اکستنشن مژه کلاسیک

کدام روش اکستنشن مژه مناسب چشمان شماست؟ اکستنشن مژه برای انواع چشم

ارسال به دیگران:

اکستنشن یکی از متدهای نیمه دائمی آرایشی مژه است، که با افزودن مژه‌های مصنوعی به لابه‌لای مژه‌های طبیعی، ظاهر چشمگیری برای چشم‌هایتان می‌آفریند. در واقع در این روش مژه‌ها توسط چسب‌های نیمه دائمی به پلک شما چسبانده می‌شوند. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از روش‌های وقت گیر و مژه مصنوعی نخواهید داشت. در ادامه این مطلب به بررسی انواع روش‌ های اکستنشن مژه می‌پردازیم.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مژه کلاسیک یا تار به تار یا ۱:۱ :

اکستنشن مژه کلاسیک یا تار به تار، یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین روش‌های اکستنشن مژه به شمار می‌رود. این روش اکستنشن قادر است مژه‌هایی طبیعی و ریمل زده برای شما ایجاد کند. در واقع اکستنشن کلاسیک، پایه و اساس اکستنشن‌های دیگر است. در این روش با استفاده از چسب‌های مخصوص درمانی یک مژه مصنوعی به هر یک از مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود. به همین سبب به آن متد ۱:۱ هم گفته می‌شود. اگرچه اکستنشن کلاسیک می‌تواند طول و حالت مژه‌ها را افزایش دهد.

در دوره اکستنشن مژه رز سرخ به طور کامل درباره این موارد صحبت می‌شود و اگر علاقه مند باشید می‌توانید با شرکت در این دوره به راحتی درآمدزایی داشته باشید.

اکستنشن مژه والیوم یا روسی یا ایکس دی:

اکستنشن مژه والیوم یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش های اکستنشن مژه به شمار می‌رود. در این روش در حدود ۲ تا ۶ مژه فوق العاده سبک و ظریف به هر یک از تارهای مژه طبیعی شما چسبانده می‌شود. در واقع تعداد مژه‌های چسبانده شده به انتخاب شما، از بین یکی از گزینه‌های ۲D,۳D,۴D,۵D,۶D در نظر گرفته می‌شود. اکستنشن مژه والیوم معمولا از جنس ابریشم در نظر گرفته می‌شود.

در این نوع کاشت مژه از روشی متفاوت نسبت به مدل‌های اکستنشن قدیمی استفاده می‌شود. در حقیقت بدون ایجاد هیچ گونه ریسک برای سلامت مژه‌ها، می‌توانید انتظار مژه‌هایی حجیم و زیبا داشته باشید. بنابراین کنترل کاملی روی این نوع اکستنشن خواهید داشت. این روش برای افرادی که مژه‌های کوتاه یا پراکنده دارند، انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. البته مسلما برای این روش زمان و هزینه بیشتری هم صرف می‌شود. اما در عوض از مژه‌هایی جذاب و حجیم برخوردار می‌شوید.

اکستنشن مژه عروسکی

روش های اکستنشن مژه مگاوالیوم:

اکستنشن مژه مگاوالیوم بسیار شبیه اکستنشن‌های کلاسیک والیوم است، که همگی با آن آشنایی دارید. در واقع تنها تفاوت این دو اکستنشن در تعداد و ضخامت مژه‌هایی است که به کار برده می‌شود. در روش اکستنشن مژه والیوم حداکثر ۵ یا ۶ مژه با قطر ۰.۷ استفاده می‌شود. این در حالیست که در اکستنشن مگا والیوم می‌توان حداکثر تا ۱۶ مژه با ضخامت‌های مختلف ۰.۵ یا ۰.۳ روی مژه‌های طبیعی استفاده کرد. به این ترتیب شاهد افزایش حجم مژه هایتان خواهید بود. در مقاله لیفت و لمینت مژه به صورت جداگانه درباره نحوه انجام این کار توضیح داده ایم.

اکستنشن مژه هیدن:

در اکستنشن مژه هیدن بر خلاف روش‌های دیگر، اکستنشن مژه به زیر مژه‌ها می‌چسبد. در نتیجه حالت طبیعی‌تری دارد. اکستنشن هیدن توسط چسب‌های گیاهی انجام می‌شود. بنابراین نگران آسیب رساندن به چشم‌های خود نباشید.

اکستنشن مژه اسپایکی:

اکستنشن مژه اسپایکی یکی دیگر از روش های اکستنشن مژه است که با روشی منحصر به فرد زیبایی شما را دو چندان می‌کند. در این روش از ترکیب روش‌های مختلفی از جمله والیوم و مگاوالیوم استفاده می‌شود. نکته حائز اهمیت در اکستنشن اسپایکی، توجه به فرم چشم‌ها است. به این ترتیب بسیاری از ایرادات یا مشکلات ظاهری چشم‌ها به خوبی پوشانده می‌شوند. در این اکستنشن از مژه‌های مصنوعی سبک استفاده می‌شود. همچنین باید دقت شود که سایز مژه‌های مصنوعی نسبت به مژه‌های طبیعی فرد تفاوت زیادی نداشته باشند. در غیر این صورت شکل طبیعی خود را از دست می‌دهند.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه با حذف برخی از مراحل آرایش مژه، به میزان زیادی در وقت شما صرفه جویی می‌کند. اما فراموش نکنید که این روش اکستنشن مژه هم مانند روش‌های آرایشی دیگر، نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. اگر اکستنشن مژه را توسط متخصصان معتبر و حرفه‌ای انجام داده باشید، فقط کافیست روش‌های مراقبت از اکستنشن مژه را هم انجام دهید. به این ترتیب شک نداشته باشید که ماندگاری مناسبی خواهد داشت. در ادامه این مطلب به شرح نکاتی برای نگهداری از اکستنشن مژه می‌پردازیم.

اکستنشن مژه والیوم
  • پیش از خواب از شوینده‌های ملایم و فاقد چربی برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنید. به علاوه پس از شستشو برای از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌های باقیمانده از لابه لای مژه‌های خود، از برس مناسب مژه استفاده کنید.
  • از مصرف محصولات آرایشی اضافی و حاوی روغن از جمله ریمل مژه یا ابرو بپرهیزید. چربی اضافی موجود در این محصولات می‌تواند چسب مژه را از بین ببرد.
  • از قرار گرفتن در معرض رطوبت بیش از اندازه بپرهیزید. البته این به معنای آن نیست که نظافت و شستشوی روزانه صورت خود را فراموش کنید. اما بهتر است از ماسک بخار یا سونا اجتناب کنید. بهتر است از ماسک‌های معمولی به جای بخار دادن به صورت خود استفاده کنید. به این ترتیب مژه‌های خود را کمتر در معرض رطوبت قرار می‌دهید.

ترمیم منظم را فراموش نکنید. در این صورت همیشه ظاهر حجیم اکستنشن‌‌های خود را حفظ می‌کنید. حتی شاید بهتر باشد از یک تقویم یا یادآور زمانی برای به خاطر سپردن زمان‌های ترمیم استفاده کنید. ترمیم مداوم منجر به ماندگاری بیشتر اکستنشن می‌شود.

منابع:

lovella

thelashprofessional

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: