دستگاه نانو استیم

دستگاه نانو استیم یا هیدروژن تراپی مو چیست؟ مزایا، معایب، و طرز استفاده

ارسال به دیگران:

آیا موهای شما خشک و بدون رطوبت هستند یا در جذب رطوبت محصولات آبرسان مشکل دارند؟ گاهی اوقات موها و پوست سر ما به کمی توجه بیشتر نیاز دارند. روش های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد مانند اوزون تراپی مو، لمینت مو، بوتاکس مو و …، اما هیدروژن تراپی مو یک راه ساده برای رفع این مشکلات است. اگر می خواهید یک روش ساده و بدون عوارض را برای هیدراته کردن موهایتان امتحان کنید، استفاده از دستگاه نانو استیم را فراموش نکنید. این روش درمانی در بسیاری از سالن های زیبایی انجام می شود و پس از آن موهای سالم تر، براق و زیبایی خواهید داشت. این محصول مانند یک سشوار عمل می کند که بهتر است به روتین مراقبت از موهای خود اضافه کنید.

آموزش صافی و احیای مو
آموزش صافی و احیای مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

اگر شما با هم با خشکی و وزی موهایتان دست و پنجه نرم می کنید و دوست دارید درباره این روش تراپی مو بیشتر بدانید، با ما همراه باشید. ما شما را با هیدروژن تراپی مو آشنا می کنیم، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می دهیم.

هیدروژن تراپی مو چیست؟

هیدروژن تراپی مو که با استفاده از دستگاه نانو استیم گان انجام می شود، فرآیند استفاده از ذرات بخار آب در اندازه نانو است که به جذب و نفوذ بهتر رطوبت به درون ساقه مو کمک می کند. این روش با کمک به باز شدن فولیکول مو و بلند کردن کوتیکول روی ساقه مو به رطوبت، نرم کننده ها و سایر محصولات تراپی مو کمک می کند که بیشتر به درون فولیکول و ساقه مو نفوذ کنند. این امر به هیدراته و تغذیه شدن بیشتر تارهای مو کمک قابل توجهی می کند.

موهای طبیعی خود را مانند گل یا درخت در نظر بگیرید. نانو استیم از گرمای مرطوب برای ایجاد نوعی اثر گلخانه ای روی موهای شما استفاده می کند. همچنین محیط مرطوبی را ایجاد می کند که برای جذب رطوبت عالی است و فواید دیگری نیز دارد. درواقع هیدروژن تراپی مو با دستگاه نانو استیم یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای نرم کردن موهای خود انجام دهید، زیرا گرما به آبرسانی موهای خشک کمک می کند و آن ها را زیباتر و شاداب تر جلوه می دهد.

زمان استفاده از دستگاه نانو استیم

فواید هیدروژن تراپی مو

۲. پوست سر و مو را تمیز می کند

ترکیب آب و گرما که با سیستم پرتاب فشاری به پوست سر برخورد می کند، باعث شل شدن سلول های مرده سفت شده پوست می شود که روی مو و پوست سر جمع شده اند. بنابراین، در صورتی که هیدروژن تراپی مو را به طور منظم انجام دهید، دیگر به لایه برداری پوست سر که روشی سخت برای مراقبت از مو است، نیازی ندارید. هنگامی که پوست سر کاملاً تمیز شد، محصولات درمانی بعدی که روی پوست سر اعمال می شوند، به طور موثرتری جذب مو می شوند. بنابراین، این درمان مو به بازیابی سلامت مو کمک می کند.

۲. خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد

یکی دیگر از دلایل مفید بودن هیدروژن درمانی مو این است که وقتی مو در معرض بخار قرار می گیرد، رطوبت به عمق ساقه مو نفوذ می کند. این امر باعث افزایش خاصیت ارتجاعی مو می شود. در این صورت می توانید موهایتان را بدون نگرانی از شکسته شدن حالت بدهید. این روش به خصوص برای موهای مجعد مفید است. زیرا کنترل کردن و حالت دادن به آن ها بسیار دشوار است. توجه داشته باشید که هیدروژن درمانی به صاف کردن مو کمکی نمی کند، اما می تواند در سلامت، زیبایی، و خوش حالت شدن موهای شما بسیار موثر باشد. اما پس از این تراپی می توانید گره های سخت را بهتر مدیریت کنید و موهای شما نرم، خوش حالت و براق می شوند.

هیدروژن تراپی مو در خانه

۳. باعث رشد مو می شود

مشخص شده است که نانو استیم مو می تواند وضعیت کلی پوست سر و مو را بهبود بخشد. آبرسانی برای حفظ سلامت و درخشندگی تارهای مو بسیار مهم است. وقتی بخار روی تارها و ساقه‌های مو اعمال می‌ شود، کوتیکول‌ ها کمی بلند می‌ شوند و این باعث می‌ شود که هیدراتاسیون به شکل رطوبت وارد ساقه‌ ها شود. کوتیکول مو اساساً لایه‌ هایی از سلول‌ ها است که در طول تارهای مو مانند فلس‌ های ماهی روی یکدیگر قرار دارند.

اعمال بخار روی مو باعث بهبود تولید کلاژن و افزایش گردش خون در پوست سر می شود. از طریق فرآیند گردش خون، چربی های طبیعی مهم نیز به تارهای مو می رسند. این گردش خون سالم و ثابت تضمین می کند که مو مقدار مناسبی از مواد مغذی مورد نیاز برای رشد به طول طبیعی خود را دریافت می کند.

معایب هیدروژن تراپی مو چیست؟

اگر هیدروژن درمانی را بر اساس نوع و نیاز موهایتان انجام دهید، آسیبی به آن وارد نمی شود. با این حال، اعمال حرارت بیش از حد به مو می تواند به کوتیکول ها آسیب برساند و خاصیت ارتجاعی آن را تحت تاثیر قرار دهد و آن را مستعد شکستن کند. بنابراین در تنظیم دما و تعداد دفعات انجام آن در هفته زیاده روی نکنید.

همچنین، به طور متوسط هر جلسه هیدروژن تراپی نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه طول بکشد. اما اگر موهای بیش از حد خشکی دارید، می توانید تا ۳۰ دقیقه درمان را ادامه دهید. اما بیشتر از این میزان می تواند باعث آسیب به موهایتان شود.

ماندگاری هیدروژن تراپی مو

دستگاه نانو استیم گان چیست؟

دستگاه نانو استیم یا نانو هیدروژن یا نانو اسپری ابزاری عالی برای کسانی است که می خواهند موهایی سالم و مرطوب داشته باشند. این تفنگ بخار از فناوری نانو اسپری برای پخش سریع و یکنواخت رطوبت در سرتاسر موهای شما استفاده می‌کند و در نتیجه موهای نرم‌تر و براق‌تری را ایجاد می‌ کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این دستگاه مخزنی دارد که باید با آب جوشیده سرد شده یا آب مقطر پر شود. سپس مولکول های آب تحت فشار بالا به مولکول های کوچک تر با قطر ۰.۲۶ نانومتر تبدیل می شوند. ساخته شده از مواد پلاستیکی با کیفیت و بادوام برای استفاده طولانی مدت، با یک مخزن آب که می تواند حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دوام بیاورد و در زمان صرفه جویی کند. همچنین برای استفاده در آرایشگاه های حرفه ای یا استفاده شخصی مناسب است.

مزایای دستگاه نانو استیم

در ادامه به مهم ترین فواید نانو استیم اشاره می کنیم:

  • متعادل کردن pH پوست سر
  • هیدراته نگه داشتن مو و پوست سر به مدت طولانی
  • کاهش مشکلات پوست سر
  • افزایش اکسیژن و گردش خون در فولیکول ها و در نتیجه کاهش ریزش مو
  • تمیز کردن کثیفی های باقیمانده در منافذ پوست
  • درمان شوره سر
  • درمان موخوره
  • براقیت و لطافت مو
  • کمک به نفوذ بیشتر محصولات تراپی مو
  • قابلیت حمل آسان
  • طراحی ارگونومیک و قابلیت استفاده آسان
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت تا ۵۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت تنظیم میزان بخار با توجه به نرمی و زبری موهایتان
  • امکان اضافه کردن اسانس های مورد علاقه
  • اتلاف حرارت کم
مراقبت های بعد از هیدروژن تراپی مو

هرچند یک بار می توانم هیدروژن تراپی مو انجام دهم؟

اگر موهای خشک یا آسیب دیده دارید، هر ۷ تا ۱۰ روز یک بار از این روش برای هیدراته کردن موهای خود استفاده کنید. هیدروژن تراپی مو نه تنها به موها رطوبت می بخشد، بلکه خاصیت ارتجاعی آن را نیز افزایش می دهد. اما استفاده از دستگاه نانو استیم بیش از یک بار در هفته می تواند باعث رطوبت بیش از حد شده و در نتیجه ساقه مو ضعیف شود. یک بار در هفته یک قانون عالی برای حفظ رطوبت مو است.

طرز استفاده از دستگاه نانو استیم

استفاده از دستگاه نانو استیم بسیار ساده است. کافی است مخزن آن را با آب پر کنید، میزان حرارت و بخار را با توجه به موی مشتری تنظیم کنید. پس از اینکه دما و فشار دستگاه به اندازه ای که در نظر داشتید رسید، می توانید آن را به سمت موهای مشتری بگیرید و دکمه را بزنید تا بخار به همه قسمت های مو برخورد کند.

اما مهم است که نکاتی را هنگام استفاده از این دستگاه رعایت کنید:

  • بخار را مستقیماً روی صورت افراد اسپری نکنید.
  • در صورت آسیب دیدگی دستگاه، دستگاه خالی از مایع را روشن نکنید.
  • پس از اتمام کار، دستگاه را بلافاصله به مدت ۱ تا ۲ دقیقه خاموش نکنید تا کاملا خنک شده و در نهایت برق قطع شود.
  • دستگاه را برای مدت طولانی بدون استفاده در مکانی مرطوب قرار ندهید، همیشه آن را خشک نگه دارید.
  • هیچگاه آب کلردار در مخزن دستگاه نریزید. یا کلر آب را به طور کامل حذف کنید یا از آب مقطر استفاده کنید.
هزینه هیدروژن تراپی مو

هزینه هیدروژن تراپی مو چقدر است؟

هزینه هیدروژن تراپی مو به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند موقعیت مکانی مرکز زیبایی که به آن مراجعه می کنید، حجم و میزان خشکی موهای شما، و کیفیت دستگاه مورد استفاده. اگر می خواهید این کار را خودتان در خانه انجام دهید، در خرید دستگاه هیدروژن تراپی مو بسیار دقت کنید و آن را از مراکز معتبر تهیه کنید. اما توصیه می شود، کار را به کاردان بسپارید و برای این کار به متخصصان و مراکز حرفه ای مراجعه کنید.

منبع: mielleorganics

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: