بافت تلی مو

مراحل بافت تلی مو، یک مدل زیبا برای استایل موی خانم‌های با سلیقه

ارسال به دیگران:

بافت مو یکی از هزاران مدل مویی است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. محبوبیت این مدل مو به اندازه‌ای است که بعضی کشورها بافت موی خاص خود را دارند و یا مدل‌های منحصر به فرد دیگری از بافت موها طراحی شود. از انواع بافت مو می‌توان به بافت مو هلندی، بافت مو فرانسوی و … اشاره کرد. شاید در نگاه اول این روش‌ها کمی پیچیده به نظر برسند، اما با کمی تمرین و دقت به راحتی می‌توانید بهترین استایل‌ها را برای موهایتان ایجاد کنید. در ادامه مطلب روش بافت تلی مو که یکی از زیباترین مدل‌های بافت مو هست را مشاهده می‌کنید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بافت مو تلی

بافت مو انواع متنوعی دارد و بیشتر آن‌ها با تغییر کوچکی در بافت‌های پایه و معروف به وجود آمده‌اند. مانند بافت مو با روبان، بافت مو فرق وسط و … بافت تلی مو هم یکی از روش‌هایی است که برای انواع موهای بلند و کوتاه یک انتخاب ایده آل به شمار می‌رود. بافت تلی مو به اندازه‌ای مورد توجه سلیقه‌های مختلف قرار دارد که تل‌های مصنوعی بافت مو هم تولید و به بازار عرضه شده اند.

مرحله اول

مرحله اول- تقسیم بندی موها

ابتدا قسمت جلوی موهای خود را از پشت موهایتان جدا کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید جلوی موهایتان را فرق وسط باز کنید. سپس همه موهایتان را، از سمت راست به سمت چپ ببرید. از نزدیک گوش سمت راست خود بخشی از موهایتان را جدا کنید و به سه قسمت تقسیم کنید.

مرحله دوم

مرحله دوم- بافت موها

بافت این مدل مو تقریبا مانند بافت موی هلندی است. وقتی موهایتان را به سه قسمت تقسیم کردید،‌ سمت راست موی خود را از زیر قسمت میانی رد کنید و سمت چپ مویتان را هم از زیر قسمت میانی موها رد کنید. قسمتی از مو که به صورتتان نزدیک است را به پایین بکشید و تکه‌ی جلویی موهایتان را به این بخش از مو اضافه کنید. و بعد از زیر قسمت میانی موها رد کنید. قسمت سوم را هم از زیر قسمت دوم رد کنید.

بار دیگر قسمتی از موها که به صورتتان نزدیک است را به موهای خود اضافه کنید و از زیر قسمت میانی رد کنید. در حقیقت باید هر بار به قسمت اول موهایتان یک قسمت از موهای جلویی خود اضافه کنید و به ترتیب بافت موهایتان را ادامه دهید.

مرحله سوم

مرحله سوم- بستن انتهای مو به داخل موها

بافت موهای خود را با همین روش ادامه دهید. سپس کمی از بافت موهای خود را از هم جدا کنید تا درشت‌تر به نظر برسند. در آخر برای بستن پایین موهای خود، بخش کوچکی از موی سرتان را به انتهای بافت موی خود اضافه کنید و با کش ببندید تا با بقیه موهای سرتان یکی شود و تکان نخورد.

مرحله چهارم (پایانی)

مرحله چهارم (پایانی)- مدل‌ دادن به موهای پشت سر

موهای پشت سرتان را می‌توانید برای مهمانی و دورهمی‌ها همینطور آزاد بگذارید. اگر می‌خواهید به باشگاه بروید و حرکت‌های ورزشی زیادی انجام دهید، موهای پشت سرتان را به دو قسمت تقسیم کنید و هر کدام را در یک جهت سرتان ببندید. اگر موهای بلندتری دارید می‌توانید مدل دم اسبی را هم امتحان کنید.

سخن پایانی

برای معلوم نشدن کش سرتان می‌توانید از کش نامرئی استفاده کنید البته به این نکته نیز توجه کنید که کش‌های پلاستیکی احتمال ایجاد موخوره در موهایتان را بیشتر می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید بافت تل مو مدت زمان زیادی روی سرتان بماند، بهتر است از کش‌های مناسب‌تر برای بستن انتهای موهایتان استفاده کنید.

منبع: youtube

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.4]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: