هزینه ی ریموو اکستنشن مژه

بهترین روش ریموو اکستنشن مژه در خانه

ارسال به دیگران:

مژه در زیبایی چشم تأثیر زیادی دارد و برخی افراد با روش‌های معمولی‌تر مانند لیفت و لمینیت مژه به هدف خود نمی رسند. در این حالت است که به آن‌ها انواع اکستنشن مژه را پیشنهاد می‌دهیم. اما ممکن است بعد از مدتی بخواهید برای ریموو اکستنشن مژه اقدام کنید و مایل باشید آن را در منزل و خانه خود انجام دهید و از رفتن به سالن‌های زیبایی خودداری کنید.

در این مطلب نکات بسیار مفیدی درباره چگونگی ریموو اکستنشن مژه در خانه بدون آسیب به مژه‎‌های طبیعی شما آورده شده است. اگر شما هم قصد دارید مژه‌های خود را بردارید، این مطلب را از دست ندهید.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مژه چیست؟

این روزها داشتن مژه‌های بلند و پرپشت طرفداران زیادی دارد و به معیار زیبایی ظاهری تبدیل شده است. اما اگر مژه‌های پرپشت ندارید احتمالا به تقویت مژه‌ها به روش‌های طبیعی فکر کرده‌اید. البته اگر در رسیدن به نتیجه مطلوب عجله دارید، احتمالا به ایده‌های سریع‌تر مانند کاشت فکر کرده‌اید.

کاشت مژه با استفاده از مژه‌های نیمه دائمی انجام می‌شود که با چسب روی مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شوند. در این روش از تار موهای مصنوعی شبیه به مژه استفاده می‌شود که لا به لای مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شوند. با این تکنیک، ظاهر مژه های شما از کوتاه و بی حالت به مژه‌های بلند و پرپشت تغییر می کند.

این چسب‌ها بسیار محکم هستند و در مقابل آب و صابون مقاومت بالایی دارند. بنابراین به راحتی از بین نمی‌روند.
احتمالا می‌دانید که این یک روش زیبایی نیمه دائمی است که مدت زمان ماندگاری آن ۴ تا ۸ ماه طول می‌کشد. اما گاهی به دلایل مختلف ممکن است مجبور شوید آن‌ها را زودتر از موعد بردارید.

آموزش ریموو اکستنشن مژه

ریموو اکستنشن مژه چیست و به چه دلیل انجام می‌شود؟

همانطور که گفتیم، تارهای مژه در این روش برای همیشه روی مژه‌های شما باقی نمی‌مانند و بعد از حدود ۴ ماه شروع به ریزش می‌کنند. اما بعضی از آن‌ها تا ۶ الی ۸ ماه نیز سر جای خود باقی می‌مانند. به این ترتیب مژه‌های شما نامرتب شده و ظاهر خوبی نخواهند داشت.

به همین دلیل برخی افراد تمایل دارند تارهای باقی‌مانده را از روی مژه‌های خود بردارند. برای این کار باید چسب را از بین ببرید تا بتوانید بدون آسیب به مژه‌های خود، تارهای مژه مصنوعی را خارج کنید. به این عمل ریموو اکستنشن مژه یا ریمو کاشت مژه گفته می‌شود.

دلایل دیگری نیز برای برداشتن آن‌ها وجود دارد. مثلا ممکن است چشم شما به چسبی که برای چسباندن تارها استفاده شده است، حساسیت داشته باشد و دچار خارش و سوزش شود. یا ممکن است کسی که این کار را برای شما انجام داده است ماهر نبوده و شما از نتیجه کار راضی نباشید.

ریموو اکستنشن مژه با روغن

ریمو اکستنشن مژه به چه صورت انجام می‌شود؟

مطمئن‌ترین راه برای ریموو تارها، برداشتن آن‎‌ها توسط یک متخصص حرفه‌ای است. تارهای مژه در بیشتر موارد با یک چسب جراحی بسیار محکم چسبانده می‌شوند که به راحتی از بین نمی‌روند. بنابراین اگر بخواهید آن‌ها را با دست بکنید، تعداد زیادی از مژه‌های طبیعی خود را نیز از دست خواهید داد.

همچنین، چشم ناحیه‌ای است که به راحتی می‌تواند دچار عفونت شود. اما یک متخصص حرفه‌ای با رعایت اصول و موارد بهداشتی می‌تواند از این اتفاق جلوگیری کند. بنابراین اگر می‌توانید حتما به یک فرد حرفه‌ای، ترجیحا همان شخصی که اکستنشن مژه شما را انجام داده است، مراجعه کنید.

اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که افراد نمی‌توانند به سالن‌های زیبایی مراجعه کنند. بنابراین ترجیح می‌دهند این کار را خودشان در خانه انجام دهند. برای ریمو اکسنشن مژه در خانه روش‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ریمو اکستنشن مژه

ریموو اکستنشن مژه در خانه

ریمو اکستنشن مژه را می‌توانید به ۳ روش در خانه انجام دهید:

۱- استفاده از ریموور اکستنشن مژه
۲- با استفاده از وازلین
۳- استفاده از بخار و روغن

ریمو کردن مژه در خانه را در ادامه این مطلب به همراه ویدیو به شما توضیح داده‌ایم که می‌توانید به راحتی و با پیروی از دستورات بیان شده در آن‌‌ها این کار را در منزل انجام دهید.

استفاده از ریموور اکستنشن مژه

احتمالا بهترین و سرع‌ترین راه در این مسیر استفاده از ریموور است. البته استفاده ریموور کم‌خطرترین راه نیز می‌باشد زیرا ریموور دقیقا برای همین کار تولید می‌شود. باید توجه کنید که این روش دقیقا همان روشی است که در سالن‌های زیبایی برای این کار استفاده می‌شود. شما نیز می‌توانید به کمک فردی در منزل، آن را انجام دهید.
در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید مراحل آن را در ویدیو تماشا کنید.

استفاده از ریموور اکستنشن مژه

لوازم مورد نیاز

  • ریموور اکستنشن مژه (کرم، ژل)
  • پاک کننده آرایش چشم
  • میکروسواب یا موچین
  • گوش پاک‌کن
  • پد ژله‌ای زیر چشم
  • پد پنبه‌ای

مراحل استفاده از ریموور مژه

در این بخش، ابتدا توجه شما را به تماشای ویدیو جلب می‌کنیم. سپس می‌توانید تمامی نکات و جزییات مراحل را در توضیحات ادامه آن مطالعه نمایید.

استفاده از ریموور برای ریموو اکستنشن مژه

۱. ابتدا به پاک کردن آرایش چشم خود اقدام کنید. این کار را با استفاده از پاک کننده آرایش چشم و پد پنبه‌ای انجام دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

۲. پد ژله‌ای را زیر چشم قرار دهید تا از پوست خود محافظت کنید. در صورتی که پد ژله‌ای ندارید می‌توانید از چسب کاغذی برای این کار استفاده کنید.

۳. مقداری از ریموور اکستنشن مژه را روی میکروسواب یا یک برس ریمل تمیز قرار دهید. همچنین می‌توانید از گوش‌پاک‌کن نیز استفاده کنید.

۴. ریموور را روی مژه‌های خود بکشید. در این مرحله باید دقت کنید که مواد داخل چشم شما نفوذ نکند.

۵. به مدت ۳ دقیقه صبر کنید و سپس با گوش پاک‌کن یا موچین اکستنشن‌ها را بردارید. در این حالت، تارها به راحتی و بدون آسیب به مژه‌های طبیعی جدا می‌شوند.

۶. پاک‌کننده آرایش چشم را به مژه‌های خود بکشید تا ریموور به طور کامل از روی مژه‌هایتان پاک شود. می‌توانید به جای استفاده از پاک‌کننده، چشم‌های خود را با آب بشویید. اما استفاده از پاک‌کننده، اطمینان شما از پاک شدن مواد از روی چشم را تکمیل می‌کند.

قبل و بعد استفاده از ریموور اکستنشن مژه

ریمو کاشت مژه با وازلین

وازلین ماده نیمه جامدی است که در بسیاری از موارد کاربرد دارد و همه افراد با آن آشنایی دارند. این محصول همه کاره در این روش نیز کارایی دارد. در این بخش قصد داریم ریمو کاشت مژه با وازلین را برای شما توضیح دهیم. پس اگر به دنبال روشی در دسترس برای این کار هستید در ادامه همراه ما باشید.

مواد لازم

  • وازلین
  • پاک کننده آرایش چشم
  • گوش پاک‌کن
  • پد پنبه‌ای

مراحل ریمو مژه با وازلین

حال که این روش را انتخاب نموده‌اید پیشنهاد می‌دهیم ویدیو زیر که حاوی مراحل تصویری و گام به گام این تکنیک است را تماشا کنید. سپس با توضیحات تکمیلی تمامی نکات آن را دریابید.

مراحل ریمو کاشت مژه با وازلین

در ادامه می‌توانید توضیحات تکمیلی ویدیو بالا را مطالعه کنید.

۱. ابتدا آرایش چشمان خود را با کمک پد پنبه‌ای و پاک‌کننده آرایش تمیز کنید.

۲. گوش‌پاک‌کن را به مقداری وازلین آغشته کنید. به دقت آن را روی مژه‌های خود بکشید. این کار را تا جایی ادامه دهید که تمام تارها جدا شوند.

۳. در نهایت چشم‌های خود را با پاک‌کننده چشم تمیز کنید.

ریمو کاشت مژه با وازلین

ریمو مژه با استفاده از روغن و بخار

در این روش می‌توانید از انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل، روغن زیتون و انواع دیگر استفاده کنید. در ادامه ویدیویی برای تماشای مراحل این روش فراهم نمودیم تا بتوانید به راحتی آن را عملی کنید.

مواد لازم:

  • روغن نارگیل یا هر روغن گیاهی دیگر
  • آب جوش برای بخور
  • حوله
  • گوش‌پاک‌کن
  • پاک‌کننده آرایش چشم

مراحل ریمو کردن مژه با روغن

برای شروع این روش ابتدا توجه شما را به تماشای ویدیو آن جلب می‌نماییم. سپس می‌توانید توضیحات آن را در دنباله آن مطالعه کنید.

مراحل ریمو کردن مژه با روغن نارگیل

در ویدیو بالا مراحل این روش را تماشا کردید. در ادامه می‌خواهیم به جزییات و نکات آن اشاره کنیم.

۱. آرایش چشم خود را با پاک‌کننده آرایش چشم پاک کنید. تمیز بودن چشم‌ها و مژه بسیار مهم است زیرا می‌خواهیم صورت را بخور دهیم. اگر چشم‌های شما آرایش داشته باشد ممکن است باعث آسیب به آن‌ها شود.

۲. یک کاسه را با آب جوش پر کنید. در صورت تمایل می‌توانید ۲-۳ قطره روغن اسطوخودوس، درخت چای، نعناع فلفلی یا اکالیپتوس به آب اضافه کنید.
یک حوله روی سر خود بیندازید و به مدت ۱۵ دقیقه با این آب جوش بخور بگیرید.

۳. یک گوش پاک‌کن را به روغن زیتون یا نارگیل آغشته کنید و آن را روی مژه‌های خود بکشید. این کار را تا جایی ادامه دهید که تارها از مژه‌های شما جدا شوند.

۴. از یک پاک‌کننده ملایم استفاده کنید تا روغن اضافی را از چشم‌های خود پاک کنید.

آموزش لیفت و لمینت مژه
آموزش لیفت و لمینت مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

سایر روش ها برای ریمو مژه

۳ روش توضیح داده شده در بالا از تکنیک‌های رایج در ریمو مژه است. اما اگر بلافاصله بعد از کاشت یا به فاصله چند روز بعد از آن، تصمیم به برداشتن آن‌ها گرفته‌اید می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
توصیه ما این است ابتدا این روش‌ها را امتحان کنید و در صورتی که نتیجه مطلوب به دست نیاوردید از روش‌های توضیح داده شده در بالا استفاده کنید.

استفاده از پاک کننده‌های بر پایه روغن

یکی از قوانین اصلی در مراقبت از اکستنشن‌های مژه، کنار گذاشتن پاک‌کننده‌های آرایشی بر پایه روغن است. زیرا این محصولات باعث سست شدن چسب می‌شوند. اما اگر می‌خواهید پیوند چسب را بشکنید و آن را از بین ببرید، آرایش خود را با یک پاک کننده بر پایه روغن پاک کنید.

ریمو مژه با استفاده از روغن

دوش آب داغ

همانطور که برای سالم نگه داشتن اکستنشن مژه توصیه می‌شود که از رطوبت و بخار زیاد پرهیز کنید، برای ریموو کردن آن‌ها می‌توانید برعکس عمل کنید. حمام آب داغ و بخار می‌تواند باعث سست شدن چسب شده و به برداشتن راحت‌تر اکستنشن‌ها کمک کند.

ماساژ مژه ها با روغن

هر شب قبل از خواب مقداری روغن نارگیل یا روغن کرچک را با استفاده از یک گوش پاک‌کن به مژه‌های خود بمالید. این کار به مرور زمان باعث می‌شود چسب سست شده و اکستنشن‌ها راحت‌تر کنده شوند.

نکات مهم هنگام ریموو مژه

همانطور که می دانید مژه ها ساختار حساسی دارند. به دلیل اینکه ممکن است هنگام کار به چشم آسیب برسد حتما باید با دقت زیادی کار کنید. ممکن است چسب ها مادامی که روی مژه بوده اند باعث سست شدن مژه ها شده باشند به همین دلیل باید با حوصله و صبر ریموو اکستنشن مژه را در خانه انجام دهید و نکاتی را به خاطر داشته باشید.

نکات مهم هنگام ریموو مژه

خودداری از استفاده ریموورهای حرفه ای در خانه

ریموورهای حرفه‌ای اکستنشن مژه با مواد حل کننده بسیار قوی چسب فرموله شده‌اند. اگر این مواد به چشم شما وارد شوند، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. به همین دلیل است که این مواد فقط باید توسط متخصصان حرفه‌ای استفاده شود.

برخورد آرام با مژه‌ها

پس از برداشتن اکستنشن‌‌ها، مژه‌ها بسیار حساس می‌شوند. بنابراین باید بسیار آرام و آهسته با مژه‌های خود برخورد کنید، به ویژه هنگام پاک کردن آرایش. سعی کنید فشار زیادی به مژه‌ها یا ناحیه چشم وارد نکنید و از مالش شدید چشم‌هایتان خودداری کنید.

روش ریموو اکستنشن مژه در منزل

پرهیز از کندن یا کشیدن مژه ها

قبل از اینکه برای برداشتن اکستنشن‌های مژه خود اقدام کنید، به خاطر داشته باشید که هدف اصلی شما باید سالم نگه داشتن مژه‌های خودتان باشد. بنابراین به هیچ وجه اکستنشن‌های خود را نکنید. زیرا با این کار مژه‌های طبیعی شما نیز کنده می‌شوند و ممکن است هیچگاه دوباره رشد نکنند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم روش‌های اثربخش در ریموو مژه در خانه را به شما یاد دهیم. شما می‌توانید به راحتی و با توجه به ویدیوی مراحل و توضیحات آن‌ها این کار را در منزل خود انجام دهید.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه ریموو اکستنشن مژه در منزل را داشته‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منابع: byrdie

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 23 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
سارا

روزتون بخیر من ریموو انجام دادم ریموو ژلی
چشمم به شدت ورم کرده و میسوزه احساس میکنم داخل چشمم مواده ولی هر چی نگاه میکنم چیزی نمیبینم خیلی اذیتم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

رویا کریمی

سارا عزیز، حتما در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: