دارک مو چیست

دارک مو چیست و چه عوارضی دارد؟ تفاوت دارک مو با کراتینه

ارسال به دیگران:

داشتن موهای صاف و لخت همیشه آرزوی افرادی است که موهای مجعد دارند. این افراد همواره به دنبال روش‌های مختلفی برای صافی مو هستند. روش‌هایی مانند کراتینه مو، بوتاکس مو و موارد مشابه آن از روش‌های صافی و احیاست که این روزها رواج زیادی در بین خانم‌ها دارد. این قبیل روش‌ها در سالن‌های زیبایی انجام می‌شوند و باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. اما روش‌هایی مانند دارک مو می‌تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی روش‌های سالنی باشد.

در این مطلب به بررسی تکنیک دارک مو و بررسی تفاوت دارک مو با کراتینه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش صافی مو
آموزش صافی مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

دارک مو چیست؟

بسیاری از افراد برای صاف کردن موهای خود دست به دامن ابزار حرارتی مانند اتو مو یا روش‌هایی همچون براشینگ مو می‌شوند. آن‎‌ها خواسته یا ناخواسته باعث آسیب به موها و از بین رفتن سلامت آن‌ها می‌شوند. همچنین برای انجام چنین کاری باید زمان زیادی را صرف آن کنند. در چنین شرایطی استفاده از روش‌هایی که زمان زیادی از شما نگیرد و ماندگاری به نسبت بالاتری نیز داشته باشند بسیار مهم و ضروری است.

یکی از روش‌های صافی مو که ماندگاری بالایی نیز دارد، دارک مو است. البته نام این تکنیک از برندی آفریقایی به نام دارک اند لاولی (dark and lovely) گرفته شده است.
ماهیت دارک مو چیست؟

دارک مو محصولی است که در جهت صاف کردن انواع موهای طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به حالت کرمی عرضه می‌شود. در واقع شما با استفاده از این ماده کرمی در منزل می‌توانید موهای خود را به راحتی صاف کنید. استفاده یکباره از این محصول سبب می‌شود تا به مدت ۶ ماه از موهای مجعد رها شوید.

طرز استفاده از دارک مو

و اما چگونه عمل می‌کند؟
ترکیبات این محصول به نحوی طراحی شده اند که در فضای خالی موها قرار گیرند و باعث تغییر حالت موها می‌شوند. در این شرایط موهای شما از حالت مجعد به حالتی صاف و لخت تغییر می‌کند.

به دلیل استفاده راحت این محصول در منزل و عدم نیاز به فردی دیگر برای انجام آن، افراد زیادی به آن جذب می‌شوند. شما می‌توانید به راحتی و در منزل از این ابزار برای ایجاد موهایی صاف و درخشان استفاده کنید.

مزایا دارک مو

این محصول دارای مزایای زیادی است که می‌تواند شما را از موهای فر و مجعد خلاص کند. در ادامه شما را با تعدادی از مزایای دارک مو آشنا می‌کنیم.

استفاده در منزل

انجام اکثر تکنیک‌های صافی مو نیازمند مراجعه شما به سالن‌های زیبایی است. در این حالت زمان زیادی از شما گرفته می‌شود و احتمالا باید تمامی کارهای روز مراجعه خود را کنسل کنید.

استفاده از دارک مو در منزل

استفاده از روشی که نیاز به مراجعه به سالن زیبایی ندارد، می‌تواند تا حد زیادی محبوب باشد. شما می‌توانید به راحتی در منزل این تکنیک را انجام دهید. فقط کافیست یک بسته از محصول را خریداری کنید.

عدم نیاز به مهارت

همچنین توجه داشته باشید که استفاده از این محصول نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد. در واقع کافیست این محصول را برای خود خریداری کنید و وقتی را برای آن خالی کنید.

طریقه استفاده از آن به نحوی است که نیازمند داشتن تخصص و مهارت برای مصرف آن نیست. فقط باید آن را روی موهای خود قرار دهید و شانه کنید.

عدم نیاز به فرد دیگر

شاید برای شما جالب باشد که از روشی برای صافی موها استفاده کنید بی آن‌که از فردی کمک بگیرید. جالب است بدانید برای مصرف دارک مو نه تنها نیاز به مهارت و تخصص ندارید. بلکه به فرد دیگری نیز نیاز ندارید. به همین خاطر می‌توانید انجام آن را به تنهایی و با کمترین تجهیزات انجام دهید.

صافی مو بعد از دارک مو

ماندگاری قابل قبول

این روزها که روش‌های صافی دارای ماندگاری‌های چند ماهه هستند، استفاده از روشی که ماندگاری ۶ ماه به بالا دارد بسیار مطلوب است. ماندگاری دارک مو به دلیل نفوذ ترکیبات آن به بافت مو از ۶ ماه به بالاست. البته توجه داشته باشید که منظور از این مدت، حفظ ظاهر کلی در صافی مو است.

در واقع با رشد ریشه موها، مجددا موهای طبیعی خودتان را مشاهده می‌کنید. این در صورتی است که ساقه موهای شما به همان حالت صاف و لخت هستند. در صورتی که به خوبی از موهایتان نگهداری کنید و می‌توانید زمان ماندگاری آن را نیز طولانی‌تر درنظر بگیرید.

پروسه کوتاه

اکثر روش‌های صافی مو نیازمند صرف زمان طولانی در سالن‌های زیبایی است. اغلب اوقات زمانی حدود ۴ تا ۶ ساعت باید صرف انجام این روش‌ها کنید. این در حالی است که روشی مانند دارک، پروسه بسیار کوتاه‌تری نسبت به این زمان دارد. این روش نیازمند زمان تقریبی ۱۵ تا ۳۰ می‌باشد.

آموزش براشینگ مو
آموزش براشینگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

نکات مهم قبل از استفاده از دارک مو

این تکنیک به عنوان روشی خانگی دارای نکاتی است که باید قبل از مصرف آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه به تعدادی از این نکات مهم اشاره می‌کنیم.

تست حساسیت

به دلیل ترکیبات شیمیایی به کار رفته در این محصول بهتر است قبل از مصرف آن را تست کنید. برای این کار بهتر است قسمتی از موهای خود را به مواد آغشته کنید و تمامی عملیات مصرف را انجام دهید. بعد از شستشو مواد به مدت ۲۴ ساعت صبر کنید. اگر علایم حساسیت به ترکیبات را نداشتید، می‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

استفاده از ابزار محافظت از پوست

به دلیل شیمیایی بودن مواد مصرف شده در این تکنیک بهتر است از ابزار ساده‌ای برای حفاظت از پوست استفاده کنید. قبل از شروع کار بهتر است نواحی اطراف ریشه مو مانند گوش و پیشانی را با وازلین چرب کنید. در این صورت از نفوذ شیمیایی به پوست جلوگیری می‌کنید.

گردن خود را با حوله یا پارچه‎‌های بلندی بپوشانید تا پوست آن دچار آسیب نشود.

شانه زدن راحت موها بعد از دارک مو

همچنین توجه داشته باشید که قبل از شروع کار حتما لباس کار مناسب بپوشید. زیرا ممکن است مواد با لباس شما برخورد داشته باشد و آن را از بین ببرد.

در نهایت برای حفاظت از دست‌های خود می‌توانید از دستکش‌های یکبار مصرف استفاده کنید.

اقدامات مراقبت از ریشه مو

در بسیاری از تکنیک‌های شیمیایی برای دریافت نتیجه بهتر باید قبل از شروع کار موهای خود را بشویید. اما در این تکنیک توصیه می‌کنیم موهای خود را یک روز قبل بشویید. در حقیقت این کار را برای حفاظت از پوست سر انجام می‌دهید. در واقع بهتر است در زمان استفاه از مواد شیمیایی، پوست سر شما مقداری چربی ترشح کرده باشد تا از ریشه موها محافظت کند.

همچنین برای مراقبت از مو و جلوگیری از آسیب به آن بهتر است از موادگذاری نیم سانتی‌متر مانده به ریشه مو صرف نظر کنید. با انجام این کار می‌توانید تا حد زیادی از عوارض دارک مو در امان باشید.

طرز استفاده از دارک مو تک مرحله‌ای

بعد از این که اقدامات اولیه در آماده‌سازی شرایط استفاده از دارک مو را انجام دادید نوبت به شروع کار می‌رسد. بهتر است برای کار با این مواد حتما از دستکش یکبار مصرف و لباس کار استفاده کنید.

مواد دارک مو

در روش‌هایی مانند ریباندینگ و پروتئین تراپی مو ابتدا اقدام به شستشوی موها می‌کنند. این کار برای تاثیر حداکثری مواد انجام می‌شود. اما توجه داشته باشید با توجه به ترکیبات دارک مو و انجام آن در منزل، بهتر است موهای خود را یک روز قبل از آن بشویید. در این صورت موهای شما اندکی چرب هستند و از بروز هر گونه حساسیت و آسیب به کف سر جلوگیری می‌شود.

مواد لازم برای دارک مو

کاسه پلاستیکی
شانه با دندانه درشت
صاف کننده دارک اند لاولی
دستکش
لباس کار
گیره پلاستیکی

آماده‌سازی مواد

برای آماده کردن مواد نیاز به هیچ ماده دیگری جز محصول مورد نظر ندارید.

اگر موهای بلندی دارید باید از تمام مواد استفاده کنید. در صورتی که موهای کوتاهی دارید، نصف مواد برای موهای شما کفایت می‌کند.

مواد را داخل کاسه پلاستیکی بریزید و با قلم یا چوب موجود در آن، مواد را با هم ترکیب کنید.این کار را تا جایی ادامه دهید که مخلوط یکدستی به دست آورید.

محصول دارک اند لاولی

مرحله اول

ابتدا لباس کار بپوشید. سعی کنید گردن خود را بپوشانید تا در معرض مواد شیمیایی قرار نگیرد. برای این کار می‌تونید از یک حوله یا پارچه‌ای بزرگ استفاده نمایید.

پوست اطراف ریشه مو و گوش‌های خود را با وازلین یا کرم چرب بپوشانید. این کار از برخورد مواد با پوست شما جلوگیری می‌کند.

مرحله دوم

موهای خود را به چند دسته تقسیم کنید. سعی کنید دسته بندی موها طوری باشد که بتوانید در حین کار به راحتی مواد را روی مو اعمال کنید. می‌توانید موهای خود را به وسیله گیره از هم جدا کنید.

مرحله سوم

مواد ترکیب شده را به وسیله قلم به موهای خود بمالید. همچنین برای سرعت بخشیدن به کار خود می‌توانید این کار را با دست انجام دهید. اما حتما از دستکش برای این کار استفاده کنید.
سعی کنید تمام موها را به مواد آغشته کنید. همچنین به موهای ریز نیز توجه کنید زیرا این تکنیک برای موهای ریز و کوتاه بسیار موثر واقع می‌شود.

موادگذاری دارک مو
موادگذاری دارک مو

مرحله چهارم

پس از آغشته شدن تمام موها به مواد، نوبت به صاف کردن موها می‌رسد. برای این کار از شانه پلاستیکی استفاده کنید. در این مرحله باید موهای خود را مرتبا شانه کنید تا حالت بگیرند. بهتر است از شانه‌ای با دندانه درشت استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبیند. این کار را تا جایی انجام دهید تا تمام موها کاملا صاف و یکدست شوند.

مدت زمان استمرار این کار با توجه به سلامت موهایتان تعیین می‌شود. با این حال اگر موهای سالمی دارید باید این کار را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه انجام دهید. اگر موهای شما فر نیست این کار را تا ۲۰ دقیقه نیز می‌توانید ادامه دهید. اما اگر موهای زبر و مجعدی دارید باید تا ۲۵ دقیقه موهای خود را به همراه مواد شانه کنید.

شانه زدن مواد دارک مو
شانه زدن مواد دارک مو

همچینن در ۵ دقیقه نهایی می‌توانید انگشت شست و اشاره خود را دور دسته‌های مو حلقه کنید و به پایین بکشید. با این کار مواد از موهای شما خارج شده و صافی آن را نهایی می‌کنید.

آبکشی موها

ابتدا موهای خود را آبکشی کنید. برای این کار بهتر است ابتدا از آب سرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخورد ملایمی با موها داشته باشید و به هیچ وجه به داخل آن‌ها چنگ نزنید.

در نهایت با شامپو مخصوصی که داخل جعبه محصول قرار دارد تمامی مواد را از موهای خود پاک کنید. مطمئن شوید هیچ اثری از مواد روی موهای شما باقی نمانده است.

در این مرحله مراقب باشید شامپو به داخل چشم شما وارد نشود. در صورت بروز چنین شرایطی سریعا چشم را آبکشی کنید. در صورت بروز علایمی همچون سوزش، خارش و التهاب در چشم حتما به پزشک مراجعه نمایید.

آبکشی موها بعد از موادگذاری
آبکشی موها بعد از موادگذاری

مرحله نهایی

در نهایت باید موهای خود را با سرم تقویتی که در جعبه محصول قرار دارد ماساژ دهید. بعد از گذشت ۵ دقیقه موهای خود را کاملا آبکشی کنید. البته توجه داشته باشید که در این مرحله نباید از هیچ شامپویی استفاده کنید.

بعد از اتمام آبکشی، آب اضافی موها را با حوله بگیرید. برای خشک کردن مو از درجه متوسط سشوار استفاده کنید.

خشک کردن مو با سشوار
خشک کردن مو با سشوار

نکات مهم پس از استفاده از دارک مو

رعایت نکات مهم و نگهداری‌های بعد از تکنیک‌های مراقبت از مو بسیار مهم و اساسی است. به عنوان مثال ماندگاری اثرات ناشی از عملیات مربوط به صافی مو با مراقبت‌های بعد از ریباندینگ به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. به همین خاطر رعایت نکات بعد از دارک مو نیز اهمیت می‌یابد. در ادامه می‌توانید تعدادی از این نکات را مطالعه کنید.

  • تا ۳ روز بعد از انجام این تکنیک موهای خود را با آب نشویید. این نکته در ارتباط با آبکشی بدون شامپو نیز صدق می‌کند.
  • هفته‌ای یکبار با موادی مشابه محصولی که در مرحله آخر استفاده کردید، موهای خود را تقویت کنید. این کار را در یک ماه نخست انجام دهید.
  • تا یک ماه از انجام هرگونه روغن تراپی مو خودداری کنید.
  • برای خشک کردن موهای باید از باد متوسط سشوار استفاده کنید.
  • برای شستشوی موها از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. با این کار دوام صافی موها نیز افزایش می‌یابد.
  • بعد از شستشو موها و در هر بار حمام می‌توانید از انواع ماسک مو خانگی برای تقویت موها و جلوگیری از خشکی آن‌ها استفاده کنید.

دارک مو بهتر است یا کراتینه؟

مقایسه‌های زیادی در خصوص این دو تکنیک صورت می‌گیرد. ما نیز در ادامه به بررسی تفاوت دارک مو و کراتینه پرداخته‌ایم.

با وجود مواردی در تفاوت کراتینه احیا و کراتینه صافی هر دو این روش‌ها به عنوان تکنیک درمانی مو شناخته می‌شوند. به این ترتیب حتی مواد مورد استفاده در نوع صافی نیز تا حدودی به احیای موها اقدام می‌کنند. حتی با وجود موادی همچون فرمالدهید در ترکیبات این محصولات، شاهد آسیب‌های اساسی به مو نیستیم.

این در حالی است که در تکنیک دارک از مواد شیمیایی استفاده می‌شود که در نهایت موجب آسیب شدید به تارهای مو می‌شود. در واقع اصلی‌ترین مورد در فرق دارک مو و کراتینه در ترکیبات و آثار جبران‌ناپذیر آن است.
در حقیقت در جواب به این سوال که آیا دارک برای مو ضرر دارد؟ باید بگوییم که مواد استفاده شده در این تکنیک به عمق لایه‌های مو نفوذ کرده و در منافذ وجود در ساقه مو قرار می‌گیرد. در این حالت ممکن است تا حد زیادی پروتئین مو را از بین ببرد. این مورد را می‌توان یکی از عوارض دارک اند لاولی نام برد.

موهای صاف بلوند

مورد دیگر در رابطه با تفاوت کراتینه و دارک مو مربوط به موهای فرد است. در تکنیک کراتینه تفاوتی ندارد که موهای شما رنگ شده است یا خیر، در هر صورت می‌توانید از این تکنیک بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. اما در روش دارک محدودیت مصرف دارید. به این صورت که این مواد، تنها برای موهای طبیعی قابل استفاده می‌باشد.

سخن پایانی

دارک مو به عنوان روشی خانگی و بسیار موثر در صافی مو استفاده می‌شود. این روش نیز مانند تمامی تکنیک‌ها دارای طرفدارانی است. این شما هستید که باید با در نظر گرفتن مزایا و معایت دارک مو، تصمیم به انجام آن بگیرید.

توجه داشته باشید که برای انجام این تکنیک نیازی به مهارت خاصی ندارید و در کمترین زمان ممکن می‌توانید موهای خود را صاف و درخشنده کنید.
همچنین انجام این روش تنهای برای افرادی مفید است که موهای طبیعی دارند. استفاده از آن برای افرادی که موهای رنگ شده دارند توصیه نمی‌شود.

مهشید عزت پوری

آیاشما تا به حال از دارک مو برای صافی موها استفاده کرده‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: brasilybelleza

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
63 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
Mina

من چند بار از دارک استفاده کردم (افریقاییش) و راضی بودم فقط باید بعدش از شامپو یی که سولفات کم یا بدون سولفات استفاده بشه تا ماندگاری بیشتری داشته باشه و اینکه زمانی که بار اول سر رو از مواد میشوری یه حالت چسبندگی داره توی سر که اون برای بار دوم با دوش گرفتن از بین میره و حدودا موهای من تا یکسال صافیه خودشونو داشتن

رویا کریمی

مینا عزیز، از اینکه تجربه ارزشمند خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزارم.

زهرا

سلام می توانم اول موهایم رنگ میزدم واز دارک اند لاولی استفاده کنم

رویا کریمی

زهرا عزیز، بله میتونید.

زهرا

سلام من بارداری هستم دارک اند لاولی برای من ضرردارد

رویا کریمی

زهرا عزیز، بله ضرر داره و در دوران بارداری نباید استفاده کنید.

سجادمهدوی

سلام من موهامو دارک کردم بعدش سرموهام زخم شده چیکار کنم الان

رویا کریمی

دوست گرامی بهتره به پزشک مراجعه کنید احتمالا به مواد حساسیت داشتید

اسکندری

میشه مورو اتو کشی هم کرد با این محصول؟

رویا کریمی

دوست گرامی، مراحل استفاده داخل متن نوشته شده. نیاز به اتو کشی نیست.

حامد

سلام بله بنده ارایشگر هیتم و ب درخاست مشتری اینکارو انجام میدم فقط تنها سوالی ک دارم اینه ک چرا روز ب روز گرون تر میشه واکثر مواقع باعث التهاب شدید پوستی میشه البته با توجه ب اینکه تمامی مراحل درست انجام میشه

رویا کریمی

دوست گرامی، واکنش پوست ها متفاوت هست، میتونید قبلش تست بگیرید داخل متن نوشته شده.

Oryan

شما بسته به موی مشتریت از نظر:( اندازه بلندی یا کوتاهی _ تراکم _ضخامت_ و چرب بودن یا نبودن سرش فاکتور بگیر و به مقدار کم تر استفاده کن و یا کرم که در مرحله آخر هستش رو به نسبت خود دارک بیشتر بزن )
و در آخر موقع سشوار وقتی مواد رو سرشه روی موهاش نایلون بکش و بعد انداژ یا حوله پیچ کن و تازه سشوار غیر مستقیم بگیر تا مواد جای نفوذ به سر جذب خود مو بشن

رضاهستم

سلام من هم چندبارازدارک استفاده کردم عالی بود ولی مرحله اخر هم سرمو باشامپو‌ شستم ایا ا‌شکالی ندارد

رویا کریمی

دوست گرامی، اگر با شامپو داخل جعبه شستید مشکلی نداره.

Sasan

سلام موها دارک شده رو بعد از چند روز نباید شست ایا با آب خالی مشکلی دارد؟

رویا کریمی

دوست گرامی، تا سه روز نباید به موها آب بزنید.

رویا

موهای من رنگ داشت و بشدت سوخت موهای من نصف شد ووحشت کردم ازاین محصول

رویا کریمی

رویا عزیز، ممنون از اینکه تجربه خودتون رو با با ما به اشتراک گذاشتید.

علی

بعد از دارک چرا موهای سفید رنگ میگیره

رویا کریمی

دوست گرامی، مارک dark and lovely محصولات متفاوتی داره. نوشته روی جعبه رو بخونید احتمالا محصول رنگ مو رو استفاده کردید. dark and lovely moisture plus که به عنوان دارک مو معروف هست هیچ تاثیری روی رنگدانه های مو نداره.

میترا

سلام من دیروز دارک کردم دست خیسم نباید به مو بخوره چند روز اول؟ اگه بخور چی

رویا کریمی

میترا عزیز، با یک بار مشکلی پیش نمیاد.

میترا

یک سوال دیگه بعد از دارک از تافت واکس نباید استفاده بشه؟

رویا کریمی

بله صد در صد تاثیر منفی داره.

MOHI

سلام موهای من رنگ داره ولی دکلره نکردم اگر دارک رو بزنم موهام آسیب میبینه و میسوزه؟

رویا کریمی

دوست گرامی، استفاده از دارک برای کسانی که رنگ مو دارند توصیه نمیشه.

پیمان خدری

دارک آفریقایی

مهدی

بعد از دارک مو نباید به استخر بری درسته؟؟

رویا کریمی

دوست گرامی، بله تا سه روز نباید به موها آب بزنید.

احمد فتوتی

من برای ریش استفاده کردم زرد شد

Saeid pornori

سلام و خسته نباشیدخدمت شما
از دارک میتونیم استفاده کرد برای ریش بلند ممنون میشم راهنمایی کنید

Saeid pornori

سلام خسته نباشید
ممنون میشم منو راهنمایی کنید که شاید سوال خیلی ها باشه
میشه از دارک مو برای ریش هم استفاده کرد وفرقی نمیکنه با موی سر

رویا کریمی

دوست گرامی، متاسفانه اطلاعی در این مورد ندارم.

Ladymedia

استفاده نکن ریشات داغون میشه

مهدی

اگه مو دارک شده باشه نباید تا پایان 6ماه به استخر بری یا مشکلی نداره؟

رضا

سلام
من دارک ااستفاده کردم و موهامو 24ساعت نشد ک شستم آیا مشکلی داره؟؟؟

رضا

من از دارک استفاده کردم 24ساعت نشد شستمش آیا مشکلی داره؟

رویا کریمی

دوست گرامی، تا سه روز نباید به موها آب می زدید. مشکلی پیش نمیاد ولی تاثیر دارک رو کمتر میکنه.

فرزانه

سلام خسته نباشیدببخشیدمن نزدیک 1سال هستش که موهامورنگ کردم وحالا3ماه پیش حنااستفاده کردم میشه ازدارک مواستفاده کنم

رویا کریمی

فرزانه عزیز، بهتره این کارو سه ماه بعد انجام بدید و در کل ۶ ماه بعد از استفاده از حنا.

فرزانه

ایادارک مومارک به خصوصی داره یانه

amir

سلام خوب هستید برای موهای خیلی خیلی فر هم توصیه میشه و اینکه چ مارکی خوب و معتبره

رویا کریمی

دوست گرامی، بله میتونید استفاده کنید و متاسفانه از مارک ها اطلاعی ندارم.

صادق

سلام من از دارک برای ریش هام استفاده کردم دفعه دومم بود دفعه قبل هیچ مشکلی نداشتم
ولی الان بعضی از نقاط صورتم بعد از ۱۰ ساعت زخم شده
مشکل چیه!؟

رویا کریمی

دوست گرامی، ممکنه پوست شما حساسیت داده باشه.

علی

سلام من دارک زدم لخت شده ولی خوشم نیومد از موهای لخت چیکار کنم زودتر به حالت طبیعی خودم برگردم ؟

رویا کریمی

دوست گرامی، به تدریج و با شست و شوی موها، به حالت طبیعی برمیگرده نگران نباشید.

مجيد فتحي

سلام من دارك گذاشتم موهام سوخت يكسال ريزش مو دارم راهنمايم كنيد

رویا کریمی

دوست گرامی، اگر از شامپوی بدون سولفات استفاده میکردید، مصرفش رو قطع کنید. برای بررسی تخصصی تر بهتره به پزشک مراجعه کنید.

رضا

سلام چطوری میتونم دارک رو تهیه کنم تو شهر ما هر جا رفتم نداشتند اگر شما دارید ایا ارسال هم مکنید ممنون

رویا کریمی

دوست گرامی، متاسفانه اطلاعی ندارم و ما هم برای فروش نداریم.

امیر حسین

سلام خسته نباشید موهای من موج داشت من از دارک استفاده کردم و الان که این کامنت رو میزارم شب اول رو گذروندم ولی هنوز اون موجی که داشت رو داره آیا بعد از این ۳ روز و در ادامه صاف و لخت میشه یا دوباره باید استفاده کنم

رویا کریمی

دوست گرامی، احتمالا موج موهاتون از بین نرفته ولی اجازه بدید سه روز زمان بگذره و بعد تصمیم بگیرید.

حمیدخانی

این دارک مو در واقع چیزی شبیه به گلت میمونه هم زدنش هم عوارضش ،یعنی اگه بهتربگم بیشتربدرد آقایون میخوره ودرکل چیز خوبی نیست،اصلا این مواد و با کراتینه مقایسه نکنید ،من تجربه بیست ساله آرایشگری دارم ،فقط کراتینه بزنید

شهرزاد

والا میخواستم استفاده کنم اما موهام هم رنگ داره هم خشک و شکنندس پس چیکار کنم صاف بشه

رویا کریمی

شهرزاد عزیز، میتونید روش های دیگه مثل پروتئین تراپی مو رو امتحان کنید.

آراد

سلام . من ۷ ماه پیش دارک زدم به موهام . حالا میتونم دکلره کنم یا مو هام میسوزه ؟؟

رویا کریمی

دوست گرامی، بله میتونید.

صادق

سلام
من دارم استفاده کردم چون موهام کم بود نصفش رو برام آرایشگر زد ولی بعد از اولین حمام موهام خیلی برگشت به حالت قبل که مجددا بعد از یک ماه دوباره برام زد موهام خشک شدن و سردرد گرفتم و سوزش الان دو روزه بهتر شدم یه کم نمی‌دونم بخاطر زدن شونه زیاد بود یا اثر مواد میترسم عوارض برای آینده داشته باشه
چکار کنم مرسی

رویا کریمی

دوست گرامی، بهتره در این مورد با پزشک مشورت کنید چون مشخص نیست از تاثیر مواد باشه یا عوامل دیگه.

پولادوند

ده روز بعداز دارک میشه پروتین تراپی انجام داد؟

رویا کریمی

توصیه نمیشه این کار رو انجام بدید.

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: