نتیجه نهایی رنگ کردن مو با حنا

طرز تهیه حنا برای مو

ارسال به دیگران:

حنا، گیاهی با خواص درمانی و زیبایی است که این روزها طرفدارن زیادی در بین خانم‌ها دارد. این روزها استفاده از انواع مختلف حنا از جمله حنای عربی و هندی را در کنار نوع عادی آن شاهد هستیم. این گیاه پرخاصیت در کنار مزایایی مانند درمان سردرد، کاهش تب و بهبود عفونت‌ها دارای خواص بی‌نظیری در درمان ریزش مو و رنگ‌دهی تارهای مو است.
اگر نحوه صحیح تهیه حنا برای مو را بدانید می‌توانید به راحتی رنگ مویی طبیعی و درمانی داشته باشید.

به دلیل رواج استفاده از این گیاه، در این مطلب می‌خواهیم دستور تهیه حنا معمولی و حنا هندی برای مو را به شما آموزش دهیم.

آموزش رنگ مو
آموزش رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

حنا هندی چه تفاوتی با حنا معمولی دارد؟

بسیاری از افراد، حنا را به عنوان ماده‌ای گیاهی و سودمند در موارد مختلف می‌شناسند. این روزها که این ماده گیاهی طرفداران زیادی پیدا کرده‌است، کاربری‌های متنوعی از جمله طرح حنا روی دست دارد. اما در اکثر موارد، آشنایی افراد با آن به سبب استفاده افراد قدیمی‌تر از حنا به عنوان رنگ مو می‌باشد.

منظور از حنا برای رنگ مو همان برگ درختچه حنا است که بومی آفریقای شمالی، آسیای جنوبی و غربی، و شمال استرالیا می‌باشد. در واقع شما به کمک این برگ می‌توانید موهای خود را به راحتی به رنگ‌های مسی و نارنجی تا قهوه‌ای و مشکی برسانید.

حنای معمولی همان پودر یا برگ گیاه است که در ترکیب با مواد طبیعی همچون لیمو، قهوه یا مواد دیگر می‌تواند طیف رنگی مختلفی از مسی تا قهوه‌ای تیره برای شما فراهم آورد.

حنا هندی برای موهای تیره

با افزایش طرفداران رنگ مو با حنا در خاورمیانه و آسیای شرقی، انواع دیگری از این گیاه تحت عنوان حنای هندی وارد بازار شد. از جمله موارد مصرف این مدل می‍توان به انواع خالکوبی‌ها و نقش‌های موقت نیز اشاره نمود.

بعد از مدتی، استفاده از این ماده نسبت به حنای معمولی برای رنگ موها به طرز چشمگیری افزایش یافت. علت این امر نیز تنوع در رنگ موهای حنای هندی بود. در واقع شما می‌توانید بدون درگیری با مواد طبیعی مختلف از حنای هندی مشکی و قهوه‌ای برای رنگ مو استفاده کنید.
این در حالی است که برای رسیدن به رنگ مشکی یا قهوه‌ای تیره در صورت استفاده از حنای معمولی باید پودر آن را با مواد مختلفی ترکیب کنید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

شما می‌توانید در ادامه نکات مربوط به تهیه این مواد و نحوه استفاده از آن‌ها را بخوانید.

نکات مهم در تهیه حنا برای مو

در تهیه مواد لازم برای رنگ مو همواره باید مواردی را مدنظر داشته باشید. در این شرایط باید مواد حساسیت‌زا را در نظر داشته باشید. حتی در روش‌های طبیعی نیز ممکن است دچار حساسیت شوید. به همین خاطر بهتر است به نکاتی قبل از خرید مواد دقت داشته باشید.

مواد لازم در تهیه حنا برای مو
  • سعی کنید حنای خالص و طبیعی تهیه کنید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از مواد خالص و بدون افزودنی استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که بعضی از حناهای بسته‌بندی شده دارای افزودنی‌های شیمیایی هستند که باید توضیحات روی جلد آن را مطالعه نمایید.
  • بعضی از مواد موجود در بازار، خالص نیستند و دارای ماده شیمیایی به نام PPD یا همان (Paraphenylenediamine) هستند. این ماده برای بهبود عملکرد ترکیب در رنگ‌دهی است. در صورت تهیه حنا بسته بندی برای رنگ مو توجه داشته باشید این مواد در ترکیب آن وجود دارد یا خیر. همچنین قبل از شروع به کار مقدار کمی از آن را تست کنید تا از نداشتن آلرژی به آن مطمئن شوید.
  • مقدار حنای مورد نیاز برای موها متغیر است و بستگی به قد موها و حجم آن دارد. برای موهایی با قد متوسط و حجم عادی، اندازه ۱۰۰ گرم کافیست.
  • اگر تمایل به خرید حنای فله هستید برای تشخیص ارگانیک بودن آن باید به رنگ و بوی آن توجه کنید. در این صورت توجه داشته باشید که رنگ سبز مایل به قهوه‌ای و بوی مشابه علف و گیاهان دارویی خشک شده نشان از کیفیت بالای حنا است.

طرز درست کردن حنا برای موها

اگر از حنای ارگانیک و سبز استفاده می‌کنید باید به چند نکته در هنگام کار با آن آشنا شوید. در ادامه می‌توانید مراحله تهیه حنا برای مو را بخوانید و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

مدل رنگ مو با حنا معمولی

مواد لازم

  • حنا
  • دستکش
  • کاسه پلاستیکی
  • روغن گیاهی
  • برس رنگ
  • کلاه نایلونی
  • ماست یا شیر

برای تهیه این ترکیب به حنای سبز مایل به قهوه‌ای احتیاج دارید. مقدار مناسب برای آن کاملا بستگی به حجم موهای شما دارد. مقدار حنای لازم برای موهای کوتاه ۵۰ گرم، برای موهای متوسط ۱۰۰ گرم و برای موهای بلند ۲۰۰ گرم می‌باشد. البته این مقدار حدودی است و نگران کم و زیاد بودن آن نباشید.

درست کردن حنا برای مو

۱. برای تهیه ترکیب مورد نظر بهتر است ابتدا پودر را الک کنید. این کار باعث می‌شود شاخه‌ها از آن جدا شوند تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید. در نهایت ذرات ریزی از پودر حنا در اختیار دارید که باید با موادی ترکیب شوند و خمیر موردنظر به دست آید.

۲. اگر می‌خواهید بعد از استفاده از حنا برای مو، لطافت موهای شما دوچندان شود بهتر است از ماست یا شیر استفاده کنید. در این حالت باید پودر حنا را با شیر یا ماست ترکیب کنید.
درصورت عدم دسترسی به ماست می‌توانید پودر حنا را با آب ترکیب کنید. در واقع تغییری در رنگ نهایی رخ نمی‌دهد و تنها تفاوت این دو فرمول در لطافت موها بعد از شستشو و آبکشی آن‌هاست.

طرز تهیه حنا برای مو بخش اول

۳. در مرحله ساخت مواد می‌توانید روغن‌های گیاهی مانند روغن نارگیل اضافه کنید. این کار در نهایت می‌تواند موهای شما را نرم‌تر و خوش‌حالت‌تر کند. در واقع شما می‌توانید از خواص روغن‌تراپی مو نیز بهره ببرید.

۴. در ساخت ترکیب می‌توانید با استفاده از مواد طبیعی تا حدودی در تغییر رنگ نهایی تصرف داشته باشید. به عنوان مثال با استفاده از آبلیمو یا سرکه در آن می‌توان رنگ حنا را روشن‌تر نمود. در حالی که برای تیره‌تر کردن رنگ نهایی باید از روغن خردل استفاده نمایید.
همچنین روشی دیگر برای تیره‌تر کردن رنگ، استفاده از قهوه یا چای است.

۵. اگر بوی حنا برای شما آزاردهنده است می‌توانید از میخک برای بهبود آن استفاده از آن استفاده کنید. برای این کار کافیست مقداری میخک را بجوشانید و عصاره آن را از صافی رد کنید. عصاره آن را داخل ترکیب بریزید تا بوی حنا را برای شما دلپذیر سازد.

۶. بعد از ساخت ترکیب باید به آن استراحت دهید. مدت زمان استراحت مواد بستگی به رنگ دلخواه شما دارد. اگر می‌خواهید در نهایت رنگ موهای شما پررنگ‌تر باشد باید یک شبانه‌روز به مواد استراحت دهید. اما اگر نمی‌خواهید رنگ‌دهی حنا به موهایتان زیاد باشد، استراحت ۸ ساعته مواد کفایت می‌کند.

طرز تهیه حنا برای مو بخش دوم

۷. حال نوبت به اعمال آن روی موها می‌رسد. برای این کار بهتر است ابتدا پوست خود را در ناحیه رویش مو با وازلین چرب کنید. این کار برای جلوگیری از رنگ‌پذیری پوست و التهابات پوستی است.

۸. حال باید ترکیب ساخته شده را روی موهای اعمال کنید. این کار را ابتدا از ساقه مو آغاز کنید. می‌توانید این کار را با برس رنگ یا دست انجام دهید. اما توجه داشته باشید که در هنگام کار حتما از دستکش استفاده نمایید.

۹. در نهایت موهای خود را با کلاه نایلونی بپوشانید و به موها استراحت دهید. مدت زمان استراحت در این مرحله نیز بستگی به رنگ نهایی دارد. اگر می‌خواهید رنگ نهایی موهای شما واضح باشد باید از ۴ ساعت تا ۸ ساعت به آن مهلت دهید.

۱۰. در طول این زمان موهای خود را چک کنید. در صورتی که به رنگ مورد نظر رسیدید باید آن را آبکشی کنید. برای آبکشی موها بهتر است از آب سرد استفاده کنید. این کار باعث می‌شود موهایی درخشان داشته باشید.

طرز تهیه حنا هندی مشکی و قهوه‌ای برای مو

حنا هندی نیز نوعی پودر گیاهی برای رنگ کردن است. شما می‌توانی این ترکیب را از عطاری‌ها تهیه کنید. توجه داشته باشید که طبع حنا هندی سرد و خشک است.

این محصول جایگزین مناسبی برای حنای معمولی است زیرا رنگ‌دهی آن سریع‌تر و کم‌دردسر است. این محصول برای افرادی که به دنبال راهی طبیعی و آسان برای رسیدن به موهای تیره هستند، مناسب است. برعکس حنای معمولی، شما می‌توانید با تهیه حنا هندی مشکی و قهوه‌ای به موهایی تیره دست یابید.

برای تهیه این مواد می‌توانید طبق مراحل زیر عمل کنید.

۱. اگر می‌خواهید نتیجه تیره‌تری به دست آورید بهتر است از برگ چای سیاه یا قهوه نیز در این ترکیب استفاده کنید. ابتدا مقداری چای سیاه یا قهوه را در آب بجوشانید تا رنگ آن به آب منتقل شود.

۲. یک بسته حنا هندی مشکی یا قهوه‌ای را به ترکیب فوق اضافه کنید. مواد را ترکیب کنید تا در نهایت مخلوطی خمیری به دست آید.

۳. این ترکیب نیاز به استراحت ندارد و بلافاصله بعد از ساخت باید استفاده کنید. توجه داشته باشید که خاصیت آن تنها ۳۰ دقیقه باقی می‌ماند و در صورتی که بعد از ۳۰ دقیقه از آن استفاده نکنید خواص خود را از دست می‌دهد.

۴. روی پوست خود و در ناحیه خط رویش موها وازلین بزنید. از دستکش استفاده کنید و تمام موها را با ترکیب ساخته شده بپوشانید.
حنا دارای پروتئینی است که در نهایت باعث تقویت فولیکول موها می‌شود.

۵. بعد از پوشاندن موها با ترکیب مذکور باید موهای خود را با کلاه نایلونی بپوشانید.

۶. بعد از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باید موهای خود را آبکشی نمایید.

آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو
آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

نکات مهم در هنگام کار با حنا برای مو

حتی با وجود اینکه این ماده طبیعی است باید در هنگام کار با آن به نکاتی توجه داشته باشید تا دچار عوارض احتمالی کار با آن نشوید. به همین خاطر در ادامه به نکاتی در این زمینه اشاره کرده‌ایم.

  • هنگام کار با حنا حتما از دستکش و لباس مناسب استفاده کنید زیرا پاک کردن رنگ آن به سختی ممکن است.
  • قبل از شروع کار حتما پوست خود را در اطراف رویش مو با وازلین چرب کنید. این کار مانع رنگ‌پذیری پوست می‌شود.
  • به هیچ وجه از حنا برای رنگ کرده مژه‌ها استفاده نکنید. این کار باعث التهابات چشمی می‌شود.
  • در صورت تماس اسن ترکیبات با چشم، فورا آن را بشویید. در صورت مشکلات چشمی به پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • اگر پوست حساسی دارید قبل از استفاده از ترکیبات تهیه شده حتما برای تست آن‌ها اقدام نمایید. برای این کار کافیست مقداری از مواد را روی قسمتی از پوست مانند داخل آرنج امتحان کنید.
  • در حین آبکشی موها، چشم‌های خود را بسته نگهدارید.
  • سعی کنید تمامی مواد را هنگام آبکشی از روی موها خارج کنید.
  • مواد را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.
تناژهای مختلف رنگ مو با حنا

پاک کردن حنا از مو

همانطور که می‌دانید حنا به عنوان رنگی طبیعی با ماندگاری بالا شناخته می‌شود. این خاصیت در هنگام استفاده از آن به عنوان رنگ مو نیز مشهود است. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد بعد از استفاده از حنا به عنوان رنگ مو، مایل به پاک کردن آن باشند. تفاوتی ندارد دلیل شما برای این کار چیست اما تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید راه سختی پیش رو دارید.

احتمالا با روش‌های طبیعی برای پاک کردن حنا از روی مو مواجه می‌شوید اما تنها دو راه قطعی برای از بین رفتن رنگ آن وجود دارد.
اولین راه که بسیار زمان‌بر می‌باشد، صبر است. در واقع با گذشت زمان و شستشوی موها با شامپو می‌توان به از بین رفتن رنگ امیدوار بود.

اما بیه این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که می‌خواهید رنگ حنا به سرعت و به طور قطعی از موهای شما پاک شود باید از روش دکوپاژ مو استفاده کنید.

خواص حنا برای مو

حنا و برگ های آن دارای خاصیت منحصربفردی برای بهبود و سلامت مو است. و معمولا برای اثرگذاری بیشتر با موادی مانند چای، تخم مرغ و روغن زیتون ترکیب می‌شوند.

در ادامه مهمترین خواص حنا برای مو را بیان می­کنیم.

۱. تقویت مو با حنا

حنا با نفوذ در پوست سر باعث تقویت ریشه مو و استحکام تارهای مو می­شود. حنا همچنین باعث حجم دهندگی مو جلوگیری از ریزش مو می­شود.

۲. ترمیم و بازسازی موها

حنا به ریشه مو نفوذ کرده و قسمت های آسیب دیده مو را ترمیم می­کند. در نتیجه با مصرف حنا موهایی سالم و بدون شکستگی خواهید داشت.

۳. آبرسانی و نرمی مو

حنا یک لایه محافظ روی مو قرار می­دهد و در نتیجه رطوبت مو را حفظ می­کند. و همچنین اسیدچرب موجود در گیاه حنا باعث نرم کنندگی مو می­شود.

۴. درمان شوره و شپش

حنا با خاصیت ضدالتهابی که دارد، به راحتی شوره سر را ازبین می­برد و یک عامل مهم برای خلاصی از شر شپش های سر خواهد بود.

۵. تعادل چربی سر

پی اچ موجود در حنا باعث می­شود موهای سر دیرتر چرب شوند. و ریزش مو در اثر چربی نیز کاهش پیدا کند.

۶. درمان موخوره

خشکی موها دلیل اصلی موخوره است. حنا با خاصیت مرطوب کنندگی خود این خشکی را برطرف کرده و موخوره را درمان می­کند.

عوارض حنا

حنا نیز مانند هر گیاه دیگری ممکن مضراتی داشته باشد. ممکن است افرادی به این گیاه حساسیت داشته باشند. مخصوصا در خصوص عوارض حنای سیاه، گزارشاتی مانند ایجاد حساسیت روی پوست داشته ایم. به هر حال پیشنهاد می­کنیم قبل از مصرف، ابتدا آن را تست کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با انواع حنا آشنا شدید. همچنین با ترکیبات ساخت حنا برای مو مشکی و قهوه‌ای آشنا شدید. برای اجرای این روش و طرز درست کردن حنا باید با استفاده از آزمون و خطا به رنگ نهایی و موردنظر برسید.

اما اگر می‌خواهید روشی سریع و راحت را پیش بگیرید بهتر است از حنا هندی مشکی و قهوه‌ای برای مو استفاده نمایید. در این حالت می‌توانید با اطمینان خاطر مواد را ترکیب کنید و استفاده نمایید.

مهشید عزت پوری

آیا تا به حال از حنا برای رنگ موهای خود استفاده کرده‌اید؟ در این روش از چه ترکیباتی استفاده نموده‌اید؟ خوشحال میشیم تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

منبع: lofficielusa

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 79 میانگین: 3.5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
32 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
Sahar

ایا حنا برای شپش خوبه؟

رویا کریمی

سحر عزیز، بله حنا برای از بین بردن شپش مفید هست.

. . .

سلام حنا هندی برای برطرف کردن دائمی سفیدی مو هم خوبه ینی به مرور رنگ موها برمیگرده
سوال دوم برای مو مضر نیست حنا اندی؟؟

رویا کریمی

حنا از سفیدی زودرس موها جلوگیری میکنه ولی موهایی که سفید شدن رنگشون دیگه برنمیگرده. اگر از حنای با کیفیت استفاده کنید برای مو مضر نیست ولی حنای بی کیفیت باعث ریزش مو و خشک شدن موها و پوست سر میشه.

فاطیما

من می‌خوام حنا قهوه ای بذارم نمی‌خوام خیلی تیره بشه موهام می‌خوام روشن باشه مدت زمانش چقدر بذارم؟؟؟؟لطفا بگید بهم

رویا کریمی

فاطیما عزیز، بستگی به رنگ زمینه موهاتون داره. حین کار تست بگیرید یه مقدار از حنا رو از روی موهاتون بردارید اگر رنگش رو دوست داشتید وارد مرحله شست و شو بشید.

علویه

سلام
من حنا هندی قهوه ای رابادوسه قاشق حنلی معمولی ترکیب کردم وبااب مخلوط کردم وگذاشتم روی موهای سرم نتیجه عالی بود
حدردا زیتونی ماننددرآمدرنگ موهام اینم بگم من بیشترموهام سفیدبوده من لزنتیجه راصی بودم بازهم می خوام انجام بدم

رویا کریمی

دوست گرامی، از اینکه تجربه ارزشمندتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزارم🌹

لیلا

سلام من میخوام حنای هندی مشکی رو با حنا هندی معمولی قاطی کنم بزارم به نظرتون چه جوری میشه

رویا کریمی

لیلا عزیز، میتونید قاطی کنید ولی من اطلاعی ندارم که نتیجه چطور میشه. کامنت شما رو میذارم تا اگر بقیه دوستان تجربه ای دارن پاسخ بدن.

فریده

سلام من حنای گیاهی معمولی که سیاه می کنه خواستم باید کجا گیر بیارم لطفا راهنمایی کنید

مینا

سلام خودم استفاده کردم از حنا برای موهای سفید ۲ قاشق غذا خوری حنا را درآب ولرم خیس کردم ۱۰ دقیقه ۳۰ دقیقه روی موسفید زدم وشستم رنگ طلایی روشن شد.

علی گراوند

والا من حنا هندی همینطور با آب قاطی میکنم به سرم میمالم خیلی هم راضی هستم ولی نمیدونم زمانش چقدر باشه زیاد مشکی نشه مثلا در حد معمولی باشه هرکسی میدونه بهم پیام بده

محمد

سلام ،،من از حنای بسته بندی مشهور هندی استفاده کردم ،،امامتاسفانه هردفعه نتیجه متفاوته واینکه بعد از استفاده چند روزی خارش پوست سر دارم،،با مطالعه این مقاله احساس میکنم اگر از وازلین استفاده کنم عارضه روی پوست کم شود

مصطفی

سلام دوست عزیز از وازلین یا پماد ا.د استفاده کن مخصوصا پماد ا.د

ندا

قاطی کردن حنای معمولی باهندی یک مشکلی داره و اون اینه که حنای معمولی را باید حداقل ۲-۳ ساعت روی سر بزاری هندی نباید بیشتر از نیم ساعت بزاری

نازلی رحیمی

حنا هندی قهوه ای راباچقدرآب مخلوط کنم تازه آب گرم باشه یاسرد

Zahra

سلام وقتی حنا میذاریم تا چه مدت موهارو نمیشه دکلره ک رنگ کرد؟

رویا کریمی

زهرا عزیز، هر زمان که مطمئن شدید هیچ حنایی روی موهاتون نیست میتونید دکلره انجام بدید در غیر این صورت موها کاملا میسوزه و ریزش هم پیدا می کنید. به هیچ عنوان روی حنا دکلره نذارید.

تنها

سلام آیا میشه حنا را با حنا هندی مخلوط کرد

رویا کریمی

دوست گرامی، بله ولی بستگی به کیفیتشون هم داره.

زهرا

سلام ایا میشه حنای سیاه رو با دکلره مخلوط کرد بعد به مو بزنیم

رویا کریمی

زهرا عزیز، هرگز این کار رو انجام ندید چون حنا با دکلره واکنش شیمیایی ایجاد میکنه و موهای شما میسوزه و از بین میره.

شادمانی

من موی بلندی داشتم و خرمایی روشن. حنا رو چند ساعت قبل از استفاده با آب داغ درست میکردم چون زودتر رنگ باز میکنه. قهوه. نخود خام کوبیده شده. بابونه . زرده ی تخم مرغ محلی
. بعد روی موهام میذاشتم . عالی میشد. گاهی از روناس هم استفاده میکردم که اونوقت رنگ تو مایه ی شرابی میشد . ای کاش هنوز میتونستم استفاده کنم . الان سالهاست موهای من سفید شده و رنگ میکردم. و الان سه سال رنگ نمیکنم. موی جوگندمی بسیار قشنگی شده.

رمشکی

سلام من موی سفیدی دارم می خوام برای سیاه شدنش از مواد طبیعی استفاده کنم آیا راهی وجود داره؟؟ اصلا حنای سیاه طبیعی هم وجود داره؟ یه حنا خریدم با عنوان حنای سیاه طبیعی ولی هییییچ اثری روی رنگ موهام نداشت کطفا راهنماییم کنید..

رویا کریمی

دوست گرامی میتونید حنا رو با پوست گردو مخلوط کنید یه مقدار تیره تر میشه ولی سیاه پرکلاغی در نمیاد.

رضا پاسبان

سلام خسته نباشید
لطفا بهترین مارک حنا هندی رو معرفی کنید و اینکه آیا مارک jamilah خوب است یا خیر
با تشکر

رضا پاسبان

ی سوال دیگه هم داشتم اینکه اگه حنا هندی با بدن تماس پیدا کرد و بدن رو رنگی کرد آیا راهی داره که رنگ رو پاک کرد؟! اگه داره، اون راه چیه؟

ممنون

رویا کریمی

دوست گرامی، با صابون آنتی باکتریال یا میسلار واتر یا روغن های گیاهی میتونید پاک کنید.

زهرا

سلام من چند وقت پیش سرم با دکلره رنک کردم وحساسیت شدید گرفتم سر وصورتم ورم کرد الان خوب شدم اگه الان از حنا هندی برای رنگ کردن موهای دکلره شده استفاده کنم مشکلی برام پیش نمیاد

رویا کریمی

زهرا عزیز، روی دکلره نباید حنا بذارید. حنا و دکلره واکنش شیمیایی ایجاد میکنند و باعث آسیب رسیدن به موهاتون میشه.

بهرام شیراز

حنای هندی خریدم استفاده کردم بعداز نیم ساعت شستم کاملا سیاه شده بود رفتم حمام با شامپو سرم شستم کلا رنگش ازبین رفت اصلا به درد نمیخوره باز موهای سرم به حالت اولیه در آمد اصلا به درد نمیخوره الکی خرید کردم

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: