بافت مو dna

مراحل بافت مو مدل dna[ویدئو]

ارسال به دیگران:

بافت DNA قطعا یکی از بافت های جدید و بسیار پرطرفدار این روزهاست. این مدل بافت پیچیده‌تر از بافت موی هلندی یا بافت فرانسوی است و به دقت و حوصله بیشتری نیاز دارد. علت نامگذاری این مدل بافت حالت مارپیچی آن است که بسیار شبیه به ساختار مارپیچ دوگانه مولکول dna است. ما در این مقاله بافت مو مدل dna را به صورت تصویری و با جزئیات کامل به شما یاد می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

مراحل بافت مو مدل dna

برای انجام بافت DNA، مانند تمام بافت های دیگر به ۳ رشته نیاز داریم. با این تفاوت که این سه رشته مساوی نیستند و رشته وسط کوچک‌تر از دو رشته دیگر است. برای شروع بافت، قسمت کوچکی از رشته سمت راست را جدا کرده، از زیر رشته وسط عبور دهید. سپس، بخش کوچکی از رشته سمت چپ جدا کنید، به رشته کوچکی که از سمت راست آورده‌اید اضافه کنید. دو رشته کوچک را با هم به دور رشته اصلی سمت چپ بپیچانید و از روی رشته وسط و زیر رشته راست عبور دهید.

ویدئو شماره ۱- شروع بافت

همین کار را ادامه دهید و موها را تا انتها ببافید.

ویدئو شماره ۲- ادامه بافت تا انتهای موها

پس از اتمام کار، انتهای بافت را ببندید، سپس بپیچانید تا حالت رشته های DNA به خود بگیرند. اکنون بافت زیبا و منحصر به فرد شما آماده است.

ویدئو شماره ۳- اتمام بافت و پیچ دادن به موها

نکات مربوط به بافت مو مدل DNA

۱. آماده کردن مو بسیار مهم است

قبل از شروع، موها را به طور کامل آماده کنید. توصیه می‌شود قبل از بافت موها را با نرم کننده و لوسیون های مو نرم کرده و صاف کنید. این کار به راحتی کار هنگام بافت و زیباتر شدن نتیجه کار کمک بسیاری می‌کند.

۲. در صورت نیاز، موها را حجم دهید

اگر موهایی که می‌خواهید بافت dna را روی آن انجام دهید کم پشت و نازک باشد، بهتر است چند اکستنشن مو به آن اضافه کنید تا پرپشت تر به نظر برسد. همچنین می‌توانید از اسپری های حجم دهنده برای این کار استفاده کنید. زیرا هرچه حجم مو بیشتر باشد، این مدل بافت زیباتر خواهد بود.

۳. موها را سفت ببافید

سفت بافتن رمز موفقیت در این مدل بافت است. هرچقدر موها را محکم‌تر ببافید، در انتها انسجام آن بیشتر خواهد بود و بهتر و راحت تر پیچ می‌خورد.

۴. بخش کوچکی از مو را انتخاب کنید

هرچه بخش های جدا شده برای بافت کوچک‌تر باشد، بافت ما زیباتر و ظریف‌تر خواهد بود.

۵. بافت را با اسپری یا سنجاق مرتب کنید

اگر بعد از اتمام بافت متوجه شدید که قسمتی از مو نامرتب است، می‌توانید آن را با اسپری یا سنجاق‌های بسیار باریک سر جای خود محکم کنید.

منبع: behindthechair

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: