کاشت ناخن گریم چیست

مراحل کاشت ناخن گریم | کاشت ناخن با فرمر به همراه عکس و ویدئو

ارسال به دیگران:

اگر تا به حال برای خدمات مانیکور و پدیکور به سالن زیبایی مراجعه کرده باشید، حتما با گزینه های متفاوتی برای کاشت ناخن مواجه شده اید. کاشت ژلیش، اکرلیک، کاور ناخن، کاشت بیبی بومر و … همگی از روش های متداول کاشت ناخن محسوب می شوند. اما روش دیگری که شاید کمتر درباره آن شنیده اید، کاشت ناخن گریم نام دارد. اگر درباره این روش چیزی نمی دانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. شاید این کاشت همان چیزی باشد که برای ناخن های شما مناسب است. ما در این مقاله درباره کاشت ناخن گریم یا کاشت با فرمر توضیح می دهیم و انواع مختلف آن را برای شما شرح می دهیم.

آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

کاشت ناخن گریم چیست؟

کاشت ناخن گریم یا کاشت ناخن با فرمر یکی از روش های جدید و جذاب کاشت ناخن و بهترین گزینه برای خانم هایی که ناخن های کوتاه و پهن دارند. همچنین در این روش که با استفاده از ژل یا پودر انجام می شود، ناخن ها ترمیم می شوند، ظاهر ناهموار و بدرنگ ناخن ها با یک کاور زیبا پوشیده می شود و در نهایت یک ناخن کشیده، زیبا، و بلند برای شما می سازد.

این روش کاشت را می توانید هم با تیپ و هم با فرمر انجام دهید. اگر نگران شکنندگی و آسیب پذیری ناخن های خود هستید، می توانید با خیال راحت این روش را امتحان کنید. زیرا از نظر استحکام از سایر روش های کاشت قوی تر است و در صورت آسیب دیدگی نیز صدف ناخن سالم می ماند و فقط تیپ ناخن ترمیم می شود.

با تمام مزایایی که گفته شد، لازم به ذکر است که کاشت ناخن با فرمر نسبت به سایر روش ها پرهزینه تر است. زیرا کنترل مواد، استفاده از قلم ها و سرعت دست به مهارت بالایی نیاز دارد و همین سختی ها هزینه کار را نیز افزایش می دهد. از طرفی می‌تواند تکنیک مناسبی برای کاشت ناخن در بارداری باشد.

انواع کاشت گریم ناخن

کاشت گریم به روش های مختلف و متنوعی تقسیم می شود که در ادامه به توضیح هریک می پردازیم:

۱. کاشت ناخن گریم استیند گلس

کاشت ناخن گریم استند گلس

در کاشت ناخن گریم استیند گلس (stained glass)، همانطور که از نام آن پیداست، ناخن حالت شیشه ای و رنگی دارد. در این روش، صدف ناخن با پودر کاشت هلویی کار شده و فرنچ آن با رنگ ها و طرح های دلخواه کاشته می شود. برای قسمت فرنچ ناخن از لیکوئید رنگی استفاده می کنیم تا حالت شیشه ای داشته باشد و نور از آن عبور کند. همچنین می توانید کل ناخن را با لیکوئید رنگی طراحی کنید.

برای بلند کردن ناخن می توانید هم از تیپ و هم از فرمر استفاده کنید. اما اگر تیپ را انتخاب کردید، دقت کنید که حتما باید از تیپ شیشه ای استفاده کنید.

روش کاشت استند گلس به این صورت است که ابتدا، مانند هر روش کاشت دیگری، ناخن را آماده می کنیم. به این صورت که با استفاده از ابزار مانیکور خشک مانند سوهان، بافر، پوشر کوتیکول و … سطح ناخن را صاف و یکدست می کنیم تا آماده کاشت شود. سپس با تیپ یا فرمر نوک ناخن را می کاریم و قسمت خط تیپ را محو می کنیم و روی آن ضدقارچ می زنیم.

پس از خشک شدن کامل، با پودر کاشت هلویی صدف سازی را انجام می دهیم و با لیکوئید ناخن رنگی و پودر شفاف قسمت فرنچ را مواد گذاری می کنیم. اگر می خواهید کل ناخن را طراحی کنید، این قسمت را روی تمام سطح ناخن انجام دهید. سپس یک یا دو لایه تاپ کات روی ناخن ها می زنیم تا براق شده و استحکام آن افزایش یابد. در آخر نیز با سوهان دورگیری پایانی را انجام می دهیم و ناخن را صاف و مرتب می کنیم.

مرحله به مرحله کاشت ناخن استند گلس

کاشت ناخن استیند گلس

۲. کاشت گریم فرنچ دائم

کاشت ناخن گریم فرنچ دائم

این روش نیز یکی از انواع کاشت گریم ناخن است و مانند روش قبل، با زیرسازی ناخن شروع می شود. بعد از اینکه ناخن آماده شد، تیپ مخصوص فرنچ را روی ناخن بکارید، اما خط تیپ را محو نکنید. روی ناخن را ضد قارچ و پرایمر بزنید و صبر کنید تا کامل خشک شود. سپس با پودر کاشت هلویی قسمت صدف ناخن را مواد گذاری کنید. برای قسمت فرنچ ناخن می توانید از انواع تیپ رنگی و طرح دار استفاده کنید تا زیبایی کار دو چندان شود.

این روش کاشت برای کسانی مناسب است که صدف ناخن کشیده ای دارند. اما توجه داشته باشید که بعد از ۳ جلسه ترمیم کاشت گریم ناخن از بین رفته و به کاشت معمولی تبدیل می شود.

۳. کاشت گریم فول گلس

کاشت ناخن گریم فول گلس

در این روش کاشت برای اینکه کل کار حالت شیشه ای داشته باشد، فقط از پودر کلییر استفاده می شود. به این صورت که پس از آماده سازی ناخن، تیپ یا فرمر را روی ناخن نصب می کنیم و با استفاده لیکوئید و پودر کلییر مواد گذاری را انجام می دهیم.

می توانید از انواع لاک ژل، نگین، پولک و … برای تزئین ناخن فول گلس استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به آن بدهید. اما دقت کنید که کل ناخن را با ابزار تزئینی نپوشانید تا حالت شیشه ای آن مشخص باشد.

۴. کاشت ناخن موزاییکی یا گلاشیر

کاشت ناخن گریم موزاییکی

در روش کاشت ناخن به روش موزاییکی یا گلاشیر هم مانند سایر موارد ابتدا صدف سازی ناخن با پودر هلویی انجام می شود. برای قسمت فرنچ ناخن نیز از لیکویید رنگی و پودر کلییر و فویل مچاله شده استفاده کنید تا حالت موزاییکی روی ناخن ایجاد شود. در آخر هم یک تاپ کت برای درخشندگی و دوام بیشتر نیاز است.

۵. کاشت ناخن به روش ماربل درای

کاشت ناخن گریم ماربل درای

کاشت ماربل درای نوعی طرح دادن به ناخن با چند رنگ لاک ژل یا لاک معمولی است. اگر لاک ها روی ناخن یا یک سطح خشک مخلوط شده و سپس به ناخن منتقل شوند به آن ماربل درای و اگر این کار روی آب انجام شود به آن واتر واربل گفته می شود. از این روش می توانید برای انواع طرح ناخن تابستانی و دخترانه شیک استفاده کنید.

برای کاشت ناخن با این روش ابتدا یک رنگ لاک پایه به ناخن زده می شود. سپس چند رنگ لاک را به صورت نقطه نقطه روی ناخن قرار داده و آن ها را با یک ابزار نوک تیز در هم پخش کنید تا طرح های مختلف و زیبایی خلق شود.

روش اول کاشت ناخن ماربل درای

ویدئو شماره ۱- کاشت ناخن ماربل درای

روش دیگر این است که لاک ها را روی یک سطح صاف روی هم بزنید و در هم مخلوط کنید. سپس با یک اسفنج آن را به ناخن منتقل کنید.

روش دوم کاشت ناخن ماربل درای

ویدئو شماره ۲- کاشت ناخن ماربل درای

۶. کاشت ناخن اج (Edge)

کاشت ناخن گریم اج

اج به معنی لبه است. این نوع کاشت ناخن نیز به گونه ای است که زاویه تیزی در ناخن ایجاد می شود و بنابراین نحوه موادگذاری و سوهان کشی آن با دیگر روش ها متفاوت است. برای فرمرگذاری ناخن اج، فرمر را از وسط تا می کنیم و آن را زیر ناخن قرار می دهیم. مواد را به موازات فرمر و طوری روی ناخن قرار می دهیم که حالت زاویه دار ایجاد شود. هنگام سوهان کشی نیز باید مراقب باشید که زاویه ناخن از بین نرود.

انواع طرح های متنوع و جدید کاشت ناخن گریم

کاشت ناخن گریم با فرمر
کاشت گریم اکلیلی
کاشت ناخن فول گلس
گریم ناخن شیک
کاشت ناخن اج
کاشت ناخن جدید به روش اج
کاشت ناخن درای ماربل
مدل ناخن ماربل درای قرمز و صورتی
کاشت ناخن گریم فرنچ
فرنچ ناخن شیشه ای زیبا
کاشت ناخن گریم میکس
طرح ناخن دخترانه جدید
کاشت ناخن شیشه ای
ناخن فول گلس با رگه های طلایی
كاشت ناخن گريم
عکس کاشت گریم ناخن
کاشت ناخن گریم نئون
ناخن شیشه ای با لاک زرد
کاشت ناخن گریم سه بعدی
کاشت ناخن سه بعدی
کاشت ناخن گریم گلاشیر
کاشت گلاشیر
نرگس شریفی

شما به کدام روش کاشت ناخن گریم علاقه دارید؟ برای داشتن یک ناخن فرنچ زیبا کدام روش را ترجیح می دهید؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم

منبع: popsugar

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: