هایلایت چای وانیلی

ممکن است این اسم برای بسیاری عجیب باشد. هایلایت چای وانیلی جدیدترین رنگ مویی است که امسال معرفی شده است. این سبک رنگ مو درواقع رنگ بلوند شنی ـ بژ با تناژ خنثی است که به صورت هایلایت روی موهای تیره تر گذاشته می شود. اگر موهای شما به صورت طبیعی بلوند باشد و رنگ را با فاصله از ریشه بگذارید، یک هایلایت جذاب و شیک خواهید داشت.

جدیدترین مدل هایلایت ۲۰۲۴
زیباترین مدل هایلایت مو
رنگ موی چای وانیلی ۱۴۰۲
هایلایت چای وانیلی
رنگ موی بلوند سال ۲۰۲۴
رنگ موی بلوند وانیلی

۱۱. رنگ موی قهوه ای لاته

حتما می دانید که سال گذشته آرایش لاته ترند شده بود. امسال نیز این رنگ جذاب و فوق العاده را از دست نداده ایم و می توانیم از آن برای زیباتر کردن موهایمان استفاده کنیم. قهوه ای لاته رنگ سبزه متوسط تا روشن است که با لایت های ملایم و لطیف جلوه دوچندانی پیدا می کند. اگر رنگ پوست شما گرم است و به دنبال یک رنگ خاص می گردید، پیشنهاد می کنیم که حتما این طیف رنگ قهوه ای را امتحان کنید.

رنگ موی قهوه ای لاته ۲۰۲۴
رنگ موی قهوه ای لاته
بیبی بالیاژ قهوه ای ۲۰۲۴
بیبی بالیاژ قهوه ای
جدیدترین رنگ موی قهوه ای
رنگ مو قهوه ای لاته با لایت های عسلی

۱۲. رنگ موی اسکاندیناوی

اگر عاشق موی بلوند هستید، اما احساس می کنید هنوز هم آنطور که باید موهایتان بلوند به نظر نمی رسد، پس این تکنیک رنگ مو برای شماست. تکنیک رنگ موی اسکاندیناوی که امسال در تیک تاک ترند شده است و طرفداران بسیاری دارد، به طور ماهرانه ای موهای نازک و خط رویش موهای شما را بلوند می کند و ظاهری فوق العاده روشن و درخشان به موها و چهره شما می دهد.

روش جدید رنگ کردن مو
جدیدترین روش رنگ کردن مو
تکنیک رنگ موی اسکاندیناوی
تکنیک رنگ موی اسکاندیناوی
مدل رنگ موی بلوند ۲۰۲۴
مدل رنگ موی بلوند

۱۳. رنگ موی هلویی – مسی

سایه مسی که در سال ۲۰۲۴ ترند شده است، یک رنگ تند و جذاب است که رنگ های مسی، هلویی، توت فرنگی و زردآلو را با هم ترکیب می کند. این رنگ گرم را می توانید در فصل تابستان به صورت تک رنگ یا هایلایت و بالیاژ استفاده کنید. همچنین، رنگ مسی هلویی نه تنها با رشد کردن ریشه موهایتان زیبایی خود را از دست نمی دهد، بلکه ترکیب آن با رنگ طبیعی و تیره موهای شما به زیبایی چهره و موهای شما می افزاید. این رنگ را به دختر خانم های جوان به شدت توصیه می کنیم!

جدیدترین ترکیب رنگ مو ۲۰۲۴
جدیدترین ترکیب رنگ موی دخترانه
رنگ موی هلویی مسی ۲۰۲۴
رنگ موی هلویی مسی
هایلایت مسی هلویی ترند ۲۰۲۴
هایلایت مسی هلویی شیک

منبع: allure

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: