از بین بردن رنگ مو فانتزی

چگونه رنگ فانتزی را پاک کنیم؟ از بین بردن رنگ فانتزی از روی دکلره

ارسال به دیگران:

آیا از رنگ موی خود خسته شده اید و می خواهید هرچه زودتر آن را از بین ببرید؟ آیا رنگ موی فانتزی شما چیزی که دوست داشتید از آب درنیامده و می خواهید آن را پاک کنید؟ نگران نباشید. همیشه راهی هست! خوشبختانه از بین بردن رنگ فانتزی بنفش، سبز، قرمز، آبی و … بسیار ساده تر از رنگ های دائمی است، زیرا ماندگاری کمتری دارد و خود به خود بعد از چند بار شستشو کمرنگ شده و به تدریج از بین می رود. اما اگر می خواهید هرچه سریع تر از آن خلاص شوید، باید روش های خشن تر و تهاجمی تری را انتخاب کنید.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

به طور کلی برای پاک کردن رنگ مو از روی موهای طبیعی یا دکلره چندین راه وجود دارد. اما اکثر آن ها می توانند به موهای شما آسیب برسانند. بنابراین بهتر است به آرایشگرتان مراجعه کنید تا با کمترین آسیب رنگ موهایتان را ریمو کند. اما اگر قصد دارید این کار را در خانه انجام دهید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم بتوانید بهترین روش را انتخاب کرده و به درست ترین شکل ممکن آن را انجام دهید. پس با ما همراه باشید.

بهترین راه برای از بین بردن رنگ فانتزی از روی مو

برای ریمو رنگ موی فانتزی مانند صورتی و بنفش روش های مختلفی مانند شستن مداوم موها، استفاده از ریموور رنگ مو، دکلره و … وجود دارد. در ادامه درباره هرکدام از این روش ها به تفصیل صحبت می کنیم.

از بین بردن رنگ فانتزی صورتی

۱. پاک کردن رنگ فانتزی با دکلره و اکسیدان

این یکی از بدترین راه هایی است که می توانید برای از بین بردن رنگ فانتزی موهایتان انتخاب کنید. زیرا ترکیب دکلره و اکسیدان (هیدروژن پراکسید) فقط رنگ مو را از بین نمی برد، بلکه موهای شما را بسیار خشک و شکننده، وز و کدر می کند. بنابراین ما این روش را توصیه نمی کنیم. مگر اینکه هیچ راه دیگری برای پاک کردن فوری رنگ موهایتان وجود نداشته باشد.

برای ریمو رنگ فانتزی موهای خود به این وسایل نیاز دارید:

  • پودر دکلره
  • اکسیدان: ۳۰ میلی لیتر
  • یک ابزار غیر فلزی برای مخلوط کردن مواد
  • یک جفت دستکش
  • یک قلم مو

نکته: شب قبل از دکلره کردن، روغن نارگیل را به موهای خود بمالید. این کار آسیبی که دکلره به موهای شما وارد می کند را به حداقل می رساند. روز بعد روغن را با آب سرد بشویید.

پودر دکلره و اکسیدان را به نسبت ۱ به ۲ با هم مخلوط کنید. مخلوط را روی موهای خشک و انتهای موها بمالید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند. پس از این مدت بقیه مخلوط را به ریشه موها بمالید و ۱۰ دقیقه صبر کنید. نه ۱ دقیقه بیشتر و نه ۱ دقیقه کمتر.

ریمو رنگ فانتزی از روی مو

توجه کنید که ما درباره مواد شیمیایی صحبت می کنیم. بسیار مهم است که تمام نکات را با دقت رعایت کنید تا به پوستتان آسیب نرسد. در نهایت مواد دکلره را با آب سرد از روی موهایتان خوب بشویید. اگر کمی از مواد روی موهایتان باقی مانده باشد، همچنان به رنگ بری و خوردن موهایتان ادامه می دهد.

۲. استفاده از پودر دکلره بدون اکسیدان

این روش بسیار ملایم تر از روش قبلی است. اما واضح است که اثر آن نیز کمتر خواهد بود. به این معنی که ۱۰۰ درصد رنگ را از بین نمی برد، اما ضرر کمتری برای مو دارد.

استفاده از آن مانند روش قبلی است. تنها چیزی که تغییر می کند این است که به جای اکسیدان باید از آب گرم استفاده کنید. به عبارت دیگر پودر دکلره و آب گرم را به نسبت ۱ به ۲ با هم مخلوط کنید.

این روش رنگ را به طور کامل از بین نمی برد، اما بدون آسیب رساندن به مو، آن را بسیار روشن می کند.

پاک کردن رنگ فانتزی از مو

۳. از بین بردن رنگ فانتزی با ریموور

ریموورهای رنگ مو محصولات جدیدی هستند که کار شما را برای پاک کردن رنگ فانتزی موهایتان راحت کرده اند. این محصولات به صورت پک تولید می شوند و شما باید دستورالعمل موجود در پک را دنبال کنید. معمولا روند انجام کار با این روش طولانی است. اما اگر وقت و حوصله کافی دارید، انتخاب خوبی است.

روش کار:

۱. موها را با شامپوی شفاف کننده موجود در کیت بشویید.

۲. بگذارید موهایتان به طور طبیعی خشک شود. از سشوار استفاده نکنید.

۳. دو ماده موجود در کیت را با هم مخلوط کنید.

۴. آن را به طور یکنواخت روی تمام سر خود بمالید، سر خود را با کلاه دوش بپوشانید و بگذارید یک ساعت بماند.
موهایتان را با مقدار زیادی آب گرم بشویید و پس از آن از نرم کننده ای که در کیت موجود است، استفاده کنید.

اگر می خواهید رنگ موهایتان را با کمترین آسیب پاک کنید، این بهترین گزینه است. زیرا می تواند رنگ بنفش، آبی، و صورتی موهایتان را به طور کامل پاک کند.

اما اگر به بو حساس هستید، بهتر است که از انتخاب خود صرفه نظر کنید. زیرا این محصول بوی بسیار بدی می دهد و تا چند روز بعد هم به طور کامل از بین نمی رود.

از بین بردن رنگ فانتزی از روی دکلره

۴. استفاده از ویتامین سی

برای از بین بردن رنگ فانتزی از روی دکلره یا موی طبیعی می توانید از قرص یا پودر ویتامین سی استفاده کنید. برای انجام این روش به مواد زیر نیاز دارید:

  • ۱۰۰ گرم ویتامین C به صورت پودر
  • دو یا سه قاشق غذاخوری از شامپوی معمولی خود. در صورت امکان از شامپوی مخصوص موهای آسیب دیده استفاده کنید.

۱. در یک ظرف، ویتامین C و شامپو را خوب مخلوط کنید تا جایی که همه پودر به طور یکنواخت در شامپو حل شود.

۲. موهای خود را با گرم ترین آبی که می توانید تحمل کنید خیس کنید. این کار برای باز کردن کوتیکول ها و عملکرد بهتر مخلوط خوب است.

۳. تمام تار موهای خود را با این مخلوط بپوشانید. باید آن را به طور یکنواخت و کامل پخش کنید تا رنگ موهایتان یکنواخت بیرون بیاید.

۴. پس از آن، سر خود را با کلاه دوش بپوشانید. زیرا مخلوط ممکن است چکه کند و لباس‌های شما را لکه‌دار کند.

۵. اجازه دهید این مخلوط حدود ۴۵ دقیقه روی سرتان بماند.

۶. پس از گذشت این مدت زمان، موهای خود را به خوبی آبکشی کنید.

۷. و در نهایت یک ماسک مرطوب کننده عمیق به موهایتان بزنید. زیرا ویتامین C می تواند موهای شما را خشک کند.

همانطور که مشاهده کردید، هیچ روشی وجود ندارد که بتوانید بدون آسیب زدن به موهایتان، رنگ فانتزی قرمز، بنفش، صورتی و آبی خود را از بین ببرید. اگر از خود می پرسید چگونه رنگ فانتزی را پاک کنیم؟ به نظر من بهترین راه این است که صبور باشید و اجازه دهید که رنگ با شستشو از موهایتان خارج شود. در غیر این صورت روش های ملایم مانند ریمور بهترین راه برای این کار خواهد بود.

منبع: botoxcapilar

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: