آموزش کشیدن خط چشم روباهی

آموزش کشیدن خط چشم روباهی + ساده ترین راه برای آرایش چشم روباهی

ارسال به دیگران:

خط چشم روباهی ترند آرایش سال ۲۰۲۰ بود که بسیار محبوب و پرطرفدار شد. این مدل خط چشم بسیار شبیه به خط چشم دنباله دار معمولی است. با این تفاوت که اندازه دنباله خط چشم در این مدل بیشتر است و حالت کشیده‌تری به چشم می‌دهد. همچنین با ایجاد یک خط زاویه‌دار در قسمت داخلی چشم، ظاهری شبیه به چشم روباه ایجاد می‌شود. در ادامه آموزش کشیدن خط چشم را به صورت ویدیویی توضیح خواهیم داد.

خط چشم روباهی باید بسیار نازک باشد و در امتداد خط مژه کشیده شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع خط چشم این است که تا قسمت مرکزی چشم امتداد پیدا می‌کند و در کل خط مژه کشیده نمی‌شود. البته برای زیبایی بیشتر می‌توان با یک خط بسیار نازک، قسمت داخلی چشم را به مرکز چشم متصل کرد. در واقع در این سبک آرایش چشم، تاکید برگوشه خارجی و داخلی چشم است. به این صورت چشم حالت کشیده تری پیدا می‌کند. آرایش اسموکی نیز یکی دیگر از سبک‌هایی است به خاطر مدل آرایش چشم‌ها طرفداران زیادی دارد.

آموزش آرایش چشم روباهی
آموزش کشیدن خط چشم روباهی

برای اینکه بهتر و دقیق‌تر درباره این سبک خاص آرایش چشم بدانید،‌ تا انتهای مطلب با ما باشید. ما تمام جزئیات و ریزه کاری های خط چشم روباهی را به صورت مرحله به مرحله و با ویدئو به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آموزش کشیدن خط چشم روباهی

۱. با پرایمر چشم شروع کنید

ویدئو شماره ۱- پرایمر چشم

برای هر نوع آرایش چشمی، مهم است که ابتدا از پرایمر چشم آغاز کنید. پرایمر چشم سطح پوست پلک را صاف کرده و آن را برای آرایش آماده می‌کند. همچنین باعث می‌شود سایه چشم و خط چشم ماندگاری بیشتری روی پلک داشته باشند. بنابراین در اولین مرحله از آموزش کشیدن خط چشم روباهی باید از پرایمر استفاده نمائید.

۲. از یک سایه ملایم استفاده کنید

ویدئو شماره ۲- سایه چشم

سایه در آرایش چشم روباهی بسیار محو و ملایم است. از آنجایی که در این نوع آرایش، تاکید بر قسمت خارجی و داخلی چشم است، بنابراین سایه بیشتر در قسمت خارجی پلک کار می‌شود.

مقداری از یک سایه چشم قهوه ای بسیار ملایم را با براش آرایشی مخصوص سایه چشم بردارید و روی قسمت خارجی پلک بزنید. سایه را با حرکت رفت و برگشتی روی گوشه پلک زنید و کمی به سمت مرکز چشم، روی خط پلک، محو کنید.

۳. مژه ها را با ریمل حالت دهید

ویدئو شماره ۳- ریمل مژه

نکته‌ای که هنگام آرایش چشم روباهی باید مد نظر داشته باشید، این است که مژه‌ها را بیش از حد آرایش نکنید. در این سبک آرایش، بیشترین چیزی که دیده می‌شود خط چشم است. بنابراین سعی کنید با ستفاده از ریمل فقط کمی مژه‌ها را حالت دهید.

۴. کشیدن خط چشم را شروع کنید

ویدئو شماره ۴- آموزش کشیدن خط چشم روباهی

۱. نحوه خط چشم کشیدن در این روش بسیار مهم است. برای شروع، یک خط صاف زاویه دار از قسمت خارجی به سمت مرکز چشم بکشید.

ویدئو شماره ۵- خط چشم روباهی

۲. دنباله خط چشم را بلندتر کنید. سپس قسمت های خالی بین خط چشم و خط پلک را پر کنید تا خط مرتب تر دیده شود.

ویدئو شماره ۶- خط چشم روباهی

۳. برای ایجاد ظاهر طبیعی تر، زاویه خط چشم را در قسمت مرکزی چشم کمی ملایم تر کنید. دنباله خط چشم هم کمی هنوز جا دارد که بلندتر شود. با یک خط بسیار نازک، انتهای خط چشم را تا استخوان ابرو امتداد دهید.

ویدئو شماره ۷- خط چشم روباهی

۴. خطی که کشیده اید را کمی ضخیم تر کنید. همچنین، یکی از ویژگی های این نوع خط چشم این است که باید کاملا صاف باشد. بنابراین سعی کنید تمام انحنا و نامرتبی های آن را از بین ببرید تا در نهایت یک خط صاف داشته باشید.

ویدئو شماره ۸- خط چشم روباهی

۵. پس از زدن این قسمت از خط چشم،‌ از یک براش باریک کوچک استفاده کنید. براش را بسیار آرام در امتداد خط چشم بکشید تا یک خط ملایم و محو در دنباله خط چشم شما ایجاد شود.

ویدئو شماره ۹- خط چشم روباهی

۶. در آخرین مرحله از کشیدن خط چشم روباهی، قسمت داخلی چشم را تکمیل کنید. برای این کار، یک مثلث کوچک در داخلی ترین قسمت چشم بکشید. راس این مثلث باید تیز و به سمت بینی باشد. این کار حالت چشم روباهی را به شما خواهد داد. فراموش نکنید که داخل این مثلث را به آرامی و با دقت پر کنید.

آموزش گریم و میکاپ
آموزش گریم و میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اکنون آرایش چشم روباهی زیبای شما آماده است. امیدواریم که از آموزش کشیدن خط چشم روباهی رز سرخ لذت برده باشید.

آموزش کشیدن خط چشم روباهی

برای اینکه خط چشم شما ظاهر تمیزتر و جذابتری داشته باشد،‌ می‌توانید با یک گوش پاک کن یا براش کوچک، اطراف خط چشم را با استفاده از کانسیلر یا میسلارواتر تمیز کنید.

همچنین، نکته مهم دیگری که هنگام کشیدن این نوع خط چشم باید به آن دقت کنید، مدل چشم شماست. در واقع اساس کار به همین صورت است که توضیح دادیم. اما ریزه کاری های آن را می‌توانید بر اساس مدل چشم خود تنظیم کنید.

نرگس شریفی

به نظر شما خط چشم روباهی برای هر مدل چشمی مناسب است؟ شما چه مدل های دیگری را پیشنهاد می کنید؟

منبع: lifestyleasia

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: