مراحل بافت مو با کاموا مدل دردلاک (راهنمای ویدیویی)

مراحل بافت مو با کاموای رنگی مدل دردلاک {ویدیو}

ارسال به دیگران:

بافت مو یکی از روش های زیبایی مو است که هنوز هم بسیار پرطرفدار است. از انواع روش های بافت مو می‌توان به بافت فرانسوی، هلندی، بافت موی باکسر، و دردلاک اشاره کرد که هرکدام زیبایی و کارایی خاص خود را دارند. بافت مو دردلاک که بیشتر به نام بافت موی افریقایی شناخته می‌شود، یکی از انواع قدیمی و محبوب بافت به شمار می‌رود. این مدل بافت در قدیم بیشتر برای کسانی که موهای وز داشتند استفاده می‌شد، اما امروزه به دلیل محبوبیت آن بین همه افراد، چه مرد و چه زن، هرکسی با هر نوع مدل مویی می‌تواند از آن استفاده کند. بافت مو با کاموای رنگی اگرچه زحمت زیادی دارد، اما می‌تواند تا چند ماه بماند. کافی است کاموای مخصوص آن را بگیرید و شروع به بافتن کنید. اگر به این مدل موعلاقه مند هستید اما روش بافت آن را نمی‌دانید، این مقاله را از دست ندهید.

آموزش بافت مو
آموزش بافت مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

راهنمای بافت مو با کاموای رنگی مدل دردلاک

۱. موهای خود را شانه کنید

ویدئو شماره ۱- شانه کردن موها

موهای خود را به خوبی شانه کنید تا تمام گره های آن باز شود. سپس مشخص کنید که کدام قسمت موهایتان را می‌خواهید ببافید. با استفاده از یک شانه، قسمت مورد نظر را جدا کنید.

۲. بقیه موهایتان را با گیره بالای سرتان ببندید

ویدئو شماره ۲- تقسیم بندی موها

پس از جدا کردن قسمت مورد نظر، بقیه موهایتان را با گیره یا کش بالای سرتان ببندید. این کار به شما کمک می‌کند تا هنگام کار راحت‌تر باشید و بتوانید تمرکز کنید. در صورت تمایل بهتر است که موهای کوتاه و نامرتب اطراف را با سنجاق جمع کنید که مزاحم کارتان نشوند.

در صورتی که علاقه مند بودید می‌توانید آموزش دیگر ما که مربوط به مدل مو با کش چهل گیس است را مشاهده کرده و این روش را نیز به سادگی یاد بگیرید.

۳. موی قسمت مورد نظرتان را بافت ساده بزنید

ویدئو شماره ۳- شروع بافت مو با کاموای رنگی

دسته مویی که می‌خواهید ببافید را به ۳ بخش مساوی تقسیم کنید و به صورت ساده ببافید. رشته سمت چپ را از روی رشته میانی، و سپس رشته سمت راست را از روی رشته میانی عبور دهید. به همین ترتیب تا انتهای مو را ببافید. سپس ابتدا و انتهای آن را با کش پلاستیکی محکم کنید.

۴. کاموا را اضافه کنید

ویدئو شماره ۴- اضافه کردن کاموا به بافت

برای بافت مو با کاموا ابتدا سه رشته کاموا را بردارید. انتهای آن را از لای موهای بالای کش در نزدیکی پوست سر عبور دهید. کاموا را بکشید تا طول آن در هر دو طرف بافت به یک اندازه شود. طول کاموا به طول موهای شما بستگی دارد.

۵. اکنون ۶ رشته کاموا در کنار بافت خود دارید

نحوه صحیح بافت مو با کاموا مدل دردلاک

اکنون باید ۶ رشته کاموا کنار بافت خود داشته باشید. ۲ رشته را انتخاب کرده و به سمت چپ بافت بکشید و بقیه را صاف در کنار بافت نگه دارید.

۶. بافت مو با کاموای رنگی را شروع کنید

ویدئو شماره ۵- بافتن کاموا

رشته ها را طوری بگیرید که رشته A در دست چپ، رشته B در وسط، و بافت مو به همراه بقیه رشته ها در سمت راست قرار بگیرند. رشته B را از روی بافت عبور داده و دوباره به وسط برگردانید. سپس رشته A را از زیر رشته B و بعد از روی بافت عبور دهید و به وسط برگردید. در مرحله بعد رشته B را از زیر A و سپس از روی بافت رد کنید و به وسط برگردید. همین کار را تا انتهای مو تکرار کنید.

۷. مهره هایی را به انتهای رشته ها اضافه کنید

ویدئو شماره ۶- اتمام آموزش بافت مو با کاموا

در صورت تمایل می‌توانید مهره هایی را به انتهای رشته ها گره بزنید. اکنون کار یک رشته بافت مو با کاموای رنگی تمام شده است. اگر بخواهید می‌توانید بقیه موها را هم به همین صورت ببافید. در صورتی که علاقه مند بودید حتما مقاله دیگر ما که درباره آموزش بافت مو هلندی است را مطالعه کنید.

منبع: wikihow

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
0 کامنت
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: