بافت جلوی سر

مراحل ۲ مدل بافت مو جلوی سر

ارسال به دیگران:

بافت مو جلوی سر و یک راه عالی برای زیباتر کردن موهاست. به ویژه برای خانم هایی که به دنبال مدل موی بافت جلوی مو زیر شال یا روسری می گردند. شما می توانید همه این مدل ها را خودتان در خانه روی موهای خودتان اجرا کنید، بدون اینکه نیاز به آرایشگر داشته باشید. راه های اجرای این نوع بافت ها بسیار متنوع هستند، به این معنی که شما انتخاب های زیادی خواهید داشت.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

به عنوان مثال می توانید از روش بافت مو فرانسوی، هلندی و … برای این مدل مو استفاده کنید. بنابراین، یک مدل را انتخاب کنید، روش انجام آن را یاد بگیرید، و به سادگی موهای بسیار شیک و زیبایی را برای خود درست کنید. ما در این مطلب مراحل ۲ مدل بافت جلوی سر را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

بافت مو جلوی سر عمودی

آموزش بافت مو جلوی سر

این مدل بافت بسیار زیبا را می توانید برای موهای کوتاه و بلند استفاده کنید. اگر می خواهید بافت بسیار برجسته ای داشته باشید می توانید از روش هلندی و برای داشتن بافت معمولی می توانید از روش فرانسوی استفاده کنید. هر دو روش بسیار جذاب و شیک خواهند بود. برای یادگیری این مدل مو مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱. تقسیم بندی موها

ویدئو شماره ۱- تقسیم بندی مو

برای شروع بافت، ابتدا قسمتی از موهایتان را که می خواهید ببافید جدا کنید. یک شانه دم باریک بردارید، موهای جلوی سر خود را از قسمت دو کمان ابرو جدا کنید. سپس با گیره موهای سمت چپ و راست را ببندید تا مزاحم کار شما نشوند.

۲. بافت را شروع کنید

ویدئو شماره ۲- بافت مو جلوی سر

در این مرحله، موهایی را که جدا کرده بودید را به ۳ قسمت مساوی تقسیم کنید. دسته سمت چپ را از روی دسته وسط و سپس دسته سمت راست را از روی دسته وسطی عبور دهید.

اکنون یک دسته کوچک از موهای کنار دسته چپ را جدا کنید، آن را با دسته سمت چپ ترکیب کنید و از روی دسته میانی عبور دهید. همین کار را برای دسته سمت راست نیز انجام دهید و تا انتها پیش بروید.

۳. انتهای بافت را ببندید

ویدئو شماره ۳- آموزش بافت مو جلوی سر

زمانی که بافت را تا تاج سر ادامه دادید، انتهای آن را با کش نازک ببندید. برای زیباتر شدن ظاهر کار، می توانید یک دسته باریک از موی خود را جدا کرده و به دور کش بپیچید.

تل بافت جلوی سر

مدل بافت مو جلوی سر

یکی دیگر از مدل هایی که می توانید برای بافت موی جلوی سر امتحان کنید، مدل تل بافت است که از تاج سر تا بغل سر ادامه دارد. در این مدل موها تا انتها بافته می شود و بلندی مو هرچقدر که باشد از بغل روی شانه شما قرار می گیرد. در واقع یک مدل موی یک طرفه است و به همین دلیل در ابتدا باید جهت فرق خود را مشخص کنید. برای یادگیری این بافت زیبا ویدئوی آموزشی زیر را به دقت مشاهده کنید و مرحله با مرحله پیش بروید.

ویدئو شماره ۱- فیلم بافت مو جلوی سر

برای داشتن این مدل بافت بسیار جذاب و شیک، باید موهای بلندی داشته باشید. روش انجام آن مانند مدل قبلی است. با این تفاوت که این بافت روی سر به صورت افقی و یک طرفه انجام شده و در تمام طول مو ادامه دارد. یک اندازه بودن موها برای زیباتر شدن این مدل مو اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر مدل مو لیر و خورد داشته باشید، تمام موها وارد بافت نشده و ظاهر نامرتبی را ایجاد می کند.

نرگس شریفی

شما کدام مدل را بیشتر دوست دارید؟ آیا حاضرید آن را روی موهای خود امتحان کنید؟ منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

منبع: missysue

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 3.9]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: