میکاپ کره ایی

مراحل یک مدل آرایش بسیار زیبا به سبک کره ای [ویدئو]

ارسال به دیگران:

سبک آرایش و میکاپ در هر نقطه از دنیا متفاوت است و مردم هر منطقه ای با توجه به ویژگی های ظاهری و سلیقه و فرهنگ خود، سبک آرایش خاصی را انتخاب می‌کنند. مردم کشورهای آسیای شرقی مانند کره، چشم های بادامی و پف کرده، لب های درشت، و پوستی روشن دارند. سبک آرایش کره ای بسیار ساده و ملایم است. بنابراین، اگر به این مدل میکاپ علاقه‌مند هستید این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله یک مدل آرایش کره ای بسیار زیبا و جذاب را آموزش می‌دهیم.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مراحل آرایش کره ای

۱. ابتدا کار را با پرایمر آغاز کنید

ویدئو شماره ۱- پرایمر

پرایمر پوست را برای آرایش آماده می‌کند و باعث ماندگاری بیشتر آرایش در طول روز می‌شود. بهترین روش استفاده از پرایمر، نوک انگشتان است. بااین روش بهتر می‌توانید پرایمر را روی صورت خود پخش کنید. اما برای مناطق کوچک‌تر می‌توانید از براش آرایشی کوچک استفاده کنید.

۲. سپس کرم پودر بزنید

ویدئو شماره ۲- کرم پودر

کرم پودر را باید با توجه به نوع و رنگ پوست خود انتخاب کنید. از آنجا که میکاپ کره ای یک میکاپ ساده و ملایم است، بنابراین تا حد امکان باید از تغییر رنگ زیاد پوست خود جلوگیری کنید. کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنید و آن را با یک براش مخصوص روی پوست خود پخش کنید.

۳. اکنون نوبت کانسیلر است

ویدئو شماره ۳- کانسیلر

با استفاده از کانسیلر می‌توانید گودی و سیاهی دور چشم خود را بپوشانید. همچنین می‌توانید لکه ها، جای زخم و جوش، و تمام ایرادات پوستی خود را با کانسیلر بپوشانید. برای استفاده از کانسیلر، مقدار کمی از آن را بوسیله یک براش کوچک به زیر چشم خود بزنید و با قسمت باریک و نوک تیز بیوتی بلندر آن را به طور یکنواخت پخش کنید.

۴. پنکیک را فراموش نکنید

ویدئو شماره ۴- پنکیک

پنکیک آرایشی در واقع کرم پودر فشرده و خشک است که ظاهری مات به پوست شما می‌دهد. مقداری از پنکیک را بوسیله براش آرایشی مخصوص پودر بردارید و با حرکات ملایم روی صورت خود پخش کنید.

۵. ابروهای خود را حالت دهید

ویدئو شماره ۵- سایه ابرو

سایه ابروی مناسب رنگ ابروهای خود را انتخاب کنید و آن را به اطراف ابروی خود بکشید تا فرم دلخواه شما ایجاد شود. سپس مقدار کمی از سایه را به درون ابروهای خود بکشید تا پررنگ و پرپشت به نظر برسند.

۶. کانسیلر را به اطراف ابروها بزنید

ویدئو شماره ۶- کانسیلر

مقدار بسیار کمی از کانسیلر را به اطراف ابروهای خود بزنید تا اگر سایه ابرو به اطراف پخش شده باشد از بین برود و ظاهر ابرو بسیار تمیز و مشخص شود.

۷. آرایش چشم خود را شروع کنید

ویدئو شماره ۷- سایه چشم

۱. در میکاپ کره ای، از سایه های بسیار ملایم و روشن استفاده می‌شود. سایه ها را مطابق تصویر انتخاب کنید و آن را به پلک بالا و زیر چشم خود بزنید.

ویدئو شماره ۸- سایه چشم

۲. در آخر مقداری سایه براق سفید را با نوک انگشت خود به وسط پلک بالای خود بزنید تا برجسته و براق شود.

۸. خط چشم بکشید

ویدئو شماره ۹- خط چشم

با استفاده از خط چشم ژله ای و براش مخصوص خط چشم، روی پلک بالا و نزدیک به خط مژه خود یک خط بسیار باریک بکشید. خانم های کره ای بر خلاف خانم های اروپایی به خط چشم گربه ای علاقه ای ندارند. بنابراین بجای کشیدن خط چشم رو به بالا، آن را در جهت پلک خود پایین می‌آورند.

۹. سایه چشم اکلیل دار را به زیر چشم خود بکشید

ویدئو شماره ۱۰- سایه چشم

استفاده از اکلیل برای زیر چشم یکی دیگر از متدهای آرایشی خانم های کره ای است. از یک سایه مدادی شاین و اکلیل دار به رنگ روشن استفاده کنید و مقدار بسیار کمی از آن را زیر چشم خود بکشید.

۱۰. آرایش چشم خود را تکمیل کنید

ویدئو شماره ۱۱- آرایش چشم

روی خط چشم ژله ای که از قبل کشیده بودید، خط چشم مایع یا ماژیکی بکشید تا پررنگ تر و براق تر به نظر برسد. سپس با استفاده از فرمژه، مژه های خود را حالت دهید و ریمل بزنید.

۱۱. یک رژ گونه ملایم انتخاب کنید

ویدئو شماره ۱۲- رژگونه

رژ گونه ملایم به رنگ صورتی رنگ مناسبی برای پوست بسیار سفید کره ای ها محسوب می‌شود. می‌توانید پس از این رنگ ملایم، از یک صورتی کمی پررنگ نیز استفاده کنید تا چهره شما رنگ بیشتری بگیرد.

۱۲. در آخر رژ لب خود را بزنید

ویدئو شماره ۱۳- رژ لب

برای آرایش لب به سبک کره ای، ابتدا یک رنگ رژ لب ملایم را انتخاب کنید و یک لایه کمرنگ از آن را به لب های خود بزنید. سپس مقداری لاک لب قرمز گوجه ای را به قسمت درونی لب های خود بمالید. لاک لب را با گوش پاک کن روی لب خود پخش کنید تا حالت طبیعی تری به خود بگیرد. در نهایت یک بار دیگر قسمت بیرونی لب را رژ لب بزنید.

و تمام!

میکاپ کره ای دخترانه

آرایش به سبک کره ای بسیار ملایم و دخترانه است و برای آرایش روزانه مناسب است. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد و نکات آرایشی لازم را یاد گرفته باشید.

نرگس شریفی

آیا شما به میکاپ کره ای علاقه دارید؟ به نظر شما این سبک آرایش برای بانوان ایرانی مناسب است؟

منبع: byrdie

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 24 میانگین: 4.6]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
3 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
نگین

عالی بود ممنون

رویا کریمی

نگین عزیز، ممنون از اینکه همراه ما هستید.

Sadi

I’ll try it😉

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: