مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه

مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه، نکاتی که هیچ کس به شما نمی گوید!

ارسال به دیگران:

آیا واقعاً شگفت‌انگیز نیست که صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که مژه‌ هایتان از قبل فر شده و کمی ریمل روی آن‌ ها زده شده است؟ این جادوی لیفت و لمینت مژه است. با این حال، درست مانند هر روش زیبایی دیگری، شما باید اصولی را برای مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه رعایت کنید تا مطمئن شوید که مژه های شما تا زمانی که باید مجعد و زیبا می مانند. این روش های مراقبتی ماندگاری لیفت و لمینت مژه های شما را بیشتر می کنند و کمک می کنند مژه های شما سالم و زیبا باقی بمانند.

آموزش لیفت و لمینت مژه
آموزش لیفت و لمینت مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر شما هم قصد دارید از این روش زیبایی استفاده کنید، این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در این مقاله تمام نکات لازم و روش های مراقبت بعد از لیفت مژه را برای شما آماده کرده ایم. برای زیباتر ماندن مژه هایتان و افزایش ماندگاری لیفت مژه خود، حتما این نکات را رعایت کنید.

چرا مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه مهم است؟

پس از انجام لیفت و لمینت مژه ها، بسیار مهم است که از مژه های خود به خوبی مراقبت کنید تا مدت زمان بیشتری زیبا و سالم بمانند. معمولاً لیفت مژه در صورت مراقبت مناسب می تواند از ۶ تا ۸ هفته دوام داشته باشد.

لیفت و لمینت مژه های خود را مانند کاشت مو در نظر بگیرید. پس از درمان، باید به مراقبت از مژه های خود در خانه ادامه دهید تا ظاهر زیبای آن ها را حفظ کنید. در همین راستا، مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند.

در ادامه نکات طلایی و مهمی را به شما می گوییم که بوسیله آن ها می توانید زیبایی مژه های خود را مدت طولانی تری نگه دارید و در پول و زمان خود بیشتر صرفه جویی کنید.

مراقبت بعد از لیفت مژه

نکات قبل از لیفت و لمینت مژه

قبل از اینکه به سالن زیبایی بروید، باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • ۲ تا ۳ ساعت قبل از قرار ملاقات کافئین مصرف نکنید.
  • ریمل نزنید. پاک کردن ریمل می تواند بسیار زمان بر باشدو همچنین هرگونه آرایش باقی مانده روی مژه ها از تاثیر مناسب محلول لیفت جلوگیری می کند.
  • از آرایش چشم خودداری کنید. آرایش نزدیک به دور چشم باید کاملا پاک شود.

بایدها و نبایدهای بعد از لیفت و لمینت مژه

در ۲۴ ساعت اول بعد از عمل مراقبت بیشتری از مژه های خود داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. نحوه برخورد با مژه ها بلافاصله پس از لیفت مژه تعیین می کند که لیفت مژه شما چقدر دوام می آورد و چه زمانی باید برای ترمیم آن ها به مژه کار خود مراجعه کنید.

برای اطمینان از اینکه لیفت مژه شما تا جایی که ممکن است دوام بیاورد، این قوانین ساده مراقبت های بعدی را دنبال کنید:

مراقبت بعد از لیفت و لمینت مژه

۱. به چشم ها و مژه های خود دست نزنید

این نکته به ویژه در ۲۴ ساعت اول پس از درمان بسیار مهم است. از آنجایی که لیفت و لمینت در این مدت در حال تثبیت شدن روی مژه ها هستند، تا یک روز پس از درمان مژه های خود را مالش ندهید، لمس نکنید، و آن ها را نکشید. انجام این کار باعث می شود مواد پاک شده و حالت مژه های شما از بین برود و همچنین ممکن است باعث شکستن مژّ بعد از لیفت شود.
علاوه بر این دست زدن به چشم و مژه ها می تواند خطرناک باشد، زیرا در این زمان چشم های شما بسیار حساس هستند. به عبارت ساده، دست ها و سایر اشیاء خود را از چشمان خود دور نگه دارید.

۲. از شستن مژه بعد از لیفت مژه خودداری کنید

رعایت این نکته بسیار ضروری است، زیرا مواد لیفت و لمینت باید خشک و تثبیت شود تا مژه های شما به خوبی حالت بگیرد. شستن مژه بعد از لیفت مژه باعث بلند شدن مواد و ماندگاری کم مواد شده و در نتیجه مژه های شما خیلی زود حالت خود را از دست می دهند. خیس شدن مژه ها در ۲۴ ساعت اول ممکن است باعث شود مژه های شما زودتر صاف شوند. بنابراین، بهتر است از رفتن به سونا، پخت و پز روی اجاق گاز، حمام بخار، بخارشوی صورت، شنا و تعریق بیش از حد و … خودداری کنید.

شستن مژه بعد از لیفت مژه

۳. از چرب شدن مژه هایتان بپرهیزید

شما باید همیشه از تماس محصولات مراقبت از پوست یا لوازم آرایشی چرب یا روغن به مژه های خود اجتناب کنید. دلیل آن این است که روغن اثر پرم روی مژه های شما را از بین می برد و باعث می شود که آن ها خیلی سریع صاف شوند.

بنابراین، پاک کننده های مبتنی بر آب و محصولات آرایشی بدون چربی در اطراف دور چشم توصیه می شود.

۴. سعی کنید به پشت بخوابید

یک راه عالی برای اینکه لیفت مژه خود را سالم نگه دارید این است که در چند روز اول به پشت بخوابید. این کار به جلوگیری از له شدن مژه ها در هنگام خواب شبانه کمک می کند. زیرا مژه های شما هنوز در حال شکل گیری هستند. و اعمال فشار بر آن ها می تواند منجر به بدشکل شدن آن ها شود.

۵. مژه های خود را هر روز تمیز کنید و شانه بزنید

ما به شما توصیه می کنیم که بعد از ۲۴ ساعت اول، هرروز از یک پاک کننده مژه بر پایه آب و بدون چربی برای تمیز کردن مژه های خود استفاده کنید. تمیز نگه داشتن مژه ها باعث می شود که آن ها سالم و قوی بمانند.

از یک برس مژه مناسب استفاده کنید تا مژه های خود را هر روز برس بزنید تا حالت فر و ساختار زیبای خود را حفظ کنند. اما استفاده از فرمژه را فراموش کنید.
براش زدن تضمین می کند که مژه ها گره نخورده و بسیار زیبا و مرتب به نظر برسند.

۶. از سرم مژه بدون روغن استفاده کنید

استفاده از سرم مژه فواید بسیاری برای مژه ها دارد. سرم ها برای تقویت مژه و سالم ماندن آن ها کمک می کنند. علاوه بر این، به بلندتر و ضخیم‌تر شدن مژه‌های شما کمک می‌ کند. به این معنی که مژه های شما به کمک این سرم ها بسیار شگفت‌انگیزتر از قبل به نظر می‌ رسند.

ریمل زدن بعد از لیفت مژه

۷. ریمل زدن بعد از لیفت مژه را محدود کنید

لمینت مژه باعث می شود مژه های شما بسیار پررنگ و سیاه به نظر برسند. بنابراین ریمل زدن بعد از لیفت مژه دلیلی ندارد. با این حال، ماندگاری لمینت معمولا بین ۲ تا ۴ هفته است، در حالی که لیفت ۶ تا ۸ هفته دوام می آورد. بنابراین زمانی که متوجه شدید که رنگ مژه هایتان از بین رفته است، می توانید از ریمل استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که ریمل شما فاقد چربی بوده و خیلی چسبنده نباشد. ریمل چسبنده ممکن است باعث ریزش زودرس مژه های شما شود و در کل برای مژه های شما خوب نیست.

۸. از گرمای بیش از حد بپرهیزید

یکی دیگر از نکات مراقبت پس از لیفت مژه که اغلب نادیده گرفته می شود، اجتناب از قرار گرفتن در معرض گرما است. گرما می تواند لیفت مژه را از بین ببرد و تمام زحمات مژه کار شما را معکوس کند. بنابراین از گرفتن حمام آفتاب تا ۴۸ ساعت پس از درمان به شدت خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیفت و لمینت مژه بیشتر از اینکه دردسری برای شما داشته باشد، مفید خواهد بود. تا زمانی که از خیس شدن آن ها در ۲۴ ساعت اول جلوگیری کنید، از تماس با هر روغنی اجتناب کنید، آن ها را تمیز کنید و هرروز شانه بزنید، با خیال راحت ۶ تا ۸ هفته برای شما دوام خواهند داشت. انجام دادن این مراقبت ها از نظر اقتصادی نیز برای شما به صرفه است و زمان ترمیم را عقب می اندازد.

منبع: londonlashpro

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: