بافت مو فرانسوی پشت سر با راهکارهای آسان و کاربردی

مراحل تصویری بافت مو فرانسوی پشت سر

ارسال به دیگران:

بافت مو یک روش بسیار زیبا، ساده، و کاربردی برای مدل دادن به موهاست. بافتن مو با تکنیک های مختلفی انجام می شود مانند بافت مو اینفینیتی، هلندی، آبشاری، بافت مو dna و بسیاری روش ها و مدل های دیگر. همچنین، از این روش برای فر کردن مو نیز استفاده می کنند. بافت مو فرانسوی یک تکنیک بافت بسیار زیبا و کاربردی، و در عین حال ساده است. مدل های مختلفی می‌توان با این تکنیک انجام داد، مانند بافت دوتایی، خرگوشی، پشت سر، یک طرفه، برجسته، و ساده. ما در این مقاله قصد داریم مدل بافت مو پشت سر را که به بافت ساده نیز معروف است، به روشی بسیار ساده آموش دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مراحل بافت مو فرانسوی پشت سر

۱. یک دسته از موهایتان را جدا کنید

قبل از شروع انجام بافت مو فرانسوی ابتدا موهایتان را شانه کرده و تمام گره های آن را باز کنید. سپس دسته ای از موهایتان را از قسمت بالای سرتان جدا کنید.

ویدئو شماره ۱- جدا کردن مو

دسته مویی را که جدا کردید، به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. بافت مو قرار است با این سه دسته انجام شود. برای گرفتن موها در دستتان دقت کنید. دسته اول سمت راست بین انگشت شست و اشاره و دسته دوم که دسته میانی نام دارد میان انگشت اشاره و سه انگشت دیگر دست راست قرار میگیرد. دسته سوم را نیز در دست چپ خود بگیرید.

ویدئو شماره ۲- جدا کردن مو

۲. موهایتان را به صورت ساده ببافید

برای انجام بافت ساده، ابتدا دسته موی سمت راست را از روی دسته میانی عبور دهید. اکنون دسته موی سمت راست به دسته میانی تبدیل شده است. سپس دسته سمت چپ را از روی دسته میانی عبور دهید. برای بار دوم نیز دسته سمت راست را از روی دسته وسطی رد کنید و تمام موها را در دست چپ خود نگه دارید.

ویدئو شماره ۳- بافت ساده

۳. یک دسته کوچک از موهای سمت راست را جدا کنید

همه موها را با دست چپ بگیرید و دست راست خود را آزاد بگذارید (مانند تصویر). دقت کنید که دسته ها را طوری در دستتان بگیرید که از هم فاصله داشته باشند. در این مرحله، دسته سمت راست از روی دسته میانی رد شده و اکنون در وسط قرار گرفته است. سپس یک رشته کوچک از موهای خود را از سمت راست سرتان جدا کرده، به این دسته اضافه کنید و بافت را مانند قبل انجام دهید.

  • همچنین می توانید ابتدا رشته موی جدید را به دسته سمت راست اضافه کنید و سپس آن را از روی رشته میانی رد کنید. هر دو روش نتیجه یکسانی خواهند داشت.
  • توجه داشته باشید که حتما رشته ها را از روی رشته میانی عبور دهید. زیرا در غیر این صورت بافت شما به بافت موی هلندی تبدیل می‌شود.
ویدئو شماره ۴- شروع بافت فرانسوی

۴. یک دسته کوچک از موهای سمت چپ را جدا کنید

مرحله قبل را برای سمت چپ موهایتان نیز تکرار کنید. یک دسته کوچک از موهای سمت چپ خود جدا کنید. آن را به دسته سمت چپ اضافه کنید و از روی رشته میانی عبور دهید. توجه داشته باشید ضخامت رشته ای که بعدا جدا می‌کنید باید از رشته اصلی کمتر باشد.

ویدئو شماره ۵- بافت فرانسوی

۵. بافت مو فرانسوی را تا انتها ادامه دهید

بافت مو فرانسوی را به همین صورت تا انتهای خط رویش مو در پشت سر خود ادامه دهید.

ویدئو شماره ۶- بافت مو فرانسوی

اگر موهایتان بلند است و تمایل دارید تا انتهای موهای خود را ببافید، از گردن تا نوک موهایتان را به صورت ساده ببافید و انتهای آن را با کش محکم ببندید.

  • توجه داشته باشید که بافت را دقیقا در وسط سرتان نگه دارید تا در نهایت بافتی کاملا مرتب و قرینه داشته باشید.
ویدئو شماره ۷- بافت مو فرانسوی

در نهایت می توانید موهای بافته شده را از هم باز کنید تا بافت شما حجیم تر و زیباتر به نظر برسد.

ویدئو شماره ۸- بافت مو فرانسوی

بافت موی فرانسوی ساده شما آماده است. می توانید با تمرین و تکرار به تمام ریزه کاری های آن مسلط شوید و یک بافت زیبا و مرتب را انجام دهید.

امیدواریم از خواندن این مطلب در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ لذت برده باشید. همچنین می‌توانید سایر مقالات ما در زمینه آرایش و زیبایی را در وبلاگ مطالعه نمائید.

نرگس شریفی

آیا شما بافت موی فرانسوی را امتحان کرده اید؟ خوشحال میشویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: luxyhair

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
فاطمه

خیلی واضح و عالی بود

رویا کریمی

فاطمه عزیز، ممنون از همراهیتون

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: