۲ روش بافت مو فرق وسط

۲ روش ساده بافت موی فرق وسط برای موهای بلند و کوتاه

ارسال به دیگران:

بافت مو یک راه عالی برای زیبایی موها و مرتب نگه داشتن آن‌ها است. فرقی نمی‌کند موهایتان بلند یا کوتاه باشد، با تنوعی که در مدل‌های بافت مو وجود دارد به شما برای هر چه زیباتر شدن موها کمک می‌کند. بعضی از این مدل‌ها برای بافت مو جلوی سر هستند و برخی دیگر مانند بافت مو آفریقایی تمام قسمت‌های موی سر را زیبا می‌کنند. در ادامه مطلب ۲ روش بافت موی فرق وسط برای موهای بلند و کوتاه را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

بافت موی فرق وسط برای موهای بلند

ویدئو شماره ۱- تقسیم موها و بافت مو

برای شروع بافت مو، موهای خود را با شانه تقسیم فرق وسط باز کنید. یک قسمت از موهای خود را با کش ببندید تا برای بافت سمت دیگر مو راحت باشید. از جلوی سرتان قسمت کوچکی از موها را جدا و به سه قسمت تقسیم کنید. قسمت جلویی موهایتان را به عقب بکشید و قسمت وسط موها (دوم موها را) روی آن بیاورید. و بعد قسمت سوم موی خود را زیر قسمت اول موها ببرید.

قسمت دوم موهای خود را از زیر قسمت سوم رد کنید. کمی از موهای ناحیه شقیقه‌ را به بافت موها اضافه کنید. سپس از پشت قسمت سوم موها هم بخشی از موها را جدا کرده و به بافت مویتان اضافه کنید. این مراحل را به ترتیب ادامه دهید.

ویدئو شماره ۲- بافت ساده انتهای مو

وقتی به پایین سرتان و بخش تقریباً انتهایی موها رسیدید، موهایتان را به شکل ساده سه تایی ببافید. هر کدام از انگشتان خود را همانگونه که در ویدئو مشاهده می‌کنید برای بافت مو حرکت دهید. و بعد قسمت انتهایی موهایتان را با کش مو بندید. برای دیده نشدن کش مو به دلخواه، کش موی همرنگ موهایتان استفاده کنید.

ویدئو شماره ۳- بافت سمت دیگر موی سر

در این بخش سمت دیگر موی سر خود را با همان روش قبلی ببافید. در این بافت، موها را به دو روش می‌توانید مدل دهید. اگر موهایتان را کمی از هم باز کنید، بافت موهایتان درشت‌تر و موها پرپشت‌تر دیده می‌شود. شیوه دیگر این است که موها تغییر نکنند و بافت محکمی داشته باشند. از دیگر مدل‌ها برای بافت موی بلند، بافت افرو است که موها را پرپشت و جذاب نشان می‌دهد.

بافت موی فرق وسط برای موهای کوتاه

ویدئو شماره ۱- تقسیم موها و بافت مو

برای بافت موی کوتاه موهای خود را با شانه تقسیم از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. با انگشت اشاره یک بخش از موهای جلویتان را جدا کنید. این قسمت را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت اول موها را از زیر قسمت دوم جدا کنید. قسمت سوم موهایتان را هم از زیر قسمت اول رد کنید. یک بار دیگر همین مرحله را تکرار کنید.

برای ادامه بافت موها، با انگشت اشاره قسمتی از موهای جلویی خود را جدا و به بافت موها اضافه کنید. از موهای کناری قسمت سوم هم به بافت مو اضافه کنید. مراحل را به همین ترتیب ادامه دهید. قسمت انتهایی موهایتان را با کش نامرئی یا کش معمولی نازک ببندید.

ویدئو شماره ۲- بافت سمت دیگر مو

سمت دیگر موهای خود را مانند روش قبلی ببافید. و بعد بافت هر دو طرف موهایتان را کمی از هم باز کنید. انتهای موهای خود را به پشت سرتان گیره بزنید. در آخر برای پرپشت‌تر به نظر رسیدن موهایتان، کمی از موهای سر خود را از هم باز کنید.

سخن پایانی

مدل مو بافت فرق وسط برای باشگاه، دوره‌ همی‌های دوستانه و … یک انتخاب ایده آل به نظر می‌رسد. زیرا علاوه بر زیبایی که در استایل موها به وجود می‌آورد موها مرتب و ثابت باقی می‌مانند. برای اینکه موهایتان مدت طولانی‌تری ثابت بماند، استفاده از تافت مو یک ترفند عالی است.

منبع: Youtube

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.8]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
زیبا

سلام عالیه سایتتون ممنون

رویا کریمی

زیبا عزیز، ممنون از همراهیتون🌹

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: