لنز ناخن چیست

لنز ناخن چیست و روش استفاده از آن چگونه است؟

ارسال به دیگران:

دیزاین و طراحی ناخن هنری است زیبا و رنگارنگ که هیچگونه محدودیتی در آن وجود ندارد. شما با ذهن خلاق خود می توانید انواع طرح ها را بوسیله لاک و ابزارهای طراحی متنوع ایجاد کنید. تکنیک ها و ابزارهای جدیدی که در زمینه دیزاین ناخن تولید و به بازار عرضه می شوند نیز روز به روز پیشرفته تر شده اند و به شما کمک می کنند که به سادگی بتوانید در منزل ناخن های خود را زیباتر کنید. یکی از این روش ها و متدهای جدید استفاده از لنز ناخن است.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

طرح های مختلف و زیبای لنز ناخن و استفاده راحت و سریع آن به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان بتوانید طرح های دلخواه خود را روی ناخن هایتان پیاده کنید. در این مقاله بیشتر درباره این وسیله طراحی ناخن توضیح می دهیم و روش استفاده از آن را مرحله به مرحله آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

لنز ناخن چیست؟

لنز ناخن طرح یا تصویر بزرگ یا کوچکی است که روی کاغذ مخصوص چاپ می شود. زمانی که آن را در آب قرار می دهید، یک لایه بین تصویر و کاغذ پشتی حل می شود و اجازه می دهد تا تصویر یا الگو به راحتی از روی کاغذ پشتی جدا شود. در این صورت می تواند به راحتی به ناخن شما (یا هر سطح دیگری) منتقل شود.

لنز ناخن

این نوع برچسب ناخن بسیار نازک‌تر از برچسب های وینیل هستند و روشی فوق‌العاده برای ایجاد انواع طرح ناخن در عرض چند دقیقه به شمار می روند. امروزه مجموعه بی پایانی از آنها در بازار وجود دارد. از طرح های ساده گرفته تا انواع طرح ناخن گاوی، گل، دخترانه، مجلسی، طرح ناخن عروس و … که می توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

طرز استفاده از لنز ناخن

استفاده از لنز ناخن بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را بکنید. اگر دوست دارید ناخن های خود را در خانه دیزاین کنید و از خود می پرسید که چگونه برچسب ناخن را بچسبانیم، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما تمام مراحل چسباندن لنز ناخن را به صورت تصویری به شما آموزش می دهیم.

۱. لاک دلخواه خود را بزنید

طرز استفاده از لنز ناخن

در اولین مرحله، رنگ لاک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را روی ناخن هایتان بزنید. می توانید از لاک ژل استفاده کنید تا ماندگاری لاک و جلوه آن بیشتر باشد. اما برای استفاده از این لاک ها به دستگاه UV نیاز دارید. اگر در منزل این کار را می کنید و دستگاه ندارید، می توانید از لاک های معمولی نیز استفاده کنید.

۲. لنز ناخن را بچسبانید

ویدئو شماره ۱- آموزش چسباندن لنز ناخن

برای چسباندن لنز ناخن، ابتدا باید طرح مورد نظر خود را به اندازه ناخنتان برش دهید. سپس آن را در آب بیندازید، به مدت ۱۵ تا ۲۰ ثانیه صبر کنید و بعد از آب خارج کنید. در این مرحله، لایه رویی لنز که درواقع طرح مورد نظر شما است،‌ از لایه زیرین آن به راحتی جدا می شود.

وقتی لایه رویی را جدا کردید، آن را با موچین یا گیره باریک روی ناخن بچسبانید و خوب صاف کنید. در آخر برای محکم تر شدن لنز و همچنین زیبایی و براقیت بیشتر ناخن، می توانید یک لایه برق ناخن یا تاپ کت روی ناخن بکشید و تمام.

انواع طرح های لنز ناخن

لنز ناخن طرح گل
طراحی ناخن شیک زنانه
لنز ناخن فانتزی
طرح ناخن فانتزی با برچسب
لنز ناخن ظریف
ظریف ترین ایده طراحی ناخن
لنز ناخن ساده
دیزاین ناخن شیک و زیبا
لنز ناخن رنگارنگ
مدل ناخن با طرح گل
لنز ناخن برای ناخن های بلند
کاشت ناخن بلند با طرح گل آفتابگردان
لنز ناخن طرح جدید
جدیدترین طرح برچسب ناخن
لنز ناخن زنانه
طرح ناخن مجلسی شیک
طراحی جدید لنز ناخن
دیزاین ناخن مربعی
لنز ناخن بچه گانه
طرح ناخن دخترانه کارتونی
لنز ناخن طرح دختر
ایده خاص برای طراحی ناخن
لنز ناخن اسپرت
ایده دیزاین ناخن اسپرت
جدیدترین طراحی لنز ناخن
دیزاین ناخن با طرح گل
لنز ناخن شیک
ناخن شیک با لاک صورتی
لنز ناخن مجلسی
طرح کاشت ناخن بلند
ایده جدید لنز ناخن
طراحی جذاب ناخن سفید
لنز ناخن برای ناخن های کوتاه
مدل ناخن کوتاه
برچسب ناخن طرح گل
طراحی جدید ناخن با لنز ناخن
لنز ناخن طرح قلب
طرح ناخن ولنتاین
لنز ناخن کارتونی
برچسب ناخن روی ناخن طبیعی
لنز ناخن طرح ستاره
طراحی ستاره روی ناخن کوتاه
دیزاین ناخن با لنز ناخن
طرح آبرنگی روی ناخن
نرگس شریفی

به نظر شما لنز ناخن می تواند جایگزین مناسبی برای سایر روش های طراحی ناخن باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: bellatory

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 20 میانگین: 4.4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: