عکس مدل موی سال ۲۰۲۳

رنگ موی سال ۲۰۲۳| معرفی ۱۵ ترند رنگ موی ۲۰۲۳ مخصوص خانم های مد روز

ارسال به دیگران:

مانند هر سال با شروع سال جدید میلادی میل به ایجاد تغییر در چهره‌مان بیشتر می‌شود. به همین خاطر انتخاب رنگ موهای ترند سال بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کنند. در سال میلادی جدید، رنگ‌ موهای زیادی معرفی شده‌اند که هر کدام ظرافت و زیبایی خاصی در موها به وجود می‌آورند. البته شما می‌توانید روش‌های فانتزی رنگ مو، مانند مدل رنگ مو تکه‌ای یا رنگ مو پاستیلی را هم برای رنگ کردن موهایتان انتخاب کنید. در این مطلب، با ۱۵ رنگ موی شیک و جذاب سال ۲۰۲۳ آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

آموزش رنگ و مش
آموزش رنگ و مش دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

رنگ موهای سال ۲۰۲۳

همانطور که قبل‌تر گفتیم طیف‌های زیادی از رنگ موی سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. در برخی از این تکنیک‌ها برای رنگ کردن مو، از واریاسیون و دکلره هم استفاده می‌شود. در ادامه نام برخی از این رنگ موها را مشاهده می کنید.

۱- رنگ مو بلوند با آمبره و سامبره Blended Bronde

رنگ موی ترند ۲۰۲۳
رنگ موی ۲۰۲۳

در این روش از رنگ کردن مو، ترکیبی از سامبره‌ و آمبره‌ بلوند در مو اجرا می‌شود که برای هر فصل از سال مناسب می‌باشد. محبوبیت این مدل رنگ مو به دلیل ترکیب زیبای این دو تکنیک است که تیرگی و روشنایی زیبایی در موها به وجود می‌آورد.

۲- رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت بلوند Caramel Melt Balayage

عکس رنگ مو کاراملی
رنگ مو قهوه‌ای تیره روشن

در این رنگ موی زیبا، ریشه‌ها نقش اساسی را برای تغییر حالت مو دارند. بالیاژ کاراملی یک تکنیک رنگ موی زیبا است که تناژهای تیره و روشن زیادی در رنگ موها ایجاد می‌کند. در این روش، معمولاً رنگ موهای بالیاژ شده از روشن به تیره می‌رسند.

۳- بالیاژ قهوه‌ای توت فرنگی Strawberry Brown Balayage

رنگ مو قهوه‌ای توت فرنگی
رنگ مو قهوه ای قرمز

به جذاب‌ترین بخش رنگ موی سال خوش آمدید! در این مدل، رنگ موی پایه قهوه‌ای تیره می‌باشد و بالیاژ‌ها به رنگ قرمز توت فرنگی هستند. اگر می‌خواهید رنگ پایه شکلاتی خود را حفظ کنید و موهایتان را زیباتر کنید، بالیاژ توت فرنگی را در موهای خود امتحان کنید.

۴- رنگ مو بلوند تکه‌ای اطراف صورت Statement Blonde Money Piece

رنگ مو تکه ای بلوند
عکس رنگ مو قهوه ای تیره و روشن

هر کسی با هر رنگ موی طبیعی می‌تواند، تغییرات ظریف و زیبایی برای موهای خود به وجود آورد. در این روش لازم نیست همه موهای خود را رنگ کنید، تنها کافی است موهای نزدیک به صورتتان را به صورت تکه‌ای بلوند کنید.

۵- رنگ موی مشکی دودی Soft Cool Black

رنگ مو مشکی دودی
رنگ موی زیبا و شیک مشکی

شاید فکر کنید رنگ موی مشکی یک تناژ رنگی بیشتر ندارد. اما این رنگ مو مانند رنگ موهای دیگر، از طیف‌ رنگی‌های مختلفی ساخته شده است و می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود زیبایی چهره‌تان را بیشتر کنید. اگر پوست سبزه‌ای دارید، رنگ موی مشکی دودی یک انتخاب عالی برای شماست.

۶- رنگ موی بلوند پلاتینی Low-Maintenance Platinum

رنگ مو بلوند پلاتینی
رنگ مو بلوند پلاتینی روشن

رنگ موی بلوند پلاتینی تکنیک جدیدی است که در آن ریشه‌ موها تیره‌تر می‌شود. در این مدل رنگ مو موهایتان نیازی به مراقبت خاصی ندارد و با هر بار شستشوی موها رنگ موهایتان آسیب زیادی نمی‌بیند. با توجه به اینکه ریشه‌ها همچنان رنگ موی طبیعی خودتان را دارند، باعث می‌شود با رشد هر چه بیشتر موها زیبایی موهایتان حفظ شود.

۷- رنگ موی ماهگونی Robust Ruby Red

رنگ موی ماهگونی
رنگ موی ماهگونی روشن

این رنگ مو یکی از بهترین رنگ‌های تناژ قرمز به شمار می‌رود. اگر برای یک تغییر جذاب آماده هستید و می‌خواهید رنگ موهای خود را خاص‌تر کنید، از انتخاب این مدل رنگ مو غافل نشوید.

۸- بلوند عسلی با هایلایت Sunlit Honey Blonde

رنگ موی بلوند عسلی زیبا
رنگ موی بلوند عسلی تیره روشن

رنگ موهای بلوندی که تناژ گرمی دارند و رنگشان به عسلی و طلایی می‌زند، هارمونی زیبایی در ترکیب رنگ‌ها به وجود می‌آورد. این مدل رنگ مو باعث می‌شود تا پوستتان زیباتر به نظر برسد. رنگ موهای بلوند عسلی رنگی ترکیبی با فرمول رنگ طلایی، قهوه‌ای و قرمز است.

۹- رنگ موی زنجبیلی Ginger Brunette

رنگ موی زنجبیلی
عکس رنگ موی زنجبیلی زیبا

رنگ موی زنجبیلی را می‌توانید به عنوان یک تغییر فانتزی و شیک در موهایتان در نظر بگیرید. این رنگ مو تأثیر زیادی در زیبایی موهایتان دارد و باعث جذاب‌تر به نظر رسیدن شما می‌شود.

۱۰- رنگ مو با تکنیک بی بی لایت Tawny Babylights

رنگ مو با تکنیک بی بی لایت
رنگ مو با تکنیک بی بی لایت زیبا

در تکنیک بیبی لایت که شبیه به هایلایت است؛ هایلایت‌ها بسیار نازک و ظریف هستند و به طور یکنواخت در دور تا دور سرتان اجرا می‌شود. پایه رنگ مو را می‌توانید تیره انتخاب کنید و بیبی لایت، ضد رنگ موهایتان باشد. همچنین می‌توایند بیبی لایت را از تناژ رنگ موی پایه انتخاب کنید.

۱۱- رنگ موی بلوند قارچی Mushroom Brunette

رنگ موی بلوند قارچی
عکس رنگ موی بلوند قارچی

این مدل مو یک رنگ موی خنثی است که از ترکیب چند رنگ قهوه‌ای و خاکستری تهیه می‌شود. برای به وجود آوردن این تناژ رنگی، رنگ کار مجموعه‌ای از هایلایت‌ها را روی پایه‌ قهوه‌ای خاکستری اعمال می‌‌کند تا نتیجه کار رنگی چند بعدی در موها باشد.

۱۲- تکنیک بالیاژ روشن روی رنگ موی تیره Contrast Balayage

رنگ موی بلوند روی پایه تیره
رنگ موی بلوند و قهوه‌ای

چه کسی می‌گوید رنگ موهای تیره و روشن نمی‌توانند با هم ترکیب شوند؟ این تکنیک یک نمونه عالی از پایه تیره با بالیاژ بلوند روشن است و برای موهای فر یک انتخاب عالی است. تکنیک بالیاژ روشن روی پایه تیره، یکی از جدیدترین ترندهایی است که مورد توجه قرار گرفته است.

۱۳- رنگ موی بلوند توت فرنگی Strawberry Blonde

رنگ موی بلوند توت فرنگی زیبا
عکس رنگ موی بلوند توت فرنگی جذاب

این رنگ مو بیشتر مایل به تناژ نارنجی است. در فرمول آن می‌توانید در مقدار یکسان با رنگ موی بلوند طبیعی و رنگ قرمز استفاده کنید. در حقیقت رنگ موی مسی را تصور کنید که با یک تناژ بلوند کمرنگ ترکیب شده است.

۱۴- رنگ موی قرمز قهوه‌ای Auburn Tinges

رنگ موی قرمز قهوه ای
رنگ موی زیبای قرمز قهوه ای

این رنگ مو یک نوع تناژ قرمز است که در طیف‌های مختلفی از قهوه‌ای مایل به قرمز تا زنجبیلی تیره وجود دارد. تناژ قهوه‌ای رنگ می‌تواند از طیف رنگی متوسط تا تیره متفاوت باشد. فرمولی با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای روشن تا تیره و قرمز است و ترکیب زیبایی را در موها به وجود می‌آورد.

۱۵- رنگ موی کاراملی تیره Burnt Caramel

رنگ موی کاراملی تیره
رنگ موی کاراملی تیره زیبا

رنگ موی کاراملی مدل زیبایی است که می‌توانید در تمام فصل‌های سال روی این رنگ مو حساب کنید. نگهداری آن راحت است و مراقبت آنچنانی برای موهایتان لازم نیست. این رنگ مو، طیفی بین بلوند و سبزه کاراملی دارد، رنگ مویی که هر دو را با هم ترکیب می‌کند. این مدل رنگ مو بهترین راه برای تغییر رنگ موهایتان از تیره به روشن یا برعکس است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 57 میانگین: 4.3]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
حمیده

سلام خیلی قشنگ بود من میخوام رنگ بلوند توت فرنگی بزنم امسال

رویا کریمی

حمیده عزیز، سپاس از همراهی شما🌹

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: