خط چشم خلیجی

آموزش خط چشم خلیجی + تمام نکات مربوط به آرایش چشم خلیجی

ارسال به دیگران:

آرایش چشم یکی از مراحل جذاب و در عین حال حساس آرایش است. روش های مختلفی برای میکاپ این ناحیه از صورت وجود دارد که باید با مدل چشم و آرایش سایر اجزای صورت شما تناسب داشته باشد. به عنوان مثال، خط چشم های متفاوت و متنوع و ترکیب آن ها با انواع سایه چشم می تواند ظاهر چهره شما را به کلی تغییر دهد. یکی از این مدل های بسیار جذاب، خط چشم خلیجی است که از انواع آرایش غلیظ چشم محسوب می شود. آرایش چشم خلیجی یا عربی روشی محبوب در میان بسیاری از خانم ها، به ویژه اهالی حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی است. برای آموزش این مدل خط چشم و تمام نکات مربوط به این سبک آرایش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

خط چشم خلیجی چیست؟

خط چشم عربی یا خلیجی در کشورهای حاشیه خلیج فارس بسیار مرسوم است. مردم این ناحیه اغلب چشم های درشتی دارند و از روبنده هایی استفاده می کنند که تمام صورت آن ها بجز چشم ها را می پوشاند. به همین دلیل، تمرکز آرایش خانم ها بیشتر روی چشم هاست. به این صورت که از خط چشم ضخیم در بالا و پایین پلک، سرمه، و سایه های پررنگ و براق استفاده می کنند تا جلوه بیشتری به چشم هایشان ببخشند.

آموزش آرایش چشم خلیجی

۱. سایه چشمتان را بزنید

ویدئو شماره ۱- سایه چشم

یکی از موارد مهم در این سبک آرایشی، انتخاب سایه های غلیظ و پررنگ و براق است. اما به طور کلی دست شما برای انتخاب رنگ سایه کاملا باز است و می توانید با توجه به رنگ چشم و رنگ لباستان، سایه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ما در این ویدئو، از سایه آبی اکلیلی در وسط و سایه مشکی در گوشه چشم استفاده کرده ایم. سایه مشکی می تواند نقش دنباله خط چشم را بازی کند. زیرا بسیار مهم است که بالا وپایین چشم تیره باشد. بنابراین، یا بوسیله سایه مشکی یا خط چشم گربه ای باید این حالت را در چشم خود ایجاد کنید.

۲. کشیدن خط چشم را شروع کنید

ویدئو شماره ۲- خط چشم

با استفاده از خط چشم مایع مشکی روی خط پلک خود را یک خط ضخیم بکشید. گوشه داخلی چشم خود را به صورت مثلث نوک تیز درآورید تا جلوه چشمتان بیشتر شود.

۳. زیر چشمتان را سایه تیره بزنید

ویدئو شماره ۳- خط چشم خلیجی

برای تیره کردن زیر چشمتان نیز هم می توانید از خط چشم و هم از سایه تیره استفاده کنید. مهم این است که یک خط تیره و کلفت زیر چشمتان بکشید. به طوری که سایه تیره دور تا دور چشمتان را بپوشاند. برای اضافه کردن جذابیت بیشتر، می توانید مقداری سایه سفید به گوشه داخلی و خارجی چشمتان اضافه کنید.

دوره میکاپ
دوره میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

۴. آرایش چشمتان را تکمیل کنید

ویدئو شماره ۴- آموزش آرایش چشم عربی

در نهایت، با یک مداد چشم مشکی، خط مژه پایین چشمتان را تیره کنید. کارتان را با ریمل و در صورت تمایل با مژه مصنوعی به پایان برسانید.

خط چشم خلیجی برای چه مدل چشم هایی مناسب است؟

همانطور که متوجه شده اید، در مدل آرایش عربی، چشم به طور کامل با خط چشم مشکی قاب گرفته می شود. این کار می تواند کمی چشم های شما را کوچک تر نشان دهد. بنابراین، بیشتر برای کسانی مناسب است که چشم های درشت و پشت پلک بلندتری دارند. این سبک آرایش برای چشم های کوچک و تورفته انتخاب مناسبی نخواهد بود.

جذاب ترین مدل های آرایش چشم عربی

خط چشم عربی شیک
خط چشم عربی شیک
خط چشم خلیجی اکلیلی
مدل آرایش چشم اکلیلی
آرایش خلیجی چشم و ابرو
آرایش خلیجی چشم و ابرو
زیباترین خط چشم خلیجی
مدل خط چشم برای چشم های گرد
آرایش خلیجی عروس
آرایش خلیجی عروس
آٰایش چشم عربی ساده
آرایش چشم عربی ساده
خط چشم عربی جدید
خط چشم عربی جدید
خط چشم خلیجی برای چشم رنگی
آرایش چشم با سایه های رنگی
آرایش چشم خلیجی زیبا
بهترین ایده آرایش چشم
خط چشم خلیجی جدید
مدل ساده آرایش خلیجی
نرگس شریفی

آیا شما هم به این سبک آرایش چشم علاقه مند هستید؟ به نظر شما آرایش چشم خلیجی برای چه مدل چشم هایی مناسب است؟ منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: stylecraze

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
معصومه

چقدر زشت شد😐

سارا

خیلی زشته واقعا ☹️☹️

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: