پاک کردن لاک ژل در خانه

ساده ترین روش های پاک کردن لاک ژل در خانه

ارسال به دیگران:

در سال های اخیر زیبایی ناخن ها بسیار مود توجه قرار گرفته است. تا جایی که در حال حاضر بسیاری از خانم ها برای مانیکور ناخن و سایر کارهای زیبایی ناخن ماهیانه یک یا دو بار به آرایشگاه مراجعه می کنند. امروزه روش های متنوع و جذابی برای کاشت و طراحی ناخن وجود دارد که هر خانمی می تواند با توجه به نیاز خود بهترین روش را برای خودانتخاب کند. یکی از روش های بسیار محبوب که ظاهری طبیعی و فوق العاده به ناخن های شما می دهد لاک ژل ناخن است. اما آیا تا به حال به پاک کردن لاک ژل فکر کرده اید؟

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

لاک ژل به ناخن های شما جلوه کاملا طبیعی می دهد و مزایای بسیاری نسبت به سایر روش های کاشت دارد. اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بخواهید سریع آن ها را پا کنید و فرصت آرایشگاه رفتن برای ریمو هم نداشته باشید. در این شرایط مجبور هستید خودتان در خانه دست به کار شوید. اگر نمی دانید که در چنین موقعیتی چه کاری می توانید انجام دهید، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله ساده ترین روش های پاک کردن لاک ژل در خانه را به شما آموزش می دهیم.

لاک ژل چیست؟

لاک ژل چیست

لاک ژل ناخن این روزها یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی ناخن است. دلایل مختلفی وجود دارد که لاک ژل نسبت به کاشت ناخن و همچنین لاک معمولی ترجیح داده می‌شود. این محصول خارق العاده ناخن ها را مانند کاشت ضخیم و مصنوعی نمی کند و همچنین مانند لاک معمولی سریع پاک نمی شود. در حقیقت لاک ژل روشی مابین لاک معولی و کاشت ناخن است. این نوع لاک ها حتما باید توسط دستگاه یو وی خشک شوند و بدون لب پر شدن تقریبا دو الی سه هفته دوام می آورند. برای اینکه بتوانید لاک ژل ها را در خانه پاک کنید، باید مراحلی را طی کنید. ما در ادامه این مراحل را برای شما توضیح خواهیم داد.  

وسایل لازم برای ریموو لاک ژل در خانه

برای ریموو لاک ژل بدون سوهان برقی به موارد زیر احتیاج دارید:

ابزار لازم برای ریموو لاک ژل
  • استون خالص و بدون اسانس
  • روغن کوتیکول یا وازلین
  • پنبه
  • فویل آلومینیوم
  • سوهان ناخن

نحوه پاک کردن لاک ژل در خانه

روش اول: پاک کردن ژلیش ناخن با استون

روش اولی که می توانید برای پاک کردن لاک ژل انجام دهید، استفاده از استون است. با توجه به توصیه یک متخصص، سعی کنید این عمل را در فضای باز یا فضایی با تهویه مناسب انجام دهید. زیرا تنفس استون برای ریه بسیار مضر است. در انجام این کار عجله نکنید و حدود ۳۰ دقیقه زمان در نظر بگیرید. برای پاک کردن لاک ژل در خانه توسط استون این مراحل را طی کنید.

۱. ابزار مورد نیاز را تهیه کنید.

پاک کردن ژلیش ناخن در خانه

۲. با استفاده از سوهان، روی ناخن هایتان را کمی سوهان بکشید. در این قسمت لایه رویی لاک ژل از بین می رود.

۳. دستان خود را بشوئید تا ذرات اضافی از روی ناخن هایتان پاک شود.

۴. پوست اطراف ناخن و سر انگشتانتان را با روغن یا وازلین چرب تا کنید تا پوست دستتان در اثر برخورد با استون دچار خشکی یا سوختگی نشود.

۵. پنبه را گلوله و به استون آغشته کنید. هر کدام را روی یکی از ناخن ها قرار دهید.

زیموو لاک ژل با استون

۶. روی پنبه ها را با فویل آلومینیومی بپیچید.

۷. ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد از آن فویل و پنبه را از روی ناخن بردارید.

۸. با استفاده از ابزار مانیکور ژل باقی مانده را از روی ناخن جدا کنید.

ریموو لاک ژل بدون سوهان برقی

۹. سطح ناخن هایتان را کمی سوهان بکشید تا صاف شود.

۱۰. و در آخر بهتر است که سطح ناخن هایتان و اطراف آن را با روغن نارگیل یا سایر روغن های گیاهی چرب کنید. زیرا استون باعث خشکی ناخن و پوست می شود.

روش دوم: استفاده از پد پاک کننده

تعویض لاک ژل

روش دوم پاک کردن لاک ژل در خانه، استفاده از پد پاک کننده لاک ژل است. این پدها به مواد مخصوصی آغشته شده اند که توانایی پاک کردن لاک ژل را دارند. برای استفاده از این پد، باید آن را بر روی ناخن خود بکشید و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا مواد به خورد لاک ژل برود و آن را نرم کند. سپس با استفاده از ابزار مانیکور لاک ژل را بلند کنید.

روش سوم: ژل ریموور

پاک کردن ژل کاشت

یکی دیگر از ابزار های کاربردی مخصوص پاک کردن لاک ژل، ژل ریموور نام دارد. این ژل بسته بندی همانند لاک دارد و طرز استفاه آن نیز مشابه لاک ناخن است. این ژل را مانند لاک بر روی ناخن هایتان بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این مدت، می توانید لاک ژلیش را به راحتی از روی ناخن خود بردارید.

روش چهارم: ریموو لاک ژل با سوهان برقی

ریموو لاک ژل با سوهان برقی

مانیکور ناخن با سوهان برقی که به نام مانیکور روسی شناخته می شود، برای پاک کردن لاک ژل نیز بسیار موثر است. برای پاک کردن لاک ژل با سوهان برقی، ناخن کار شما از یک سرسوهان استوانه ای متوسط استفاده می کند. سوهان را به آرامی روی ناخن می کشد تا به آرامی تمام لاک از روی ناخن برداشته شود. کار کردن با سوهان برقی به تخصص و تجربه نیاز دارد. بنابراین بهتر است که این کار را در خانه امتحان نکنید.

نرگس شریفی

آیا تا به حال لاک ژل های خود را در خانه پاک کرده اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: allure

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 3.6]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: