اکستنشن مژه عروسکی

اکستنشن مژه چیست و چرا اکستنشن مژه انجام دهیم؟

ارسال به دیگران:

مژه های پرپشت در زیبایی چشم ها تاثیر بسزایی دارد. به همین جهت خانم ها همواره به دنبال روش هایی برای پر پشت کردن مژها هستند. تکنیک اکستنشن مژه یکی از این روش هاست. کم حجم بودن مژه ها در برخی از افراد، ژنتیکی و یا به علت عوامل محیطی می باشد. اما اکستنشن مژه چیست و چرا اکستنشن مژه انجام دهیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی از تکنیک ‌های نیمه دائمی آرایش مژه ‌ها به شمار می‌ رود. اکستنشن مژه آرزوی خانم ‌ها را در بهره‌ مندی از مژه‌ های بلند و حجیم برآورده می ‌کند. این تکنیک آرایشی علاوه بر صرفه جویی در مصرف ریمل، به ایجاد اعتماد به نفس و جذابیت چهره هم می ‌انجامد. همچنین با استفاده از اکستنشن مژه دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نخواهید داشت.

بنابراین به میزان زیادی در وقت خود هم صرفه جویی می‌ کنید. از سوی دیگر همان گونه که ریمل زدن ساده است، پاک کردن آن یکی از دشوارترین مراحل آرایشی است. با این وجود دیگر نیازی به ریمل زدن و پاک کردن آن هم نخواهید داشت. به همین دلیل اکستنشن مژه مدتی است که در بین خانم‌ ها از رواج و محبوبیت بسیاری برخوردار شده ‌است.

چرا اکستنشن مژه انجام دهیم؟

شاید هنوز هم برای انجام اکستنشن مژه تردید داشته باشید. اما دلایل زیادی برای انجام اکستنشن مژه وجود دارد. در ادامه به چند دلیل انجام اکستنشن مژه می پردازیم. اگر علاقه مند به اکستنشن هستید ما پیشنهاد می‌کنیم در دوره اکستنشن مژه شرکت کنید تا به عنوان یک حرفه ای در زمینه مورد علاقه‌تان مشغول به کار شوید.

اکستنشن مژه اعتماد به نفستان را بالا می ‌برد

یکی از مزایای اکستنشن مژه، افزایش حس اعتماد به نفس و خود باوری است. امروزه استفاده از گریم و میکاپ لایت و ساده به یکی از محبوب ‌ترین ترندهای جهان تبدیل شده است. دیگر خبری از آن آرایش ‌های غلیظ یکی دو دهه پیش نیست. در واقع هر چه ساده‌ تر باشید، در جمع جلوه بیشتری خواهید داشت.

در این میان استفاده از اکستنشن مژه به سادگی بیشتر شما کمک بسزایی می‌ کند. در واقع با استفاده از این تکنیک، سادگی آرایش خود را تضمین می ‌کنید. فقط کافیست یک خط چشم نازک بکشید تا جلوه مژه‌ های خود را دو چندان کنید. حالا برای حضور در هر مراسمی آماده هستید. به این ترتیب اعتماد به نفس خود را هم افزایش می‌ دهید. توصیه می‌کنیم راهنمای ویدیویی ما برای کاشت مژه را مشاهده نمائید.

اکستنشن مژه والیوم چیست

اکستنشن مژه در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند

از دیگر مزایای اکستنشن مژه، صرفه جویی در وقت و زمان شما است. همان گونه که می ‌دانید، درصد بسیاری از خانم‌ها بر خلاف سایرین از ظاهری ساده و معمولی برخوردارند. برخی از آن‌ها خانم‌ ها خانه‌ دار هستند و برخی مربی ورزشی. بسیاری دیگر هم در شرکت ‌ها و دفاتر مختلف مشغولند. بنابراین وقت زیادی برای پرداختن به مسائل جانبی ندارند. در واقع خود آرایی برای این دسته از خانم‌ ها اولویت اصلی زندگی نیست و هر وقت فرصت کنند آرایش ساده ‌ای انجام می‌دهند.

اگر شما هم از میان این دسته از افراد هستید، اکستنشن مژه می ‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. این محصول آرایشی علاوه بر ایجاد حس اعتماد به نفس و زیبایی، شما را از ظاهرتان مطمئن می ‌کند. حتی اگر بخواهید به یک مهمانی رسمی هم بروید، با یک فاندیشن، خط چشم و رژ لب معمولی، آرایش خود را تکمیل می‌ کنید. با استفاده از اکستنشن دیگر لازم نیست پس از بیدار شدن از خواب ساعت‌ ها وقت خود را جلوی آینه تلف کنید. بنابراین مقدار زیادی در وقت هم صرفه جویی می ‌کنید.

اکستنشن مژه تعطیلات را برایتان لذت بخش می ‌کند

لذت بخش‌ تر شدن تعطیلات و سفرها یکی دیگر از ده‌ ها مزایای تکنیک اکستنشن مژه به شمار می‌ رود. یکی از مشکلات خانم ‌ها آرایش کردن و حاضر شدن در تعطیلات است. در واقع تعطیلات آخر هفته یا مسافرت‌ ها زمانی است که فقط برای استراحت خود در نظر می‌ گیرید. این در حالی است که برای آماده شدن باید پیش از سایرین از خواب و استراحت خود بزنید که آرایش کنید و حاضر شوید.

اکستنشن مژه برای وضو اشکال دارد؟

اما نگران نباشید. اکستنشن مژه تعطیلات آخر هفته را تمام و کمال به شما هدیه می ‌دهد. به وسیله این محصول آرایشی دیگر لازم نیست وقت خود را جلوی میز آرایشی تلف کنید. فقط کافیست با ظاهر جذاب و اعتماد به نفس بالا، خود را برای تعطیلات آخر هفته آماده کنید.

اکستنشن مژه بازی دو سر برد است

از دیگر مزایای اکستنشن مژه می‌ توان به مزایای آنی و همچنین مزایای متعاقب آن اشاره کرد. مشتریان ثابت اکستنشن مژه، اغلب افرادی هستند که از مژه‌ های کم پشت یا کوتاهی برخوردارند. این افراد با استفاده از تکنیک اکستنشن از مژه‌هایی بلند، پرپشت و خوش حالت برخوردار می‌شوند. اما این تنها مزیت اکستنشن مژه نیست. در طول پروسه اکستنشن از سرم‌ های ویژه‌ای استفاده می‌شود که منجر به تقویت و افزایش رشد مژه‌های طبیعی شما می‌شود. درست مانند سرم هایی که در لیفت و لمینت مژه استفاده می شود.

اگرچه شاید بین ۳ تا ۵ ماه زمان ببرد تا این سرم موثر واقع شود و نتایج عالی خود را نمایان کند. اما در عین حال نتایج فوری هم با اکستنشن مژه حاصل شده ‌است. بنابراین اکستنشن مژه بهترین روش برای افرادی است که از مژه ‌های کم پشت و کوتاهی برخوردارند. اما بهترین قسمت این جا است که مشتری می ‌تواند خودش به شخصه از سرم استفاده کند و لازم نیست به آرایشگاه مراجعه کند. بنابراین تکنیک اکستنشن مژه یک روش دو سر برد است. این روش هم نتایج آنی برایتان به وجود می ‌آورد و هم بعد از چند ماه مژه ‌های طبیعی خودتان را تقویت می‌ کند.

منبع: medium

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: