آموزش مدل مو با کش چهل گیس

آموزش گام به گام ۲ مدل مو با کش چهل گیس زیبا و آسان

ارسال به دیگران:

این روزها روش های مختلفی برای مدل دادن به موها وجود دارد، مانند انواع شینیون ساده، روش های مختلف بافت مو مانند بافت با مو اضافه، مدل های مختلف کوتاهی مانند مدل موی چتری و روش های بسیار دیگر. اما علاوه بر این ها، ابزارهای مختلفی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها برای بستن مو و تزئین آن استفاده کنید، مانند انواع کش مو، سنجاق سر، و تل. ما در این مقاله روش ۲ مدل مو با کش چهل گیس را به شما آموزش می دهیم.

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو دریافت مدرک فنی و حرفه ای
ثبت نام و مشاوره رایگان

کش چهل گیس در واقع همان کش های پلاستیکی رنگی و کوچکی هستند که برای بافت بافت چهل گیس استفاده می شدند. اما در حال حاضر استفاده از آن ها گسترش یافته و شما می توانید مدل موهای بسیار متنوعی را با این کش ها درست کنید. در ادامه با آموزش ۲ مدل مو بوسیله این کش ها با ما همراه باشید.

آموزش مدل مو با کش چهل گیس

۱. مدل موی دم اسبی

ویدئو شماره ۱- مدل مو دم اسبی با کش چهل گیس

در این روش، هم مدل جلوی مو با کش چهل گیس بسته می شود و هم پشت مو. مرحله اول با تقسیم بندی موها شروع می شود. ابتدا موها را از وسط به دو قسمت چپ و راست تقسیم کنید و هر دو طرف را با گیره ببندید. سپس پشت موها را با کش به صورت دم اسبی ببندید.

ویدئو شماره ۲- مدل مو دم اسبی با کش چهل گیس

جلوی مو را به ۶ دسته مساوی تقسیم کنید و هر دسته را به کش چهل گیس ببندید. سپس هر دو دسته را به هم گره بزنید و دوباره با کش ببندید. اکنون کش موهای پشت سر را که در مرحله قبل بسته بودید باز کنید و موهای جلوی سر را به عقب شانه کنید.

ویدئو شماره ۳- مدل مو دم اسبی با کش چهل گیس

تمام موها را در دست خود جمع کنید و مانند قبل به صورت دم اسبی ببندید. سپس دنباله موها را به ۴ کش چهل گیس به ۵ قسمت مساوی تقسیم کنید. موهای هر قسمت را با دست باز کنید تا حالت پف به خود بگیرد. و تمام! مدل موی زیبا و ساده ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شد.

۲. مدل موی دوطرفه

ویدئو شماره ۱- مدل موی دوطرفه با کش چهل گیس

این مدل مو ۲۰۲۱ هم برای بزرگسالان و هم برای دختربچه هایی که موی بلند دارند، کاربرد دارد. برای شروع، ابتدا موها را از وسط به دو بخش تقسیم کنید. بخش سمت چپ را با کش ببندید و کار خود را با موهای سمت راست شروع کنید.

ابتدا یک دسته کوچک از جلوی مو را جدا کنید و آن را با کش چهل گیس محکم ببندید. سپس، دسته دیگر را جدا کنید، آن را با دسته قبل مخلوط کنید و دوباره با کش ببندید. فاصله بین کش قبلی و کش جدید را با انتهای دسته شانه و انگشتان خود باز کنید تا حالت برآمده پیدا کند.

ویدئو شماره ۲- مدل مو دو طرفه با کش چهل گیس

ادامه موها را نیز به همین صورت ببندید تا به گردن خود برسید. مابقی موها را نیز مانند روش قبل که در بالا توضیح دادیم، با کش به چند قسمت مساوی تقسیم کنید. موهای بین کش ها را با دست باز کنید تا حالت مورد نظر را به خود بگیرد.

مدل های بسیار متنوع دیگری را نیز می توانید با این کش های رنگارنگ جادویی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. کافی است کمی خلاقیت داشته باشید، مدل های مختلف را با هم ترکیب کنید و با آن ها بازی کنید تا مدل مورد نظر خود را خلق کنید.

نرگس شریفی

آیا از این مدل موها خوشتان آمده است؟ دوست دارید کدام یک را در خانه امتحان کنید؟ نظر و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: thetrendspotter

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 27 میانگین: 3.7]
نظرات کاربران
اطلاع رسانی کن
guest
مثلا: نوشین جعفری
مثلا: me@example.com
برای اطلاع رسانی های و تخفیف های رز سرخ
2 کامنت
قدیمی
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنت ها
هوندا

زیاد خوب نیست

رونیکا

🤮🤮🤮🤮🤮🤢 خیلی بد

  • تماس با ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲
  • اینستاگرام رز سرخ
  • ارسال پیام در واتسپ
  • مشاوره رایگان

تماس با رز سرخ

۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲


یا، ما با شما تماس می گیریم: