خط چشم گربه ای

آموزش ۳ مدل خط چشم گربه ای جذاب

ارسال به دیگران:

خط چشم یکی از اصلی ترین مراحل آرایش چشم است. خط چشم ابزار بسیار تاثیرگذاری در زیبایی و جلوه چشم های ما محسوب می شود. ما با روش ها و مدل های مختلف خط چشم می توانیم حالت چشم های خود را تغییر داده و ایرادات آن ها را بپوشانیم. به عنوان مثال خط چشم روباهی برای کسانی چشم های افتاده دارند مدل بسیار مناسبی است. زیرا حالت رو به بالا در چشم ایجاد کرده و افتادگی آن را می پوشاند. یا خط چشم خلیجی مدل شرقی است که جذابیت فوق العاده ای به چشم های شما می دهد. یکی دیگر از مدل های خط چشم که این حالت را در چشم ایجاد می کند، خط چشم گربه ای است.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

خط چشم گربه ای تقریبا برای تمام حالت های چشم کاربرد دارد. این مدل بسیار زیبا جلوه بسیار شگفت انگیزی به چشم های شما می بخشد و حواس و تمرکز بیننده را به چشم های شما جلب می کند. برای داشتن این آرایش چشم زیبا می توانید از انواع خط چشم مایع، ماژیکی، مدادی و ژله ای استفاده کنید. ما در این مطلب، نحوه کشیدن ۳ مدل خط چشم گربه ای را به شما آموزش می دهیم. اگر به این سبک آرایش علاقه دارید، با ما همراه باشید.

خط چشم گربه ای معمولی

آموزش خط چشم گربه ای

۱. یک خط ساده نازک بکشید

برای این مدل آرایش چشم، بهتر است که از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. زیرا با این نوع خط چشم تسلط شما بیشتر خواهد بود و می توانید ریزه کاری ها را با دقت بیشتری انجام دهید.

ویدئو شماره ۱- خط چشم گربه ای معمولی

برای شروع، قبل از هر کاری زیرسازی آرایش خود را انجام دهید. ابتدا کانسیلر چشم را به خوبی روی تمام قسمت های پلک خود پخش کنید. سپس یک خط ساده در امتداد خط پلک خود بکشید.

اگر نمی‌دانید کانسیلر چیست یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کانسیر چیست را بخوانید.

۲. دنباله خط چشم را بکشید

اکنون نوبت به کشیدن دنباله خط چشم می رسد. برای این کار، یک خط فرضی از گوشه خارجی چشم خود به سمت انتهای ابرویتان رسم کنید. شما باید دنباله خط چشمتان را در امتداد این خط بکشید. اگر برای اولین بار است که این مدل آرایش را امتحان می کنید، می توانید یک مداد را از گوشه بینی تا انتهای ابرو نگه دارید و چند نقطه در فاصله بین چشم و ابرویتان رسم کنید. در این صورت در تشخیص زاویه خط اشتباه نخواهید کرد.

ویدئو شماره ۲- نحوه کشیدن خط چشم گربه ای

پس از این خط، همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، انتهای خط را به وسط خط مژه خود متصل کنید و داخل آن را پر کنید. دقت کنید که در این مرحله چشم هایتان باز باشد و گوشه چشمتان را نکشید. در مراحل بعدی برای کامل تر کردن خط چشم می توانید چشم هایتان را ببندید و با دقت ایرادات کوچک را برطرف کنید.

سپس، خط چشم را به صورت نوک تیز در گوشه داخلی چشم خود بکشید تا حالت گربه ای آن کامل شود. در نهایت آرایش خود را با مژه مصنوعی و سایه چشم دلخواه خود تکمیل کنید.

خط چشم گربه ای معکوس

خط چشم گربه ای معکوس

خط چشم گربه ای معکوس در واقع به کشیدن خط چشم در زیر چشم گفته می شود. این مدل آرایش نیز بسیار جذاب است و حالت گربه ای زیبایی به چشمان شما می دهد. برای شروع ابتدا از یک سایه نود استفاده کنید و تمام پلک بالای خود را سایه بزنید.

ویدئو شماره ۱- سایه چشم

در این سبک آرایش چشم، از خط چشم مدادی استفاده می شود. خط چشمی که استفاده می کنید باید بسیار نرم و پررنگ باشد. مداد چشم خود را ابتدا در خط مژه پایین چشم بزنید. کمی از آن را به مژه هایتان هم بزنید تا مداد به خوبی در زیر چشمتان پخش شود.

ویدئو شماره ۲- فیلم آموزش خط چشم گربه ای

سپس با یک براش کوچک تمام مداد را زیر چشمتان پخش کنید. برای دنباله خط چشم، از یک براش دیگر استفاده کنید. بوسیله این براش، مقداری از سیاهی که در زیر چشمتان پخش شده است را به گوشه چشمتان منتقل کنید. آنقدر این کار را انجام دهید تا یک دنباله زیبا و محو در امتداد چشمتان ایجاد شود.

سپس خط مژه بالا و گوشه داخلی چشمتان را تیره کنید و تمام! اکنون می توانید مژه مصنوعی مورد علاقه خود را روی مژه هایتان بچسبانید و از آرایش جذاب خود لذت ببرید.

خط چشم گربه ای کامل

روش کشیدن خط چشم گربه ای

در این مدل، خط چشم دخترانه بسیار جذاب، هم در پایین و هم در بالای پلک کشیده می شود. به همین دلیل می تواند برای چشم های درشت بسیار مناسب باشد. زیرا تیره کردن داخل خط مژه کمی چشم را کوچک تر نشان می دهد.

ویدئو شماره ۱- آموزش خط چشم گربه ای

اگر به این مدل آرایش چشم علاقه دارید، کار شما بسیار ساده است. ابتدا باید یک خط چشم ژله ای و یک براش مخصوص خط چشم کوچک تهیه کنید. براش را به خط چشم آغشته کنید و درون خط مژه پایین بکشید. خط را از گوشه داخلی چشم آغاز کنید. دقت کنید که این قسمت چشم باید زاویه تیز و رو به پایین داشته باشد.

سپس، خط مژه بالایی را نیز به همین ترتیب به طور کامل یک خط باریک بکشید. کمی گوشه خارجی چشمتان را بکشید و دنباله کوتاهی برای خط چشم خود ایجاد کنید. در نهایت، گوشه خارجی چشمتان را با یک براش دیگر و به آرامی محو کنید و دنباله آن را کمی امتداد دهید. اکنون می توانید از چشم های گربه ای زیبای خود لذت ببرید!

نرگس شریفی

شما کدام مدل خط چشم گربه ای را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: masterclass

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: