آموزش ساخت ماسک روشن کننده پوست در خانه | معرفی 11 ماسک خانگی

۲۵ ماسک صورت خانگی برای سفیدی پوست، فوق العاده تاثیرگذار

ارسال به دیگران:

پوست ما ممکن است در اثر آسیب های ناشی از آفتاب، آلودگی، افزایش سن و موارد بسیار دیگر درخشندگی خود را از دست بدهد و کدر و تیره شود. خوشبختانه امروزه روش های بسیاری برای روشن شدن پوست وجود دارد. از روش های ساده خانگی گرفته تا روش های کلینیکی با دستگاه های پیشرفته. اما همیشه مطمئن ترین و ارزان ترین راه، استفاده از مواد طبیعی و گیاهی است. زیرا علاوه بر مزایای بسیار زیادی که برای پوست دارند، هزینه کمتری دارند، تهاجمی نیستند و پوست ما را دچار عوارض مختلف نمی کنند. به همین دلیل ما استفاده از ماسک روشن کننده پوست خانگی را برای سفیدی پوست و حفظ سلامت و شادابی آن پیشنهاد می کنیم.

آموزش پاکسازی صورت
آموزش پاکسازی صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

برای رسیدگی به پوست لازم نیست حتما ازروش های گران قیمت استفاده کنید. به کمک مواد موجود در منزل می توانید به راحتی ماسک و اسکراب صورت بسازید. با این روش ها پوست خود را پاکسازی کرده و زیبایی را به آن برگردانید. این ماسک ها مانند یک جلسه میکرونیدلینگ یا یک جلسه پاکسازی پوست صورت عمل می کنند. دراین مقاله قصد داریم انواع ماسک روشن کننده پوست شگفت انگیز خانگی را آموزش بدهیم. با ما همراه باشید.

آموزش ساخت ماسک روشن کننده پوست

روش های مختلفی برای روشن شدن پوست صورت وجود دارد که از این میان می توان به روش های خانگی اشاره کرد. می‌توان به چندین شکل متفاوت ماسک روشن کننده پوست در خانه را تهیه کرد. به عنوان مثال، استفاده از دستگاه های میکرودرم خانگی، صابون پاپایا و … نیز وجود دارد که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. در این میان ماسک های سفید کننده خانگی طرفدارهای بیشتری دارند. زیرا حاوی مواد طبیعی و مغذی هستند و هیچ آسیبی به پوست نمی رسانند. در ادامه ۱۱ مدل ماسک خانگی روشن کننده پوست صورت را معرفی می‌کنیم:

۱. ماسک سفیده تخم مرغ

آموزش ساخت ماسک خانگی روشن کننده پوست با استفاده از تخم مرغ
تهیه ماسک خانگی تخم مرغ برای روشن شدن پوست صورت

ماسک سفیده تخم مرغ نوعی ماسک روشن کننده پوست خانگی می باشد. پوست های چرب بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند و مستعد جوش هستند. ماسک سفیده تخم مرغ چربی پوست را کنترل می کند و از جوش زدن پوست صورت جلوگیری می کند. همچنین، سفیده تخم مرغ سرشار از پروتئین است. در نتیجه علاوه بر کنترل چربی، خاصیت کشسانی پوست را افزایش می دهد و باعث روشن شدن پوست می شود. برای تهیه این ماسک سفید کننده پوست کافی است قسمت سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا کنید. سپس سفیده را با کمک مخلوط کن به هم بزنید تا به خوبی کف کند. ماده به دست آمده را روی پوست صورت تمیز بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت را با آب ولرم شسته و سپس خشک کنید.

این روش به عنوان یکی از محبوب ترین روش های ساخت ماسک روشن کننده پوست قبل از رفتن به مهمانی شناخته می‌شود. همچنین تهیه آن نیز ساده است و به سرعت انجام می‌شود.

۲. ماسک بادام و شیر

بادام و شیر هر دو بسیار برای پوست مفید هستند. این مواد علاوه بر تغذیه پوست، باعث روشن شدن آن نیز می شود. ماسک بادام و شیر به دلیل چرب بودن، بهتر است برای پوست های خشک استفاده شود. برای تهیه این ماسک به تعدادی بادام خرد شده و مقداری شیر نیاز دارید. در ابتدا بهتر است بادام ها را به خوبی خرد و یا پودر کنید. سپس پودر به دست آمده را داخل شیر ریخته و قبل از خواب محلول را روی پوست قرار دهید.

۳. ماسک خیار، گوجه فرنگی و آب لیمو

ماسک خانگی روشن کننده و سفید کننده پوست خشک

گوجه یک ماده عالی برای روشن کردن پوست به شمار می رود. این محصول طبیعی همچنین می تواند منافذ باز پوست را کاهش داده و به پاکسازی آن کمک کند. برای تهیه این ماسک خانگی به تعدادی خیار و گوجه فرنگی و همچنین مقداری آب لیمو نیاز دارید. در ابتدا توجه کنید که اگر به این مواد حساسیت دارید بهتر است از آن ها استفاده نکنید. تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا حالت چسبندگی پیدا کند. مخلوط چسبناک به دست آمده را روی پوست صورت قرار دهید و بعد از مدتی آن را با آب گرم بشویید.

۴. ماسک شیر و آب لیمو

شیر خاصیت مرطوب کنندگی، ضد آکنه، ضد پیری، و روشن کنندگی دارد. همچنین، لیمو نیز می تواند به لایه برداری،‌ و روشن کنندگی پوست شما کمک کند. بنابراین، ترکیب این دو ماه برای سلامتی و روشن شدن پوست شما فوق العاده است. برای تهیه این ماسک سفیدکننده پوست صورت بهتر است که از مقداری پودر شیر خشک استفاده کنید. مواد لازم برای تهیه این ماسک ۳ الی ۴ قاشق غذاخوری آب لیمو و ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک می باشد. این دو ماده را به خوبی با هم ترکیب کنید و به صورت خود بزنید. بعد از گذشت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ماسک خشک شده را بشویید.

۵. ماسک لیمو، شیر و عسل

ماسك روشن كننده پوست صورت، تهیه شده از لیمو، شیر و عسل
ترکیب لیمو، شیر و عسل یک ماسک خانگی روشن کننده پوست را تشکیل می‌دهد

این ماسک یکی از ماسک های بسیار عالی در روشن کنندگی پوست می باشد. عسل و لیمو نه تنها خاصیت روشن کندگی دارند، بلکه برای پاکسازی پوست صورت نیز بسیار مفید هستند. برای تهیه این ماسک به یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری پودر شیر خشک و یک قاشق غذاخوری آب لیمو احتیاج می باشد. مواد نامبرده را به خوبی با هم ترکیب کنید. حال ترکیب به دست آمده را روی پوست قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را بشویید. عسل خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی دارد؛ همچنین آب لیمو چربی پوست را کنترل می کند و باعث روشن شدن پوست و همچنین درمان جوش های زیرپوستی می شود، شیر نیز رطوبت پوست را تامین می کند و باعث آبرسانی به پوست می شود.

۶. ماسک روشن کننده و سفید کننده پوست با استفاده از زردچوبه

یکی دیگر از ماسک های سفیدکننده پوست خانگی که به روشن شدن پوست کمک می کند، ماسک زردچوبه می باشد. زردچوبه خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث پاکسازی و روشن شدن پوست می شود. چند روش برای درست کردن ماسک زردچوبه وجود دارد که در ادامه توضیح می دهیم:

روش اول: برای ساخت این ماسک به مقداری زردچوبه، گلاب و آب لیمو نیاز داریم. همه مواد را به خوبی و به مقدار یکسان با هم ترکیب کنید. ترکیب را به خوبی با هم مخلوط کنید تا یک دست شود. سپس آن را روی پوست قرار دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه آن را بشویید. این ماسک روشن کننده پوست عملکرد بسیار بالایی دارد.

ماسک روشن کننده زردچوبه

روش دوم: یک قاشق پودر زردچوبه، مقداری ماست و عسل را با هم مخلوط کنید و خوب بهم بزنید. ماسک را به صورتتان بمالید و بگذارید تا خشک شود. در نهایت صورت خود را با آب ولرم کاملا بشویید.

۷. ماسک سیب زمینی

سیب زمینی سرشار از مواد شیمیایی گیاهی مانند پتاسیم، گوگرد و کلرید است. این گیاه می تواند به روشن شدن جای زخم و لکه های آکنه کمک کند، در نتیجه باعث شفافیت پوست و یکنواختی پوست می شود. روش های مختلفی برای استفاده از سیب زمینی برای سفیدی پوست وجود دارد که در ادامه به ۲ مورد از آن ها اشاره می کنیم:

روش اول: برای تهیه ماسک سیب زمینی می توان تنها از سیب زمینی استفاده کرد. در حقیقت تنها کافی است سیب زمینی را حلقه حلقه کنید و آن ها را روی صورت بگذارید. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه می توانید حلقه های سیب زمینی را بردارید و صورت خود را بشویید. حتی می توان سیب زمینی را رنده کرده و قسمت های رنده شده را روی پوست صورت قرار دهید.

روش دوم: ۲ تا ۳ قاشق آب سیب زمینی را با مقداری آب لیمو خوب با هم مخلوط کنید. از یک پد پنبه ای استفاده کنید تا این مخلوط را روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید ماسک حدود ۱۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را بشویید. این مخلوط را دو بار در هفته به صورت خود بمالید.

احتیاط: قبل از استفاده از این ماسک، تست پچ را روی پوست خود انجام دهید. زیرا ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود.

۸. ماسک آلوئه ورا

ماسک خانگی آلوئه ورا بهترین گزینه برای سفید کردن پوست صورت

آلوئه ورا یکی از گیاهان معجزه آسا است که تاثیر بسیار زیادی در جوانسازی و روشن کنندگی پوست دارد. آلوئه ورا یکی از بهترین ماسک های سفید کننده پوست صورت به شمار می‌رود. برخی از خواص آلوئه ‌ورا که باعث می شود به عنوان یک ماده پاک کننده برای پاکسازی صورت در منزل استفاده شود:

  • لایه برداری از پوست خشک به طوری که پوست صاف و نرم ‌تر به نظر برسد
  • تسکین دهنده التهاب و سوزش ناشی از باکتری ‌ها
  • کاهش آکنه، زخم و چین و چروک
  • بهبود رطوبت پوست

روش اول: برای تهیه ماسک آلوئه ورا تنها کافی است ژل داخل برگ آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را به خوبی به هم بزنید تا کف کند. حال آن را روی پوست صورت تمیز قرار دهید و اجازه دهید تا خشک شود، سپس آن را بشویید.

روش دوم: ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ ورا و ۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه ‌ای را با هم مخلوط کنید تا دانه ‌های شکر کاملا حل شوند. مخلوط را روی صورت بمالید و ۵ دقیقه به آرامی ماساژ دهید. بگذارید مخلوط ۵ دقیقه دیگر روی صورتتان بماند تا کاملا خشک شود و بعد با آب گرم بشویید. این ماسک گرد و غبار و آلودگی‌ ها را از روی پوستتان پاک می ‌کند.همچنین چربی اضافی پوست و جوش‌ های سرسیاه را از بین می ‌برد. این ماسک درخشش طبیعی را به پوست شما بازمی‌ گرداند.

۹. ماسک گلاب و سفیداب

ماسک روشن کننده پوست که از گلاب و سفیدآب تهیه شده است

ماسک گلاب و سفیدآب یک ماسک عالی برای روشن شدن و مراقبت از پوست است. گلاب خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد چروک، مرطوب کنندگی، و روشن کنندگی دارد. مخلوط گلاب و سفیدآب را می توان به عنوان یک ماسک لایه بردار خانگی نیز استفاده کرد. در این روش تنها باید مقداری سفیداب را در مقداری گلاب حل کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. در حقیقت چند قطعه سفیداب را داخل گلاب قرار دهید و اجازه دهید شب تا صبح سفیداب در گلاب بماند. حال سفیداب ها را در گلاب له کنید، خمیر به دست آمده را روی پوست صورت قرار دهید و آن را ماساژ دهید. این کار را برای مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه ادامه دهید و سپس بشویید.

۱۰. ماسک نشاسته و ماست

این ماسک روشن کننده پوست یکی از ماسک های بسیار پرطرفدار می باشد. در این روش تنها کافی است از مقداری ماست کم چرب و مقداری پودر نشاسته استفاده کنید. نسبت ترکیب این دو ماده باید دو به یک باشد. در حقیقت دو قاشق چایخوری ماست کم چرب و یک قاشق چایخوری پودر نشاسته را به خوبی با هم ترکیب کنید. مخلوط را روی پوست قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.

۱۱. ماسک صورت با روغن نارگیل

روغن نارگیل بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست، درخشش و برق بیش از اندازه ‌ای که در انتهای روز در پوست به وجود می ‌آید را از بین می برد. روغن نارگیل از ترکیبات منحصر به فردی تشکیل شده است. اسید لینولئیک (که از آکنه جلوگیری می‌ کند) و اسید لوریک (که آبرسان و ضد میکروب است) در درمان و پاکسازی پوست تاثیر گذارند. این روغن یک مرطوب کننده عالی است. اگر پوستی مستعد به آکنه دارید از روغن نارگیل استفاده نکنید. مگر اینکه مطمئن باشید پوست شما می ‌تواند آن را تحمل کند.

نحوه استفاده : یک مقدار از روغن نارگیل را به مدت ۳۰ ثانیه روی پوست خود ماساژ بدهید. سپس یک حوله گرم را روی صورت خود بمالید تا منافذ پوستتان باز شود. ۱۵ تا ۳۰ ثانیه صبر کنید، سپس روغن را با حوله پاک کنید. از این ترکیب می توانید برای روشن شدن پوست دست نیز استفاده کنید.

۱۲. تونر سرکه سیب

ماسک خانگی با استفاده از سرکه و سیب

سرکه سیب به عنوان یک ماده زیبایی پیشینه ‌ای طولانی دارد. یک ماده اصلی سرکه سیب اسید مالیک است که مانند اسید آلفا-هیدروکسی پوست را لایه برداری می ‌کند. لایه ‌برداری پوست تکثیر سلولی را بهبود می‌ بخشد و سطح pH پوست را متعادل می‌ کند. همچنین پوست را شفاف می ‌کند و به پاکسازی و جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک می ‌کند.  

توجه : دقت داشته باشید که سرکه سیب همیشه باید رقیق شود و هرگز به طور مستقیم بر روی پوست قرار نگیرد.

نحوه استفاده : برای تهیه یک تونر طبیعی، ۱ قاشق سرکه سیب را با ۲ قاشق آب مخلوط کنید و خوب تکان دهید. مخلوط را با یک پنبه توپی یا پد پنبه ‌ای روی صورت تمیز بمالید. پس از خشک شدن پوست، از مرطوب کننده روزانه خود استفاده کنید.

۱۳. ماسک صورت خانگی با استفاده از لیمو و عسل

ترکیب عسل و لیمو یک مرطوب کننده و ضدعفونی کننده طبیعی، آرامش ‌بخش و تمیزکننده عالی برای پوست صورت است. عسل به طور طبیعی ضد باکتری و سرشار از آنتی‌اکسیدان است. همچنین مانع از ایجاد آکنه و باعث کند شدن روند پیری پوست می ‌شود. به این کار کربوکسی تراپی نیز گفته می‌شود. آب لیموی طبیعی به دلیل داشتن ویتامین C یک آنتی اکسیدان عالی است. این ماده اغلب برای مراقبت از پوست توصیه می ‌شود. همچنین جمع کننده منافذ پوست و دارای خواص ضد میکروبی می باشد.

نحوه استفاده : ۱ قاشق غذاخوری عسل ارگانیک را با آب نصف لیمو مخلوط کنید. ماسک را به صورت و گردن خود بمالید. از زدن ماسک به نزدیک چشم خودداری کنید. ۲۰ دقیقه صبر کنید، سپس مخلوط را با آب گرم و پس از آن با آب سرد بشویید.

۱۴. ماسک خیار برای سفیدی پوست

خیار یک منبع غنی از کوکوربیتاسین D و ۲۳، ۲۴ دی هیدرو کوکوربیتاسین D است. این ترکیبات می توانند سنتز ملانین را کاهش داده و احتمالاً اثرات رنگدانه های پوستی را معکوس کنند.

موادی که برای تهیه این ماسک نیاز دارید:

  • یک خیار تازه
  • ژل آلوئه ورا تازه استخراج شده
  • آنچه شما باید انجام دهید

نحوه استفاده: یک خیار را برش بزنید و له کنید. مقداری آلوئه ورا به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یک خمیر ایجاد شود. این خمیر را به صورت و گردن خود بمالید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس با آب خنک بشویید.

۱۵. ماسک جوش شیرین و آب

برای روشن شدن پوست می توان از ماسک جوش شیرین استفاده کرد. برای این کار چند قاشق جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیری نرم به دست آید. خمیر را روی پوست صورت قرار دهید و آن را برای مدتی روی پوست ماساژ دهید. سپس صورت خود را بشویید و خشک کنید.

روش های سفید کردن پوست با مواد خانگی

روش های خانگی مختلفی برای سفید کردن پوست وجود دارد. در حقیقت برای سفید کردن پوست علاوه بر استفاده از ماسک می توان از مواد خانگی دیگری استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از انواع روغن های گیاهی جهت روشن شدن پوست استفاده کرد. چند راه موثر در روشن و سفید شدن پوست عبارتند از:

۱. استفاده از پرتقال

ماسک خانگی سفید کننده پوست صورت با استفاده از مواد طبیعی و روغن های گیاهی

برای روشن شدن پوست صورت می توان به استفاده از پرتقال اشاره کرد. در این روش تنها کافی است آب پرتقال را به صورت خود بزنید. البته توجه داشته باشید که در صورت داشتن آلرژی به پرتقال از این روش صرف نظر کنید. همچنین می توانید از پرتقال به روش زیر برای روشن شدن پوست خود استفاده کنید:

مواد مورد نیاز:

  • نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • یک قاشق چایخوری پودر پوست پرتقال
  • یک قاشق چایخوری عسل

نحوه استفاده: همه این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکنواختی حاصل شود. مخلوط را به پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. در انتها صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید.

۲. استفاده از روغن گل رز

از روغن گل رز نیز می توان برای روشن شدن پوست استفاده کرد. در حقیقت روغن گل رز را می توان از عطاری ها تهیه کرد. بعد از شستن پوست صورت با یک شوینده ملایم پوست صورت خود را چرب کنید.

۳. استفاده از موز

از دیگر روش های خانگی موثر در روشن کردن پوست می توان به استفاده از موز اشاره کرد. در حقیقت استفاده از موز نوعی ماسک روشن کننده پوست می باشد که تنها کافی است مقداری موز را له کنید و آن را روی پوست صورت قرار دهید.

۴. استفاده از روغن نارگیل

ماسک خانگی سفید کننده پوست فوری با میوه نارگیل

روغن نارگیل یکی دیگر از روغن هایی می باشد که به درمان تیرگی صورت و کاهش لکه های پوستی کمک می کند. برای این کار تنها کافی است مقداری از روغن را به پوست صورت بمالید و آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. در صورتی که علاقه مند بودید، می‌توانید در مقاله ای جداگانه از رز سرخ درباره خواص روغن نارگیل برای پوست صورت بیشتر بخوانید.

۵. استفاده از ماست

ماست یک پاک کننده است و به جوانسازی و نرم شدن پوست کمک می ‌کند. پروتئین و اسید لاکتیک موجود در ماست باعث سم زدایی پوست می‌ شود. استفاده منظم از اسید لاکتیک باعث می ‌شود سلول‌ های مرده پوست شما از بین بروند. همچنین پروتئین ماست به سفت شدن منافذ، کاهش خطوط ریز و آبرسانی پوست کمک می ‌کند.

روش های استفاده :

دو قاشق غذاخوری ماست یونانی پر چرب را با ۱ تا ۲ قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. مخلوط را به صورت خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. سپس با یک دستمال مرطوب نرم پاک کنید.

یک لایه نازک از ماست ساده را به صورت خود بمالید و سپس با نوک انگشتان خود ماساژ دهید. بگذارید ماست ۲۰ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب گرم بشویید. این کار به پاک کردن گرد و غبار و مواد آرایشی از منافذ پوستتان کمک می ‌کند.

۶. روغن زیتون

ماسک صورت خانگی با روغن زیتون

روغن زیتون یک مرطوب کننده طبیعی برای تغذیه و نرم کردن پوست است. آنتی اکسیدان ‌ها و چربی ‌های خوب این روغن می ‌تواند به کاهش رادیکال‌ های آزاد کمک کند. همچنین روغن زیتون پوست تحریک شده یا آفتاب سوخته را تسکین می دهد.

روش های استفاده:

یک زرده تخم مرغ ، ۱ قاشق غذاخوری عسل، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون و چند قطره آب لیمو را با هم مخلوط کنید. این ماسک را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی صورت تمیز خود بمالید، سپس بشویید.

۱/۴ فنجان ژل آلوئه ‌ورا، ۱/۴ فنجان عسل، و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط کنید. مقداری از ماسک را با دست بردارید و ۱ دقیقه روی صورت ماساژ دهید. سپس آن را به آرامی پاک کنید یا در صورت لزوم با آب بشویید.

۷. تونر پوست خانگی

برای روشن شدن پوست می توانید از تونرهای خانگی مختلفی استفاده کنید. از گلاب یا آب برنج می توان به عنوان تونر استفاده کرد. در حقیقت تنها کافی است مقداری گلاب را روی پنبه بریزید و صورت خود را با آن تمیز کنید. این کار را می توان با آب برنج نیز انجام داد. گلاب باعث شادابی پوست می شود. پوست را روشن می کند و التهابات ناشی از جوش و آکنه را درمان می کند. آب برنج نیز باعث روشن شدن پوست و رفع لکه های موجود در سطح پوست می شود.

۸. نوشیدن آب

نوشیدن آب زیاد، یکی دیگر از روش های خانگی می باشد که به روشن شدن پوست صورت کمک بسیاری می کند.

برای روشن شدن پوست صورت روش های دیگری نیز وجود دارد. مانند استفاده از کرم های روشن کننده پوست. اما توصیه می شود از روش های خانگی که عاری از مواد شیمیایی هستند، استفاده شود.

در صورتی که نیازمند به شادابی پوست هستید توصیه می‌کنیم مقاله ما درباره دستور ساخت ماسک لبو را مطالعه نمائید.

منبع: simplepurebeauty

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 3.4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
1 دیدگاه
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
سینا

عصاره درخت چای رو تایید میکنید

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: