مدل اکستنشن مژه

زیباترین و جدیدترین انواع مدل اکستنشن مژه

ارسال به دیگران:

همه ما می دانیم که شکل چشم های ما تاثیر زیادی بر انتخاب استایل آرایش ما دارد. یکی از کارهایی که می توانیم برای زیباتر شدن چشم های خود انجام بدهیم، اکستنشن مژه است. امروزه انواع اکستنشن مژه در سایزها، رنگ ها، و جنس های گوناگون تولید شده است که شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. اما مدل اکستنشن مژه که انتخاب می کنید کاملا بستگی به فرم چشم های شما و مدل مورد علاقه شما بستگی دارد.

امکانات و تنوع برای حالت دادن به اکستنشن های مژه بی پایان است. از مدل اکستنشن مژه کلاسیک گرفته تا عروسکی و گربه ای و … همیشه می توانند به صورت ویژه برای چشم های شما طراحی شوند. در حال حاضر استایلیست های مژه مدل های مختلفی را طراحی کرده اند که شامل اکستنشن چشم طبیعی، گربه ای، عروسکی و … است. در ادامه همه این مدل ها را به طور کامل معرفی می کنیم.

آموزش اکستنشن مژه
آموزش اکستنشن مژه دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

انواع مدل اکستنشن مژه

۱. اکستنشن مژه کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک ساده ترین مدل اکستنشن مژه است. در این مدل طول مژه های شما تغییری نمی کند و بلندترین تار مژه روی قوس چشم های شما قرار می گیرد. این مدل به دلیل اینکه به حالت طبیعی چشم های شما بسیار نزدیک است به اکستنشن مژه طبیعی نیز معروف است. یک حالت چشم طبیعی برای همه مناسب است اما در واقع چیز زیادی را تغییر نمی دهد. اگر می خواهید خیلی تغییر کنید و مژه های شما به چشم بیاید، احتمالا این مدل برای شما مناسب نخواهد بود.

مدل اکستنشن مژه کلاسیک

۲. اکستنشن مژه والیوم

کسانی که مژه های کم پشتی دارند و دوست دارند حجم زیادی به مژه های خود بدهند، می توانند اکستنشن مژه والیوم را انتخاب کنند. این مدل به دو طریق والیوم و مگاوالیوم انجام می شود. در مدل والیوم ۲ تا ۵ تار اکستنشن به هر تار مژه متصل می شود. در روش مگاوالیوم ۵ تا ۷ تار اکستنشن به هر مژه وصل می شود و مژه ها بسیار پرپشت و پررنگ به نظر می رسند.

مدل اکستنشن مژه والیوم

۳. اکستنشن مژه عروسکی

در مدل اکستنشن مژه عروسکی مژه های کوتاه تر در گوشه های داخلی و خارجی چشم و مژه های بلندتر در امتداد و قوس چشم قرار می گیرند. در واقع در این روش مژه ها از گوشه داخلی چشم به سمت قوس وسط چشم به تدریج بلندتر شده و از این ناحیه تا گوشه خارجی دوباره کوتاه می شوند. این روش برای کسانی که پلک های افتاده یا چشم های بادامی دارند بسیار مناسب است و چشم ها را بازتر و شاداب تر نشان می دهد.

مدل اکستنشن مژه عروسکی

۴. مدل اکستنشن مژه گربه ای

مدل اکستنشن مژه گربه ای به این صورت است که اکستنشن ها در گوشه داخلی چشم کوتاه تر هستند و به تدریج هرچه به سمت گوشه خارجی چشم می روند بلندتر می شود. این مدل دقیقا مانند خط چشم گربه ای است و حالت کشیده به چشم های شما می دهد. اگر چشم های شما گرد است و دوست دارید کمی حالت چشم خود را متعادل تر کنید و فرم کشیده به آن بدهید، این مدل انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

اکستنشن مژه گربه ای

۵. اکستنشن مژه گربه ای اکستریم

سبک چشم گربه ای اکستریم که به تازگی مد شده است پا را یک قدم فراتر گذاشته است. در این روش از مژه های بسیار کوتاه از ۵ تا ۶ میلی متر در گوشه داخلی چشم استفاده می شود و به تدریج به سمت گوشه چشم طول اکستنشن ها بلندتر می شوند. مدل اکستنشن ها در گوشه خارجی چشم ۱۲ تا ۱۳ میلی متر طول دارند و زاویه دار هستند. این مدل اکستنشن بسیار جدید است و ظاهر فوق العاده جذابی به چشمان شما می دهد که تا به حال نظیر آن را ندیده اید.

مدل اکستنشن مژه گربه ای اکستریم

۶. اکستنشن مژه نامنظم

این سبک نیز به سرعت به یک مدل جذاب و محبوب تبدیل شد. در این مدل تار مژه های مصنوعی را به صورت کوتاه و بلند و نامنظم روی مژه ها قرار می دهیم. سبک نامنظم یک انتخاب عالی برای انواع چشم است و می تواند ظاهر چشم های شما را دراماتیک تر نشان دهد. همان مدلی که کیم کارداشیان بیشتر از آن استفاده می کند.

مدل اکستنشن مژه نامنظم

۷. مدل اکستنشن مژه اسپایکی

اکستنشن های مژه اسپایکی از موی انسان، سمور، یا ابریشم ساخته شده و در ضخامت، رنگ، و طول های مختلف وجود دارند. در این مدل به هر اندازه که بخواهید می توانید مژه های خود را پرپشت و بلند کنید، بدون اینکه فشار زیادی به مژه های شما وارد شود. در این روش فن سازی انجام نمی شود و اکستنشن ها به صورت بسته روی مژه ها قرار می گیرند.

مدل اکستنشن مژه اسپایکی

۸. اکستنشن مژه سنجابی

اکستنشن مژه مدل سنجابی برای فرم چشم های بی حالت یا رو به پایین مناسب است. در این مدل، در قسمت های میانی پلک از مژه های بلندتر و در بخش های خارجی پلک از مژه های کوچک تر استفاده می کنند تا حالت چشم ها را رو به بالا و کشیده تر نشان دهند.

همانطور که مشاهده کردید، هرکدام از این مدل ها زیبایی خاص خود را دارند و شما گزینه های بی نهایتی را در مقابل خود دارید تا چشم ها و مژه های جذاب تری داشته باشید. اما نکته مهم و قابل توجه در این باره، مراقبت های بعد از اکستنشن مژه است که باعث می شود مدت زمان ماندگاری آن بیشتر شود. همچنین، دقت کنید که برای ریموو اکستنشن مژه خود به یک متخصص حرفه ای مراجعه کنید و اگر تصمیم دارید که این کار را در منزل انجام دهید، حتما توصیه ها و دستور العامل های لازم را رعایت کنید.

نرگس شریفی

شما کدام مدل اکستنشن مژه را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sydneyeyelashextensions

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 3.1]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
4 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
Bahai

عالی بود.خیلی ممنون بابت مطالب خوبتان

رویا کریمی

دوست گرامی، سپاس از همراهی شما🌹

Mahdieh

سلام این کار نیاز به مدرک داره و اگه اره چطور باید بگیریم؟؟

رویا کریمی

ملیحه عزیز، اگر مدرک فنی حرفه ای مدنظر شما هست باید در یک آموزشگاه آرایشگری مثل رزسرخ ثبت نام کنید. آموزشگاه ما کلاس های دوره آموزش اکستنشن مژه رو برگزار میکنه و در انتها میتونید مدرک فنی حرفه ای هم دریافت کنید. جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ تماس بگیرید.

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: