خط چشم برای چشم گرد

آموزش کشیدن خط چشم برای چشم های گرد

ارسال به دیگران:

آرایش چشم یکی از حساس ترین مراحل آرایش صورت است. زیرا تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره ما دارد و انتخاب تکنیک اشتباه برای آرایش این ناحیه از صورت می تواند ظاهر تمام آرایش ما را تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که می دانید، چشم ها مدل های مختلفی دارند و طبیعتا روش و تکنیک های آرایشی برای هر مدل باید متفاوت باشد. برای مثال چشم های افتاده، بادامی، گرد، ریز و تو رفته یا برآمده از انواع مختلف مدل های چشم هستند که تکنیک آرایشی خاص خود را دارند. اما در این مقاله قصد داریم درباره کشیدن خط چشم برای چشم های گرد صحبت کنیم.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر چشم های گردی دارید و نمی دانید که چه مدل خط چشمی برای آن مناسب است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما تمام نکات لازم برای آرایش این مدل چشم را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

ویژگی چشم های گرد

چشم های گرد از بالا به پایین و از چپ به راست حالت منحنی دارند و کمی سفیدی چشم بین عنبیه و پلک بالا و پایین قابل مشاهده است. اگر چشم های شما گرد است، مشکلی برای آرایش آن نخواهید داشت و هر مدل آرایش و خط چشمی برای چشمان شما مناسب است. اما دقت کنید اگر آرایش شما گردی چشم هایتان را تقویت کند، ممکن است حالت گردی اغراق آمیزی ایجاد شود که خوشایند نخواهد بود. بنابراین، بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که کمی حالت کشیده به چشم هایتان بدهد.

خط چشم مناسب چشم گرد

کدام مدل خط چشم برای چشم های گرد مناسب تر است؟

بهترین مدل خط چشم برای چشم های گرد، خط چشم های دنباله دار است. خط چشم های گربه ای یا خط چشم روباهی برای این چشم ها بسیار زیبا خواهند بود. این مدل به کشیده تر شدن چشم های شما کمک می کند و باعث می شود حالت گرد آن متعادل تر شود. اگر چشم های بسیار گردی دارید، بهتر است که دنباله خط چشم را بلندتر کنید تا جلوه چشم های شما زیباتر شود.

نحوه کشیدن خط چشم برای چشم گرد

۱. حالت خط چشم خود را مشخص کنید

ویدئو شماره ۱- آموزش خط چشم برای چشم گرد

برای داشتن یک آرایش مناسب برای چشم های گرد، بهتر است که دنباله خط چشم خود را کشیده و کلفت بکشید. برای داشتن این مدل زیبا می توانید از خط چشم های ژله ای، ماژیکی یا مایع استفاده کنید. در این ویدئو ما از خط چشم ژله ای استفاده کرده ایم. شما می توانید از هر نوع خط چشمی که در منزل دارید استفاده کنید.

آموزش میکاپ
آموزش میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ابتدا حاشیه و فرم خط چشم خود را با خط های باریک مشخص کنید. یک براش آرایشی سر کج سفت انتخاب کنید، مقداری از خط چشم را بردارید و خط باریکی به صورت اریب از بالای گوشه چشم تا وسط خط پلک بکشید.

در مرحله بعد، خط دیگری را از گوشه خارجی چشم خود شروع کنید و آن را به سمت ابروها امتداد دهید. سپس انتهای این خط را به خط قبلی بچسبانید تا حاشیه خط چشم شما کاملا مشخص شود.

۲. داخل خط ها را پر کنید

ویدئو شماره ۲- طرز کشیدن خط چشم برای چشم گرد

ما بین خط هایی که در مرحله قبل کشیدید را با خط چشم پر کنیدو خط روی پلک را تا گوشه داخلی چشمتان ادامه دهید. برای اینکه چشمتان حالت کشیده تر پیدا کند، خط باریک و تیزی را در گوشه داخلی چشمتان و به سمت پایین بکشید. می توانید آرایشتان را با انواع سایه چشم و مژه مصنوعی تکمیل کنید و از فرم جدید چشم هایتان لذت ببرید.

  • همچنین، می توانید برای اینکه بیشتر از حالت گرد چشم های خود بکاهید، خط مژه پایین و بالای خود را با مداد مشکی تیره کنید.
  • انتخاب مدل مژه مصنوعی نیز در حالت چشمان شما تاثیر دارد. برای خارج شدن از حالت گرد، مژه های با طول بیشتر را انتخاب کنید.
نحوه کشیدن خط چشم برای چشم گرد

نکاتی برای کشیدن خط چشم برای چشم گرد

۱. برای تقویت فرم چشم خود، از خط چشم مایع استفاده کنید. خط پلک بالایی خود را به طور کامل و از گوشه درونی به چشم گوشه بیرونی، خط چشم بکشید. این کار به جلوه بیشتر خط پلک شما کمک می کند و آن را کشیده تر نشان می دهد.

۲. اگر خط چشم را در مرکز خط مژه بالایی خود بسیار پهن کنید، چشم شما گردتر دیده می شود.

۳. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را کمی کشیده تر کنید، سعی کنید دنباله خط چشم خود را کمی بلندتر بکشید. خط چشم گربه ای برای این منظور بسیار مناسب است. هرچه دنباله خط چشم شما طولانی تر باشد، چشمان گرد شما کشیده تر به نظر می رسند.

۴. اگر می خواهید چشمانتان کمی بادامی شکل باشد، مقداری مداد چشم به داخل خط مژه خود اضافه کنید. این کار به کوچک تر کردن چشم های شما کمک می کند و آن را از حالت گردی بیش از اندازه خارج می کند.

۵. برای جذابیت بیشتر، چند لایه ریمل مشکی به مژه هایتان بزنید.

۶. اشتباهات خود را با براش و یک پاک کننده آرایش پاک کنید.

نرگس شریفی

شما برای آرایش چشم های گرد خط چشم نازک را ترجیح می دهید یا خط چشم ضخیم را؟ پیشنهادات و نظرات خود را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: seema

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.9]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: