کلینزر ناخن چیست

کلینزر ناخن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ارسال به دیگران:

در طی سال های اخیر روش های متعددی برای زیبا سازی ناخن های دست و پا رواج یافته است. این روش ها شامل کاشت ناخن، کاور ناخن، ژلیش، پدیکور، مانیکور و …. است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای انجام تکنیک های مختلف طراحی و کاشت ناخن به یک سری مواد مانند پودر، لیکوئید، ژل، تاپ کت، پرایمر، کلینزر ناخن و …… نیاز است تا ناخن های زیبا و بادوامی داشته باشید.

آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

ما در این مقاله قصد داریم درباره کلینزر ناخن صحبت کنیم. اگر نام این ماده را تا به حال نشنیده اید یا اطلاعات زیادی درباره آن ندارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما به شما می گوییم که کلینزر ناخن چیست، چه کاربردهایی دارد و به چه منظور استفاده می شود.

کلینزر ناخن چیست؟

کلینزر ناخن نوعی محلول پاک کننده است که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. اما نقش آن در صنعت زیبایی و آرایشی چیست؟ این محصول یکی از بخش های مهم و جدانشدنی در خدمات ناخن است. از کلینزر ناخن قبل از کاشت اکریلیک یا ژلیش ناخن، برای پاک کردن آلودگی، چسبندگی، و چربی روی سطح ناخن استفاده می شود.

این محصول پاک کننده در واقع ناخن شما را تمیز کرده و برای کاشت یا انواع روش طراحی آماده می کند. حتی اگر قصد دارید با استفاده از لنز ناخن و در خانه ناخن های خود را دیزاین کنید، استفاده از این محصول تاثیر قابل توجهی بر زیبایی نتیجه کار شما خواهد داشت.

قیمت کلینزر ناخن

علاوه بر این، در انتهای کار کاشت اکریلیک یا ژلیش نیز از این محصول استفاده می شود تا چسبندگی تاپ کت از بین برود و سطح ناخن براق و زیباتر شود. همچنین برخی از آن ها خاصیت ضد قارچی هم دارند و برای جلوگیری از بروز عفونت و قارچ ناخن کاشت شده به کار می روند.

کلینزر ناخن ژلیش چیست؟

پاک کننده ناخن ژلیش محصولی جدید از برند ژلیش است که لاک را از روی ناخن پاک می کند. کلینزر را روی ناخنتان بزنید، بگذارید خشک شود و سپس مانند لاک ناخن آن را جدا کنید. این یک راه سریع برای ریموو رنگ های مختلف از روی ناخن است.

نحوه استفاده از کلینزر ناخن

روش استفاده از کلینزر ناخن

برخی این محلول را به وسیله پنبه یا دستمال استفاده می کنند. اما این روش توصیه نمی شود زیرا پرزهای پنبه و دستمال به ناخن می چسبند و هنگام استفاده از لاک یا لاک ژل آن را خراب می ‌کنند.

پیشنهاد ما این است که دو مرحله لاک ژل بزنید. دست خود را داخل دستگاه UV قرار دهید تا لاک ژل خشک شود. سپس پد را به کلینزر آغشته کنید و روی سطح ناخن بکشید.

مواد تشکیل دهنده محلول پاک کننده ناخن

این محلول از مواد آنتی باکتریال (ضد میکروب)، اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی (AHA و BHA)، آنتی اکسیدان، مواد التیام دهنده و مرطوب کننده ها تشکیل شده است. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که علاوه بر پاک کردن سطح ناخن باعث ضدعفونی کردن و تقویت آن ها نیز بشود.

مزایای کلینزر ناخن

مزایای کلینزر ناخن چیست؟

پاک کننده ناخن باعث از بین رفتن چسبندگی و نوچی سطح لاک ژل شده و از این طریق ماندگاری آن را افزایش می دهد. این محصول درخشش فوق العاده ای به لاک ناخن می بخشد و اثر آن تا ۲ هفته دوام خواهد داشت.

انواع کلینزر

پاک کننده های ناخن به دو صورت اسپری و پد در دسترس هستند. جنس این پد ها معمولا از پنبه است و در شکل های مختلفی تولید می شوند.

انواع کلینزر ناخن

به جای کلینزر از چی استفاده کنیم؟

برخی افراد به جای کلینزر ناخن از الکل یا لاک پاک کن استفاده  می کنند. اما این محصولات جایگزین مناسبی برای پاک کننده ناخن نیستند. زیرا باعث می شوند براقیت ژل کم تر شده و در نتیجه لاک شما کدرتر شود. اما اگر کلینزر ندارید، می توانید از یک دستمال مرطوب بدون پرز با الکل ۹۱ درصد استفاده کنید. از پاک شدن لاک نترسید. اگر لاک ژل را به طور کامل در دستگاه خشک کرده باشید، با این کار از بین نمی رود. همچنین، می توانید سطح چسبنده لاک ژل خود را با مقداری لاک پاک کن بدون استون پاک کنید.

نرگس شریفی

شما از چه جایگزین هایی برای کلینزر ناخن استفاده می کنید؟ آیا موثر هستند؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: ultrabeautify

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.6]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
1 دیدگاه
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
نیوشا

من دستم به کلینزر و حتی گازش اگزما زده با از چه جایگزینی برای خودم استفاده کنم؟

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: