لوسیون بدن چیست

لوسیون بدن چیست؟ استفاده از آن برای صورت ضرر دارد؟

ارسال به دیگران:

خشک شدن پوست، یکی از مشکلاتی است که همه افراد در طول زندگی خود با آن مواجه هستند. برای از بین بردن این مشکل، روش‌های زیادی وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها، استفاده از لوسیون بدن می‌باشد.

عموما این خشکی‌ ها در برابر انواع آلاینده‌ ها، خشکی هوا، شستن بیش از حد پوست و عوامل مختلف دیگری صورت می‌ گیرد. علت خشکی پوست شما هر چه که باشد، لوسیون می‌تواند بهترین و آسان‌ترین درمان برای آن باشد.
ما در این مطلب ابتدا به شما می‌گوییم که لوسیون بدن چیست؟ همچنین در ادامه قصد داریم هر آن چه که باید در رابطه با این محصول بدانید را به شما توضیح دهیم. بعد از مطالعه این مطلب طرز استفاده از آن برای صورت و بدن را می‌دانید.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

لوسیون بدن چیست؟

نوعی پماد و یا کرم موضعی که برای مرطوب کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد را لوسیون (Lotion)می‌گویند.
این ماده، پوست را مرطوب کرده و باعث از بین رفتن خشکی پوست می‌شود. آبرسانی، درخشندگی، ایجاد حس آرامش و غیره، از جمله مزایای استفاده از این لوازم بهداشتی می‌باشند.

این ماده از ترکیب مقدار زیادی آب و مقدار کمی روغن تشکیل شده است و در صورت استفاده، خشکی و زبری پوست را درمان می‌کند.
اگر می‌خواهید که پوست بدنتان نرم، صاف و سالم باشد، مصرف این ماده را فراموش نکنید.

حالت‌های مختلف لوسیون

این وسیله بهداشتی، به سه شکل کلی تولید شده و در بازار به فروش می‌رسد. این سه دسته، شامل موارد زیر می‌باشند: 

مایع

نوع مایع Lotion نسبت به سایر انواع آن رایج‌تر است و افراد می‌توانند به کمک کمی پنبه آن را به بدن خود بمالند. 

ژله‌ای 

نوع ژله‌ای این وسیله بهداشتی، دارای بافت غلیظی است و بدون استفاده از پنبه و با کمک دست نیز می‌توان آن را به بدن مالید. 

اسپری

برخی از لوسیون‌ها به صورت اسپری، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. افرادی که این نوع را تهیه نموده‌اند، می‌توانند برای مصرف کردن آن، ابتدا چشمان خود را ببندند و سپس آن را به طور مستقیم به صورت خود اسپری کنند. 

فواید لوسیون بدن

فواید لوسیون بدن

اگر شما از این ماده به طور منظم و مرتب استفاده کنید، فواید و مزایای آن را به چشم خواهید دید. برخی از مهم‌ترین و شگفت انگیزترین فواید آن، شامل موارد زیر می‌باشند: 

آبرسانی پوست

همان طور که می‌دانید پوست ممکن است بنا به عوامل مختلفی دچار خشکی و یا زبری شود. در این هنگام، نیاز است تا آن را آبرسانی و یا هیدراته کنید.
شما عزیزان برای انجام این کار، بهتر است تا لوسیون بدن را تهیه نموده و با کمک دست و یا پنبه آن را به بدن خود بمالید. این وسیله بهداشتی علاوه بر مرطوب کردن، پوست را آبرسانی و هیدراته نیز می‌کند. 

از بین بردن پینه‌ها و لکه‌های خشک

علاوه بر خشکی، ممکن است که بدن شما دارای لکه‌‌های خشک و یا پینه باشد. برای درمان لکه‌ها و پینه‌های بدنتان، می‌توانید از لوسیون استفاده کنید. شما باید این ماده را پیش از خواب و یا پس از استحمام، در نواحی مورد نظر بمالید.

همچنین اگر کف پای شما خشک است، می‌توانید برای از بین بردن آن، این ماده را به آرامی به کف پای خود بمالید. در واقع Lotion، تمام پینه‌ها، لکه‌ها و خشکی پوست را برطرف کرده و بدن را نرم و لطیف می‌کند. 

ایجاد احساس و بوی خوب 

ممکن است که بدن شما دارای هیچ گونه پینه، خشکی و سایر موارد ذکر شده نباشد. در این صورت شما می‌توانید از لوسیون برای خوش بو کردن بدنتان استفاده کنید. زمانی که بدنتان بوی خوبی بدهد، شما احساس بهتری خواهید داشت.

همچنین، می‌توانید با کمک این ماده، بدن خود را ماساژ دهید. ماساژ بدن، استرس شما را از بین برده، درد را تسکین داده و باعث افزایش اندورفین‌ها می‌شود که این امر منجر به ایجاد آرامش می‌گردد.  

درخشندگی پوست 

همان طور که بیان شد استفاده از لوسیون باعث می‌شود تا مشکلات پوستی درمان شوند. علاوه بر درمان، استفاده از این لوازم بهداشتی باعث می‌شود تا پوست شفاف و درخشان شود.

در واقع این ماده، دارای ترکیبات سفید کننده‌ است که در صورت استفاده مکرر، پوست‌های کدر و مرده را از بین برده و منجر به درخشنگی و روشنی آن می‌گردد.  

مزایای لوسیون بدن

مضرات و معایب استفاده از لوسیون‌ها

این وسیله بهداشتی علاوه بر فوایدی که دارند، در عین حال معایبی را نیز به همراه دارند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند: 

ایجاد واکنش‌های آلرژیک

ممکن است بعد از استفاده از محصول جدید دچار واکنش‌های آلرژیک شوید. در این حالت ممکن است پوست شما دچار خارش یا سوزش شود. حتی ممکن است با قرمزی پوست ممواجه شوید.

توجه داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد واکنش‌های آلرژیک، بهتر است ابتدا مقداری از محصول را روی بخش داخلی آرنج خود امتحان کنید. بعد از گذشت یک روز اگر دچار عوارض نشدید، می‌توانید از آن محصول استفاده نمایید.

قرمزی، تحریک و بثورات پوست

یکی از مواردی که در ادامه حساسیت‌ها و واکنش‌های آلرژیک به این محصول ممکن است برای شما ایجاد شود، تحریک پوستی است. این اتفاق ممکن است در اثر حساسیت به یکی از ترکیبات موجود در این محصول باشد. در نتیجه این تحریکات، پوست شما قرمز می‌شود.
به همین خاطر بهتر است بعد از مشاهده قرمزی، استفاده از این محصول را منحل کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم محصول جدید را ابتدا امتحان کنید. در صورتی که علائمی از قرمزی مشاهده نشد به مصرف آن ادامه دهید.

در صورتی که به قرمزی‌های موجود روی پوست توجه نشود، ممکن است در نهایت منجر به بثورات پوست شود. در این حالت روی پوست شما جوش یا دانه‌های قرمزی ایجاد می‌شود که خارش نیز به همراه دارد.

تورم صورت

ورم صورت یکی از علایم حساسیت به ترکیبات شیمیایی است. این اتفاق می‌تواند در برخورد با هر ماده شیمیایی رخ دهد. در صورتی که با تورم پوست صورت مواجه شدید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید و حتما محصول استفاده شده را به همراه داشته باشید.

مضرات لوسیون بدن

احساس سوزش

احتمال دارد یکی از موارد موجود در ترکیبات محصولات بهداشتی برای شما حساسیت ایجاد کند. در این حالت احتمالا در ناحیه استعمال شده دچار سوزش خواهید شد. در این حالت سعی کنید به پزشک مراجعه کنید.

سرگیجه شدید

در پی واکنش‌های شدید آلرژیک ممکن است احساس سرگیجه و ضعف شدید نیز به سراغ شما آید. در این حالت بهتر است به ترکیبات موجود در محصول توجه داشته باشید. همچنین ابتدا مقداری از محصول را روی بخش کوچکی از بدن خود امتحان کنید. سپس برای استفاده آن اقدام کنید.

ایجاد مشکلات تنفسی

ممکن است واکنش‌های آلرژیک به مواد شیمیایی موجود در این محصول به قدری شدت یابد که برای شما مشکلات تنفسی به همراه داشته باشد. در این شرایط استرس را از خود دور کنید و سعی کنید به پزشک مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن

زمانی که قصد تهیه یک و یا چند لوازم آرایشی و یا بهداشتی را دارید، بهتر است تا ابتدا بدانید که آن‌ها از ترکیب چه موادی به وجود آمده‌اند. سپس، مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها را تهیه کنید.

لوسیون‌ها، یکی از این لوازم بهداشتی هستند که پیش از خرید، باید بدانید که دارای چه ترکیباتی می‌باشند. این مواد، از ترکیب چندین ماده مختلف به وجود آمده‌ است که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند: 

سرامیدها 

سرامیدها، در درون سلول‌های پوستی و به شکل مولکول‌های لیپیدی وجود دارند. سرامیدها، وظیفه دارند تا رطوبت از دست رفته را مجدد به پوست بازگردانند که به این دلیل، از آن‌ها برای ساخت Lotions استفاده می‌شود.  

ترکیبات لوسیون بدن

گلیسیرین، گلیکول‌‌ها و پلیول‌ها 

 شاید تا به حال نام گلیسیرین، گلیکول و یا پلیول را شنیده باشید. این مواد، به دلیل این که می‌توانند رطوبت را جذب و حفظ کنند، در ساخت و تولید اغلب لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع آن‌ها کمک می‌کنند که رطوبت طبیعی پوست حفظ شده و از بین نرود. 

اسیدهای چرب ضروری 

اسیدهای چرب ضروری و یا چربی‌های سالم، وظیفه دارند تا سوخت مورد نیاز سلول‌ها را تامین کنند. در واقع پوست برای مرطوب کردن و حفظ سلامتی به این چربی‌های سالم نیاز دارد. بنابراین، برای ساخت لوسیون‌ها، حتما این اسیدها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پپتیدها 

پپتیدها وظیفه دارند تا کلاژن مورد نیاز پوست را تولید کرده و آن را جوان نگه‌دارند. همچنین، پیتیدها برای برخی از بیماری‌های پوستی همچون: پسوریازیس و درماتیت مفید هستند. به همین دلیل، از این ماده در ساخت لوسیون‌ها استفاده می‌شود. 

ویتامین E

در واقع این ماده، از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد دفاع کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، این ویتامین یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین موادی است که در ساخت لوسیون از آن استفاده می‌شود.  

آنتی اکسیدان‌ها 

 آنتی اکسیدان‌ها از پوست در برابر چین و چروک‌ها، آسیب‌های سلولی و سایر موارد محافظت کرده و آن را سالم نگه‌ می‌دارند. به همین دلیل، از آن‌ها در ساخت اغلب لوازم بهداشتی استفاده می‌شود. 

لوسیون بدن سینره

مواد مضر موجود در لوسیون‌ها

با وجود فواید بیشمار این محصول و حتی معایبی که به ندرت اتفاق می‌افتد، توجه به مواد تشکیل دهنده آن بسیار مهم است. هر چند پایه ترکیبات آن در اکثر مواد و لوازم آرایشی استفاده می‌شود. اما در ادامه می‌خواهیم به موادی اشاره کنیم که ممکن است باعث ایجاد تردید در استفاده از این محصول شود. توجه داشته باشید که در صورت حساسیت به هر کدام از این مواد، بهتر است این محصول را زیر نظر پزشک استفاده کنید.

هیدانتوئین

هیدانتوئین به عنوان ماده‌ای مرموز شناخته می‌شود. علت این شناخت، نوع واکنش آن در طول زمان است. در حقیقت این ماده دارای ترکیباتی است که در نهایت موجب آزاد کردن فرمالدئید می‌شود. البته توجه داشته باشید که ۲۰ درصد محصولات آرایشی، دارای ترکیبات آزاد کننده فرمالدئید هستند. به همین خاطر می‌تواند برای شما تهدیدی در برابر سرطان باشد.

DMDM هیدانتوئین، همچنین محرک پوست، مجاری تنفسی و چشم می‌باشد. به همین دلیل آن را به عنوان سم سیستم ایمنی معرفی می‌کنند.

بوتیلات هیدروکسی آنیزول (BHA)

BHA یا بوتیلات هیدروکسی آنیزول، ماده‌ای برای تثبیت و نگهداری مواد غذایی می‌باشد که در این محصول نیز از آن استفاده می‌شود. حتی در بسیاری از موارد برای جلوگیری از فاسد شدن لوازم آرایشی از این ماده در ترکیبات آن محصول استفاده می‌شود.

همچنین این ماده در درمان عفونت‌های قارچی موثر عمل می‌کند. اما نکته حائز اهمیت این است که استفاده از این ترکیب، عوارضی مانند اختلال غدد درون‌ریز را به همراه دارد. در نتیجه این اتفاق نیز ممکن است سرطان در فرد به وجود آید.

ترکیبات مضر لوسیون بدن

تری اتانول آمین

تری اتانول آمین ماده‌ای با شدت قلیایی بسیار بالاست که در انواع لوازم آرایشی نیز از آن استفاده می‌شود. این ماده ممکن است سبب ایجاد تحریکات پوستی و مجاری تنفسی شود. به همین خاطر توصیه می‌شود که از آن به صورت طولانی مدت استفاده نکنید.

عطر و رایحه

مطمئنا بسیاری از افراد با شنیدن نام عطر، بهترین و لذت‌بخش‌ترین حس‌ها را به یاد می‌آورند. اما ممکن است این مواد برای بسیاری از افراد آزاردهنده یا حتی عاملی برای ایجاد حساسیت‌ها باشد.

اگر به شدت عطرهای موجود در چنین محصولاتی دقت کنید، متوجه غیرطبیعی بودن آن‌ها خواهید شد. در حقیقت برای ایجاد این رایحه‌ها از انواع مواد شیمیایی استفاده می‌شود. این ترکیبات شیمیایی عموما از ماده‌ای سمی به نام دیاتیل فتالات ساخته می‌شود. به همین خاطر بهتر است هنگام خرید این محصول به ترکیبات عطری آن توجه کنید و تا حد امکان از انواع بدون عطر آن استفاده نمایید.

پارابن

حضور پارابن در اکثر مواد آرایشی و بهداشتی دیده می‌شود. البته این روزها برندهای محبوب و تاثیرگذار سعی در حذف این ماده در محصولات خود مانند فیس واش و تونر پوست هستند. این اتفاق به مرور به چالشی بزرگ برای آن‌ها تبدیل شد.

نحوه استفاده از لوسیون بدن برای دست

و اما علت حضور و حذف این ماده چیست؟
دلیل استفاده از این ماده در انواع مواد بهداشتی، جلوگیری از رشد باکتری و قارچ است. اما حضور این ماده نیز از طرفی احتمالا اختلال هورمونی و سرطان به خصوص سرطان سینه را افزایش می‌دهد. به همین خاطر برندهای مطرح در این حوزه اقدام به حذف آن از ترکیب محصولات خود می‌کنند.

برای اطلاع از وضعیت وجود پارابن در محصول بهداشتیتان باید به برچسب اطلاعات آن توجه کنید. در صورتی که مواردی با عنوان butyl paraben، isobutyl paraben ،methyl paraben ،propyl paraben یا  ethyl paraben را مشاهده نمودید، بدانید که محصول شما دارای پارابن است.

رتینیل پالمیتات

رتینیل پالمیتات حالتی از ویتامین A می‌باشد. شما می‌توانید حضور این ماده را هنگام خرید ضد آفتاب، کرم ضدپیری، ژل دور چشم و … از برچسب اطلاعات محصول بررسی کنید.

در آزمایشاتی روی حیوانات متوجه شدند که در صورت قرار گرفتن در برابر نور خورشید پس استفاده از این ماده، احتمال ابتلا به تومور در فرد بالا می‌رود. به همین خاطر توصیه می‌شود استفاده از محصولاتی با چنین ترکیباتی را به ساعت‌هایی از شب موکول کنید.

آموزش اپیلاسیون
آموزش اپیلاسیون دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

طرز استفاده از لوسیون بدن

طرز استفاده از لوسیون بدن بسیار ساده می‌باشد. اما در این بین باید به نکاتی توجه داشته باشید تا اثرگذاری آن بر پوست شما بیشتر باشد. این نکات بسیار ساده و قابل اجرا شدن هستند. در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

  • بهتر است بعد از حمام از این محصول استفاده کنید. در این حالت پوست شما تمیز است و به طور کاملا مستقیم با ترکیبات این محصول در تماس است.
  • بعد از این که پوست خود را لایه برداری کردید بهتر است از این محصول استفاده کنید تا پوستتان به زودی ترمیم شود.
  • اگر آبکشی بدن را در آخر حمام کردن به خوبی انجام ندادید، بهتر است از این محصول استفاده کنید تا دچار تحریکات پوستی نشوید.

ممکن است استفاده از این محصول برای نواحی از بدن مانند پشت و کمر، سخت باشد. به همین خاطر در این بخش به شما طریقه استفاده از این محصول را آموزش می‌دهیم تا به راحتی آن را روی پوست خود بزنید.

۱- ابتدا لوسیون بدن انتخابی خود را از آرنج تا مچ یا انگشتان بزنید.

این کار را برای دو دست خود انجام دهید تا بتوانید تمامی نواحی پشت بدن خود را بپوشانید.

طریقه استفاده از لوسیون بدن

۲- سپس دو دست خود را به پشت بدن خود ببرید.
آن‌ها را در بالا و پایین پشت خود قرار دهید. سپس با حرکاتی در جهت بالا و پایین سعی کنید تمامی لوسیون را به پوست خود بزنید.

طرز استفاده از لوسیون بدن

انواع لوسیون بدن چیست؟

لوسیون‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها برای قسمتی از بدن مناسب می‌باشند. برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌‌باشند: 

لوسیون دست

دست‌ها، نسبت به سایر اعضای بدن سریع‌تر پیر می‌شوند؛ بنابراین، همواره باید از آن‌ها مراقبت کرد. شست و شوی مکرر دست‌ها در طول روز، منجر می‌شود تا رطوبت موجود در آن‌ها از بین برود.

اگر افراد به دست‌های خود توجه نکرده و از آن‌ها مراقبت نکنند، آن‌ها دچار خشکی و یا ترک خواهند شد. برای بازگرداندن رطوبت و نرم شدن دست‌ها، می‌توان لوسیون دست را مصرف کرد.

لوسیون صورت

لوسیون صورت، نسبت به سایر این محصولات سبک‌تر بوده و اغلب، آقایان از آن استفاده می‌کنند. زیرا، پوست مردان به طور روزمره اصلاح شده و نیاز به مراقبت‌های بیشتری دارد. علاوه بر مردان، بانوان نیز می‌توانند این وسیله بهداشتی را مصرف کنند.

به طور کلی، برخی از مصارف متعدد این وسیله بهداشتی شامل موارد زیر می‌باشند: 

  • نرم کننده و مرطوب کننده صورت: برای محافظت، بهبود و نرم شدن پوست صورت
  • ضد جوش و آکنه: برای کاهش و یا از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌های صورت
  • پاک کننده آرایش: برای پاک کردن آرایش صورت
  • پاک کننده و تمیز کننده صورت: برای پاک کردن روغن‌ها و ناخالصی‌های صورت پیش از آرایش و اصلاح
انواع لوسیون بدن

لوسیون بدن

این لوسیون، نسبت به انواع دست و صورت غلظت بیشتری دارد. این ماده دارای اسیدهای هیدروکسی آلفاست که خارش پوست، خشکی و سایر مشکلات را درمان می‌کند.

همچنین، این ماده پوست را جوان‌تر، درخشان‌تر و نرم‌تر می‌کند. علاوه بر این، رایحه دلپذیری دارد که می‌توان به عنوان عطر از آن استفاده کرد.  

آیا می‌توان از لوسیون بدن برای پوست صورت استفاده کرد؟

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، لوسیون صورت و بدن، دو محصول مجزا هستند. برخی افراد چنین محصولاتی را به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. یا ممکن است از محصول مخصوص بدن برای صورتشان نیز استفاده کنند. این افراد تصور می‌کنند این کار مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. اما این تصور بسیار اشتباه است.

در واقع ترکیبات موجود در لوسیون صورت بسیار متفاوت با نوع مخصوص بدن این محصول است. به همین خاطر بهتر است از لوسیون یا کرم بدن را برای صورتتان استفاده نکنید.

در صورت چنین کاری ممکن است، پوست صورتتان دچار عوارض ناشی از استفاده این محصول شود. این اتفاق ممکن است حتی در مواردی اتفاق افتد که پوست بدنتان هیچ واکنشی در برابر مصرف این محصول نداشته باشد. دلیل این عمر نیز حساسیت بیشتر پوست صورت می‌باشد.

آیا لوسیون و مرطوب کننده با یکدیگر فرق می‌کنند؟

برخلاف تصور اغلب مردم که فکر می‌کنند این دو ماده با یکدیگر هیچ فرقی ندارند، باید بگوییم که لوسیون و مرطوب کننده با یکدیگر فرق می‌کنند. برخی از تفاوت‌های اصلی آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند: 

  • Lotion دارای روغن‌هاییست که از ایجاد اصطکاک روی بدن جلوگیری می‌کند؛ اما، مرطوب کننده رطوبت بدن را احیا می‌کند.  
  • مرطوب کننده نسبت به Lotion سبک‌تر بوده و سریع‌تر جذب بدن می‌شود.

فرق کرم با لوسیون چیست؟

کرم نیز همانند لوسیون، از ترکیب آب و روغن به وجود آمده است؛ اما، این دو با یکدیگر تفاوت‌هایی نیز دارند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند: 

  • روغن درون کرم بدن، بیش‌تر از Lotion است.
  • کرم بدن، قوام بیشتری نسبت به Lotion دارد. 
تفاوت کرم و لوسیون

انتخاب لوسیون بدن خوب

حال که با انواع این وسیله بهداشتی آشنا شدید، بهتر است تا نوعی را تهیه کنید که با پوست شما تطابق داشته باشد. شما عزیزان ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس Lotion را انتخاب کنید. برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند: 

پوست معمولی

اگر پوستتان معمولی است، بهتر است لوسیونی را انتخاب کنید که دارای ویتامین C باشد. به یاد داشته باشید که هرگز ژل‌هایی که بسیار خشک و یا بسیار چرب هستند را استفاده نکنید. 

پوست خشک

در صورت داشتن پوستی خشک، بهتر است تا لوسیونی را انتخاب کنید که دارای روغن آفتابگردان و یا روغن جوجوبا باشد. 

پوست چرب

اگر پوست شما چرب است بهتر است تا ژل‌هایی را انتخاب کنید که دارای آب فراوانی هستند؛ زیرا آن‌ها سریع‌تر جذب بدن می‌شوند. 

پوست حساس

اگر پوستتان بسیار حساس است، حتما باید محصولی را انتخاب کنید که دارای مواد تسکین دهنده باشد. هرگز از لوسیون‌هایی که دارای رنگ و یا مواد شیمیایی هستند، استفاده نکنید. 

بهترین مارک لوسیون

حال که به طور کامل با انواع این وسیله بهداشتی آشنا شدید، بهتر است تا با بهترین مارک‌ها و برندهای این محصول نیز آشنا شوید. برخی از بهترین مارک‌ها و برندهای این محصول، شامل موارد زیر می‌باشند:

برند سی گل مدل Aloe vera

اگر پوستتان معمولی است و یا دارای قرمزی و التهاب است، حتما این محصول را تهیه کنید. زیرا، این برند دارای روغن نارگیل و آلوئه وراست و مشکلات پوستی را به خوبی رفع می‌کند. 

لوسیون بدن سی گل

برند هیدرودرم سری Lady  مدل Multiple Action

این برند دارای ویتامین‌های مختلفی همچون: A و Dو  Eمی‌باشد و در صورت استفاده، بدنتان انعطاف پذیر می‌شود. 

برند Creme 21

این برند، دارای روغن بادام است و اگر پوست خشکی دارید، حتما این برند را تهیه کنید؛ زیرا مناسب‌ترین لوسیون برای پوست‌های خشک، این محصول می‌باشد. 

برند نیوا مدل Cherry Blossom

برند نیوا یکی از بهترین و مشهورترین برندها در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. خط تولید محصولات بهداشتی در این برند دارای محصولات متنوعی است که لوسیون بدن نیوا یکی از این موارد است.

همچنین این خط تولید دارای انواع مختلفی محصول برای انواع پوست است. شما می‌توانید با خیالی آسوده این برند را انتخاب و تا مدت‌ها از تنوع آن لذت ببرید.

انواع مختلف این محصول دارای رایحه بهاری، روغن‌های گیاهی مانند روغن آرگان، زیتون و روغن جوجوبا است و در صورت استفاده این محصول، بدنتان تا 24 ساعت نرم و لطیف خواهد ماند. 

لوسیون بدن نیوا زنانه

سخن نهایی

برای خرید انواع لوسیون‌ها می‌توانید به فروشگاه‌ها و یا مغازه‌های محل زندگی خود مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین نیز تهیه کنید.

به یاد داشته باشید که حتما باید آن‌ها را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است که پوستتان دچار مشکلات زیادی شود. ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را به طور کامل و مفصل با این محصول آشنا کنیم.

نگین انصاری

شما تا به حال تجربه استفاده از لوسیون بدن را داشتید؟ از چه برندی استفاده کردید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: johnsons-me

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: