بهترین آبرسان پوست خشک

معرفی بهترین آبرسان پوست های خشک

ارسال به دیگران:

آیا بعد از شستشو در پوستتان احساس کشیدگی می کنید؟ پوسته پوسته های روی صورتتان شما را اذیت می کنند و راهی برای درمان آن ها ندارید؟ آیا با خارش و سوزش پوست دست و پنجه نرم می کنید و با مصرف بعضی از محصولات پوستی دچار قرمزی پوست می شوید؟ این علائم نشان دهنده پوست خشک و دهیدراته هستند که می توانند بسیار آزاردهنده باشند. بهترین و ساده ترین راه برای درمان این علائم اضافه کردن کرم ها و سرم های آبرسان پوست خشک و دهیدراته به روتین پوستی روزانه شماست که بتواند رطوبت از دست رفته پوست شما را جبران کند.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

امروزه آبرسان های بسیاری با فرمولاسیون و کیفیت های متفاوت به بازار عرضه شده اند که ممکن است انتخاب را برای ما دشوار کند. از این رو نیاز است که بهترین آبرسان پوست خشک را بشناسید تا بتوانید بر اساس نوع پوست و شدت مشکل خود ایده آل ترین محصول را خریداری کرده و نیاز پوست خود را به خوبی برآورده کنید. بنابراین اگر می خواهید با باکیفیت ترین برندهای آبرسان پوست آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی

امروزه شرکت های ایرانی بسیاری وجود دارند که تحت لیسانس برندهای معتبر خارجی فعالیت می کنند و محصولات مراقبت از پوست بسیار با کیفیتی را تولید می کنند. از مزایای محصولات آبرسان صورت ایرانی می توان به قیمت مناسب و هماهنگی با جنس پوست و آب و هوای مخصوص ایران اشاره کرد. در ادامه شما را با بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی آشنا می کنیم:

بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی

آبرسان کامان (COMEON)

اگر به دنبال کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک می گردید، آبرسان کامان می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. این محصول که واتربمب معروف است، بدون چربی بوده و به همین دلیل علاوه بر پوست های خشک با پوست های نرمال و چرب نیز سازگاری دارد. همچنین کرم آبرسان کامان حاوی ویتامین های  A، B1، B3 و B5 است که به تغذیه و سلامتی پوست نیز کمک بسیاری می کند.

آبرسان لدورا (L’DORA)

بی شک یک محصول عالی برای درمان خشکی پوست صورت کرم آبرسان قوی لدورا است. این کرم بافت سبکی دارد و به راحتی جذب پوست می شود. همچنین حاوی روغن جوجوبا، شی باتر، و ویتامین های E و C است که علاوه بر آبرسانی به کلاژن سازی پوست، مراقبت، و تغذیه پوست نیز کمک می کند. بعلاوه این محصول ایرانی خاصیت ضدالتهابی داشته و از بروز حساسیت، قرمزی و خارش پوست های خشک جلوگیری می کند.

بهترین کرم آبرسان پوست خشک و حساس

آبرسان وچه (Voche)

آبرسان وچه را می توان بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی معرفی کرد. این محصول پوست را عمیقا رطوبت رسانی می کند و طراوت، نرمی و جوانی را به چهره شما بازمی گرداند. همچنین فاقد پارابن و سیلیکون و سایر مواد حساسیت زاست و بنابراین انتخاب ایده آلی برای پوست های حساس محسوب می شود.

آبرسان شون (schon)

برند شون آبرسان های مختلفی را تولید کرده است که همه آن ها پایه گیاهی دارند. اما یکی از بهترین کرم های آبرسان این برند که می تواند خشکی پوست صورت شما را درمان کند، آبرسان آلوئه ورا است که علاوه بر ترمیم و طروبت رسانی به پوست شما، به التیام و رفع خشکی و اگزمای آن نیز کمک می کند. همانطور که می دانید آلوئه ورا یکی از معجزات طبیعت است که برای سلامت و زیبایی پوست و مو کاربردهای فراوانی دارد. این محصول نیز با استفاده از فواید آلوئه ورا آب مورد نیاز پوست شما را تامین کرده و آن را تغذیه می کند. 

بهترین کرم آبرسان پوست خشک ایرانی

آبرسان پوست درماتیپیک (Dermatypique)

درماتیپیک با تکنولوژی پیشرفته و نوآورانه خود شناخته می شود. این تکنولوژی باعث می شود کمپلکس مرطوب کننده موجود در آبرسان به مرور آزاد شده و پوست را در تمام طول روز هیدراته نگه دارد. از دیگر ویژگی های فوق العاده این آبرسان می توان به کوآنزیم کیو۱۰ موجود در آن اشاره کرد که با به دام انداختن رادیکال های آزاد از پوست در برابر آلودگی های محیطی مراقبت می کند.

بهترین آبرسان پوست خارجی

شرکت های خارجی بسیاری وجود دارند که بهترین آبرسان ها را به صورت تخصصی برای درمان خشکی پوست تولید می کنند. صرف نظر از قیمت بالای این محصولات، کیفیت فوق العاده آن ها باعث شده است به پرطرفدارترین و محصولات مراقبت از پوست در دنیا تبدیل شوند. اگر شما هم به دنبال بهترین آبرسان پوست خشک خارجی می گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی

آبرسان بالانس (BALANCE)

سرم اسید هیالورونیک بالانس بهترین سرم آبرسان پوست خشک خارجی است که علاوه بر هیدراته کردن پوست، به افزایش حالت ارتجاعی و کاهش چین و چروک کمک کرده و تاثیر چشمگیری بر کاهش علائم و جلوگیری از پیری پوست می گذارد. این سرم بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می شود. همچنین به دلیل نداشتن چربی برای پوست های چرب نیز قابل استفاده است و باعث بروز حساسیت، التهاب و جوش نمی شود.

آبرسان نوتروژینا (Neutrogena)

آبرسان نوتروژینا بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست خشک محسوب می شود. نوتروژینا یک برند فرانسوی محبوب است که محصولات آبرسان مختلفی را به بازار ارائه کرده است. کرم آبرسان hydro boost برای انواع پوست خشک، چرب، مختلط و حساس مناسب است و می تواند رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کند. این محصول فاقد پارابن و ضد حساسیت است و قرمزی و التهاب پوست های خشک را برطرف می کند.

بهترین کرم آبرسان پوست خشک خارجی

آبرسان بایو آکوا (Bioaqua)

کرم آبرسان بایو آکوا ساخت کشور چین و حاوی هیالورونیک اسید است که به رطوبت رسانی و کلاژن سازی پوست کمک می کند. این کرم برای همه پوست ها مناسب است و می تواند نرمی و لطافت را به پوست شما بازگرداند. اما از آنجایی که در فرمولاسیون آن از مواد معطر استفاده شده است، ممکن است برای پوست های حساس مناسب نباشد. کرم بایو آکوا برای استفاده روزانه طراحی شده و رایحه و بسته بندی زیبا و جذاب آن هرکسی را عاشق خود می کند.

 آبرسان تگودر

تگودر یک برند اسپانیایی معروف است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند. کرم آبرسان پوست خشک و حساس تگودر می تواند پوست شما را به خوبی هیدراته و تقویت کند. همچنین در فرمولاسیون آن پارابن، سیلیکون و هیچگونه عطری استفاده نشده است، به همین دلیل برای پوست های حساس گزینه بسیار مناسبی است. بعلاوه این کرم آبرسان حاوی آنتی اکسیدان های قوی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند،‌ خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و اسیدیته پوست را متعادل می کند.

بهترین آبرسان پوست خشک لورال

آبرسان پوست‌های خشک و حساس لورال (Loreal)

لورال یک برند نام آشنا و معروف است و کیفیت بالای آن بر کسی پوشیده نیست. سرم آبرسان Hydra Genius لورال از خواص آلوئه ورا برای پوست و هیالورونیک اسید استفاده می کند و رطوبت رسانی فوق العاده ای دارد. آبرسانی این سرم بسیار عمیق است و می تواند تا ۷۲ ساعت پوست شما را مرطوب نگه دارد. آبرسان هیدرا جنیوس لورال برای پوست های حساس کاملا مناسب است و به دلیل جذب بالایی که دارد می توانید آن را برای استفاده روزانه و قبل از آرایش به صورتتان بزنید.

کرم آبرسان سیمپل (Simple)

اگر پوست دهیدراته و حساسی دارید و به دنبال یک آبرسان قوی و باکیفیت می گردید، آبرسان سیمپل پوست خشک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این کرم برای همه انواع پوست مناسب است اما از آنجایی که فاقد رنگ و آروما و مواد شیمیایی است می تواند یک انتخاب ویژه برای پوست های حساس در نظر گرفته شود. کرم سیمپل ساخت کشور انگلستان است، تست حیوانی ندارد، فاقد پارابن است و با ویتامین E و B5 که در فرمولاسیون آن به کار رفته می تواند پوست را تغذیه کند.

بهترین ماسک آبرسان پوست خشک

بهترین آبرسان پوست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این روزها شرکت های مختلف در سرتاسر دنیا محصولات مختلفی را از جمله کرم، سرم و انواع ماسک آبرسان برای پوست خشک تولید می کنند. برای اینکه بدانیم بهترین آبرسان پوست چه ویژگی هایی باید داشته باشد، بیایید ابتدا نگاهی به ویژگی های پوست خشک و نیازهای آن بیندازیم.

به طور کلی ما دو نوع پوست خشک داریم. پوست خشکی که چربی کمی دارد و پوست خشک دهیدراته. این دو مشکل اغلب همزمان با هم بروز می کنند و می توانند روی هم اثر داشته باشند. در بیشتر موارد کمبود چربی و رطوبت باعث می شود پوست ما دچار خشکی، زبری، خطوط ریز و چین و چروک شود. این نوع پوست ها اغلب زودتر از موعد پیر می شوند. اما گاهی اوقات نیز شرایط کمی متفاوت است و پوست ما برای جبران کمبود رطوبت، چربی بیشتری تولید می کند و باعث می شود به اشتباه فکر کنیم که پوست چربی داریم. برای تشخیص این نوع خشکی پوست باید به شرایط پوست خود بعد از شستشو دقت کنید. اگر بعد از شستشو احساس کشیدگی در پوستتان کردید، اما بعد از گذشت چند دقیقه متوجه چربی زیادی روی پوستتان شدید، بدانید که پوست شما دهیدراته است و نیاز به آبرسانی دارد.

اکنون که نوع خشکی پوستتان را تشخیص دادید، می توانید آبرسان مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنید. بهترین آبرسان پوست برای پوست های خشک که هم از کمبود آب و هم از کمبود چربی رنج می برند، باید از نوع کرمی باشد که چربی های مورد نیاز پوست را نیز تامین کند. اما برای پوست های دهیدراته که میزان تولید چربی در آن ها بالاست، آبرسان های سرمی بهترین گزینه هستند.

همچنین مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، ضدحساسیت بودن آبرسان است. پوست های خشک اغلب حساس نیز هستند و شما باید از محصولاتی استفاده کنید که هیچگونه ماده شیمیایی و حساسیت زا نداشته باشند.

داشتن هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و سایر ویتامین ها و مواد مغذی پوست نیز یک امتیاز ویژه محسوب می شود که می تواند همزمان پوست شما را آبرسانی کرده و سایر مشکلات آن را نیز برطرف کند.

مزایای آبرسان پوست خشک

مزایای استفاده از آبرسان پوست خشک

شاید فکر کنید که با خوردن آب زیاد هم می توانید کمبود رطوبت پوست خود را جبران کنید و این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از آبرسان استفاده کنیم؟

اما حقیقت این است که استفاده از آبرسان برای پوست های خشک بسیار ضروری است. درست است که مصرف آب بدنتان را هیدراته می کند و روی پوستتان نیز تاثیر خوبی می گذارد. اما کافی نیست. آبرسان ها مولکول های آب را در پوست شما به دام می اندازند تا سلول های پوست بتوانند از آن ها استفاده کنند. این اتفاق مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

زیبایی ظاهر پوست

پوست مرطوب همیشه پرتر، لطیف تر، سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. دیگر از پوسته پوسته ها و خطوط ریز پوست خبری نیست و آرایش به زیبایی روی صورتتان می نشیند. بعلاوه خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و افتادگی و شلی پوست بهبود می یابد. همچنین استفاده از آبرسان ها باعث بهبود جریان خون در زیر پوست شده و شفافیت آن را بیشتر می کند.

فواید آبرسان پوست خشک

از بین رفتن التهاب و عفونت

خشکی پوست بیشتر در معرض التهاب و عفونت قرار دارد. زیرا سد دفاعی بدن دچار اختلال شده و نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد. اگر از قبل پوست حساس و مستعد به اگزما هم داشته باشید، خشکی پوست می تواند آن را بدتر کند. همچنین کم آبی می تواند چربی پوست را افزایش داده و به جوش زدن آن کمک کند.

سلامت پوست

استفاده از آبرسان ها باعث می شود اکسیژن بیشتری به سلول ها برسد. بنابراین چرخه تولید و ترمیم سلولی تسریع شده و سلامت سلول ها و بافت پوست را تضمین می کند. همچنین کم آبی می تواند حساسیت پوست شما به نور خورشید را افزایش دهد و در برابر اشعه مضر UV آسیب پذیرتر باشد. آبرسانی منظم پوست می تواند از پوست در برابر نور خورشید و سایر آلاینده های محیطی نیز محافظت کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: