قیمت بیوتی بلندر

بیوتی بلندر چیست و چگونه استفاده می شود؟

ارسال به دیگران:

بیوتی بلندر یک محصول آرایشی مدرن است که انقلابی در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. بسیاری از آرایش دوستان هرروز از این اسفنج جادویی استفاده می‌کنند و آن را در برنامه آرایشی روزانه خود قرار داده‌اند. اما کاربردهای بیوتی بلندر بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید. برای اینکه بیشتر درباره بیوتی بلندر بدانید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

کلاس میکاپ
کلاس میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بیوتی بلندر چیست؟

بیوتی بلندر معروف‌ترین اسفنج آرایشی است که برای استفاده از انواع کرم و پودرهای آرایشی کاربرد دارد. این محصول به دلیل شکل تخم مرغی، اندازه قابل ارتقا، و عدم جذب محصولات آرایشی به سرعت جای خود را در میان طرفداران آرایش پیدا کرده است.

بیوتی بلندر ابتدا به رنگ صورتی تولید شد، اما به مرور رنگ‌های دیگر آن نیز به بازار عرضه شد. تنوع رنگی و شکلی بیوتی بلندر صرفا برای زیبایی نیست، بلکه هرکدام از رنگ‌ها کاربرد متفاوتی دارند.

انواع بیوتی بلندر

۱- بیوتی بلندر اصل

این بیوتی بلندر یک اسفنج آرایشی پرکاربرد است و برای اکثر انواع لوازم آرایش استفاده می‌شود. از قسمت گرد و بزرگتر آن برای پرایمر و کرم پودر استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید از انتهای نوک تیز آن برای نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت‌تر است، مانند اطراف بینی و زیر چشم، استفاده کنید. کناره‌های آن نیز برای استفاده از هایلایتر، کانتور، و انواع پودرها برای ایجاد بافت مخملی مناسب است. اگر می‌خواهید فقط یک بیوتی بلندر بخرید، این مدل انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

۲- بلندر میکرو – مینی

بلندر میکرو – مینی یک نسخه مینیاتوری از نوع اصلی بیوتی بلندر است. اندازه این اسفنج تقریبا یک چهارم بیوتی بلندر اورجینال است و برای مناطقی مناسب است که دسترسی سختی دارند. حتی می‌توانید از آن برای آرایش چشم اسموکی نیز استفاده کنید. اگر عاشق سایه چشم هستید، این بلندر را بخرید.

طریقه استفاده از بیوتی بلندر

۳- بیوتی بلندر Pro

این نوع بیوتی بلندر به نام بیوتی بلندر سیاه هم شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد بیوتی بلندر سیاه علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، هدف خاص دیگری نیز دارد. رنگ سیاه به منظور تسهیل استفاده از محصولات با رنگ تیره‌تر است. زیرا تمیز کردن رنگ لوازم آرایشی از اسفنج روشن کار سختی است. از این اسفنج برای کرم پودرها و کانسیلرهای تیره  و همچنین برنزرها استفاده می‌شود.

۴- بادی بلندر

بادی بلندر برای استفاده از ضدآفتاب، اتوبرنز، یا برنزر بدن بسیار عالی است.

۵- بیوتی بلاشر

این بیوتی بلندر سایز متوسطی دارد و به طور خاص برای استفاده از رژگونه کرمی و پودری طراحی شده است. شکل کوچک آن کاملاً متناسب با استخوان‌های گونه شما است. همچنین رنگ خاکستری سرد آن به تشخیص تن رنگ‌ها برای داشتن آرایشی دقیق‌تر وبهتر کمک می‌کند.

۶- بیوتی بلندر پیور

این اسفنج آرایشی که به بیوتی بلندر سفید نیز معروف است، به طور خاص برای استفاده ملایم بر روی پوست‌های حساس طراحی شده است. بیوتی بلندر پیور به شما کمک می‌کند تا از گلوله شدن محصولات آرایشی روی پوستتان جلوگیری کنید. بنابراین اگر شما پوست حساسی دارید و از محصولات بر پایه آب برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنید، حتما این بلندر را تهیه کنید. زیرا مخلوط شدن محصولات بر پایه آب با محصولات روغنی باعث گلوله شدن آن‌ها روی پوستتان می‌شود و این اسفنج از آن جلوگیری می‌کند.

آموزش آرایش عروس
آموزش آرایش عروس دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

نحوه استفاده از بیوتی بلندر

بیوتی بلندر یک اسفنج آرایشی همه کاره است که می‌تواند تقریباً برای همه چیز استفاده شود: کرم پودر، کرم bb، کانسیلر، و هر محصول آرایش دیگری که در کیف آرایش شما قرار دارد.

در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم که کانسیلر چیست و اگر علاقه مند باشید می‌توانید آن صفحه را نیز مطالعه کنید.

اما برای اینکه واقعاً بیشترین بهره را از بیوتی بلندر خود ببرید، روش ۴ مرحله‌ای ما را دنبال کنید:

بیوتی بلندر چیست؟

۱- بیوتی بلندر خود را خیس کنید

شاید از خواندن این جمله تعجب کنید. اما این کار یکی از مراحل ضروری استفاده از بیوتی بلندر است. با خیس کردن بیوتی بلندر خود، خواهید دید که سایز آن افزایش پیدا می‌کند. این اتفاق طبیعی است. کمپانی بیوتی بلندر برای ساخت محصولات خود از تکنولوژی آکوا اکتیو استفاده می‌کند. این تکنولوژی باعث می‌شود اسفنج به جای جذب محصول آرایشی، آب را به خود جذب کند. بنابراین مقدار بیشتری از محصول آرایشی به پوستتان منتقل می‌شود، بدون اینکه پوست شما خیس شود.

۲- آن را فشار دهید

وقتی بیوتی بلندر کاملا از آب اشباع شد آن را فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. هدف از خیس کردن اسفنج در واقع مرطوب کردن آن است. بنابراین باید آب اضافی آن را بگیرید. بیوتی بلندر شما باید به اندازه کافی مرطوب شده باشد تا محصول آرایشی را به خود جذب نکند.

۳- ضربه بزنید

قسمت جالب ماجرا اینجاست. بیوتی بلندر را به کرم پودر، کانسیلر، یا هر لوازم آرایشی دیگر خود آغشته کنید و آن را با ضربه‌های آرام به صورت خود بزنید. یعنی اسفنج را آرام روی صورتتان بگذارید و سپس بردارید. نکته بسیار مهم در استفاده از بیوتی بلندر این است که هرگز آن را روی صورت خود نکشید. زیرا با این کار فقط محصول آرایشی را روی صورت خود حرکت می‌دهید. اما ضربه‌های آرام باعث می‌شود محصول به طور کاملا یکنواخت و بدون خط یا رگه روی پوست شما پخش شود.

۴- خشک کنید

یک اسفنج مرطوب محیط خوبی برای تجمع و رشد میکروب‌هاست. بنابراین برای جلوگیری از این مشکل باید آن را خشک کنید. برای اطمینان از خشک شدن صحیح و سریع، آن را در کشو یا ظرف در بسته نگذارید. اجازه دهید بلندر شما در یک مکان با تهویه مناسب خشک شود. بالای شیشه‌ای که بیوتی بلندر شما هنگام خرید در آن قرار داشت، مکان ایده‌آلی برای خشک شدن است. بعد از یک روز خواهید دید که اسفنج کاملا خشک شده و دوباره درون شیشه قرار گرفته است.

بیوتی بلندر اصل

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، بیوتی بلندر تغییر بزرگی در صنعت آرایش ایجاد کرده است. حتما تا الان دلیل آن را متوجه شده‌اید. این محصول کوچک نه تنها استفاده از لوازم آرایش را برای ما ساده کرده است، بلکه از هدر رفتن محصولات آرایشی نیز جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانیم به جای انواع براش‌های آرایشی مختلف، فقط از این اسفنج استفاده کنیم. بنابراین استفاده از آن می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. برای جلوگیری از جوش و آکنه شستن آرایش فراموشتان نشود.

منبع: beautyblender

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: