انواع لاک ناخن

با انواع لاک ناخن رنگی جذاب و کاربرد آن ها آشنا شوید

ارسال به دیگران:

فهرست مقاله

  1. انواع لاک ناخن

آیا تصمیم گیری درباره انتخاب لاک ناخن برای شما سخت است و زمانی که وارد فروشگاه می شوید در میان انبوه رنگ ها و مدل ها سردرگم می شوید؟ نکته مهمی که هنگام خرید لاک باید به آن توجه کنید، این است است که رنگ تنها یکی از گزینه های پیش روی شماست. در واقع لاک ناخن ار نظر بافت، درخشش و … نیز انواع مختلفی دارد که ممکن است انتخاب را برای شما سخت تر کند. اما نگران نباشید. ما در این مقاله انواع لاک ناخن را به شما معرفی می کنیم و کاربرد هریک را برایتان شرح می دهیم.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

فرقی نمی کند که خودتان در خانه ناخن هایتان را لاک می زنید، یا به یک طراح ناخن ماهر مراجعه کرده اید. شما باید بدانید که چه نوع لاکی می خواهید و کدام یک برای هدف شما مناسب تر هستند. با این کار می توانید بهترین و زیباترین طرح ناخن ۲۰۲۲ را روی ناخن های خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. بنابراین قبل از هر کاری باید با تمام مدل ها و فرمولاسیون های لاک آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع لاک ناخن

۱. لاک ناخن ساده

انواع لاک های زیبا

اولین لاک هایی که وارد بازار شدند، با فرمولاسیون ساده و با کمترین مواد افزودنی بودند. به همین دلیل آن ها را به عنوان لاک استاندارد در نظر می گیرند که ماندگاری بالایی دارند و در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. این نوع لاک ها براق هستند و قیمت مناسبی هم دارند. از این رو، با وجود انواع لاک های جدید و جذاب، همچنان به میزان بالایی تولید شده و طرفدارهای زیادی نیز دارند. شما می توانید برای انواع طرح ناخن دخترانه ساده از این لاک ها استفاده کنید.

۲. لاک آینه ای

انواع لاک آینه ای

اگر می خواهید براقیت بیشتری به ناخن های خود اضافه کنید، انواع لاک آینه ای که به نام های کروم یا متالیک نیز شناخته می شوند، مناسب هستند. این لاک ها زمانی که روی ناخن های شما قرار می گیرند درخششی ایجاد می کنند که مانند آینه صاف و براق است.

نکته ای که هنگام استفاده از این لاک باید مد نظر قرار دهید، صاف بودن سطح ناخن های شماست. اگر ناخن های شما کاملا صاف و صیقلی نباشند، نمی توانید براقیت و زیبایی مورد نظر را ایجاد کنید. به همین دلیل مانیکور ناخن یکی از مراحل مهم قبل از زدن لاک آینه ای محسوب می شود. همچنین، باید دقت کنید که لاک کاملا صاف و یکدست روی ناخن پخش شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود از یک فرد دیگر برای این کار کمک بگیرید.

۳. لاک ناخن مات

انواع لاک ناخن جدید

لاک ناخن مات یکی از انواع لاک ناخن دخترانه است که بر خلاف تصور عموم، در تمام روزهای سال می توانید از آن استفاده کنید. این لاک ها کاملا مات و بدون هیچگونه براقیت هستند و می توانند بافت و عمق زیبایی به ناخن های شما بدهند. از این مدل پولیش ناخن می توانید به صورت ساده یا در ترکیب با لاک های دیگر استفاده کنید تا جلوه بیشتری ایجاد کند. اگر به دنبال یک استایل اسپرت و شیک و سنگین هستید، پیشنهاد می کنیم این مدل لاک ها را حتما امتحان کنید.

۴. لاک ناخن اکلیلی

انواع لاک های زیبا

همانطور که از نامشان پیداست، در فرمولاسیون این لاک ها از قطعات کوچک اکلیل استفاده شده که با برخورد نور درخشش فوق العاده ای به ناخن های شما می بخشد. این لاک ها بیشتر برای شب و جشن ها مختلف مانند جشن عروسی مناسب هستند و یکی از انتخاب های اصلی طرح ناخن عروس محسوب می شوند.

نکته ای که هنگام استفاده از آن باید مد نظر قرار دهید، این است که قبل از زدن لاک اکلیلی، سطح ناخن را با پرایمر، بیس کت یا برق ناخن بپوشانید تا چسبندگی لاک بیشتر شده و اکلیل ها راحت کنده نشوند و نریزند.

۵. لاک ناخن ژله ای

انواع لاک ژل

لاک ناخن ژله ای یکی از جدیدترین انواع لاک ناخن با فرمولاسیون پیشرفته است که بیشتر در سالن های ناخن کاربرد دارد. این نوع لاک ها بسیار مقاوم هستند و برای خشک شدن به دستگاه UV یا LED نیاز دارند. لاک های ژله ای به ژلیش یا لاک ژل معروف هستند، رنگ های فوق العاده زیبا و متنوعی دارند و امروزه اکثر خانم ها از این محصول برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند.

برای استفاده از لاک ژل ها باید ابتدا یک لایه نازک از لاک را روی ناخن بزنید و زیر دستگاه آن را کاملا خشک کنید. سپس یک لایه دیگر بزنید و دوباره به مدت چند ثانیه در دستگاه قرار دهید تا خشک شود. برای زیبایی و مقاومت بیشتر می توانید از یک لایه تاپ کت بر روی آن نیز استفاده کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پاک کردن لاک ژل ساده نیست و اگر می خواهید سریع و بی دردسر لاک های خود را پاک کنید، این گزینه برای شما مناسب نیست.

۶. لاک ناخن نئونی

لاک ناخن شبرنگ

اگر به رنگ های شاد و جیغ علاقه دارید و می خواهید ناخن هایتان حتی در نور کم بدرخشد، لاک ناخن نئونی یا شبرنگ انتخاب مناسبی برای شماست. رنگ های این نوع اغلب قرمز، نارنجی، زرد و فسفری جیغ هستند و در گرمای تابستان جلوه فوق العاده ای به ناخن های شما می بخشند.

به همین دلیل یکی از انتخاب های ثابت و جذاب برای طرح ناخن تابستانی محسوب می شوند. فرمولاسیون این لاک ها به گونه ای است که پرتوهای نور را به خود جذب کرده و در مکان های کم نور آن را بازتاب می کنند. می توانید این لاک ها را با لباس و سایر اکسسوری های خود ست کنید و در مجالس بدرخشید.

۷. لاک مغناطیسی

انواع لاک ناخن مغناطیسی

لاک های مغناطیسی نوعی لاک ژل هستند که در آن ها براده های آهن به کار رفته است. زمانی که شما لاک را روی ناخنتان می زنید و آهنربای مخصوص را در کنار آن نگه می دارید، براده های آهن در لاک ناخن خیس حرکت کرده و اشکال مختلفی به خود می گیرند. لاک مغناطیسی یا چشم گربه ای برای خشک شدن به دستگاه نیاز دارد. همچنین برای ایجاد فرم های زیبا روی ناخن باید مهارت کافی داشته باشید. به همین دلیل اغلب از آن در سالن های زیبایی استفاده می شود.

۸. لاک ترک یا کرکل

لاک ناخن ترک

لاک ترک یکی از انواع لاک ناخن است که طرفدارهای بسیاری درد. برای استفاده از این لاک، ابتدا باید یک لاک معمولی را به عنوان رنگ زمینه انتخاب کنید. پس از خشک شدن لاک زمینه، لاک ترک را روی آن بزنید. لاک ترک، همانطور که از اسم آن مشخص است، پس از خشک شدن ترک می خورد و رنگ لاک زمینه از لابه لای ترک ها نمایان می شود.

۹. لاک ناخن هولوگرافیک

لاک ناخن هولوگرافیک

لاک ناخن هولوگرافیک از دسته لاک های اکلیلی است که حالت چند رنگ و رنگین کمانی روی ناخن ایجاد می کند. این لاک ها شاین بسیار زیادی دارند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای مهمانی های شبانه محسوب می شوند.

۱۰- لاک مخملی

لاک ناخن مخملی

لاک مخملی پرزهای ریزی دارد که پس از خشک شدن حالت مخملی روی ناخن ایجاد می کند. این لاک ها مقاومت بسیار پایینی دارند و در صورت تماس با آب نیز به سرعت پرزهای آن می ریزد. به همین دلیل کمتر مورد استقبال واقع شده است.

نرگس شریفی

شما به کدام نوع لاک بیشتر علاقه دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:‌ byrdie

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 18 میانگین: 3.8]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
4 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
یسنا خنجری

خیلی خیلی خیلی خوشگل بودن

رویا کریمی

یسنا جان، ممنون از اینکه همراه ما هستید🌹

چهارشنبه مشکی ها

منم خوشحالم که همراهتون نیستم.

چهارشنبه مشکی ها

خییلی چرت بودن یعنی واقعا باید گفت…

wtf

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: