چسب لیفت صورت یا چسب لیفت شقیقه

چسب لیفت صورت چیست؟ رهایی از چین و چروک با چسب لیفت شقیقه

ارسال به دیگران:

ممکن است با افزایش سن، صورت شما دچار چین و چروک شده باشد. حتی ممکن است پوست صورتتان به خصوص در اطراف چشم‌ها دچار خطوط عمیقی شده باشد. در این حالت است که احتمالا به انواع عمل‌های جراحی، پلاسما جت و تزریق بوتاکس فکر می‌کنید. اما روش‌های غیرتهاجمی برای لیفت صورت نیز وجود دارد. یکی از این موارد استفاده از چسب لیفت صورت است. حتما تاکنون اسم چسب چسب لیفت شقیقه، چسب لیفت صورت، چسب لیفت ابرو، چسب لیفت چشم و … به گوشتان خورده است.

چسب صورت در دو نوع چسب لیفت صورت زنجیردار و بدون زنجیر تولید می‌شود. هر دو این محصولات به شما کمک می‌کند بدون دردسرهای عمل و تزریق، زیبایی را به چهره خود بازگردانید.

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی تمام موارد مربوط به این تکنیک و آموزش طرز استفاده از چسب لیفت شقیقه بپردازیم. همچنین به شما می‌آموزیم که چسب لیفت صورت چیست و چگونه این ابزار را خودتان در منزل نصب کنید.

دوره میکاپ
دوره میکاپ دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

چسب لیفت صورت چیست؟

این روزها اصطلاحی رایج در زمینه زیبایی با نام لیفتینگ برای همه ما آشناست. لیفت به معنای کشیدن است و لیفتینگ به عملیات آن می‌گویند. این اصطلاح را در موارد مختلفی مانند لیفت ابرو، لیفت مژه و لیفت پوست صورت به دفعات شنیده‌ایم.

تکنیک‌هایی که در زمینه لیفت پوست صورت انجام می‌شود، گاها تهاجمی هستند. به همین خاطر بسیاری از افراد علاقه‌ای به انجام این روش‌ها ندارند. از طرفی چین و چروک‌های صورتشان، زیبایی آن‌ها را کاهش داده است. پیشنهاد ما در این شرایط استفاده از روش‌هایی مانند چسب لیفت صورت و شقیقه است.

و اما چسب لیفت صورت چیست؟
این چسب ابزاری است برای کشیدن پوست صورت که به منظور از بین بردن چروک نصب می‌شود. این چسب به نوعی طراحی شده تا با فاصله کمی از چین و چروک پوستتان قرار بگیرد و با اتمام مراحل نصب، پوستتان را صاف کند.

این ابزار می‌تواند تا حد زیادی شما را از هر نوع عمل جراحی برای از بین بردن خطوط صورتتان بی‌نیاز کند. نصب راحت آن باعث شده طرفداران زیادی در بین خانم‌ها پیدا کند.
شما می‌توانید با آموزش‌هایی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم این چسب را نصب کنید سپس آرایش مورد نظرتان را انجام دهید. بعد از آن متوجه زیبایی بیشتر چهره‌تان خواهید شد.

ساختار این ابزار به این صورت است که چسب‌های مخصوص گریم روی بندهایی باریک نصب شده‌اند. شما باید چسب را در محل مورد نظر و روی پوست نصب کنید. در ادامه بند را بکشید و مقدار لیفت مورد نظر را مشخص کنید. در ادامه مراحل نصب این چسب را خواهید دید.

تاثیر استفاده از چسب لیفت صورت

فرق بند لیفت با چسب لیفت صورت

توجه داشته باشید که چسب لیفت را با کش یا بند لیفت ابرو اشتباه نگیرید. هر دو این ابزار به منظور کشیدن پوست استفاده می‌شوند اما تفاوت‌هایی در ساختار خود نیز دارند. در ادامه به فرق بند لیفت با چسب لیفت صورت می‌پردازیم.

۱- در ابزار بند لیفت، عملیات کشیدن پوست با استفاده از سنجاق‌هایی نصب شده روی موها انجام می‌شود.
این در حالیست که لیفت پوست در ابزار چسب لیفت با استفاده از چسب‌هایی مخصوص و به حالت نواری امکان‌پذیر است.

۲- در بند لیفتینگ، سنجاق‌هایی روی موهای کنار شقیقه نصب می‌شود. در واقع عملیات لیفتینگ از محل این سنجاق‌ها انجام می‌شود. اما در چسب لیفت، این چسب‌ها هستند که فشار کشیدن پوست را تحمل می‌کنند.

۳- در کش یا بندهای لیفت با تنظیم سایز بند یا کشی که به سنجاق‌ها متصل است، میزان کشیدن پوست را مشخص می‌کنیم.
اما در چسب لیفت بدون زنجیره برای تنظیم سایز باید دو بند را در پشت سر گره بزنیم. همچنین در چسب لیفت زنجیردار روی بندها سوراخ‌هایی قرار دارد که برای تنظیم سایز باید بند را از آن‌ها عبور دهیم.

این دو ابزار با وجود تفاوت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند. هدف هر دو آن‌ها لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک روی پوست می‌باشد.

اجزای چسب لیفت صورت

مزایای چسب لیفت صورت

استفاده از این ابزار در بین افرادی که گریم‌های تخصصی انجام می‌دهند رواج زیادی دارد. در واقع به دلیل مزایای بیشماری که دارد، افراد ترجیح می‌دهند از این ابزار برای کشیدن پوست و فرم دادن به آن استفاده کنند. در ادامه به تعدادی از مزایای چسب لیفت صورت اشاره خواهیم کرد.

از بین بردن چین و چروک

نقش بستن چروک‌ها روی پوست صورت ممکن است به دلیل افزایش سن نباشد. این روزها افراد جوانی را می‌بینیم که در اطراف چشم یا پیشانی خود دارای خطوط عمیقی هستند.
ایجاد این خطوط ممکن است به دلایل مختلف رخ داده باشد. اگر این افراد خانم باشند، احتمالا در هنگام آرایش و استفاده از فاندیشن بیش از پیش از حضور چین و چروک‌ها ناراحت می‌شوند.

اگر شما نیز دارای شرایط بالا هستید، احتمالا روش‌های تهاجمی مانند میکرونیدلینگ، بوتاکس و موارد مشابه برای درمان آن به شما پیشنهاد شده است. اما استفاده از چسب لیفت شقیقه بهترین راهکار برای از بین بردن چین و چروک قبل از آرایش است. به طوری که بعد از نصب این ابزار متوجه تغییرات عظیمی در جهت صاف شدن پوست صورتتان خواهید شد.

قابل استفاده برای انواع مو

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید موهای خود را با انواع شینیون آرایش کنید یا آن‌ها را باز بگذارید. در هر صورت می‌توانید ابتدا با استفاده از چسب لیفت، صورت خود را لیفت کنید. در واقع بندهای آن کاملا در زیر موهای پنهان می‌شود و به هیچ وجه دیده نمی‌شوند.

قبل و بعد استفاده چسب لیفت

سهولت در نصب و استفاده

این ابزار دارای دو عدد چسب مخصوص گریم است. این چسب‌های از موادی ضدحساسیت ساخته شده‌اند تا سلامت پوست شما را به خطر نیندازد. در انتهای هر کدام، بند باریکی نصب شده است که باید آن‌ها را در پشت سر به یکدیگر گره بزنید.

نصب این ابزار به راحتی قابل انجام است. به طوری که می‌توانید آن را خودتان به تنهایی در منزل انجام دهید.
همچنین مدت زمانی که برای نصب آن باید صرف کنید حدود سه دقیقه است. البته این زمان برای اولین تجربه شما در استفاده از آن است.

نصب بدون درد

اکثر روش‌های لیفتینگ با درد زیادی همراه است. به طوری که برای تحمل آن حتما باید از داروهای بی‌حسی استفاده شود. حتی در برخی موارد ممکن است فرد را بیهوش کنند زیرا تحمل درد در هنگام هوشیاری برای او بسیار دشوار خواهد بود.

اما نصب چسب لیفت صورت بدون هیچ‌گونه درد و خونریزی قابل انجام است. نصب این ابزار به حدی راحت است که بعد از استفاده از آن به یکی از روش‌های مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد.

طرز استفاده از چسب لیفت صورت

فرم دادن به صورت

در مواردی، این ابزار برای فرم دادن به چهره به کار برده می‌شود. شما می‌توانید آن را در نواحی مورد نظر از پوستتان نصب کنید. سپس با کشیدن بندها و تنظیم اندازه آن‌ها، میزان کشیدگی پوستتان را مشخص کنید. در نتیجه این کار شما می‌توانید به راحتی فرم موردنظر را برای صورتتان ایجاد کنید.

در این تکنیک حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند اقدام به تغییر فرم صورت خود کنند. در نتیجه این کار شما می‌توانید چهره خود را کشیده‌تر کنید. این کار با تنظیم بندهای این محصول امکان‌پذیر است.

دوام بالا

احتمالا این ذهنیت برای شما ایجاد می‌شود که ممکن است خاصیت چسبندگی این محصول بعد از چند ساعت از بین برود. در واقع تصور می‌کنید که بعد از مدتی چسب‌ها باز می‌شوند و تمام زحمات شما از بین خواهد رفت.
اما این طرز تفکر اشتباه است. این چسب‌ها با مدل‌هایی که در نظر شماست کاملا متفاوت است. دوام و ماندگاری آن‌ها بسیار زیاد است. پس با خیال راحت آرایش تابستانی خود را انجام دهید و نگران از بین رفتن آن نباشید.

آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

آموزش طرز استفاده از چسب لیفت شقیقه

تا اینجا با کاربرد و مزایای این محصول آشنا شدید. اما چگونگی نصب آن در نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار است. نصب این ابزار بسیار راحت است. اما در دفعات ابتدایی باید دقت بالایی داشته باشید تا نتیجه مطلوبی به دست آورید.

در ادامه ویدیویی برای شما آماده کردیم و در آن آموزش طرز استفاده از چسب لیفت شقیقه را مشاهده خواهید کرد. همچنین در ادامه آن، مراحل نصب این ابزار را برای شما توضیح داده‌ایم.

آموزش نصب چسب لیفت شقیقه

۱- ابتدا باید موهای پشت سر خود را به سمت بالا جمع کنید. این کار را به دلیل پنهان کردن بندها زیر موها انجام می‌دهیم. در مراحل انتهایی متوجه دلیل این کار خواهید شد.

تا بعد از بستن کش، بتوان آن را زیر موها پنهان نمود.

۲- چسب را باز کنید. نیمی از آن را دقیقا روی پوست شقیقه خود قرار دهید.
توجه داشته باشید که محل درست نصب آن دقیقا دنباله ابرو و کمی با فاصله از آن و روی پوست شقیقه می‌باشد.

۳- سایز بند را به صورت حدودی مشخص کنید. برای این کار کافیست دنباله بند را از یکی از سوراخ‌ها عبور دهید.

۴- سپس باید بند را از زیر موهایی که جمع شده عبور دهید.

۵- در این مرحله باید چسب دوم را باز کنید و آن را دقیقا در محل مشابه طرف اول نصب کنید.
توجه داشته باشید که این مرحله بسیار حساس است و باید چسب‌ها را دقیقا متقارن بچسبانید. در صورتی که متقارن نباشند، ظاهر لیفت صورت شما نامتقارن می‌شود.

۷- در نهایت می‌توانید موهای خود را با شینیون صورت انتخابی یا براشینگ مو ساده، آرایش کنید. همچنین در نظر داشته باشید که این کار را باید قبل از گریم و میکاپ خودتان انجام دهید. پس ابتدا چسب را نصب کنید سپس اقدام به آرایش مو و صورت کنید.

سخن پایانی

چسب لیفت صورت که به نام چسب لیفت شقیقه نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای کشیدن پوست است. این تکنیک بدون درد و خونریزی قابل انجام است. استفاده از آن به سهولت امکان‌پذیر است به طوری‌که می‌توانید به تنهایی و در منزل، آن را انجام دهید.
همچنین مدت زمان اجرای آن به قدری کوتاه است که می‌توانید همواره قبل از میکاپ، این چسب را نصب کنید.

در نتیجه استفاده از آن می‌توانید تمامی چین و چروک‌های پوست صورتتان را حذف کنید. همچنین در صورتی که در محلی مناسب نصب شود، قادر است پف بالای پلکتان را نیز از بین ببرد. البته توجه داشته باشید که تاثیر چسب لیفت صورت موقتی بوده و بعد از برداشتن آن، چهره شما به همان حالت قبلی تبدیل می‌شود.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه استفاده از چسب لیفت صورت را داشتید؟ در این مسیر از چه نکاتی استفاده کردید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: amazon

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 29 میانگین: 3.9]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
6 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
شبنم

سلام. شما چسب ليفت صورت داريد براي فروش؟ ميخوام بخرم ولي هيچ جا پيدا نميكنم

رویا کریمی

شبنم عزیز، رزسرخ آموزشگاه آرایشگری هست و چسب برای فروش نداریم.

فاطمه

سلام
اموزش انلاینی دارید ایا

رویا کریمی

فاطمه عزیز، لطفا جهت کسب اطلاعات در این مورد با شماره ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ تماس بگیرید.

ناهید عطایی

توضیحات عالی

رویا کریمی

ناهید عزیز، سپاس از همراهی شما🌹

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: