لیزر موهای زائد در هامبورگ

۸ دلیل برای انجام لیزر موهای زائد

ارسال به دیگران:

لیزر موهای زائد پر طرفدارترین روش حذف موهای زائد در تمام جهان است. انجام اپیلاسیون و شیو کردن با ژیلت و یا استفاده از پودرهای موبر، در طولانی مدت، کاری خسته کننده است. به همین جهت اکثر خانم ها به فکر رهایی از این روش های زمان بر هستند. متد از بین بردن موهای اضافی یک تکنولوژی جدید است که در زمینه از بین بردن موهای زائد بسیار کارآمد است. با کمک این لیزرها می توانید پوست صاف و شفاف داشته باشید. اما شاید هنوز هم برای شما سوال باشد که لیزر موهای زائد چیست؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به ۸ دلیل برای انجام این کار بپردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش لیزر موهای زائد
آموزش لیزر موهای زائد دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد با حرارت دادن فولیکول ‌های مو باعث جلوگیری از رشد مجدد مو می ‌شود. این کار باعث می ‌شود فولیکول ‌های مو برای مدت طولانی در فاز استراحت قرار بگیرند. بسیار طولانی ‌تر از وقتی که موهای خود را شیو یا اپیلاسیون می ‌کنید. وقتی موها دوباره رشد ‌کنند، نازک ‌تر، کمرنگ ‌تر و تعداد آن‌ ها کمتر خواهد بود.

اگرچه حذف موهای زائد به عنوان یک درمان دائمی شناخته می ‌شود، اما در واقع تاثیر آن دائمی نیست و فقط فاز رشد موها را برای مدت بسیار طولانی به تاخیر می ‌اندازد.

لیزر موهای زائد یک درمان زیبایی است. دستگاه لیزر موهای زائد از پالس شدید نور (IPL) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌ کند. این منبع نور باعث گرم شدن و از بین رفتن فولیکول‌ های مو شده و رشد مو را مختل می ‌کند. فولیکول‌ های مو درست در زیر پوست قرار دارند. آن‌ها مسئول تولید موهای جدید هستند. اگر فولیکول‌ ها از بین بروند یا آسیب ببینند، تولید مو به طور موقت متوقف می ‌شود.

لیزر موهای زائد برای چه قسمت‌هایی از بدن مناسب است؟

از لیزر می‌توان در بیشتر قسمت‌ های بدن استفاده کرد. بسیاری از لیزرها به طور موثری مناطق وسیعی از بدن را درمان می‌ کنند. مناطقی که با این روش قابل درمان هستند عبارتند از:

  • کمر
  • ناحیه بیکینی
  • سینه
  • صورت بخصوص بالای لب و چانه
  • گردن
  • شانه ‌ها
  • دست ‌ها
  • پاها
لیزر موهای اضافی برای کدام قسمت های بدن مناسب است؟

۸ دلیل برای انجام لیزر موهای زائد

از مزایای لیزر می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- اثر طولانی مدت:

درست است که لیزر برای همیشه موهای زائد شما را از بین نمی ‌برد، اما رشد مو را به شدت کاهش می ‌دهد. رشد موهای جدید بعد از لیزر ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ ها طول بکشد. این کاهش رشد تا حدی است که می‌ توانید به طور کلی اصلاح را متوقف کنید.

۲- عدم محدودیت مناطق درمان:

لیزر موهای زائد می‌تواند در هر قسمتی از بدن بجز اطراف چشم ‌ها انجام شود.

۳- درد کم:

بند انداختن و اپیلاسیون از دردناک ‌ترین روش ‌های زیبایی برای از بین بردن موهای زائد هستند. شیو کردن نیز ممکن است در ابتدا دردی نداشته باشد، اما یک حرکت اشتباه می ‌تواند بریدگی و زخم شدن پوست را در پی داشته باشد. لیزر در مقایسه با بند انداختن و اپیلاسیون درد کم‌ تری دارد که بسیاری از افراد به راحتی آن را تحمل می ‌کنند.

اما برای کسانی که آستانه تحمل درد پایینی دارند، می ‌توان قبل از درمان از کرم ‌های بی ‌حسی موضعی استفاده کرد. در مقایسه با شیو کردن نیز می‌توان گقت که لیزر منجر به هیچگونه زخم و کبودی نخواهد شد و از این نظر روش بسیار ایمنی است.

لیزر خانگی براون

۴- دقت زیاد:

لیزر موهای زائد می ‌تواند به طور خاص موهای تیره و درشت را هدف قرار دهد و در عین حال به پوست اطراف آن صدمه نزند. این مزیت ویژه‌ای برای لیزرهای IPL است و استفاده از آن را برای درمان پوست ‌های تیره مناسب و ایمن می ‌کند. زیرا نور لیزر باید توسط رنگدانه مو جذب شود و جذب شدن آن توسط رنگدانه ‌های پوستی باعث آسیب به پوست می ‌شود.

۵- سرعت بالا:

هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می ‌کشد و می ‌تواند همزمان بسیاری از موهای زائد را از بین ببرد. لیزر می ‌تواند در یک ثانیه تعداد زیادی از موهای زائد را درمان کند. نواحی کوچکی مانند بالای لب در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند. درمان مناطق بزرگ ‌تر مانند کمر یا پاها ممکن است یک ساعت طول بکشد. همچنین اکثر بیماران طی ۳ تا ۷جلسه به نتیجه دلخواه خود می ‌رسند.

۶- عوارض جانبی کم:

فقط چند عارضه جانبی جزئی در مورد از بین بردن موهای اضافی بدن وجود دارد. این عوارض ممکن است شامل تورم خفیف در اطراف فولیکول ‌های مو، قرمزی و تحریک خفیف پوست باشند. این عوارض به سرعت و ظرف چند روز از بین می ‌روند.

۷- از بین بردن موهای زیرپوستی:

موهای زیرپوستی مشکل بزرگی است که بعد از اصلاح یا اپیلاسیون رخ می ‌دهد. لیزر موهای زائد می‌ تواند این مشکل را برای همیشه از بین ببرد. لیزر ریشه مو را از بین می ‌برد و در نتیجه از جمع شدن موها در زیر پوست جلوگیری می ‌کند.

لیزر adss

۸- صاف شدن پوست

با لیزر موهای زائد، هیچ موی زیرپوستی یا هیچ ساقه مویی در پوست باقی نمی ‌ماند. این بدان معناست که پس از یک جلسه درمان با لیزر، پوست صاف و نرم می ‌شود. حتی وقتی موهای شما دوباره رشد کنند، نازک ‌تر و نرم ‌تر از قبل خواهند بود. بنابراین دیگر موهای ضخیم، پوست شما را زبر و خشن نمی ‌کنند.

بعد از چند جلسه موها از بین می روند؟

برای استفاده بیشتر از مزایای لیزر، بیش از یک جلسه درمان لازم است. تعداد دقیق جلسات درمانی مورد نیاز، بسته به ویژگی‌ های فیزیولوژیک هر فرد متفاوت خواهد بود. طبق برنامه اکثر کلینیک‌ ها، بیشتر افراد به چهار تا شش جلسه لیزر درمانی نیاز دارند. همچنین باید بین هر جلسه حداقل ۶ هفته فاصله باشد. در این صورت چرخه کامل درمان ممکن است تا ۹ ماه طول بکشد.

بعد از هر جلسه، احتمالاً موهای کمتری مشاهده خواهید کرد. هر مویی که باقی بماند یا دوباره رشد کند هم ظریف ‌تر و هم کمرنگ ‌تر از گذشته خواهد بود. تخمین زده می ‌شود که بعد از اولین جلسه، تعداد موهای شما ۱۰ الی ۲۵ درصد کاهش ‌یابد.

به علاوه برای دستیابی به بهترین نتیجه، احتمالاً به جلسات درمانی گاه به گاه نیاز خواهید داشت. این جلسات به اطمینان از عدم تولید مجدد فولیکول‌ های مو کمک می ‌کنند. بسته به نیاز فردی شما، ممکن است پس از دوره کامل درمان، یک یا دو بار در سال به یک جلسه پیگیری نیاز داشته باشید.

منبع: oglf

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
مرتضی خ

سلام من ۱۵ سالمه و پسر هستم لطفا راهنمایم کنید میخوام به کلی از شر موهای زائد خلاص بشم آیا برای من مناسبه

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: