آرایش لایت

مراحل یک مدل آرایش صورت ملایم+ مدل های جدید میکاپ لایت و طبیعی

ارسال به دیگران:

همه ما تا به امروز نام آرایش لایت و یا طبیعی را شنیده‌ایم و تا حدودی می‌دانیم که چیست. این آرایش بین بانوان محبوبیت زیادی دارد. زیرا در این سبک فرم و حالت طبیعی صورت حفظ می‌شود. این نوع آرایش برای همه مکان‌ها و مناسبت ها از جمله عروسی، دانشگاه، محل کار و غیره مناسب است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در رابطه با این نوع میکاپ ملایم و زیبا بدانید برای شما عزیزان بیان کنیم.

آموزش میکاپ
آموزش میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آرایش لایت چیست؟

همه ما می‌دانیم که آرایش سبک‌های مختلفی دارد مانند آرایش اسموکی و … اما یکی از سبک‌هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، آرایش لایت است. حال ممکن است که دو سوال در ذهنتان به وجود آید. ۱-معنی کلمه لایت چیست؟ ۲- چرا نام این سبک از آرایش لایت نام گذاری شده است؟ لایت کلمه‌ای انگلیسی و به معنای روشن است. دلیل نام گذاری این سبک، رنگ‌هایی هستند که در آن به کار برده می‌شوند. در واقع، در این آرایش از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. این سبک آرایش به نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

آرایش لایت چیست

از نام‌های مختلف این میکاپ می‌توان فهمید که این سبک، بسیار ساده، جذاب و زیبا می‌باشد. به همین دلیل در سال‌های اخیر آرایش لایت عروس هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این آرایش از سه رنگ استفاده می‌شود که هر سه رنگ مکمل یکدیگر بوده و با هم تناسب دارند. تاثیر آرایش اروپایی بر روی چهره فوق العاده است؛ زیرا با این که صورت به طور کامل تغییر نمی‌کند، اما چهره زیباتر و جذاب‌تر می‌شود. همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، این سبک برای همه مکان‌ها از جمله محل کار، دانشگاه، میهمانی، عروسی و غیره مناسب است و اغلب افراد آن را به آرایش‌های سنگین ترجیح می‌دهند.

آموزش آرایش لایت و براق برای مهمانی

۱. ابروهای خود را آرایش کنید

ویدئو شماره ۱- آرایش ابرو

ترتیب استفاده از لوازم آرایش قانون خاصی ندارد. برخی ممکن است ابتدا تکلیف پوست خود را روشن کرده و بعد به سراغ آرایش ابرو بروند. اما در این ویدئو ابتدا روی حالت ابرو کار شده است.

برای این کار ابتدا با استفاده از یک مداد با سایه نزدیک به سایه ابروهای خودتان، حاشیه و حالت کلی ابروهایتان را مشخص کنید. سپس با کرم ابروی قهوه ای و یک براش ابروی کوچک داخل ابروهایتان را پر کنید. اگر ابروهای پر و خوش حالتی دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. زیرا همانطور که می دانید آرایش لایت است و چهره شما باید حالت طبیعی خود را حفظ کند.

ویدئو شماره ۲- آرایش ابرو

پس از اینکه حالت و فرم ابروهای شما کاملا مشخص شد، از یک کانسیلر براق کمی روشن تر از پوست خود برای دور ابروها استفاده کنید. سپس با یک براش آرایشی نرم آن را به آرامی محو کنید. این کار ابروهای شما را زیباتر و فرم آن را مشخص تر و تمیزتر نشان می دهد.

۲. از مژه مصنوعی استفاده کنید

ویدئو شماره ۳- آرایش لایت چشم

از آنجایی که این مدل آرایش لایت اروپایی برای مهمانی و مجالس است، برای جلوه بیشتر چشم هایتان بهتر است که از مژه مصنوعی استفاده کنید. برای این کار، ابتدا کمی به مژه هایتان ریمل بزنید و سپس یک مژه مصنوعی طبیعی را با چسب مخصوص به مژه هایتان بچسبانید.

در نهایت یک اسپری پرایمر بر پایه آب روی صورتتان بزنید و صبر کنید تا خشک شود. می توانید برای خشک کردن آن از یک پنکه کوچک دستی استفاده کنید. استفاده از این نوع پرایمر برای آبرسانی پوست و ماندگاری آرایش به ویژه در فصل تابستان بسیار مناسب است.

۳. اکنون نوبت به پرایمر می رسد

ویدئو شماره ۴- پرایمر روغنی

اگر پوست شما خشک است و احساس می کنید به نرمی و آبرسانی بیشتری نیاز دارد، می توانید از یک پرایمر بر پایه روغن استفاده کنید. کافی است فقط یک قطره از آن را روی کل صورتتان پخش کنید و ماساژ بدهید. دقت کنید که اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، از این مرحله صرف نظر کنید. زیرا ممکن است صورت شما را بیش از اندازه چرب و روغنی نشان دهد.

پس از پرایمر روغنی، از یک پرایمر هیدراته کننده دیگر استفاده کنید. این نوع پرایمر باعث می شود آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و از حالت روغنی و چرب صورت شما می کاهد.

۴. آرایش پوست خود را آغاز کنید

ویدئو شماره ۵- کرم پودر

یک کرم پودر سبک با سایه نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید. دقت کنید که فرمولاسیون کرم پودر با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد. کرم را با یک بیوتی بلندر مرطوب روی صورت خود به طور کامل پخش کنید.

ویدئو شماره ۶- کانسیلر

کانسیلر برای پوشاندن تیرگی ها و لکه های پوست بسیار مناسب است. همچنین استفاده از آن در زیر چشم، جلوه فوق العاده ای به چشم ها و کل چهره شما می دهد. مقداری کانسیلر را به زیر چشمتان بزنید و سپس شروع به پخش کردن آن در کل صورتتان بکنید. برای پخش کردن کامل کانسیلر در زیر چشمتان از یک بیوتی بلندر کوچک استفاده کنید.

۵. کانتورینگ صورت را فراموش نکنید

ویدئو شماره ۷- کانتورینگ صورت

درست است که آرایش ما لایت است و باید حالت طبیعی و ملایم چهره را حفظ کند. اما یک صورت یکدست و بی روح اصلا ایده مناسبی نیست. برای اینکه مقداری زیبایی ها و زوایای صورت خود را برجسته تر کنید، از یک برنزر استفاده کنید. سایه برنزر نباید خیلی تیره باشد. یک تا ۳ درجه تیره تر از رنگ پوست شما عالی است. برنزر را زیر استخوان گونه و پیشانی بزنید.

سپس از از یک تینت استیکی لب و گونه با یک رنگ بسیار ملایم استفاده کنید. رنگ این تینت باید به گونه ای باشد که حالت طبیعی سرخی صورت را تداعی کند. مقداری از آن را به یک براش آرایشی بزنید و روی گونه ها و مقداری روی بینی پخش کنید.

در نهایت از یک پودر نیمه شفاف برای زیر چشم ها و ناحیه تی زون صورتتان استفاده کنید. این پودر برق اضافی صورت شما را می گیرد و ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، رنگ آن به گونه ای است که می تواند حالت سایه روشن روی صورت شما ایجاد کند.

ویدئو شماره ۸- کانتورینگ صورت

در نهایت، برای کامل شدن کانتور صورت خود از یک ست برنزر دیگر استفاده کنید و آن را روی گونه ها، پیشانی، گردن، و گوش های خود بزنید. این کار به جلوه طبیعی تر آرایش شما کمک می کند. مقداری از پودر برنزر را با یک براش کوچک به اطراف بینی خود نیز بزنید و به آرامی پخش کنید. پس از آن مقداری دیگر از پودر شفاف کننده را به قسمت فک خود بزنید تا گونه حالت برجسته تری پیدا کند.

۶. آرایش چشم و لب خود را تکمیل کنید

ویدئو شماره ۹- آموزش آرایش لایت

در انتهای آرایش خود، از هایلایتر بر روی استخوان گونه، بالای ابروها، روی لب، چانه و … استفاده کنید. برای آرایش لبتان از یک رنگ ملایم استفاده کنید. رنگ هایی که می توانید برای آرایش لایت استفاده کنید شامل رنگ صورتی، هلویی، نارنجی، و کالباسی ملایم است. این رنگ ها حالت طبیعی و دخترانه به آرایش شما می دهند و از ایجاد حالت خیلی غلیظ و اغراق شده جلوگیری می کنند. برای سایه چشم و رژ گونه خود نیز همین رنگ ها را در نظر بگیرید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

جذاب ترین مدل های میکاپ لایت

آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت دخترانه
آرایش لایت ایرانی
آرایش ملایم برای مهمانی
آرایش لایت عروس
آرایش لایت عروس
آرایش لایت ساده
آرایش ساده
آرایش لایت با موی مشکی
آرایش لایت با موی مشکی
میکاپ لایت
میکاپ لایت ساده
آرایش لایت و طبیعی
میکاپ ملایم و زیبا
نرگس شریفی

شما آرایش لایت را برای مجالس و مهمانی ها ترجیح می دهید یا آرایش غلیظ را؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع: lorealparisusa

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.2]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: