اکستنشن مژه اسپایکی

بعد از اکستنشن مژه چه مراقبت هایی انجام دهیم؟

ارسال به دیگران:

آیا دوست دارید بدون استفاده از ریمل، مژه مصنوعی، یا سرم‌های تقویتی، مژه‌های بلندتری داشته باشید؟ شاید سی سال پیش این درخواست شما بسیار عجیب به نظر می‌رسید. اما امروز به لطف یک روش زیبایی بسیار معروف، به نام اکستنشن مژه، می‌توانید به راحتی به خواسته خود برسید.

اما اکستنشن مژه نیز مانند سایر روش‌های زیبایی، به طور کامل مثبت و موثر نیست و نقاط ضعف و مشکلات خود را دارد. ما در این مقاله درمورد مزایا، معایب، و نحوه نگهداری از انواع اکستنشن مژه صحبت کرده‌ایم تا بتوانید آگاهنه‌تر تصمیم بگیرید.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه الیاف نیمه دائمی، مصنوعی، یا ابریشمی است که برای بهبود طول و حجم مژه‌ها و فرم چشم‌ استفاده می‌شود. این الیاف به صورت رشته‌ای با چسب غیر تحریک کننده مخصوص به مژه‌ها چسبانده می‌شوند. توصیه می‌کنیم برای داشتن اطلاعات بیشتر در دوره آموزش اکستنشن مژه شرکت کنید تا بتوانید بعد از دریافت مدرک فنی و حرفه ای، به عنوان یک متخصص در این بازار کار مشغول شوید.

فرق اکستنشن مژه و مژه مصنوعی

مژه‌های مصنوعی سنتی مستقیماً روی پوست قرار می‌گیرند و دارای عمق و لایه‌هایی از قبل طراحی شده هستند که فرم خاص چشم شما را در نظر نمی‌گیرند. اما اکستنشن‌ها به خود مژه متصل می‌شوند. بنابراین به طور طبیعی رشد می‌کنند و می‌توانند برای ایجاد عمق و کشیدگی خاص در شکل چشم برای اثر دقیق مورد نظر، تنظیم شوند.

فواید اکستنشن مژه:

۱- کاهش مدت زمان آرایش روزانه

با اکستنشن مژه دیگر واقعا نیازی به آرایش چشم نخواهید داشت و هرروز زیبا و بدون آرایش از خواب بیدار خواهید شد. این یکی ار بهترین مزایای اکستنشن مژه است. با این مژه‌ها چشم‌های شما حالت می‌گیرد، درشت‌تر دیده می‌شود، و افتادگی آن مشخص نمی‌شود. اگر هم دوست داشته باشید آرایش کنید، زمان کمتری صرف آن می‌شود.

۲- قابلیت تنظیم به شکل دلخواه

قبل از استفاده، باید با آرایشگر خود درباره چگونگی ظاهر مژه‌ها و نگرانی‌های اصلی در مورد مژه‌های طبیعی خود صحبت کنید. آیا مژه‌های بلندتری می‌خواهید؟ دوست دارید مژه‌های پرتری داشته باشید؟ از بی‌حالت بودن مژه‌هایتان ناراحت هستید؟

اکستنشن مژه چیست

وقتی که به همه این سوالات پاسخ دادید، می‌توانید مژه‌هایی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید. بنابراین، شما قرار نیست همان مژه‌هایی را داشته باشید که همکار یا دوست شما دارد.

۳- عدم نیاز به ریمل

اکستنشن مژه مشکلات ریزش، پخش شدن، و توده شدن ریمل را ندارد. دیگر مژه‌های شما در اثر شستشو و پاک کردن ریمل کنده نمی‌شود. حتی بعضی از مشتریان می‌گویند که دیگر خطوط ریز دور چشم خود را نمی‌بینند. زیرا مجبور نیستند هرروز چشم‌های خود را بشویند و پوست ظریف دور چشم خود را بکشند. اکستنششن مژه شما را از دگر روش ها مانند لیفت مژه بی نیاز می کند.

معایب اکستنشن مژه چیست؟

۱- هزینه کاشت و ترمیم

اولین و مهم‌ترین مشکلی که در مورد کاشت مژه وجود دارد، هزینه آن‌ است. اکستنشن‌ها گران هستند. همچنین، مانند هر روش زیبایی دیگری، نیاز به نگهداری منظم دارند. بنابراین علاوه بر هزینه اولیه، برای نگهداری آن نیز باید هزینه کنید. توصیه می‌شود که هر دو تا سه هفته یک بار برای ترمیم و تعویض اکستنشن‌ها به سالن زیبایی مراجعه کنید. این یک تصمیم مالی است که باید از قبل برای آن آماده باشید.

۲- مراقبت و نگهداری از اکستنشن مژه

همانطور که گفتیم، باید هر دو یا سه هفته یکبار برای ترمیم اکستنشن‌های خود به سالن بروید. این کار علاوه بر هزینه مالی، وقت شما را نیز خواهد گرفت. همچنین قوانین ویژه‌ای برای مراقبت از مژه‌ها وجود دارد که باید برای اطمینان از سلامت مژه‌های طبیعی خود و داشتن ظاهری مناسب، از آن‌ها پیروی کنید. برای ریمو اکستنشن مژه در خانه باید تجربه لازم را داشته باشید.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

در صورت مراقبت مناسب، اکستنشن‌ها می‌توانند شش تا هشت هفته دوام داشته باشند، تا زمانی که به طور طبیعی مانند مژه‌های شما از بین بروند. البته به محض اینکه اکستنشن‌ها شروع به ریزش کنند، شما می‌توانید به آرایشگر خود مراجعه کنید تا قسمت‌های از دست رفته را ترمیم کند. بنابراین، از نظر فنی، اکستنشن مژه می‌تواند به طور نامحدود برای شما بماند.

نحوه کاشت اکستنشن مژه و مدت زمان ماندگاری آن

بایدها و نبایدهای مراقبت از اکستنشن مژه

اکستنشن‌های مژه بسیار ظریف هستند و نیاز به توجه و مراقبت دارند. سه دلیل اصلی وجود دارد که باید به درستی از اکستنشن مژه خود مراقبت کنید:

۱- سلامتی مژه‌های شما

۲- ماندگاری بیشتر اکستنشن‌ها

۳- کاهش هزینه‌های ترمیم و نگهداری

بعد از اکستنشن مژه چه کارهایی باید انجام دهیم؟

  • سعی کنید زیاد آن‌ها را لمس نکنید، خصوصاً در چند ساعت اول. هرچه بیشتر آن‌ها را لمس کنید، چربی انگشتان شما بیشتر به آن‌ها منتقل می‌شود و همچنین فشار بیشتری بر ریشه مژه شما وارد می‌شود.
  • اکستنشن‌های خود را حداقل تا ۳۴-۳۶ ساعت خشک نگه دارید. این بدان معنی است که سعی کنید در این مدت موهای خود را نشویید. با این حال، در صورت نیاز، فقط از آب ولرم استفاده کنید و آب را از چشمان خود دور نگه دارید.
  • بعد از ۲۴ ساعت، اکستنشن‌ها ضد آب هستند. با این حال، اگر شما هرروز شنا می کنید یا در یک مرکز آب گرم کار می‌کنید، احتمالا ماندگاری آن‌ها کاهش می‌یابد. اما تا زمانی که هنگام ورود آب به چشم‌های خود آن‌ها را نمالید، مشکلی پیش نخواهد آمد.
  • اگر صورت شما بسیار چرب است، سعی کنید تا حد امکان چربی صورت خود را با لوسیون‌ها و مرطوب‌کننده‌های مناسب پوست‌های چرب کنترل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که از محصولات پاک کننده صورت، به ویژه پاک کننده‌های آرایش چشم بدون چربی استفاده می‌کنید.
  • اکستنشن‌های خود را حداقل چند بار در هفته با پاک کننده مژه به درستی تمیز کنید. شامپوی کودک (نه از نوع نرم کننده) نیز به میزان بسیار کم مناسب است.
مراقبت های بعد از اکستنشن که حتما باید از آنها آگاه باشید

بعد از اکستنشن مژه چه کارهایی نباید انجام دهیم؟

  • با مژه‌های خود بازی نکنید، آن‌ها را نکنید، و چشم‌های خود را به شدت مالش ندهید. این کارها واقعاً می‌تواند به مژه‌های طبیعی شما آسیب برسانند.
  • از محصولات چرب روی چشم و صورت خود استفاده نکنید
  • از ریمل مژه یا خط چشم ضد آب یا روغنی استفاده نکنید
  • اگر می‌توانید اصلا از ریمل استفاده نکنید
  • از دستمال مرطوب کودک / دستمال مرطوب / پد پنبه‌ای برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده نکنید
  • سعی نکنید خودتان اکستنشن‌های خود را بردارید. زیرا ممکن است به مژه‌های طبیعی شما آسیب برساند. در صورت تمایل برای برداشتن آن‌ها، به آرایشگر خود مراجعه کنید
  • اگر می‌خواهید مژه‌ها دوام بیشتری داشته باشند از روغن‌های پاک کننده مانند روغن نارگیل و غیره روی صورت خود استفاده نکنید
  • مژه مصنوعی‌های نواری را روی اکشتنشن‌ها قرار ندهید. زیرا هنگام برداشتن آن‌ها مژه‌های طبیعی شما کنده خواهند شد

بسیار خب. اکنون می‌دانید که مزایا و معایب اکستنشن مژه چیست و چگونه باید از آن مراقبت کنید. اگر هنوز هم فکر می‌کنید ریمل نمی‌تواند شما را به مژه‌های محبوبتان برساند، و مطمئن هستید که آمادگی پرداخت هزینه‌های اضافی را دارید، وقت را تلف نکنید. یک سالن زیبایی معتبر و یک آرایشگر حرفه‌ای پیدا کنید تا بهترین اکستنشن را با کم‌ترین عوارض برای شما انجام دهد.

منبع: instyle

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.1]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: