شیدینگ لب چگونه است

شیدینگ لب چیست؟ آشنایی با مزایا و معایب و نحوه انجام شیدینگ لب

ارسال به دیگران:

امروزه روش های مختلفی برای آرایش و زیباتر کردن لب ها وجود دارد، مانند استفاده از انواع رژلب و خط لب، تزریق ژل، تاتو خط لب، رژ لب دائم، و شیدینگ لب. شیدینگ لب یکی از روش های جدید آرایش دائم صورت است که به کمک آن می‌توانید یک نوع آرایش بسیار ملایم و زیبا و دائمی روی لب های خود داشته باشید.

آموزش میکروپیگمنتیشن
آموزش میکروپیگمنتیشن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر شما هم از آن دسته از خانم هایی هستید که وقت کافی برای آرایش کردن ندارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. اما اگر نمی دانید شیدینگ لب چیست و چه مزایا و معایبی دارد، جای نگرانی نیست. ما در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهیم.

شیدینگ لب کالباسی

شیدینگ لب یا تاتو لب چیست؟

همانطور که گفته شد، شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل باز می‌گردد.

شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

شدینگ لب برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب شما گزینه بسیار مناسبی است. در این روش، با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص، رنگ مناسب لب شما را به بافت لب تزریق می‌کنند. برای اطمینان از عدم حساسیت نسبت به این رنگ ها، بهتر است قبل از انجام کار، تست حساسیت را انجام دهید. به طور کلی مراحل شیدینگ لب به شرح زیر است:

شیدینگ لب درد دارد

۱. انتخاب رنگ

انتخاب رنگ اولین مرحله برای انجام شیدینگ لب می باشد. این مرحله بسیار مهم است. زیرا متناسب نبودن رنگ می تواند تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد. دقت کنید که رنگ مورد نظر شیدینگ را باید متناسب با تناژ پوستی و رنگ طبیعی لب انتخاب کنید.

۲. قرینه سازی

مرحله دوم قرینه سازی لب هاست. برای انجام این کار باید با اندازه گیری دقیق، عدم قرینه بودن لب ها را برطرف کنید و لب ها را به فرم دلخواه تغییر دهید.

۳. بی حس کردن لب

برای بی حس کردن لب از مواد مختلفی چون ژل های بی حس کننده، کرم های بی حس کننده، دارو های تزریقی و … استفاده می شود. مدت زمان بی حس شدن لب ها به نوع ماده مصرفی بستگی دارد. اغلب مواد بی حس کننده به ۲۰ الی ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارند تا تاثیر خود را بگذارند.

شیدینگ لب یعنی چه

۴. آماده سازی دستگاه

برای آماده سازی دستگاه تاتو باید رنگ مورد نظر را در دستگاه قرار دهید. نوع سوزن و اندازه آن را متناسب با نوع شیدینگ لب مورد نظر انتخاب کرده و آن را روی دستگاه سوار کنید. در نهایت می‌توانید کار خود را شروع کنید.

مزایای شیدینگ لب

از مزیت های شیدینگ لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح یا تغییر رنگ لب
  • اصلاح فرم لب
  • برطرف کردن ایرادها و مشکلات لب
  • برجسته کردن لب ها با حفظ حالت طبیعی
  • شاداب شدن و جوان تر نشان دادن چهره
شیدینگ لب عوارض

عوارض و معایب شیدینگ لب

شیدینگ لب نیز مانند هر روش زیبایی دیگری معایب خاص خود را دارد. برخی از معایب و عوارض این روش زیبایی عبارت است از:

  • ورم کردن لب
  • قرمز شدن لب
  • پوسته پوسته شدن لب
  • در موارد نادر عفونت در بافت لب، تب و لرز، و احساس سر درد
آموزش فیبروز ابرو(میکروبلیدینگ)
آموزش فیبروز ابرو(میکروبلیدینگ) دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

رنگ های مناسب شیدینگ لب بر اساس رنگ پوست

برای انتخاب رنگ مناسب شیدینگ لب باید به رنگ پوست مشتری دقت کنید. عدم هماهنگی رنگ لب با رنگ پوست می تواند ظاهر نامناسبی را در چهره ایجاد کند. به طور کلی رنگ پوست به دسته کلی روشن،‌متوسط، و تیره تقسیم می‌شود:

شیدینگ لب صورتی

۱. پوست روشن

افرادی که پوست آن ها روشن است باید از رنگ هایی چون قرمز، سرخابی و مرجانی استفاده کنند. به طور کلی رنگ های مناسب برای پوست های روشن در طیف رنگی صورتی، هلویی، و قرمز قرار دارد.

۲. پوست متوسط

افرادی با رنگ پوست متوسط مانند گندمی رو به روشن باید از رنگ هایی با تناژ بنفش، صورتی و هلویی پررنگ استفاده کنند. این نوع رنگ ها برای افراد با تناژ پوستی متوسط باعث شادابی چهره می شوند.

۳. پوست تیره

افرادی که پوست آن ها تیره است می توانند از اکثر رنگ ها برای انجام شیدینگ لب استفاده کنند. البته بهتر است از انتخاب رنگ های بنفش و قهوه ای پرهیز کنید و رنگ های صورتی و نارنجی پررنگ را امتحان کنید.

  • البته افرادی که دارای پوست سبزه تره می باشند بهتر است رنگ هایی با تناژ جگری، قرمز آجری، قهوه ای، بنفش و کاراملی انتخاب کنند.
رنگ شیدینگ لب

مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش آرایش نیمه دائم یا موقتی است که بعد از گذشت مدتی اثر آن از بین می رود . به عبارت دیگر بعد از مدتی فرم و رنگ لب ها ممکن است به حالت طبیعی خود برگردد. مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب تقریبا ۶ تا ۱۰ ماه است. برای افزایش مدت زمان ماندگاری این روش می توانید شیدینگ لب را هر ماه ترمیم کنید.

در برخی موارد نیز ممکن است ماندگاری رنگ لب شما از ۶ ماه هم کمتر باشد. عوامل مختلفی در کاهش ماندگاری این روش دخیل هستند که از آن میان می توان به لایه برداری مداوم لب ها، قرار گرفتن در معرض آفتاب، خشک شدن بیش از حد لب ها و …. اشاره کرد.

تفاوت شیدینگ لب با رژ لب چیست؟

شیدینگ لب با رژ لب متفاوت است. در شیدینگ لب از رنگ های مخصوصی جهت تقویت رنگ طبیعی لب ها استفاده می شود. اما در تزریق رژ لب عموما رنگ لب با استفاده از رنگدانه های خاصی به طور کامل تغییر می کند. از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به نوع دستگاه مورد استفاده اشاره کرد. همچنین، مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب نسبت به تاتو رژ لب کوتاه تر است.

عوارض شیدینگ لب

زمان مناسب برای ترمیم شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش زیبایی نیمه دائمی است. در نتیجه برای ترمیم و جلوگیری از محو شدن رنگ لب ها باید هر چند مدت یک بار آن را ترمیم کنید. زمان مناسب برای ترمیم به کیفیت انجام کار، کیفیت رنگ، و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. اما به طور کلی بهتر است بعد از گذشت ۶ الی ۸ ماه برای ترمیم به تاتوکار خود مراجعه کنید.

انجام شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که دارای لب های نازک و ظریف هستند می توانند از شیدینگ لب جهت برجسته کردن لب ها و بزرگ تر نشان دادن آن ها استفاده کنند.
  • شیدینگ لب برای افرادی که دارای لب های بی رنگ هستند، گزینه مناسبی است. زیرا این روش باعث تقویت رنگ طبیعی لب می‌شود.
  • افرادی که لب آن ها قرینه نیست و مشکلاتی مانند لکه یا زخم دارند، می توانند از شیدینگ لب جهت اصلاح و پوشاندن آن ها استفاده کرد.
  • افرادی که زمان کافی جهت رسیدگی به لب ها و آرایش کردن را ندارند.
معایب شیدینگ لب

مراقبت های بعد از شید لب

بعد از انجام شیدینگ باید برای مراقبت از آن ها دستورالعمل های مختلفی را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال:

  • بعد از انجام شیدینگ لب می توان از وازلین جهت تسکین ورم، درد و سوزش لب ها استفاده کرد.
  • بعد از مدتی سطح لب ها پوسته پوسته خواهد شد. در طی این مدت از کندن این پوست ها خودداری کنید.
  • به مدت ۳ الی ۴ هفته پس از شیدینگ لب بهتر است از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.
  • از مصرف مداوم بالم لب غافل نشوید.
  • بعد از انجام این روش زیبایی از مصرف مواد غذایی شور، تند، تیز و ترش خودداری کنید.

شیدینگ لب یا رژ لب دائم یکی از روش های آرایش نیمه دائم بسیار محبوب در میان خانم هاست. امیدواریم با خواندن این مطلب تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده باشید و با آگاهی کامل نسبت به مزایا و معایب این روش برای انجام آن اقدام کنید.

در صورتی که علاقه مند بودید مقاله دیگر ما درباره شیدینگ ابرو را مطالعه نمائید.

آیا شیدینگ لب درد دارد؟

بله. شیدینگ لب درد دارد اما میزان درد آن به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد. اگر آستانه تحمل درد شما پایین است، می توانید قبل از مراجعه به سالن زیبایی از استامینوفن خوراکی استفاده کنید. البته متخصص شما قبل از شروع تاتو لب شما از بی حسی موضعی استفاده می کند تا درد کمتری را حس کنید.

ماندگاری شیدینگ لب چقدر است؟

شیدینگ لب از روش های زیبایی نیمه دائم محسوب می شود. به این معنی که هر چند سال یک بار باید برای ترمیم به متخصص زیبایی خود خود مراجعه کنید. مدت زمان ماندگاری اثر این روش را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد. به طور کلی طول عمر شیدینگ لب به نوع پوست، نوع و کیفیت مواد مورد استفاده، و نحوه نگهداری شما بستگی دارد.

آیا هنگام انجام شیدینگ لب امکان خونریزی وجود دارد؟

اگر برای انجام شیدینگ لب یا رژ لب دائم به یک فرد ماهر مراجعه کنید و از روش های استاندارد استفاده کنید،‌ دچار خونریزی نخواهید شد. فقط خراش های ریزی روی لب شما ایجاد می شود و این خراش ها نیز هیچگونه خونریزی ندارند.

مدت زمان بهبودی شیدینگ لب چقدر است؟

به طور کلی مدت زمان بهبودی پس از انجام شیدینگ لب ۴ تا ۵ روز است. در این مدت باید مراقبت های لازم را انجام بدهید تا روند بهبودی به بهترین شکل و به طور کامل طی شود.

نرگس شریفی

آیا شما تا به حال شیدینگ لب انجام داده اید؟ درباره میزان درد خود، دوره نقاهت، و میزان ماندگاری رنگ لب خود با ما صحبت کنید.

منبع: healthline

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 159 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
92 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
نسرین

سلام کسی ک ژل لب زده بعد چ مدتی میتونه شیدینگ لب یا تتو لب بزنه؟

رویا کریمی

نسرین عزیز، دو هفته بعد از تزریق ژل میتونید تاتو لب انجام بدید ولی ماندگاری ژل رو کمتر میکنه.

مریم محسنی

سلام . من دیروز شیدینگ لب انجام دادم . نسبت به میکروبلیدینگ درد بیشتری داشت.امروزم لبام حسابی ورم کرده

رویا کریمی

مریم عزیز، طبیعی هست بعد از چند روز ورم برطرف میشه

ماندانا دهقانی

عاااااااااااااالی جواب میلیارد سؤال هام رو گرفتم و ابهامات برطرف شد.لطف کردین

ماندانا دهقانی

عاااااااااااااالی جواب خیلی از سؤال هام رو گرفتم.لطف کردین

رویا کریمی

ماندانا عزیز، ممنون از همراهیتون

یلدا

من لب پایینی بزرگ هست بالایی کوچیک به نظرتون انجام بدم

رویا کریمی

یلدا عزیز، شیدینگ لب به فرم لب شما مربوط نمیشه و میتونید انجام بدید.

شیدا

منم. میخام انجام بدم لبام ریز و نازک و صورتی
دلم خاااااس ولی شهری ک من هستم فک نکنم باشه😞😞😞

یلدا

اخه 😥

سمیرا

چ مدت پس از شیدینگ لب میتوان تزریق انجام داد؟؟؟؟؟

رویا کریمی

سمیرا عزیز، تزریق ژل روی رنگدانه های شیدینگ اثر گذار هست. توصیه میشه حداقل ۶۰ تا ۹۰ روز صبر کنید و بعد تزریق انجام بدید.

سارا

فقط میتونم فحش بدم به آرایشگرهایی که این کار رو روی مردم انجام میدن سه روز پیش انجام دادم درحد مرگ شکنجه شدم الانم کل اطراف لبم تبخال زده خدا نگذره از این آرایشگرها که به خاطر پول مردم رو عذاب میدن.میدونم کامنت منو پاک میکنی که مشتر یهاتون رو از دست ندید

رویا کریمی

سارا عزیز، متاسفم به خاطر تجربه بدی که داشتید. شیدینگ لب دردناک هست و قبلش بی حسی استفاده میشه. قبل از انجام اعمال زیبایی حتما “تحقیق” انجام بدید تا توقعات واقع بینانه داشته باشید.

ندا

منم امروز شیدینگ لب انجام دادم منتهی آرایشگر به من گفت قرص تبخال و آنتی بیوتیک بخور تبخال نزنی و عفونت هم نکنه و پماد تتراسایکلین میزنم،من ابرو خط چشم و لب همه رو باهم تتو کردم

لیلا

منم شید لب میکرو ابرو و خط چشم نازک دادم . راضیم خیلی

زهره

سلام من میخام شیدینگ انجام بدم لب بالا ندارم اصلا بزرگ میشه اگ انجام بدم

رویا کریمی

زهره عزیز، بله شیدینگ یه مقدار کمی روی سایز لب ها هم تاثیر گذار هست.

لیلا

سلام من سه روز پیش انجام دادم . خشک شده و هنوز پوسته نداده . اما برای تبخال بمن گفتن فرص آسیکلوویر بخور و اینکه کاملا بی حسم کرد اما در داشت کمی اونجوری بشدت و جانکاه نبود. من تهرانم

مبینا

لیلای عزیز کجا رفتی که درد نداشت؟

Shdi.pmu

تبخال طبیعیه باید قرص بخوری بعد ۳ روز برطرف میشه چیز خاصی نیس و نتیجه دو هفته بعد معلوم میشه باید صبر داشته باشی

نسیم

منم انجام دادم ولی آرایشگر خوب رفتم و با وجود اینکه سابقه تبخال نداشتم، از دو روز قبل قرص تبخال توصیه شده بود و مصرف میکردم.
با وجود بی حسی که زده بود ولی درد داشت که خب طبیعیه و مشکلی نداشتم

هستی

مگه آرایشگرتون بهتون از سه روز قبلش داروی ضد تبخال و داروی تورم ندارد ؟ و تا سه روز بعدشم باید بخورید

رها

گلم بایدقرص مصرف میکردید آسیکلویرقبل وبعدش

عاطفه

سلام دوست عزیز واقعا اون پیگمنت بی سواد بوده و تجربه نداشته .قبل از خدمات لب شما باید قرص والاسیکلوویر ۱۰۰۰ رو از دارو خانه تهیه کنید و ۸ ساعتی دو روز قبل از انجام و دو روز بعد باید بخورید تا از کبودی و تبخال جلوگیری بکنه و برای بی حسی هم پد لب هست .من خودم هر روز مشتری لب دارم و خیلی راضی هستن .

نازیلا

👏👏👏👏🥺🥺🥺 من خط لب انجام دادم آنچنان شده لبم ک چند روزه بیرون نرفتم آرایشگر هم نگفت ک آنتی بیوتیک بخورم و ب شدت درد دارم و تبخال کل لبم رو گرفته 😭 دردم زیاده متأسفانه آرزومه یکبار دیگه خوب بشم و لبم بشه مث قبلم 🥺😔😭 ب نظر شما دوستان برطرف میشه ؟؟؟

سوگل

سلام عزیزم باید 12 ساعت قبلش قرص تبخال و بعدش ب مدت 3 روز قرص تبخال بخورین اینجوری نشه چون ویروس تبخال و داری تو بدنتون باید بخورین

تبسم

من میخوام هم فیلر بزنم هم شیدینگ اول کدومو انجام بدم؟

رویا کریمی

تبسم عزیز، بهتره اول شیدینگ انجام بدید

بی تمنا

عزیزم من شدینگ انجام دادم پنج روزه
مراقبتش چجوریه همسرم نمیتونه لبمو ببوسه

رویا کریمی

دوست گرامی، بهتره هیچگونه فشاری به لب نیارید تا دو هفته.

ملینا

سلام من تاتو لب زدم
بعدش بدن درد وسر درد شدم دو روزه هنوز بدنم وسرم درد میکنه دلیلش چیه؟

رویا کریمی

ملینا عزیز، بدن درد و سردرد ارتباطی با تاتو لب نداره.

پرستو

باکمی تحقیق متوجه خواهید شد که از عوارض تاتو لب و شیدینگ لرز و سر درد هست

کبری

سلام من امروز شدینگ انجام دادم کمی خون میزنه دلیلش چی هست

کبری

من امروز شدینگ لب زدم کمی خون میزنه چکار کنم

رویا کریمی

کبری عزیز، مشکل خاصی نیست و طبیعی هست.

هانی

سلام من رنگ لبم تیره شده رز لب بهتره یا شیدبنگ‌ در ضمن بدن حساسی دارم و دو ماه پیش عمل بینی کردم پیشنهادتون کدوم رژ شیدینگ یا تزریق ژل تشکر

رویا کریمی

هانی عزیز، تزریق ژل ارتباطی با شیدینگ لب نداره. اگر به دنبال تغییر رنگ لب هاتون هستنید شیدینگ لب انجام بدید.

F, a

سلام من لب بالام باریک و کوچیکه دوست دارم شیدینگ لب انجام بدم ایا میتونم یکم لب بالامو پهنتر کنم با شیدینگ و من رنگ هلویی تو این سبکا میخوام ماندگاریش چقده ب من گفتن 3/5 سال

رویا کریمی

دوست گرامی، بله میتونید انجام بدید و قبل از شروع کار برای شما طراحی انجام میشه. ماندگاری بستگی به رنگی که استفاده میکنن داره، اگر رنگ با کیفیت باشه بین ۲ تا ۳ سال مانگاری داره.

نرگس

سلام بعد از بین رفتن اثر شیلدینگ جاش می مونه

رویا کریمی

نرگس عزیز، خیر جاش نمیمونه.

زهرا

با سلام
من دیروز این کار انجام دادم خدا را شکر راضیم و تبخال هم نزدم نمی دونم چرا دوستان می گند تبخال می زنیم ارایشگرمم که تخصصش ارایش دایم چنین چیزی نگفت فقط گفت ویتامین a بزنم 🙂

فاطمه

سلام من بچه چهار ماهه دارم وشیر میدم آیاانجام شید لب برای کوچولوم که شیر میخوره ضررداره ممنون

رویا کریمی

فاطمه عزیز، شید لب به هیچ عنوان در دوره بارداری و شیردهی توصیه نمیشه.

فاطما

سلام من لب هام رنگ دار هستن یعنی به صورت طبیعی تیرگی دارن برای تغییر رنگ شیدینگ رو پیشنهاد میدید یا رژ لب؟

رویا کریمی

دوست گرامی، شیدینگ لب همون تاتو رژلب هست.

مریم بهنودی

سلام. وقت به خیر. برای لب های نازک و بی رنگ پیشنهادتون تزریق ژل لب هست یا شیدینگ لب؟

رویا کریمی

مریم عزیز، شیدینگ فقط به لب های شما رنگ میده و باعث میشه کمی بزرگ تر به نظر برسن و کاربردش با تزریق ژل فرق میکنه.

Miss girl

لب های من تیره هست و درشت،میخوام بدونم شیدینگ انجام بدم رنگ لب هام خوب میشه؟آیا لب هام درشتر میشه؟و اینکه سابقه تبخال زیاد هم دارم

رویا کریمی

دوست گرامی، بله رنگ لب ها با شیدینگ تغییر میکنه و سایز لب ها تغییر کمی داره. برای جلوگیری از تبخال هم قبل از شیدینگ میتونید تحت نظر پزشک قرص مصرف کنید.

رستا

سلام.میگن موندگاری شید لینگ ۵ الی ۶ ماهه درسته.میخوام بزنم ۸۰۰تومن ولی وقتی ۵الی ۶ ماه باشه داعم نباشه واقعا چه ۸۰۰ تومنی بدم .میشه راهنماییم کنید اخه گفتن احتمال داره بعد زدن یعنی ۳روزه رنگش بره

رویا کریمی

رستا عزیز، معمولا تا ۲ سال ماندگاری داره البته اگر به یک متخصص که از مواد خوب استفاده میکنه مراجعه کنید.

فاطمه

من دیروز انجام دادم با ۹۰ تومن دردم نداشت راضیم فعلا ،بهم گفت وازلین بزنم و تا ۳ روز آب نزنم،در واقع حموم نرم با نی آب بخورم😄

مژان

90تومن که پله رژ هست

شیما

واقعا ۹۰ تومن؟چه سالی زدین؟همین ۱۴۰۲؟از کجا هستین؟

مبینا

چند روز بعد شید ورم میخابه و لب پوسته نمیشه؟

رویا کریمی

مبینا عزیز، بستگی به واکنش بدن هر شخص داره ولی معمولا بعد از ۲ هفته ورم برطرف میشه.

مهیا

کجا انجام دادی عزیزم مگه میشه با این قیمت!؟

فاطمه

ببخشید همون رژ دائم هست درسته؟

رویا کریمی

بله درسته، البته ماندگاری حداکثر ۲ سال هست.

فاطمه

من دیروز شیدینگ انجام دادم رنگ لبام قرمز پر رنگ شده میخوام بدون همیشه اینقد پر رنگ میمونه چون من پشیمونم میشه تو ترمیم رنگش رو کمرنگ تر کنم ممنون

رویا کریمی

فاطمه عزیز، اینطوری نمیمونه و کمرنگ میشه.

مونا

واااای دیروز شیدینگ انجام دادم خیلی پررنگ شده
کی طبیعی میشه
اعصابم بهم ریخته
کاش اینکار رو نکرده بودم
کی کمرنگ میشه

رویا کریمی

مونا عزیز، بعد از چند روز رنگ ها میریزه و طبیعی میشه نگران نباشید.

نسرین

باسلام من سه روز میش شیرینگ انجام دادم یک نلسون ام مول دادم حالا کل لبم نگش رفته فقط لبم هم پوسته شده سه روزنشستم و حالا هیچ اثری نیست واقعا حیفه پولم

فاطی

منم سه روز پیش زدم کل رنگ لبم رفت مث قبلش شدم
منم پشیمونم بهم گفت تا ۵ سال میمونه

نرگس داودی

عزیزم بعد بیست روز نتیجه میبینی

ⓚⓐⓓⓘⓙ

سلام منم الان ۵روزه زدم ولی انگاری هیچی نزدم ۹۰۰تومن زدم

سمیه احمدی

من انجام دادم لبم عفونت زیادی کرد یه ماه طول کشید تا خوب بشه

سارا

سلام ببخشید من بچه ی یکسال و نیم دارم
۶ماه دیگه ۲سالش تموم‌میشه
میتونم تاتو رژ لب یا شیرینگ بزنم؟
ممنون میشم پاسخ بدین

رویا کریمی

سارا عزیز، بهتره در دوران شیردهی هیچ نوع تاتو انجام ندید.

شیوا

شیلدینگ لب

شیوا

سلام من رنگشو دوست ندارم می‌خوام هر چه زودتر پاک بشه چکار کنم؟

رویا کریمی

شیوا عزیز، به مرور پاک میشه و کمرنگ تر میشه. لایه برداری منظم لب ها میتونه روش سریع تری باشه برای پاک کردن شیدینگ لب و میتونید لیزر ریموو تاتو هم انجام بدید.

ساناز

سلام وقت بخیر آیا بی حسی هست واسه شیدینگ لب که در و حس نکنیم

ساناز

اگه بی حسی هست میشه معرفی کنین واسه لب و چشم

رویا کریمی

ساناز عزیز، بله قبل از انجام کار از کرم لیدوکایین میتونید استفاده کنید.

مریم

سلام من سه روزپیش شیدینگ انجام دادم پوسته هاش ک ریخته رنگ نگرفته فقط یک خط لب مونده برام ارایشگرم گفت رنگ برمیگرده حقیقت داره یا نه؟

رویا کریمی

مریم عزیز، شما باید یک بار دیگه هم ترمیم انجام بدید و تا زمان ترمیم باید صبر داشته باشید.

سهراب

سلام برای اقایون هم این روش انجام میشه میخوام یع پرده روشنترش کنم به دلیل مصرف دخانیات لبام زیادی تیره شده

رویا کریمی

سلام بله دوست گرامی انجام میشه.

Saharrr

سلام وقت بخیر

Saharrr

سلام وقت بخیر ۱۴ روزتتورژلب انجام دادم به سبک لیپ بلاش لبم بی رنگ بود فقط اما وقتی رفتم تتوکارگفتن که کبودی داره وباید دکوپاژ انجام بدم بعدتتودکوپاژکردن وهمون روزتتوانجام دادن الان بعد۱۴روزلبام خیلی کبودشده فشاردستش زیادبود چون لبام رنگ نمیگرفت الان باید چیکارکنم خیلی ناراحتم ایادرمان داره ؟

رویا کریمی

سحر عزیز، بهتره در این مورد به پزشک مراجعه کنید اما در کل با گذشت زمان کبودی از بین میره و باید صبر کنید.

مریم معتمدی

سلام من شیدلب انجام دادم ولی لب پایینم هنوز تیرگی داره میخواستم بدونم بعد چه مدت میتونم مرحله ترمیمرو انجام بدم.ممنونم

رویا کریمی

مریم عزیز، معمولا یک ماه بعد میشه مرحله ترمیم رو انجام داد.

هانیه

سلام وقت بخیر
من دانه های خیلی ریز سفید دوسالی روی لبم زده که میگن غده چربی هست شیدینگ مناسبه انجام بدم یا خیر

رویا کریمی

هانیه عزیز، در این مورد بهتره با پزشک مشورت کنید.

مهسا

سلام عزیزم…چرا بعد شیدینگ نباید ورزش کرد؟؟من باشگاه میرم چه کنم

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: