مدل سایه چشم لایت

مراحل سایه چشم لایت برای مهمانی + زیباترین مدل های آرایش چشم لایت اروپایی

ارسال به دیگران:

دنیای امروز دنیای زیبایی است. مدل های مختلف و روش های بسیار متنوع و جدید میکاپ صورت توجه خانم ها را بیش از پیش به آرایش کردن جلب کرده است. شما به راحتی می توانید در وبسایت های مختلف و فضای مجازی انواع مدل های آرایش را ببینید و یاد بگیرید. اما چیزی که همیشه زیباست و از مد نمی افتد سادگی است. شما می توانید از انواع مدل ها و ایده های پیچیده و حرفه ای سایه چشم برای مراسم های مختلف استفاده کنید، اما سایه چشم لایت همیشه جذاب ترین ایده برای آرایش چشم بوده و می تواند برای همه جا کاربرد داشته باشد.

آموزش گریم و میکاپ
آموزش گریم و میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

قرار است در یک مراسم عروسی شرکت کنید؟ می خواهید برای محل کارتان آماده شوید؟ فرقی نمی کند. با انتخاب آرایش چشم لایت می توانید به راحتی و به سرعت میکاپ خود را تکمیل کنید و زیبایی خیره کننده ای به چشم های خود ببخشید. اگر شما هم از طرفداران این سبک آرایش هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با زیباترین مدل های این مدل سایه چشم آشنا می کنیم و یک مدل زیبا و مناسب مهمانی را آموزش می دهیم.

مراحل سایه لایت اروپایی برای مهمانی

ویدئو شماره ۱- مراحل سایه لایت اروپایی

این سبک سایه چشم شاین برای مهمانی های شب بسیار مناسب است و شما می توانید بدون نیاز به آرایشگر و در مدت زمان کم این آرایش فوق العاده را انجام دهید. برای شروع کافی است پلک خود را با یک لایه نازک کانسیلر بپوشانید. این کار باعث می شود سایه به خوبی روی پلکتان قرار بگیرد، به خوبی فیکس شود و تا پایان مهمانی بهم نریزد.

در مرحله دوم یک سایه سفید زیر تاج ابروی خود بزنید. سپس باید سایه پایه را انتخاب کنید. اولین لایه یک رنگ نود و نزدیک به رنگ پوستتان است. آن را به طور کامل روی پلک خود پخش کنید. دومین رنگ کمی تیره تر است. آن را هم روی تمام پلک بغیر از امتداد خط مژه پخش کنید. رنگ سوم از رنگ دوم تیره تر و برای یک سوم خارجی پلکتان است. هرچه به سمت گوشه چشم می روید سایه را پررنگ تر و پهن تر کنید.

سایه چهارم قهوه ای تیره و سایه پنجم مشکی است. این دو رنگ را نیز مانند رنگ سوم روی پلکتان بزنید. اما دقت داشته باشید که پهنای هر رنگ از رنگ قبل باریک تر باشد. به این معنا که سایه قبلی را به طور کامل پوشش ندهد تا تمام رنگ ها به صورت لایه ای دیده شوند. اکنون سایه شاین مورد نظر خود را با یک براش تمیز روی پلکتان پخش کنید. می توانید با انگشتتان نیز این کار را انجام دهید تا سایه به طور کامل روی پلک بچسبد. از سایه هایی که روی پلک استفاده کرده بودید زیر پلکتان هم بزنید. در نهایت هم با ریمل و مژه مصنوعی آرایشتان را کامل کنید.

شیک ترین مدل های سایه چشم لایت

سایه چشم لایت جدید
مدل سایه چشم لایت جدید
آرایش چشم لایت اروپایی
آرایش چشم لایت اروپایی
آرایش چشم لایت گوشه تیره
مدل آرایش چشم لایت گوشه تیره
مدل سایه چشم لایت دخترانه
مدل سایه چشم لایت دخترانه
سایه چشم لایت هلویی
سایه چشم هلویی
سایه چشم لایت شاین
زیباترین مدل سایه چشم شاین
آرایش چشم لایت دخترانه
سایه چشم برای چشم های رنگی
سایه چشم لایت روزانه
سایه چشم صورتی شاین
سایه چشم لایت سبز
بهترین سایه زیر چشم
آرایش چشم ملایم
سایه چشم ملایم و زیبا
سایه چشم لایت اروپایی
آرایش چشم روباهی
سایه چشم لایت مجلسی
سایه چشم مجلسی
سایه چشم لایت ساده
مدل سایه چشم لایت ساده
آرایش چشم ملایم
آرایش چشم ملایم
ساده ترین مدل سایه چشم لایت
ساده ترین مدل سایه چشم
سایه چشم لایت طلایی
سایه چشم طلایی شاین

منبع: byrdie

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: