نانو گلوبال مو

نانو گلوبال مو چیست؟ همه چیز درباره نانو کراتین مو

ارسال به دیگران:

در دنیایی که روش های بی شماری برای درمان و احیای مو وجود دارد، اغلب برای انتخاب روش مناسب برای موهای خود دچار سردرگمی می شویم. کدام روش برای موهای من مناسب است؟  کراتینه مو یا بوتاکس؟ کار زمانی سخت تر می شود که برای کراتین کردن موها نیز گزینه های متفاوتی را رو به روی خود می بینید. کراتین صافی، احیا، کراتین سرد و گرم. و یکی از جدیدترین تکنیک هایی که برای کراتینه کردن مو وجود دارد، نانو کراتین است که به آن نانو گلوبال مو هم گفته می شود.

آموزش صافی و احیای مو
آموزش صافی و احیای مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر شما هم موهای ضعیف، آسیب دیده و بد حالتی دارید و به دنبال بهترین روش برای صافی و احیای موهای خود هستید، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله شما را با کراتین نانو گلوبال مو آشنا می کنیم، روش استفاده از آن را توضیح می دهیم و درباره مزایا و معایب آن صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

نانو گلوبال مو چیست؟

نانوکراتین که به نام نانوپلاستی نیز شناخته می شود،‌ نوعی روش جدید برای کراتین و احیای مو است که از تکنولوژی نانو استفاده می کند. یکی از برندهای بسیار موفق و باکیفیتی که از این تکنولوژی در تولید محصولات کراتین خود استفاده کرده است، برند نانوگلوبال است. نانوگلوبال یک برند آمریکایی است که برخی از محصولات آن مانند کراتین در مالزی تولید می شود. کیفیت بالا و محبوبیت این برند باعث شده است که نانوکراتین در ایران به نام نانوگلوبال نیز معروف شود.

اما به طور کلی در سیستم نانوکراتین مو از نانوذرات کراتین استفاده می شود که قابلیت نفوذ به ساقه مو را داشته و در نتیجه باعث بهبود بافت و کیفیت ساقه مو می شود. در این فرمول پیشرفته از هیچگونه ماده شیمیایی مضری استفاده نشده و نتیجه آن نیز ماندگاری بیشتری دارد.

نانوگلوبال مو چگونه انجام می شود؟

طرز استفاده کراتین نانو گلوبال مو تفاوت چندانی با سایر روش های کراتین مو ندارد. کل روند درمان ۱.۵ تا ۳ ساعت طول می کشد. ابتدا موها را تمیز بشویید تا به طور کامل همه چربی و آلودگی ها پاک شوند. سپس موها را کامل خشک کنید. مواد نانوگلوبال را با فاصله یک سانتی متر از ریشه روی تمام تار موها پخش کنید. اجازه دهید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بماند و سپس موها را آبکشی کنید. در مرحله بعد موها را به طور کامل با سشوار خشک کنید تا برای تثبیت مواد توسط اتو آماده شود.

نانو گلوبال موی فر

اکنون اتوی مو را روی دمای ۱۸۰ درجه تنظیم کنید و شروع کنید به اتو کردن موها. موها را به دسته های کوچک تقسیم کنید و هر دسته را ۵ بار اتو بکشید تا مواد کراتین به خوبی در ساقه مو تثبیت شوند. دقت داشته باشید این روش تراپی مو برای افرادی که دکلره مو انجام داده اند، توصیه نمی شود.

فواید انجام نانوگلوبال مو چیست؟

تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت نانوگلوبال مو به کار رفته است، آن رابه یک گزینه عالی برای درمان موهای مختلف تبدیل می کند. از جمله مزایای نانوگلوبال مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد نانوگلوبال مو شیمیایی و مضر نیست
  • برای همه انواع مو مناسب است
  • بدون آلدئید و فرمالدئید است
  • موخوره را از بین می برد
  • موهای آسیب دیده را ترمیم می کند
  • زمان سشوار کشی را تا ۸۰ درصد کاهش می دهد
  • فرم گرفتن مو را راحت تر می کند
  • باعث تقویت و ماندگاری رنگ مو می شود
  • از محو شدن رنگ جلوگیری می کند
  • درخشندگی و لطافت مو را افزایش می دهد
  • تا ۱۲ هفته ماندگاری دارد

معایب نانو گلوبال مو چیست؟

تمام روش های درمانی مو مانند پروتئین تراپی مو، خاویار تراپی، مزوتراپی و … بسته به پیچیدگی درمان و کیفیت مواد استفاده شده ممکن است عوارض جانبی مختلفی را ایجاد کنند. نانوگلوبال هم از این قضیه مستثنی نیست و ممکن است با عوارض جانبی مختلفی همراه باشد. نکته حائز اهمیت این است که سیستم نانو کراتین به خودی خود هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند. اما موارد مختلفی وجود دارد که می تواند منجر به برخی از عوارض نانو گلوبال مو شود.

نانو گلوبال مو چیست

۱. تحریک و حساسیت پوست سر

در این روش درمانی مو نیز از مواد شیمیایی و حرارت استفاده می شود. هر یک از این موارد می توانند باعث قرمزی، تحریک، خارش یا بروز بثورات پوستی شوند. اگر پوست سر حساسی دارید، حتما قبل از شروع درمان این مورد را با کراتین کار خود در میان بگذارید.

۲. آسیب یا شکستگی مو

درست است که این تکنیک برای ترمیم و احیای موهای شما طراحی شده است. اما اگر ماسک مو نانو گلوبال بیش از حد توصیه شده روی موها بماند یا گرمای اتو و سشوار بیش از حد لازم باشد، ممکن است آسیب بیشتری به مو وارد کند و باعث شکستن مو شود.

۳. تغییر بافت مو

نانوپلاستی مو قرار نیست تغییری در بافت موهای شما ایجاد کند. این یک مزیت است که باعث می شود افرادی که موهای فر خود را دوست دارند، با خیال راحت از نانو گلوبال موی فر برای ترمیم موهای خود استفاده کنند. اما با این حال گاهی پیش می آید که استفاده از این روش باعث ایجاد تغییراتی در بافت مو شود.

۴. خشکی بیش از حد

اگر کراتین کار شما مهارت لازم را نداشته باشد و نتواند زمان را مدیریت کند، ماندن بیش از حد ماسک کراتین روی مو ممکن است باعث از بین رفتن چربی طبیعی مو شده و در نهایت موها خشک و شکننده شوند.

ماسک مو نانو گلوبال

۵. ریزش مو

هر گونه آسیبی که به پوست سر یا تار موی شما وارد شود، در نهایت منجر به ریزش مو می شود. بنابراین پیروی از دستورالعمل هایی که توسط برند سازنده کراتین اعلام می شود و اصول صحیح کراتین کردن مو در جلوگیری از این عارضه ضروری است.

مراقبت های پس از انجام نانوگلوبال مو؟

پس از انتخاب بهترین برند و کراتین کار مو و انجام موفقیت آمیز درمان موی شما، اکنون نوبت شماست که برای حفظ نتایج درمان و نگهداری از موهای خود بکوشید. برای مراقبت های بعد از نانو گلوبال مو موارد زیر را به دقت رعایت کنید:

۱. استفاده از شامپوی مناسب

پس از نانوپلاستی مو باید از محصولات مراقبت از موی بدون سولفات استفاده کنید. این محصولات رطوبت موهای شما را حفظ می کنند و باعث ماندگاری بیشتر کراتین روی موی شما می شوند. به ویژه اگر موهای فری دارید، توصیه می کنیم از شامپو نانو گلوبال موی فر استفاده کنید.

۲. آبرسانی عمیق

هفته ای یک بار یک ماسک مغذی را به ساقه موهای خود بزنید و بگذارید ۳۰ دقیقه روی موهایتان بماند و سپس آبکشی کنید. این کار به حفظ رطوبت و افزایش درخشندگی موهای شما کمک می کند. همچنین می توانید از دستورهای خانگی برای ساخت ماسک مو برای موهای خشک خود استفاده کنید تا رطوبت را به آن بازگردانید.

۳. حفاظت در برابر حرارت

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار یا اتو از ماسک محافظ حرارت استفاده کنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

مواد کراتین نانو گلوبال

۴. شانه کردن آرام

موهای خود را با احتیاط شانه کنید و آرام گره های آن را باز کنید. برای این کار از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید و از نوک ها شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید.

۵. موخوره گیری منظم

سعی کنید به طور منظم هر ۱۲ هفته یک بار، انتهای موهایتان را کوتاه کنید. این کار به جلوگیری از شکافتن انتهای آن و ایجاد موخوره کمک می کند و ظاهر صاف و زیبایی را ایجاد می کند.

۶. مراقبت شبانه

قبل از خواب موهای خود را شل ببافید تا از گره خوردن و اصطکاک در طول شب جلوگیری کنید. استفاده از روبالشی ابریشمی نیز برای کاهش بیشتر شکستگی مو انتخاب مناسبی است.

هزینه نانوگلوبال مو چقدر است؟

هزینه نانو گلوبال مو نسبت به سایر روش های کراتین مو بالاتر است. اما در نهایت مبلغی که پرداخت می کنید به تخصص و مهارت کراتین کار شما، محل زندگی، و سالن انتخاب شما بستگی دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: