آموزش بالیاژ نسکافه‌ای

آموزش بالیاژ نسکافه‌ای شیک و دخترانه در خانه

ارسال به دیگران:

اگر از طرفداران رنگ مو در طیف نسکافه‌ای هستید، این مطلب مخصوص شماست. با وجود این که اکثر ترندهای رنگ مو ۲۰۲۱ از بین رنگ‌های سرد هستند، اما رنگ نسکافه‌ای همواره مورد استقبال طرفداران زیادی بوده است. همین اتفاق دلیلی شد تا در این مطلب به آموزش بالیاژ نسکافه‌ای بپردازیم که در نهایت برای شما رنگ مو جذابی باقی می‌گذارد.

آموزش رنگ مو
آموزش رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بالیاژ نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌ای از آن دسته رنگ موهایی است که به عنوان رنگ مو مناسب پوست‌ با تناژ متفاوت شناخته می‌شود. پس اگر به دنبال بالیاژی شیک هستید که هیچ وقت از مد نیوفتد، بالیاژ نسکافه‌ای گزینه مناسبی برای شماست.

بالیاژ نسکافه‌ای را می‌توان شاهکار تناژ گرم نامید. اگر به دنبال انتخاب رنگ مو مناسب برای هایلایت موی مشکی هستید بدون معطلی این بالیاژ را انتخاب کنید.

در ادامه آموزش بالیاژ نسکافه‌ای را به صورت ویدیو برای شما آماده کرده‌ایم.

بالیاژ نسکافه‌ای روی موی مسی

بالیاژ نسکافه‌ای به دلیل طبع گرمی که دارد مناسب پوست‌های بی‌حال و رنگ پریده است. پس تصمیم بگیرید و به خرید رنگ‌های مورد نیاز بروید تا شادابی و جذابیت را به چهره خود بیاورید. در ویدیو تمام موارد مورد نیاز به دقت بیان شده است.

مراحل بالیاژ نسکافه‌ای

اگر رنگ موی نسکافه‌ای را دوست دارید اما همیشه نگران رشد ریشه و از بین رفتن آراستگی موهایتان هستید، بالیاژ نسکافه‌ای برای شما مناسب است.

بالیاژ از آن دسته تکنیک‌های رنگ مو است که نیاز به مراقبت و تجدید رنگ ندارد. در این مدل رنگ‌ها حتی اگر ریشه موی شما نیز رشد کند نیاز به رنگ کردن ندارید.

همانطور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، می‌خواهیم این تکنیک را روی زمینه قهوه‌ای شکلاتی پیاده کنیم. در این شرایط ابتدا مو را برای رنگ گذاری آماده می‌کنیم.

مدل بالیاژ نسکافه‌ای

اگر موی شما دارای رنگ مسی است سعی می‌کنیم تا حد ممکن قرمزی آن را با رنگ سبز خنثی کنیم و در کنار آن رنگ قهوه‌ای زمینه را اعمال می‌کنیم.

همچنین اگر رنگ موی قبلی شما از تناژ سرد است بهتر است با رنگ گرم نیز آن را خنثی کنیم.

زمانی که برای موها فویل می‌گذارید تا آن را رنگ کنید بهتر است آن‌ها را پوش دهید. این کار باعث می‌شود موها حالت‌پذیری بیشتری داشته باشند. همچنین با این کار نتیجه نهایی بسیار جذاب و چشم‌نواز می‌شود. هرچقدر پوش دادن مو بیشتر باشد موهای شما خوش‌حالت‌تر و زیباتر جلوه می‌کند.

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بعد از اینکه قسمت‌های موردنظر برای رنگ قهوه‌ای را به فویل پیچیدید، نوبت به خنثی‌سازی رنگ قرمز می‌رسد.
ابتدا به بقیه موها آب اسپری کنید. این کار باعث می‌شود موهای شما نرم‌تر شود و در نتیجه راحت‌تر رنگ بگیرد. سپس نوبت به خنثی کردن رنگ می‌رسد. این کار را به دقت انجام دهید زیرا به طور مستقیم روی نتیجه نهایی تاثیر دارد.

در آخر رنگ نسکافه‌ای مورد نظر را روی موها اضافه کنید و مابقی روند بالیاژ نسکافه‌ای را انجام دهید.

سخن پایانی

بالیاژ نسکافه‌ای از رنگ‌های همیشه پرطرفدار است. اگر تمامی مراحل کار را از ویدیو ببینید و به دقت انجام دهید می‌توانید به راحتی بالیاژ شیک را پیاده‌سازی کنید.

مهشید عزت پوری

شما تا به حال تجربه بالیاژ نسکافه‌ای را داشته‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: